ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΉΣΟΥΜΕ

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Θα ήθελα την γνώμη σας,για το πως θα πρέπει να ξεκινήσει κάποιος με σκοπό την δημιουργία ενός Hi Fi-Hi End,συστήματος.

ΔΕΝ μας απασχολούν οι μάρκες,όμως θα ήθελα να γράψουμε σε τι ακριβώς πρέπει να δώσουμε περισσότερο προσοχή.
Χώρο,ρεύμα,οδήγηση,κλπ.

Περιμένω τις γνώμες σας,απόψεις σας,για να θυμηθούμε και να μάθουμε κάποια πράγματα που ίσως,μας διαφεύγουν.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Κορυφαίο θέμα

- Προσωπικά πιστεύω ότι ο χώρος είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να μας απασχολήσει αλλά ταυτόχρονα και το τελευταίο. Και εξηγούμαι:

Φυσικά είναι λίγοι αυτοί που έχουν την πολυτέλεια να έχουν deticated χώρο αλλά ακόμη και ένας μικρός χώρος στο καθιστικό, μπορεί να μετατραπεί σε έναν καλό χώρο ακροάσεων αν δώσουμε την απαραίτητη προσοχή.
Οι διαστάσεις του χώρου θα μας οδηγήσουν και σε μηχανήματα ως ένα βαθμό, (ως ένα βαθμό βεβαίως βεβαίως...), κυρίως στην επιλογή των ηχείων. Κακά τα ψέματα, οποιουδήποτε μεγέθους ηχείο, δεν μπορεί να παίξει σε οποιονδήποτε χώρο και αυτό νομίζω είναι κατανοητό. Φανταστείτε μαγνητοστατικά μεγέθους MG3.6 σε χώρο 3Χ3 κολλημένα σε έναν τοίχο. Μην γελάτε κάποιοι το έχουνε κάνει και χαίρονται κιόλας...

Ο χώρος ακρόασης μπορεί θα αποτελεί ένα νοητό κομάτι του υπόλοιπου χώρου και έτσι πρέπει να τον σχεδιάσουμε. Γενικώς το πράμα θέλει άπλα και όσο περισσότερη άπλα έχουμε τόσο το καλύτερο.

Δυστυχώς την ηχητική συμπεριφορά ενός χώρου δεν μπορούμε να την προβλέψουμε. Ακόμη και ένα πολύ έμπειρο μάτι, το μόνο που μπορεί να κάνει είναι μερικές πολύ γενικές παρατηρήσεις, όπως πχ κάλυψη μεγάλων γυάλινων επιφανειών, ή τις κουρτίνες και τα χαλιά που λέγαμε :wink: , αλλά αν δεν μπούνε μέσα μηχανήματα για να ακούσεις μουσική ποτέ δεν θα είσαι σίγουρος...
Η σοφότερη επιλογή είναι όταν αγοράζουμε μηχανές να τα τεστάρουμε στον δικό μας χώρο.

Μετά την επιλογή μηχανημάτων πρέπει σίγουρα όμως να ξαναασχοληθούμε με τον χώρο μας. Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν πάντα.

Εδώ να σημειώσω ότι δυστυχώς δεν δίνουμε και πολύ σημασία στην βοήθεια που μπορούμε να πάρουμε από επαγγελματίες του είδους, οι οποίοι άλλωστε διαθέτουν και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να μας δώσουν μετρήσεις και να μας βοηθήσουν στις αλλαγές που ενδεχομένως πρέπει να γίνουν. Καλό είναι να εμπιστευόμαστε και τα αυτιά μας αλλά ως έναν βαθμό. Ακούω για κάποιους που χρησιμοποιούν ένα κάρο περίεργα... διαχύτες, μπασοπαγίδες κλπ, πολλές φορές ακούω και για περίεργα ματζούνια που κανείς δεν ξέρει ακριβώς τι κάνουν ή τι αποτέλεσμα έχουν επί της ουσίας. Ψάξιμο χωρίς τέλος είναι τούτο... Κακώς, πολύ κακώς.


