ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΉΣΟΥΜΕ




Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Και μια που φτάσαμε μέχρι εδώ, να κάνω μια ερωτησούλα?

Απλή ενίσχυση?
Διενίσχυση?
Πολυενίσχυση?
Παραπολυενίσχυση?
Παραπαραπολυενίσχυση?
Παράλληλη? Κάθετη? Οριζόντια? Ροζ? Πουά με βούλες?
..................


Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι είναι πιο σωστό (αν είναι απόλυτο αυτό)?
- Ένα ζεύγος ηχείων και ένας δικάναλος τελικός ή κάτι άλλο?
- Από τι εξαρτάται? (τεχνικά χαρακτηριστικά ενισχυτών, ηχείου, κρος κλπ)
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Τις γνώμες και τις μέχρι τώρα προτάσεις μας συμπυκνωμένες τις γράφω σε άλλο θέμα,"ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ το HI END",όπου όμως θα είναι κλειδωμένο,και θα το συμπληρώνω απο τα εδώ θέματα που θα συνεχίσουμε να γράφουμε.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Στο θέμα, "ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ Hi End",έχω γράψει καινούργια πράγματα,κάτι συμπλήρωσα για τα ηχεία και όχι μόνο,όμως εδώ θα ήθελα να συνεχίσουμε φυσικά να γράφουμε για χώρους και μηχανήματα,αλλά θα ήθελα να ξεκινήσουμε συζήτηση,με την ηλεκτροακουστική αλλά και με την ψυχοακουστική. :wink:
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Για να μπω κι εγώ με τις φτωχές μου γνώσεις στην κουβέντα, θα πω κάποια πράγματα όχι τεχνικά, αλλά πρακτικά:
Πιστεύω ότι πρώτος έρχεται ο χώρος, διαφορετικά και η απόλαυση συρρικνώνεται, και η δαπάνη δεν αποδίδει. Κι όταν λέμε χώρος, δεν εννοούμε μόνο το καθιστικό, το οποίο συνήθως χρησιμοποιείται για την ακουστική ή οπτικοακουστική ψυχαγωγία, αλλά και τον περιβάλλοντα χώρο, για διαφορετικούς λόγους βέβαια. Προσωπικά, το δικό μας σύστημα παραμένει αναξιοποίητο ως προς την απόδοση στις υψηλές εντάσεις και στα μπάσα, γιατί εννιά στις δέκα φορές δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητές του, παρόλο που το σπίτι δεν είναι σε πολυκατοικία. Επομένως, περισσότερη σημασία έχει να αποδίδει το όποιο σύστημα στις συνθήκες, στις οποίες θα χρησιμοποιηθεί. Για το μέσο κάτοικο οικιστικής περιοχής και όχι κτήματος 10+ στρεμμάτων, νομίζω ότι σημασία έχει ποιο σύστημα θα βγάλει τον πιο καθαρό και διακριτό ήχο από χαμηλά. Αλλιώς είναι σαν να αγοράζεις το Impreza WRC για να πηγαίνεις για ψώνια στο σούπερ μάρκετ (και μάλιστα μείον το ego trip, γιατί το σύστημα ήχου δεν κυκλοφορεί έξω παρά μόνο σε περίπτωση μετακόμισης..).
Στη συνέχεια, ποιοι θα είναι οι ακροατές και τι θα ακούνε τα αυτιά τους κατά κύριο λόγο; Αν μιλάμε για σημασία στη λεπτομέρεια, όταν γίνεται το στήσιμο ενός συστήματος θα πρέπει να σταθμίζονται και κάποια πράγματα που έχουν σχέση με τις συνήθειες. Δεν μπορεί να γίνει μια επιλογή με βάση το μήπως κάποτε θελήσουμε να ακούσουμε τα τρελά πρίμα της όπερας όταν κατά 90% βλέπουμε ταινίες με πιστολίδια και ακούμε metal. Άλλοι ήχοι εδώ, άλλοι εκεί. Αν οι συνθήκες επιτρέπουν τη δοκιμή, αυτή θα πρέπει να γίνει με βάση αυτά που συνηθίζουμε να ακούμε, και όχι με τα κομμάτια που επιλέγονται ως αντιπροσωπευτικά γενικής χρήσης, παρόλο που αυτά τα τελευταία μπορεί να είναι όντως κατάλληλα για το μηχάνημα: δεν είναι απαραίτητα το ίδιο αντιπροσωπευτικά και για τη χρήση που θα του τύχει.
Τελευταίον και φαρμακερόν, νομίζω ότι μας έχετε δαιμονοποιήσει εμάς τις κυρίες. Δεν τρομάζουν όλες οι γυναίκες όταν δουν ηχεία, παρά μόνο αν κάποιος τους τα πετάξει μέσα στο χώρο σπρώχνοντας άσπλαχνα έπιπλα και ντεκόρ στην άκρη και ακυρώνοντας όλες τις προσπάθειες που έχουν κάνει για να τον κάνουν όμορφο και αρμονικό. Ούτε εγώ είμαι fan των μεγάλων μαύρων κουτιών, αλλά πιστεύω χωρίς αυτά έχουμε ένα ωραίο σαλόνι, ενώ με αυτά έχουμε ένα ωραίο σαλόνι ανθρώπων που έχουν και ένα μεράκι, πράγμα που σημαίνει ότι είναι κρίμα τα μηχανήματα να αποτελούν αντικείμενο αντιπαράθεσης του στυλ "τα ηχεία μου vs οι πορσελάνες σου". Υπάρχουν άπειρες ιδέες διακόσμησης για να αποσπασθεί το μάτι από κάτι που δεν απευθύνεται σ' αυτό αλλά στο αυτί, όπως και πάρα πολλοί τρόποι για να κρυφτούν τα καλώδια. Οπότε θα πρέπει παράλληλα με το στήσιμο των μηχανημάτων στα ενδεδειγμένα σημεία, να γίνεται και η αισθητική ενσωμάτωσή τους στο χώρο.
Από κει και πέρα, αν έχουμε γνώσεις, τις χρησιμοποιούμε. Αν δεν έχουμε, τότε μελέτη, ψάξιμο, και οπωσδήποτε εξειδικευμένο κατάστημα, όπου εκτός από το ότι οι άνθρωποι ξέρουν το συγκεκριμένο αντικείμενο γιατί ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό, δεν διακινδυνεύουν και τη φήμη τους, για τον απλό λόγο ότι αν βγάλουν κακό όνομα στα συστήματα ήχου, δεν έχουν καβάντζα τα ψυγεία και τις ατμοσιδερώστρες για να μη χάσουν την πελατεία..
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Τελευταίον και φαρμακερόν, νομίζω ότι μας έχετε δαιμονοποιήσει εμάς τις κυρίες. Δεν τρομάζουν όλες οι γυναίκες όταν δουν ηχεία, παρά μόνο αν κάποιος τους τα πετάξει μέσα στο χώρο σπρώχνοντας άσπλαχνα έπιπλα και ντεκόρ στην άκρη και ακυρώνοντας όλες τις προσπάθειες που έχουν κάνει για να τον κάνουν όμορφο και αρμονικό.
Μήπως να σου έδινα το τηλ της γυναίκας μου να της εξηγήσεις μερικά πράγματα...? :lol:
Εντάξει πέρα από την πλάκα είναι νομίζω 100% σίγουρο ότι μια γυναίκα είναι σε θέση να κάνει πολύ λιγότερους αισθητικούς συμβιβασμούς υπέρ των συστημάτων αναπαραγωγής ήχου. Από τα ηχεία μέχρι τα χαλιά, τα αποσβεστικά κλπ κλπ. Όχι ότι όλα αυτά είναι και άκρως λογικά για ένα σπίτι, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι πολύ λίγες οι κυρίες που έχουν το σκουλήκι μέσα τους έτσι ώστε να κάνουν την παραχώρηση...
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Να λοιπόν πως σκέφθονται και οι γυναίκες ,όταν ο χώρος ακρόασης δεν είναι ξεχωριστό δωμάτιο,αλλά αποτελεί μέρος του ίδιου μας του σπιτιού,είτε λέγετε καθιστικό,είτε σαλόνι.

