Περί οθόνης

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Φοβάμαι, ή μάλλον είμαι σίγουρος οτι ο φίλος yannis7, (όπως και πολλοί άλλοι φίλοι εδώ μέσα) δεν έχει δεί BLUE RAY σε CRT προβολέα, το κακό δεν είναι να μην ξέρεις κάτι,
δυστυχώς, το κακό είναι να κάνεις οτι ξέρεις, αυτό που δεν ξέρεις!!!
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

περιπου τετοιο καιρο περσι ειδα για πρωτη φορα μπλε σε τριφακο.Απλα οι ιντσες ηταν λιγες .
Δεν ξερω τι μπορει να κανει στις 120+ απο θεμα φωτεινοτητας.Κατα τα αλλα καλος ειναι.
Απλα το θεμα εχει παει αλλου πλεον και οι τριφακοι δεν εχουν καμμια τυχη με την τιμη και τον ογκο τους σε ενα μεσο σπιτι.
 

Μηνύματα
899
Reaction score
54
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Πράγματι δεν έχω δει blue ray σε CRT. Δε μίλησα για τους προβολείς CRT, παρά μόνο γι'αυτούς που έπαιζαν 20 χρόνια πριν (και παραπάνω ίσως). Όσο για το τι ξέρω και το δεν ξέρω φίλε ή εχθρέ mad (που προφανώς παρεξηγήσατε), επιτρέψτε μου να σας πω, ότι ασχολούμαι 30 χρόνια με την εικόνα. Από τα 14 και την εποχή του super8, πριν να σαρωθούν όλα από το βίντεο.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

περιπου τετοιο καιρο περσι ειδα για πρωτη φορα μπλε σε τριφακο.Απλα οι ιντσες ηταν λιγες .
Δεν ξερω τι μπορει να κανει στις 120+ απο θεμα φωτεινοτητας.Κατα τα αλλα καλος ειναι.
Απλα το θεμα εχει παει αλλου πλεον και οι τριφακοι δεν εχουν καμμια τυχη με την τιμη και τον ογκο τους σε ενα μεσο σπιτι.
Αγαπητέ Αργύρη θα συμφωνήσω απόλυτα με τα γραφόμενά σου,
όσο για φωτεινότητα στις 120', όταν ήρθε ο Βογιατζάκης σπίτι μου ήταν το μόνο που τον εξέπληξε, γιατί όπως θα ξέρεις ο scaler, και η 1,5 κέρδους οθόνη μου, την ανεβάζουν πολύ ικανοποιητικά!
Τέλος πάντων, όπως είπες, δεν υπάρχει μέλλον σε κάτι που σταμάτησε να παράγεται, και αυτός είναι ο λόγος που εγώ δεν γράφω για το θέμα εικόνας.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Πράγματι δεν έχω δει blue ray σε CRT. Δε μίλησα για τους προβολείς CRT, παρά μόνο γι'αυτούς που έπαιζαν 20 χρόνια πριν (και παραπάνω ίσως). Όσο για το τι ξέρω και το δεν ξέρω φίλε ή εχθρέ mad (που προφανώς παρεξηγήσατε), επιτρέψτε μου να σας πω, ότι ασχολούμαι 30 χρόνια με την εικόνα. Από τα 14 και την εποχή του super8, πριν να σαρωθούν όλα από το βίντεο.
Αγαπητέ yannis7 εχθροί δεν υπάρχουν εδώ, μόνον χομπίστες με διαφορετικές γνώμες και αντιλήψεις, τις οποίες ανταλάσουν για να
μαθαίνουν, και να πλουτίζουν τις γνώσεις τους!!
 

Μηνύματα
7.773
Reaction score
5.612
Re: Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

περιπου τετοιο καιρο περσι ειδα για πρωτη φορα μπλε σε τριφακο.Απλα οι ιντσες ηταν λιγες .
Δεν ξερω τι μπορει να κανει στις 120+ απο θεμα φωτεινοτητας.Κατα τα αλλα καλος ειναι.


εαν εννοεις εμενα αργυρη και που να δεις τωρα .
θα παθεις σοκ !
πρεπει να το κανονισουμε ...