Όμως πολλά λέω...
Έλα ο επόμενος :wink:
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Σίγουρα θα πρέπει να λάβει υπ' όψιν τον χώρο του και να προσαρμόσει το σύστημα του στον χώρο που διαθέτει. Και δυστυχώς πολλοί λίγοι μπορούν να έχουν χώρους αποκλειστικά για ακρόαση μουσικής, οπότε θα πρέπει να προσαρμοστούμε στο περιβάλλον του σπιτιού μας.

Καλά και άγια λοιπόν τα Wilson Watt/Puppy με ενίσχυση μονομπλοκ Krell 400W αλλά σε δωμάτιο 20τμ με κρυσταλιέρες κλπ μόλις σηκώνεις την ένταση δεν θα ακούς τίποτα, ή θα ακούς ποτήρια να σπάνε.

Επίσης καλά και άγια τα κάθε λογής "ματζούνια" αλλά μπορούν να διορθώσουν κάποια προβλήματα συγκεκριμένου χώρου και όχι να διορθώσουν ΚΑΘΕ χώρο!!!

Φυσικά όμως δεν μπορούμε να ζούμε και σε ανηχοϊκούς θαλάμους. Οπότε αναγκαστικά ο πρώτος συμβιβασμός είναι ο χώρος...

Ο δεύτερος είναι η σύζυγος. Το περίφημο WAF (Wife Acceptance Factor) επηρεάζει είτε το θέλουμε είτε όχι όλους μας. Βασικά δεν γνωρίζω καμμία κυρία που θα ήθελε ένα σύστημα home cinema με 5 πάνελ της Magnepan στα σαλόνι της...

Τέλος έρχονται οι ηχητικές προτιμήσεις του καθενός (μπάσσο έχει???). Άλλος θέλει κουτίλα, άλλος πάνελ, άλλος λαμπάτο, άλλος θέλει μπάσσο (αλήθεια μπάσσο έχει???), άλλος θέλει πρίμα που ξυρίζουν σπανό στα 9 βήματα κλπ κλπ. Σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να μιλάμε επί ώρες χωρίς να βγάζουμε συμπέρασμα...

Όλα αυτά λοιπόν μας καθοδηγούν ΙΜΗΟ, συνειδητά ή ασυνείδητα, στις αγορές μας.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
730
Πολυ ωραια , και μετα τον χωρο τι?

Ποια ειναι η πρωτη συσκευη που επιλεγουμε και εκει "κτιζουμε" το υπολοιπο συστημα μας?Ενισχυτης η ηχεια?

Και μην βιαστειτε να υποστηριξετε το ενα η το αλλο με στομφο διοτι εχω ακουσει συζητησεις επι συζητησεων να υποστηριζουν το μεν η το δε.

Ποιο ειναι το σωστο τελικα?
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Χωρίς να υπάρχει κάποια μαγική συνταγή και να είμαι απόλυτος είναι τα ηχεία...
Είναι αυτά που αλλάζεις δυσκολότερα σε ένα σύστημα και αυτά που χαρακτηρίζουν περισσότερο τον ήχο του συστήματος.

Δηλάδη καλύτερα να επιλέξει κάποιος τον τελευταίο κρίκο του συστήματος και σιγά σιγά να πάει προς τον πρώτο.

Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι πολλές φορές ο ενισχυτής θα καθορίζει τα ηχεία (πάρε ένα S.E.T. με 5w στο κανάλι και θα δεις πόσα ηχεία του ταιριάζουν)

It's a mixed up thing...
 