Κάποιοι απο εμάς,ευτυχώς η μειοψηφία,υπερβάλοντας σε αυτό το θέμα,κάνουν τον συγκεκριμμένο χώρο του σπιτιού τους,να μοιάζει στις καλύτερες των περιπτώσεων με στούντιο,ενώ σε κάποιες άλλες,με δωμάτιο μετά απο σεισμό... :lol: ,το έχω δει και αυτό... :|
Οι εργένηδες,έχουν μια μικρή δικαιολογία,οι υπόλοιποι όμως σίγουρα όχι.
Καλό είναι,το χόμπυ μας,να το μοιραζόμαστε και με τα άλλα μέλη της οικογένειάς μας,και όχι εις βάρος τους. :(

Μαρία χαίρομαι ιδιαίτερα που ξεκίνησες να γράφεις στην κατηγορία μας,την παρεξηγημένη απο πολλούς χαρακτηρίζοντάς την ανδρική. :D
Ακόμη όμορφη και σωστή η τοποθέτησή σου στο συγκεκριμμένο θέμα,βάζοντάς μας να σκεφθούμε και την "άλλη", άποψη. :) :wink:
 






Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Λόγω του ότι γράφτηκαν κάποια πράγματα κατα λάθος στο θέμα: ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ Hi End,επαναφέρω αυτό το topic,όπου απο αυτό ορμώμενος και παίρνοντας ιδέες,το έγραψα.

Οτι θέλετε μπορούμε να το συζητήσουμε εδώ. :wink:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Εχουμε γράψει πολλά πράγματα για το ρεύμα και τι αλλαγές προκαλεί στην μουσική,σε διάφορα σκόρπια θέματα.
Καλό θα ήταν με την βοήθεια του συνσυντονιστή να τα μεταφέρουμε εδώ,ή με κάποιο link να πηγαίνουμε και να τα βλέπουμε.
Νίκο συμφωνείς?
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Σωστό αλλά δεν μπορεί (και δεν πρέπει) να γίνει μεταφορά αυτόνομων post. Μόνο quoted. Το link είναι καλύτερη μέθοδος. Άμα τα εντοπίσεις...
 


Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Το θέμα αυτό συνεχίζετε σε πολλά άλλα θέματα.
Εκείνο που προσωπικά έχω αποκομίσει απο τα γραφόμενα γενικότερα αλλά και απο εμπειρίες προσωπικές είναι οτι εαν δεν έχεις ΚΑΛΟ χώρο,δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις για ολογραφικό ήχο.

Εκείνο το θέμα που είχε τίτλο "ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ Hi End" που πήγε?
 



Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.043
Μηνύματα
3.038.935
Members
38.525
Νεότερο μέλος
Grigoris1966
Top