Απλα το θεμα εχει παει αλλου πλεον και οι τριφακοι δεν εχουν καμμια τυχη με την τιμη και τον ογκο τους σε ενα μεσο σπιτι.
για την τιμη πλεον δεν ισχυει ...
για τον ογκο τους συμφωνω απολυτα ...
 


Μηνύματα
96
Reaction score
0
Το σιγουρο ειναι οτι οσοι ασχολουντε με την βιντεοπροβολη
βαθυα στο μυαλο τους ελπιζουν καποια στιγμη σε μια stewart.
Απο κι και περα οταν δεν φτανουμε τοσο ψηλα και η screenline
και η dalite ειναι στο μυαλο μας σαν stewart.
Την δουλεια τους θα την κανουν ολες η καθε μια με τον τροπο της.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Παντού κάνουμε συμβιβασμούς, έχω μια χειροκίνητη dalite 120' 1,5 gain 12 χρόνια (σαφώς θέλει άλλαγή) το μόνο πρόβλημα οι ελάχιστες ζάρες, που όμως φαίνωνται μόνον όταν υπάρχει σκηνή σχεδόν ολη λευκή, για να το διορθώσω πρέπει να πάρω οθόνη με τεντοτήρες
η οποίες έχουν 3000 $! τέτοια δυνατότητα δεν υπάρχει οπότε απλά συμβιβάστηκα!
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Αγαπητέ Αργύρη θα συμφωνήσω απόλυτα με τα γραφόμενά σου,
όσο για φωτεινότητα στις 120', όταν ήρθε ο Βογιατζάκης σπίτι μου ήταν το μόνο που τον εξέπληξε, γιατί όπως θα ξέρεις ο scaler, και η 1,5 κέρδους οθόνη μου, την ανεβάζουν πολύ ικανοποιητικά!
Τέλος πάντων, όπως είπες, δεν υπάρχει μέλλον σε κάτι που σταμάτησε να παράγεται, και αυτός είναι ο λόγος που εγώ δεν γράφω για το θέμα εικόνας.
Θα επεσε πολυ γελιο με την εικονα του CRT απο τον Πανο..:142:
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

H οθόνη είναι αναμφίβολα το πιο παρεξηγημένο υλικό στην αλυσίδα θέασης. Πολλοί, φυσικά και σε αυτό το thread, αναφέρονται σαν οι κατασκευαστές ακριβών οθονών να θέλουν με το πιο χυδαίο τρόπο να τους πιάσουν τα οπίσθια, ενώ άλλοι πίνουν νερό στο όνομα της οθόνης τους.

Κάποιο που δεν ξέρουν θα έλεγαν τουλάχιστον...."Παράξενα Πράγματα".

Στα χρόνια που ασχολούμαι ερασιτεχνικά και κατόπιν επαγγελματικά με την εικόνα έχω να ομολογήσω με σιγουριά δύο αλήθειες:
"Ποτέ δεν ρύθμισα προβολέα. Ρύθμιζα και συνεχίζω ρυθμίζω τις δυνατότητες ενός προβολέα που περιορίζονται από την ποιότητα της οθόνης."

Δεν υπάρχει τίποτα πιο αληθές από αυτό.
  • Ο προβολέας προβάλει στην οθόνη.
  • Εμείς παρακολουθούμε την οθόνη που προβάλει ο προβολέας.
  • Και εγώ ρυθμίζω ότι αφήνει η οθόνη να δείξει απο τον προβολέα.
Είναι ο τελευταίος κρίκος στην οπτική αλυσίδα πριν τα μάτια μας και προσωπικά θα ήθελα να κρατάει τη πιο ουδέτερη στάση σε αυτή.

Πρέπει να αφήνει το προβολέα να δείχνει τα προτερήματα του και ενίοτε αν το επιθυμούμε να κρύβει και τα ελαττώματα του. ;-)

Η δεύτερη αλήθεια έχει να κάνει με τη πρακτική πλευρά του θέματος. Και η αλήθεια είναι ότι: «Στους κατασκευαστές οθονών προβολής δεν υπάρχει μεσαία τάξη.»