Μηνύματα
644
Reaction score
7
Εφόσον ο χώρος δεν είναι dedicated και εφόσον το στερεο-φονικό δεν αποτελεί λόγο φονικού ή διαζυγίου θα πρότεινα. Συνεργασία ντεκορατερ με μηχανικό ήχου, ουτως ώστε η επέμβαση να είναι αισθητικά αποδεκτή (και όμως γίνεται το είδα στο Mythos στην Θεσσαλονίκη), φτιάχνοντας ακουστικά τον χώρο. Αφού γίνει αυτό και ξεμπλέξουμε με την επίπλωση και ξέρουμε πλέον την συμπεριφορά του χώρου, ψάχνουμε μαζί με την βοήθεια του μηχανικού για ηχεία που διεγείρουν σωστά τον χώρο, μετά ενισχυτικά που οδηγούν σωστά τα ηχεία και πηγή της αρεσκείας μας. Φυσικά η ηλεκτρική εγκατάσταση θα είναι μονο για το στερεοφονικό. Η διάταξη των επίπλων με την συνεργασία ντεκορατερ και μηχανικού θα είναι η σωστή για δικάναλη ακρόαση.
 

Μηνύματα
277
Reaction score
0
Γενικά υπάρχουν διάφορα μοντέλα που μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει για να κτίσει το σύστημά του. Μερικά από αυτά ακολουθούν:

Μοντέλα με βάση το budget, όπου σύμφωνα με αυτά έχοντας προσδιορίσει το ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε αρχίζει η κατάτμησή του π.χ. 30% σε ηχεία 40% σε ενισχυτές (προ και τελικός) 20% σε πηγή 10% σε καλώδια (και σαφώς υπάρχουν πολλές διαφοροποιήσεις των ποσοστώσεων).

Μοντέλα με βάση το distortion που εισάγει η κάθε συσκευή στην αλυσίδα της μουσικής αναπαραγωγής.

Όλα τα μοντέλα μπορούν να λειτουργήσουν υπό το πρίσμα του χώρου, των προσωπικών προτιμήσεων, της χρήσης, της αισθητικής, του waf για τους παντρεμένους (όπως ήδη έχει τονιστεί) κλπ., ενώ κάποιος μπορεί να ξεκινήσει από τα ηχεία


Τελικά η «ορθότητα» ενός τέτοιου μοντέλου κρίνεται από την επιτυχία του στο να προβλέψει τη συμπεριφορά, την επιλογή στη συγκεκριμένη περίπτωση, ενός hi-end καταναλωτή. Ας πάρουμε για παράδειγμα την περίπτωσή μου (δυστυχώς θα αναφερθώ σε μοντέλα και εταιρίες απλά για βοηθήσω στο να γίνει ευκολότερα κατανοητή η θέση μου).

Max budget €10.000
Χώρος ακρόασης 3,5μ*7 με θέση ακρόασης στα 3,5 με 4 μέτρα.
WAF αρκετά ελαστικός

Με βάση λοιπόν τα παραπάνω αλλά και με τις προτιμήσεις μου η «άριστη» λύση που είχα καταλήξει ήταν: B&W Ν805, ολοκληρωμένος classe 2*150, cd της classe cp 0.3 και ένα καλό s/w (δεν είχα καταλήξει οριστικά). Τελικά αγόρασα τα Ν802 με μονομπλόκ 350w της classe και μου κόστισε 2,5 φορές τον αρχικό προϋπολογισμό.

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι η ενασχόληση με το Hi-Εnd εμπεριέχει στοιχεία πάθους και τρέλας όποτε τα «πρέπει» δεν χωράνε. Εγώ τη δική μου τρέλα την ξεκίνησα με την εξής σειρά: ηχεία – ενισχυτής-προ-πηγή, αλλά ξέρω πολλούς που ξεκίνησαν από τον ενισχυτή, φτάνοντας όμως στο ίδιο αποτέλεσμα: τη μουσική απόλοαυση. Το θέμα είναι να τη «βρίσκεις». Έτσι καταλαβαίνω το σχόλιο το Νικου Τσαρούχα για το3*3 δωμάτιο με τα MG3.6 αλλά καταλαβαίνω και αυτούς που τα αγόρασαν.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Ευάγγελε.

Σίγουρα αυτό που προτείνεις,για διακοσμητή χώρου και μηχανικό ήχου,θα ήταν το καλύτερο,όμως μην φτάσουμε σε ακραίες και δαπανηρές λύσεις,τουλάχιστον ακόμη,εφ'όσον μπορούμε μόνοι μας ,με λίγη σκέψη,και λίγα χρήματα να κάνουμε.

Ο χώρος όπως λογικά γράψατε,παίζει πρωταρχικό ρόλο στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Τα κακά του χώρου,αντανακλάσεις,καθυστερήσεις,βουητό,ενισχύσεις ή εξασθενήσεις διαφορετικών συχνοτήτων,είναι μερικά απο τα γνωστά προβλήματα που έχουμε μέσα σε αυτόν.
Εκείνο κατ'αρχήν που πρέπει να αποφύγουμε,όσο είναι δυνατόν,είναι τα τετράγωνα δωμάτια.
Δωμάτια δηλαδή που οι τρείς διαστάσεις,να είναι ίδιες.
Ακόμη και οι δύο εάν είναι ίδιες,πάλι θα αντιμετωπίσουμε πρόβλημα.
Ομως και τα ακέραια πολλαπλάσια,δημιουργούν προβλήματα.
Ακόμη και οι γυμνές γυαλιστερές επιφάνειες,έχουν προβλήματα.
Τα υλικά δόμησης,παίζουν και αυτά τον ρόλο τους,καθώς και η επίπλωση,τα χαλιά οι κουρτίνες,κλπ.
Το δωμάτιο αυτό πρέπει να το κάνουμε όσο "ακουστικά ζωντανό" χρειάζεται.
Αυτό εμπειρικά είναι αρκετά εύκολο,όταν μέσα σε αυτό,χτυπήσουμε παλαμάκια,ή φωνάξουμε δυνατά. :wink:
Βέβαια,στα δωμάτια των σπιτιών μας έχουμε πολλούς περιορισμούς,ενώ σε ένα ξεχωριστό δωμάτιο,μπορούμε να αυτοσχεδιάσουμε χωρίς περιορισμούς.
Τους περισσότερους δυστυχώς,το πρώτο μας ενδιαφέρει. :(

Οταν καταφέρουμε να περιγράψουμε τα του χώρου,στήν συνέχεια,θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για την τοποθέτηση των διαφόρων μηχανημάτων μέσα σε αυτόν,με σειρά προτεραιότητος.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Σωστή και η τοποθέτησή σου φίλε mygiakis,διότι τις περισσότερες φορές,για άλλο ξεκινάμε,και άλλο,ακριβώτερο μάλιστα καταλήγουμε να αγοράσουμε. :lol:
Ακόμη και τα ποσοστά που έδωσες σχετικά με την αγορά των μηχανημάτων, σε γενικές γραμμές,με βρίσκει σύμφωνο.
Αλλωστε τις περισσότερες φορές,στο χόμπυ μας,στο πάθος μας,τα "πρέπει",δεν χωράνε... :wink:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Με τον συνδιαχειριστή μου ,τον Νίκο,αρκετές φορές είχαμε συζητήσει το θέμα αυτό,διότι όλους λίγο εως πάρα πολύ,μας καίει το πως θα γίνει η αρχή,τι και πώς πρέπει να είναι αυτός ο χώρος,η σύζυγος ή αλλοιώς το waf,η τοποθέτηση των ηχείων και των υπολοίπων μηχανημάτων,μέσα σε αυτόν τον πολυδιάστατο χώρο.

Νίκο,τώρα λοιπόν ότι έχει συζητηθεί και ότι έχουμε σκεφθεί όλοι μας,καιρός είναι να το καταθέσουμε,με σκοπό την αλληλοβοήθεια. :wink:

Το καλύτερο βέβαια θα ήταν,να έχουμε και την γνώμη των γυναικών,για να έχουμε ποιό πλήρη και σφαιρική άποψη.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Ανδρέα Κ.