Τι εννοώ με αυτό;
Πως βρίσκουμε για παράδειγμα τις τάξεις στα αυτοκίνητα; Βάζουμε ψηλά τη Rolls-Royceή τη Bentleyκαι πιο κάτω τη Mercedes, τη BMWκαι πιο κάτω τη Skodaκαι τη Fiat. Όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε τη σειρά αξιολόγησης σύμφωνα με τη ποιότητα, επιδόσεις και όνομα κατασκευαστή.
Παρομοιάζοντας λοιπόν το άνω παράδειγμα στο κόσμο των οθονών, εκεί δεν θα βρείτε ούτε Mercedesούτε ΒΜW.
Μετά από πολλά χρόνια έρευνας στο κόσμο του AVγια να βρω έστω ένα Audiως μια εναλλακτική λύση δυστυχώς κατέληξα στην απίστευτη πραγματικότητας: Από το Fiatκαι το Skodaπάς κατευθείαν στη Rolls-Royce. Και δεν εννοώ τιμολογιακά αλλά με βάση τη επιστήμη πίσω από τη κατασκευή και τη γενική ποιότητα του προϊόντος.

Σήμερα μόνο μια εταιρία έχει αφιερώσει έρευνα, τεχνογνωσία, εξέλιξη και πιστοποιήσεις για τις οθόνες και όλοι, σε όλο τον κόσμο της το αναγνωρίζουν. Η Stewart.
Για παράδειγμα, έχει δεκάδες διαφορετικές λύσεις ηλεκτρικών οθονών: οθόνες με masking, , με πορτάκια καθόδου απόκρυψης στην οροφή, ανάποδης τύλιξης, ανόδου αντί καθόδου, βαμμένες με Glossyχρώματα και φωτισμό LEDόπως του Jargonμέχρι και οθόνη εξωτερικού χώρου και παντός καιρού.

Το σημαντικότερο έχει και δεκάδες υλικά θέασης για διαφορετικές εφαρμογές.
Από τις βραβευμένες με ISF& JKP: StudioTek 100 & 130 και GreyhawkG3, τη πασίγνωστη και εκπληκτική για το 3Dτης στα μονότσιπα DLPFirehawk, που με σωστή τοποθέτηση όπως έχει γράψει ο MaxHeadroomείναι εκπληκτική, μέχρι την επιλογή οποιουδήποτε υλικού και μετατροπή του σε ηχοδιαπερατό με πιστοπιήση THX & HAA (που στο εξωτερικό είναι Must, αφού σε σοβαρό HomeTheaterηχείο κάτω ή πάνω και όχι πίσω από την οθόνη είναι εγκατάσταση για κλωτσιές)

Μια τέτοια προσπάθεια λοιπόν, δεν μπορεί παρά να επαινεθεί.
Δεν μπορούμε να λέμε ότι η οθόνη είναι για να «κάνουμε τη δουλειά μας» και ο προβολέας είναι όλα τα λεφτά και να θεωρούμε ότι ασχολούμαστε σοβαρά μα το κομμάτι της εικόνας.

Από τι υλικό είναι η οθόνη που μας «κάνει τη δουλειά μας;»
Τι χρωματική ανάκλαση έχει η οθόνη που «κάνει τη δουλειά μας;»
Πως αντιδρά και τι εκπέμπει όταν δέχεται λευκό στους 3500, 4000, 5500, 6500, 7200 ή 9000 Kelvin;
Έχει ομοιομορφία φωτεινότητας σε όλο το πλάτος και ύψος της λευκής της επίστρωσης;
Έχει ομοιομορφία λευκού σε όλο το πλάτος και ύψος της λευκής της επίστρωσης;

Δεν θα συνεχίσω να απαριθμώ και χαρακτηριστικά για γκρι υλικά θέασης και ηχοδιαπερατά γιατί θα ξημερωθούμε.

Αλήθεια αναρωτηθήκατε γιατί έχει τόση μεγάλη σημασία στην επιλογή σας: το ένα «τσικ του τσικός» παραπάνω φωτεινότητας στο μαύρο του προβολέα σας όταν η όποια οθόνη που τον θα βλέπετε κάνει ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ στο μαύρο του;
Πολύ απλά ΠΟΤΕ δεν θα τον δείτε τι πραγματικά προβάλει.