Δεν θα ήθελα να εκφράσω προσωπική άποψη για το ποιό είναι σωστό ή λάθος,σχετικά με το ποιό θα είναι το πρώτο κομμάτι της ηχητικής αλυσίδας,όπου εκεί επάνω στηριζόμενοι θα χτίσουμε το υπόλοιπο σύστημά μας,τουλάχιστον ακόμη.
Σίγουρα έχω κατασταλαγμένη και τεκμηριωμένη άποψη επ'αυτού,όμως καλό θα ήταν να ακουστούν,όλες οι απόψεις. :wink:
 

Μηνύματα
4.927
Reaction score
51
:D Απ'οτι κατάλαβα μιλάμε γιά το πώς πρέπει να ξεκινήσουμε στήνοντας ένα ηχοσύστημα, γιά ένα δεδομένο ΧΩΡΟ, ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ, και BUDGET που διαθέτουμε.
Αρα παρακάμπτουμε τον αρχιτέκτονα, τα ενδιαφέοντα, την Τράπεζα και την γυναίκα μας. :wink:

Το σημαντικώτερο που νομίζω ξεκινάει κανείς είναι από την ηχητική απόλαυση που Περιμένει, και αυτό το αποδίδουν κατα μέγιστο βαθμό τα ηχεία.
Νομίζω ότι πρέπει κανείς να αφιερώσει τον μέγιστο χρόνο του στο ψάξιμο των ήχείων -για τον δεδομένο χώρο .... που έχει-, να αφιερώσει ώρες δοκιμών , με είδη μουσικής που ακούει , να μελετήσει reviews, να μπει στα forums και να συνομιλήσει με πιό πεπειραμένους ή ήδη κατέχοντες τα ηχεία της προτίμησης του, και μετά όταν καταλήξει σ'συτό που επιθυμεί, να αρχίζει να δοκιμάζει ενισχυτές και πηγές.
Προσωπικά αυτό έκανα όλα τα χρόνια και νομίζω ότι ήταν το σωστό αλλά και το επιθυμητό. :!:
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Το καλύτερο βέβαια θα ήταν,να έχουμε και την γνώμη των γυναικών,για να έχουμε ποιό πλήρη και σφαιρική άποψη.
Σιγά να μην τηνρωτήσουμε και με τι τελικό θα παίξουν καλά τα TD12! :lol: :lol:
Θα με πιάσει το σατράπικο και θα την σπάσω στο ξύλο :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ας επανέλθουμε. Ανακεφαλαίωσις:
- Όχι σε τετράγωνους χώρους ακρόασης. Ας σχηματίσουμε έναν άλλο νοητό χώρο μέσα στον βασικό ή ας αλλάξουμε δωμάτιο - σπίτι :wink:
- Όχι σε μεγάλες γυμνές γυαλιστερές επιφάνειες.
- Χώρος ακουστικά ζωντανός χωρίς υπερβολές, όχι τίγκα στο έπιπλο, στους καναπέδες και στα χαλιά αλλά όχι και εντελώς άδειος.
- ΝΑΙ στα ματζούνια αλλά κατόπιν ακρόασης. Γενικά παίζει η χρήση διαχυτών κοντά σε τοίχους και απορροφητικών για τις πρώτες ανακλάσεις. Τα κόλπα αυτά είναι τόσο περισσότερο αναγκαία, όσο μικρότερος είναι ο χώρος μας. Η βοήθεια ειδικών είναι το πιο σωστό αλλά μην υποτιμάτε και τα αυτιά σας.
Τι άλλο ξεχνάμε?...

- πχ τοποθέτηση ηχείων στον χώρο και απομόνωση συσκευών από τις δονήσεις αυτού? :roll:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.721
Reaction score
144.649
Μα γιατί σκέφτεστε έτσι και μπλέκετε τα πράγματα από την αρχή, από το ξεκίνημα;

Αν είναι έτσι κανένας δε θα ξεκινήσει ποτέ και τίποτα!

Αφού υπάρχουν απλές και εύκολες λύσεις...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.721
Reaction score
144.649
Υπάρχει λοιπόν άλλος τρόπος να ξεκινήσεις, χωρίς πολλά χρήματα, χωρίς μεγάλους τελικούς, και χωρίς καθόλου προβλήματα χώρου, στήριξης κλπ.

[highlight=red]Παίρνεις ένα ωραίο ζευγάρι ...ακουστικά![/highlight]
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.721
Reaction score
144.649
Το πρόβλημα είναι η συνέχεια...

Μετά λοιπόν, στην πορεία, αποκτάς τη φαεινή ιδέα να ακούς τα ίδια πράγματα μαζί με άλλους, ε, να κορδώνεσαι κιόλας με τις μουσικές σου, και επειδή δε μπορείς να σκεφτείς καθαρά και έχεις και κακές παρέες και σε παρασύρουνε, αντί να πάρεις ...άλλο ένα ζευγάρι ακουστικά, πας και παίρνεις ηχεία και ενισχυτές, οπότε τελικά καταλήγεις σε μια ατέρμονη άνιση μάχη με το τέρας, τρως τα νοιάτα σου, τα χρήματά σου, μαλώνεις με τη γυναίκα σου, αλλάζεις σπίτι, βάζεις ηχομονωτικά, βάζεις χαλιά μεσα στο καλοκαίρι, αλλάζεις ενισχυτή, ξανααλλάζεις ηχεία, μετά καταλαβαίνεις ότι έφταιγε η πηγή, αλλάζεις πηγή και φυσικά βλέπεις τα ελλατώματα του προ και του τελικού, δε μπορεί, το ντακ είναι θεσπέσιο, ξανααλλάζεις τελικούς, προ και ηχεία, στο τέλος έχει βγεί καλύτερη πηγή και την αλλάζεις και αυτή, αλλά πια δεν έχεις άλλα λευτά για να ξανααλλάξεις τα πάντα, άσε που κανένας δε παίρνει τις αηδίες που πήγες και αγόρασες ως γνήσιο θύμα, οπότε στο τέλος που τά'χεις χάσει όλα μαζί με την ψυχραιμία σου και άκρη δε βγάζεις, το ρίχνεις στο ζεϊμπέκικο, αρχίζεις και γράφεις παπαριές σε φόρουμς και καμώνεσαι πως τά'μαθες όλα, λες πως σου φταίνε τα καλώδια ή οι δεύτερες αντανακλάσεις, το τζίτερ και οι απαίσιες ψηφιακές ηχογραφήσεις με τις απαράδεκτες δειγματοληψίες, καθώς και η μαύρη κι άραχνη ΔΕΗ που έχει χάλια ρεύμα, γίνεσαι γραφικός και παράξενος, ακούς μόνο πικάπ και παλιούς μεγάλους μαύρους δίσκους από βινύλιο γραμμένους πριν την ψηφιακή επανάσταση, με ρεμπέτικα μονοφωνικά ή κλασσική που αποκοιμιέσαι, κοροϊδεύεις τους πάντες και τα πάντα γιατί "δε ξέρουν" και "δε παίζουν", θεωρείς πως το να σέρνεις ένα βράχο σ'ένα μαύρο πλαστικό αυλάκι είναι ο καλύτερος τρόπος να ακούσεις μουσική, σνομπάρεις λέιζερ και τεχνολογίες και αγνοείς σε ποιό πλανήτη και σε ποιά δεκαετία ζεις,  κι όταν γεράσεις ξαναπαίρνεις ακουστικά "για δοκιμή" από το μαγαζί που έχεις επενδύσει τα μισά λευτά που έβγαλες στη ζωή σου, αλλά πια δεν έχει νόημα γιατί ...δεν ακούς πλέον, οπότε τα πας πίσω τα ακουστικά γιατί "δεν παίζουν καλά" δήθεν! Γεράματα... Παραξενιές... Παίζεις με τα εγγόνια σου, σε κάποια φάση παθαίνεις καρδιά, πεθαίνεις, κληρονομεί το στέρεο ο γιός σου που αμέσως πουλάει αυτά τα ηλίθια πάνελ και τα λαμπάτα "παλιομοδίτικα" ενισχυτικά του ξεμωραμένου του γέρου του και παίρνει ένα φορητό discman και ένα...ζευγάρι ακουστικά να κάνει τη δουλειά του ο χριστιανός! Και  με τα ρέστα... home cinema!