Το μυστικό στις οθόνες είναι να γίνεται έλεγχος προδιαγραφών ανάκλασης φωτεινότητας και χρωματικότητας αλλά και συμπεριφοράς στην εκπομπή λευκού διαφορετικών Kelvin σε όλη τη διάσταση της και ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ που φεύγει από το εργοστάσιο.

Εδώ σας διαβεβαιώνω μετά των ερευνών μου και βόλτες σε εργοστάσια Ολλανδίας Αγγλίας και Ιταλίας ότι οι περισσότερες δεν έχουν καν μόνιμους τεχνικούς να ελέγχουν τη γραμμή παραγωγής τους και οι οθόνες βγαίνουν φασόν-κοπτοράπτη από ρομπότ και γυναίκες που κάνουν μηχανική δουλειά, θα έχουν επιστημονικό έλεγχο στο τέλος της παραγωγής.

Απαντώντας λοιπόν στο 1ο μήνυμα, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Θα δεχθώ το αυξημένο κόστος απόκτησης των καλών οθονών.
Θα δεχθώ και τους αργούς χρόνους παράδοσης αφού κάθε οθόνη θέλει 25 μέρες για κατασκευή και δοκιμές.

Όχι όμως ότι οι οθόνες μείνανε στάσιμες και ακριβές.

Κλείνω με κάτι προσωπικό που δυστυχώς γα όσους δεν με καταλαβαίνουν θα ανατριχιάσουν. Ίσως λοιπόν η 3η αλήθεια σήμερα.
Πότε δεν αγόρασα κάτι επειδή «ThePricewasRight». Ποτέ.

Το μόνο που με έκανε να αγοράζω ήταν, αν ήταν αυτό που ήθελα, πραγματικά θα άλλαζε κάτι και δεν ήταν απλά βίτσιο καταναλωτισμού.

Στα επαγγελματικά μου σπάργανα ακόμη αγόρασα τον Cinemax(με ότι μετρητό είχα στο λογαριασμό μου και με τσόντα δάνειο express15,000€ που μου έβγαλε ο Στρατηγός σε 2 ώρες στη τράπεζα που δούλευε).
Σε μια νύχτα κατάλαβα ότι είχα μικρή οθόνη και από 92 πήγα στις 100” Stewart ηλεκτρική με ηλεκτρικό maskingκαι αυτοματισμό BRIC για τα format.
Άλλο ένα τρελό ξεπαράδιασμα άλλα όποιο έχεις δει ταινία με Maskingδεν κάνει πίσω ποτέ. Μα πότε.

Μια μικρή συμβουλή: Αν αυτό που θέλετε πιστεύετε ότι θα αλλάξει κάτι, ΚΑΝΤΕ ΤΟ.
Τα παραδείγματα και προτροπές τύπου «Παίρνω κάθε χρόνο προβολέα των 2000€ ή οθόνη των 1000€ για να αναβαθμίζομαι συνέχεια» τα πραγματοποιούν γκατζετάκηδες για να είναι πάντα στη μόδα. Οι καλές συσκευές που σχεδιάζονται για τους εραστές του χώρου μένουν για πολλά χρόνια και χαρίζουν πολλά χρόνια απόλαυσης.

Για σκεφτείτε: Πόσοι θυμούνται και έχουν ακόμη ένα SonyVW100 ή ένα MarantzVP12s2 και πόσοι ένα Optomaκαι BenQ 720p (ρε δεν θυμάμαι ούτε τα μοντέλα τους….) :143:
 

Μηνύματα
899
Reaction score
54
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Είναι γεγονός πως έχουμε μάτια και βλέπουμε. Κανένας "ειδικός" δε μπορεί να μας κοροϊδέψει, όπως π.χ γίνεται στον ήχο. Και είναι αδιαμφησβήτητο πως ένα καλύτερο μηχάνημα θα δείξει καλύτερη εικόνα ,ακόμα και σε τοίχο. Δε θα δείξει την καλύτερη δυνατή εικόνα,αλλά ακόμα και στον τοίχο η διαφορά θα είναι ολοφάνερη.
Όποιος κερδίζει χρήματα ,μπορεί να χτυπίεται όσο θέλει! Να αφήνει υπονοούμενα ,ασχετοσύνης κ.λ.π.
Εν τέλει κανείς δεν αμφισβητεί την ποιότητα κατασκευής, την έρευνα κλπ , που κάποια εταιρεία μπορεί να κάνει επενδύοντας σε αυτήν.
Αλλά ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ.
Τελικά αν πει κάποιος ελεύθερα τη γνώμη του κινδυνεύει!