Μήπως να πάρουμε από την αρχή home cinema και να αφήσουμε τα στέρεα και τα χαζά;?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.721
Reaction score
144.649
Είχα κάτι koss ρε τέλεια, γιατί μωρέ τα έδωσα ο τρελλός, ποτέ δε κατάλαβα...

Στα πρώτα βήματα πάντως είναι δεδομένα τα λάθη.

Διότι το waf υπάρχει όταν ξέρεις, και άρα διαφοροποιείσαι.
Όταν δε ξέρεις, εσύ είσαι αυτομάτως ίδιος με το waf, είσαι δηλαδή φυσιολογικό άτομο ακόμα, δεν αλοτριώθηκες από το χαϊεντισμό, και παίρνεις μικρά ηχεία, έστω ακριβά, και τα χώνεις μέσα στη βιβλιοθήκη, τι βάσεις και χαζομάρες, και κει μια χαρά παίζουνε, κι ας είναι το ένα ψηλότερα από το άλλο, και τι έγινε;

Μετά έρχεται να ακούσει το ταπεινό σου στέρεο  ο φίλος σου ο "κορακάκης" που τον ρώτησες τι να πάρεις γιατί αυτός ξέρει, και σου λέει: ρε βλάχο, τι έκανες εκεί ρε; Τα σόνους φάμπερ για τζι βι σι από φορητό τα πέρασες ρε όργιο; Ρίχτα κάτω από τον καναπέ τα ηχεία  τότε, να μη τα βλέπεις κιόλας ρε άσχετε! Καλά, θα με τρελάνεις, τι κατάσταση είναι αυτή; Καλά, παλάβωσες; Και τι διάλο με ρώτησες τι ηχεία να πάρεις και σού'πα και πήρες αυτά τα διαμάντια, τα giand-killers? Πάω να σου πάρω βάσεις, και άμμο να τις γεμίσω και δε χωράει κουβέντα αυτό, και θα σου πω εγώ μετά πως θα παίξει, ανίδεε... Και κοίτα, κούνα την τι-βι, πάντηνα πιο κει, να είναι συμμετρικά τα ηχεία, βλάχο, ε βλάχο!
Και έτσι ξεκινά η ιστορία...

Φυσικά θα παίξει τέλεια, μέχρι να αρχίσει να το συγκρίνει με το δικό του, οπότε υποχρεωτικά θα στο θάψει.. Εσύ θα λες "μα τι λες, άκου τι ωραία παίζει", και αυτός θα σου μιλάει για εσωτερικότητα και ύψος σκηνής, ε, θα ντραπείς να πεις πως δε ξέρεις τι είναι αυτά ή πως δεν τα ακούς, ε, να μη σε περάσει και για κουφό, και θα κανονίσεις να πας να ακούσεις το δικό του στέρεο. Τότε αρχίζει το μέτρημα. Η δικιά μου είναι πιο μεγάλη.... Ε, τι να κάνεις, είναι όντως πιο μεγάλη του κορακάκη, το δέχεσαι αφού το λέει και το στέρεοφάιλ, αλλά παίρνεις και συ πια αυτό το χαζοπεριοδικό και βάζεις στόχους, κοιτάς ποια μηχανάκια θα παρεις μετά....

Και έτσι συνεχίζει το έργο...Τό'δα, το ξανάδα, και θα το ξαναδώ.....
ΥΓ: κάθε όνομα και μάρκα που χρησιμοποίησα ήταν εντελώς τυχαία και ακμιά σχέση δεν έχει με υπαρκτά πρόσωπα...χε χε χε....
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Τώρα εσύ τι θέλεις?
Να μας βοηθήσεις να τρελαθούμε πριν ακόμη ξεκινήσουμε? :lol:

Τουλάχιστον ας τα βάλουμε σε σειρά... ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ!!... :wink:


- Για το θέμα χώρος ακρόασης, έχουμε κάτι άλλο γκάις ή να πάμε παρακάτ?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.045
Μηνύματα
3.039.084
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Grigoris1966
Top