Με πόση ευκολία απαξιώνετε τις Optoma και Benq; Δεν αφήνουν και τρομερά περιθώρια κέρδους οι λαϊκές αυτές μάρκες. Ενώ ένας Marantz , που ανάθεμα αν η Marantz, έφτιαξε ποτέ βιντεοπροβολέα μόνη της! ,αφήνει τρελό κέρδος. Και αυτοί που δεν είχαν τα χρήματα να αγοράσουν ένα SONY VW100 , είναι β΄διαλογής, γιατί είναι κακοί πελάτες....

Σε μια χώρα που στενάζει κάποιοι επιμένουν να χτυπάνε το υποσυνείδητο του κοσμάκη.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

για την τιμη πλεον δεν ισχυει ...
για τον ογκο τους συμφωνω απολυτα ...
εσυ ησουν ο #2
ο#1 ηταν στο κολωνακι
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Επειδή από την -ευλογημένη, στιγμή που ο VW85 βρέθηκε στα χέρια μου προσπαθώ να δω τι θα κάνω με οθόνη...

-και ΤΟ ΞΕΡΩ πως όλοι λένε πως με την φτηνή χειροκίνητη 8ετίας που τον έχω είναι σαν να βάζω λάστιχα 135/55 σε Ferrari 430....:116:

αλλά ΔΕΝ θέλω να δώσω πάνω από 1000 ευρώ για οθόνη 200 ή 220...

με ενδιαφέρει πραγματικά να μάθω γιατί πρέπει να έχει μια κορυφαία επίδοση κόστος 3000 ευρώ....

ΜΗΠΩΣ έχει βρει κανείς κάποιο τεστ για οθόνες να αποφασίσω επιτέλους...; ΔΕΝ με ενδιαφέρει επίδοση 9.9/10,

μια χαρά θα δεχτώ 9.0/10 με κόστος που αναφέρω...:139:
Φιλε μου το μεγαλύτερο προβλημα σε μια οθονη οσο καλη και αν είναι ,οσα λεφτα και αν κοστίζει, είναι ότι εχει να κανει με έναν βίντεο-προβολέα…
Είναι αστείο να μιλάμε για ομοιομορφία φωτεινότητας η λευκου λόγω των χαρακτηριστικών της οθόνης ,οταν η ιδια η πηγή - ο προβολεας - αδυνατεί να δώσει ομοιόμορφη φωτεινότητα…
Ακομα και ο VW85 που εχεις ,και που κατά γενική ομολογία θεωρείται από τους κορυφαίους , είναι βεβαιο πως μετα το πέρας της πρώτης του νεότητας θα παρουσιάσει τα παραπανω φαινόμενα..
Συνεπώς ποιος ο λογος μιας οθόνης που μεν εγγυάται σταθερότητα αλλα που εξ αρχης δεν την λαμβάνει από το ιδιο το μέσο…

Θα σου πω ένα παράδειγμα.
Κάποιος λάτρης της μεγαλης εικόνας θέλοντας να αυξήσει το επίπεδο τις αντίθεσης του προβολέα του έδωσε ένα σεβαστό ποσό για να αγοράσει μια firehawk.
Για τις πρώτες 300 ωρες του πανάκριβου προβολέα του ο συνδυασμός ηταν τέλειος…
Ο συνδυασμός έδωσε το ζητούμενο…
Σήμερα όμως και εχοντας περάσει μολις τριακόσιες ωρες λειτουργίας διαπιστώνει πως η συγκεκριμένη οθονη αφαιρεί περισσότερη φωτεινότητα από οσο μπορει να αντέξει ο προβολεας του και πως στη παρούσα φαση θα προτιμούσε να εχει μια οθονη με κέρδος 1,3 ώστε να βελτιωθεί η φωτεινότητα της εικόνας του…
Τόμπολα…

Το ερώτημα είναι εσυ τι οθόνη θελεις να αγοράσεις;;
Μια που κοστίζει 3000 ευρω προσφέροντας πράγματα που δεν μπορείς να δεις η κάτι άλλο;
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Θα σου πω ένα παράδειγμα.
Κάποιος λάτρης της μεγαλης εικόνας θέλοντας να αυξήσει το επίπεδο τις αντίθεσης του προβολέα του έδωσε ένα σεβαστό ποσό για να αγοράσει μια firehawk.
Για τις πρώτες 300 ωρες του πανάκριβου προβολέα του ο συνδυασμός ηταν τέλειος…
Ο συνδυασμός έδωσε το ζητούμενο…
Σήμερα όμως και εχοντας περάσει μολις τριακόσιες ωρες λειτουργίας διαπιστώνει πως η συγκεκριμένη οθονη αφαιρεί περισσότερη φωτεινότητα από οσο μπορει να αντέξει ο προβολεας του και πως στη παρούσα φαση θα προτιμούσε να εχει μια οθονη με κέρδος 1,3 ώστε να βελτιωθεί η φωτεινότητα της εικόνας του…
Τόμπολα…
Ο λατρης της μεγαλης εικονας βαζει το χερι στην τσεπη και παιρνει καθε 300 η 400 ωρες αλλη λαμπα.....:116:

Δυστυχως το παραδειγμα ειναι ατυχες και αναφερεσε σε ανθρωπους που δεν εχουν σχεση με την εικονα.
Εαν ηξερε απο εικονα θα γνωριζε για τις επιπτωσεις και θα επαιρνε αλλη οθονη η προβολεα διαφορετικο εξαρχης.

Απλα πραγματα και μην χτυπιεστε καλοκαιριατικα......:142:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.117
Reaction score
143.580
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

όσο καλό προβολέα κι αν έχεις, δε τον κοιτάς στα μάτια, θα στραβωθείς. Ο καλός σου προβολέας ειναι πίσω απ'το κεφάλι σου.

Αυτό που κοιτάς στα μάτια είναι η οθόνη.

όπχιος πιστεύει ότι η οθόνη δε κάνει τη διαφορά, δεν έχει δει στιούαρτ. κοιμάται όρθιος.

τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρος, και δεν εννοώ σα το σαλάμι αέρος, αυτό είναι καλό συνοδευτικό μπύρας..

συμφωνώ με τον κεφάλα (ποστ 15) για την 130, καθώς και με το μάστορα βάγγο...
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.731
Reaction score
4.422
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Για αυτό και οι μεγαλύτεροι και πιό αναγνωρισμένοι εγκαταστάτες στον κόσμο χρησιμοποιούν μια-δυο εταιρίες .Ε αν και αυτοί δεν είναι κατέχοντες του αντικειμένου τότε ..
(Τελικά κάτι Joe Kane κτλ πρέπει να είναι πολύ γκαβάδια που επιλέγουν αυτά που επιλέγουν ως αναφορά..Ή να τους έχουν στο pay-roll τους)


Kάτι ακόμα.
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για να φτιαχτεί μια οθόνη έχουν φθηνήνει;
Τί σχέση έχει ένα προϊον που δεν είναι μαζικής παραγωγής-όπως τα τσιπάκια,με χρήση σε πολλαπλές εφαρμογές εκτός των scaller-με προϊόντα μαζικής παραγωγής;
 

Μηνύματα
163
Reaction score
0
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Χωρίς να έχω την οποιαδήποτε εμπειρία με το αντικείμενο, μιάς και τώρα ξεκινάω σιγά-σιγά την ενασχόληση, έχω την εντύπωση ότι αυτό που ήθελε να πεί ο εκκινητής της συζήτησης είναι, για πιό λόγο οι κορυφαίες οθόνες να συνεχίζουν να είναι τόσο μα τόσο ακριβές, ειδικά απο την στιγμή που όλο το πακέτο av πλέον δεν θεωρείται είδος πολυτελείας όπως πρίν 10-20 χρόνια και υπάρχει μεγαλύτερη ποσοτική έξοδος στο προιόν.
Δεν αναφέρομαι σε μειώσεις της τάξης του 50% άλλα, ακόμα και χειροποίητο να είναι ένα προιόν, όταν πολλαπλασιάζονται οι πωλήσεις του και πλέον αρχίζει αισθητά να αποσβένει το κόστος έρευνας και ανάπτυξης, δεν θα έπρεπε να μειώνεται η τιμή του?
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Γιάννη καλημέρα,
Δεν είμαι ούτε ψυχολόγος αλλά ούτε και ψυχίατρος για να γνωρίζω και να «χτυπώ το υποσυνείδητο του κοσμάκη». Και ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είπε κάποιος (ή εγω) οτι δεν μπορείς να πεις τη γνώμη σου. Νομίζω οτι έχεις παρεξηγήσει λίγο τα γραπτά μου/μας.

Καμία λαϊκή μάρκα ή τύπος προβολέα δεν έχει «κακούς» πελάτες και απορώ γιατι σκέφτεσαι οτι πιστεύουμε κάτι τέτοιο. Φυσικά και κάθε τύπος προβολέα εχει "το κοινό του" αλλά μην παραγνωρίζεις οτι τα καλά, τα κινηματογραφικά προβολικά, αυτα που στην εποχή τους αφηναν το στίγμα τους, ποτέ δεν κόστιζαν φθηνά.

Αυτο που έγραψα, ισως επικεντρωμένα στο κόσμο της προβολής, είναι κάτι που λέμε όλοι στις συζητήσεις μας: «Ότι πληρώσεις, παίρνεις».

Αν η χώρα «στενάζει» όπως αναφέρεις είμαι απόλυτα σίγουρος οτι πολύ λίγο εχει να κάνει με την αξιολογηση μου στις οθόνες και ακόμη λιγότερο με τη τιμολογιακή πολιτική των κατασκευαστών τους.

Το σπορ όπως λέω πάντα, το σωστό σπορ, είναι ακριβό και πότε δεν ήταν για όλους αν και για το μπέρδεμα δεν φταεί ο κόσμος οταν δεχεται βομβαρδισμό με διαφημίσεις τύπου «Home Cinema με 199€».
Αν παρακολουθήσει κάποιος εστω και μια ταινία σε εγκατεστημένο και ρυθμισμένο σύστημα προβολής των 10,000€ ή των 20.000€ ή των 30.000€ με την αντίστοιχη οθόνη απλά θα περιμένει να μπορέσει να το υλοποιήσει και ο ίδιος κάποια στιγμή.....και θα σταματήσει ως δια μαγείας να σκέφτεται λύσεις των 2000 ή 3000€. Αυτό στο λέω με τη πείρα που πηγάζει μέσω του καταστήματος. Για αυτο το λόγο πολλά καταστήματα ΔΕΝ έχουν τέτοια συστήματα, γιατι αν τα τα δείξεις σωστα και μετα δείξεις τον Optoma, BenQ, Epson κλπ, ο πελάτης θα περιμένει και μπορεί να μην αγοράσει και ποτέ.

Τώρα αν θέλει κάποιος να βοηθήσει τη χώρα του λόγω κρίσης , πιθανότα να σκεφτεί σοβαρα να μην αγοράσει Home Cinema απο ξένους κατασκευαστές αλλά απο Ελληνες ώστε να μην δαπανήσει η χώρα του το συναλλαγμα της.

Φυσικά και δεν διαφωνώ οτι ένα καλύτερο μηχανημα θα δείξει τη διαφορα απο ένα άλλο προβάλωντας στον ιδιο τοίχο.....αλλά άραγε αυτο είναι το ζητούμενο;
Δεν πρέπει να δεις ΠΟΣΟ καλά μπορεί να προβάλει;
Δεν πρέπει να δεις τις πραγματικές δυνατότητες του προβολέα σου;

Αν μη τι άλλο, αν ο τοίχος είναι ξεφλουδισμένος, μόνιμα αυτό θα βλέπεις και αν παρακολουθείς σε μια οθόνη μάρκας Χ-Ψ-Ω, θα βλέπεις τα δικά της προβλήματα.
Μη ξεχνάμε οτι οι οθόνες είναι συσκευές που «αφαιρούν» απο την εικόνα, «αφαιρούν» απο την απόλαυση, οπότε η λιγότερη χασούρα είναι ΚΕΡΔΟΣ μας.

Αυτά που έγραψα πιο πάνω είναι εντυπώσεις απο επισκέψεις μου σε εργαστάσιο που έχω επισκευτεί και είδα οτι όλες οι οθόνες κατασκευάζονται τσάτρα-πάτρα, γιατι οι κύριοι το βλέπουν ως ένα επαγγελμα χωρίς το «όνειρο» που χτίζουμε εμείς απο πίσω. Για το λόγο αυτο τα specs τους εκτός απο ένα γενικό «κέρδος» (εννοώ gain) και πάχος υλικού που οφείλουν να αναφέρουν, είναι ανύπαρκτα.

Σχετικά με το παραδειγμα του Ανδρέα:
Υποθέτοντας ότι ο αγοραστής ήξερε τι αγόραζε και δεν χρειαζόταν βοήθεια από κάποιο έμπειρο εγκαταστάτη.
Η Stewart Firehawk λόγω ότι είναι γκρι οθόνη με επίστρωση κέρδους 1,25 ανεβάζει όχι μόνο την αντίθεση (λόγω σκούρας επιφάνειας) αλλά και τη φωτεινότητα κατά περίπου 25%. Επίσης βελτιώνει εξαιρετικά το ANSI contrast και το ψευδό 3D. Είναι επίσης εξαιρετική σε χώρους με κάποιο περιβάλλον φωτισμό.

Αν αντικατσταθεί με ένα λευκό υλικό όπως to StudioTek130 ανεβάζει ελάχιστα τη φωτεινότητα του προβολέα του (+5%) και φυσικά πέφτει κατακόρυφα σε αναλογία contrast και ψευδό 3D.
Κλείνοντας, αναφέρομαι πιο πάνω ξανα στο οτι η προβολή δεν είναι «σπορ για όλους».
Πολύ σωστα ο Κώστας Κεφάλας ανέφερε οτι οταν πέφτει η αποδοση της λάμπας είτε στις 300, είτε στις 1000 ώρες, δεν φταίει η σωστή οθόνη που διατηρεί αναλοιωτα τα καλά στοιχεία του προβολέα, αλλά η λάμπα!

Απλά θέλει αλλαγή.
Αυτά που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές περί των 2000 και 4000 ωρών είναι για «τσιμπάει η μαρίδα». Κάθε σοβαρή εταιρία, που σέβεται ευατόν και πελάτες, ανακοινώνει οτι μόλις πέσει η φωτεινότητα 35% η λάμπα χρίζει αντικατάστασης ανεξαρτήτου λόγου και αιτίας γιατί πολύ απλά: Άλλο πράγμα αγόρασες κάποτε και άλλο πράγμα παρακολουθείς πλέον.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.117
Reaction score
143.580
Απάντηση: ΠΕΡΙ ΟΘΟΝΗΣ

Δε ξέρω αν κάνω λάθος σε αυτή μου την εκτίμηση, γι'αυτό ας με διορθώσει ο Βάγγος, αλλά φτηνή οθόνη με άριστα αποτελέσματα υπάρχει, γίνεται με τη μπογιά της γκού. Σε ένα σπατουλαριστό τοίχο, ή καλύτερα σε μια γυψοσανίδα που μπορείς να βάλεις κολλητά πάνω στον τοίχο, με μαύρα περιθώρια γύρω γύρω και με το κατάλληλο γκου χρώμα για τις συνθήκες σου και τον προβολέα σου, έχεις άριστο αποτέλεσμα χρωματικά. Συνολικό κόστος <500 ευρώ.

Όλα τα υπόλοιπα, δε συγκρίνονται με στιούαρτ.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.746
Μηνύματα
3.026.156
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top