- Μηνύματα
- 131
- Reaction score
- 2
Ξέρω ότι είμαι ολίγον τι οφφ τόπικ, οπότε παρακαλώ όποιος μπορεί ας μεταφέρει τα μηνύματα στο κατάλληλο thread εφ' όσον υπάρχει. 
Επίσης μπορεί να είναι γνωστά τα παρακάτω, αλλά είπα να τα σημειώσω, έτσι για την ιστορία.
Συνεχίζω λίγο λοιπόν, περισσότερο για να δώσω feedback του customer service του amazon.com.
Τους έστειλα αρχικά να τους ρωτήσω πώς και μου στείλαν με courier το προϊόν, ενώ εγώ είχα επιλέξει την συνηθισμένη μου επιλογή "Expedited International Shipping".
Για να μην τα πολυλογώ, απλά έτυχε, όπως και ανεξάρτητα από τι θα επιλέξουμε (Standard, Expedited κ.λπ.) μπορεί να τύχει ένα προϊόν να σταλθεί μέσω κάποια από τις παρακάτω εταιρείες:
DHL Global Mail, IMEX, IParcel, UPS ή DHL Express
προκειμένου το κάθε προϊόν να φτάσει στην ώρα του (αυτό που έχουμε επιλέξει πάνω κάτω). USPS δεν χρησιμοποιούν καθόλου όπως μου είπαν χαρακτηριστικά.
btw, όλες οι αγορές μου μέχρι τώρα καταλήξαμε (και το τσέκαρα σε τελευταία παραγγελία) ότι ερχόντουσαν μέσω DHl Global Mail (και δεν περνούσαν τελωνείο, κατευθείαν σπίτι με τα ΕΛΤΑ).
Με την πρώτη τους απάντηση μου έκαναν refund $10, έτσι απλά! Δεν τους έκανα καν κάποιο παράπονο, δεν τους ζήτησα κάτι τέτοιο, απλά έτσι! Τους είπα μάλιστα ότι δεν με νοιάζει κάτι τέτοιο, απλά ήθελα να μάθω πληροφορίες γενικά αλλά και το πως θα το επιστρέψω εφ' όσον έρθει και κολλήσει στο τελωνείο.
Εν τέλει, μου είπαν, ότι αν χρειαστεί να πληρώσω κάτι στο τελωνείο, να τους πω το ποσό και να μου κάνουν refund όσο πληρώσω!!!
Τους είπα μήπως είναι καλύτερα να μην δεχτώ το προϊόν καθόλου, και να επιστραφεί αυτόματα (αυτό είχα κάνει με την DHL και το amazon.ca) και μου είπαν όχι να το δεχτώ και θα μου κάνουν refund ό,τι πληρώσω, όσο κι αν είναι αυτό.
Τους έστειλα μια τελευταία φορά, να τους πω οκ, θα πληρώσω λογικά το τελωνείο και θα βγάλω φωτό την απόδειξη του έξτρα κόστους και θα τους την στείλω.
Και στην τελευταία τους απάντηση, αφού με ευχαρίστησαν για το εποικοδομητικό feedback, μου είπαν μεταξύ άλλων:
"Please accept the package. There's no need to send the receipt to us. We'll issue a refund even if the cost is high.
Please write back and let us know the cost and we'll refund you."
Σόρρυ για το huge off topic post!
Επίσης μπορεί να είναι γνωστά τα παρακάτω, αλλά είπα να τα σημειώσω, έτσι για την ιστορία.
Συνεχίζω λίγο λοιπόν, περισσότερο για να δώσω feedback του customer service του amazon.com.
Τους έστειλα αρχικά να τους ρωτήσω πώς και μου στείλαν με courier το προϊόν, ενώ εγώ είχα επιλέξει την συνηθισμένη μου επιλογή "Expedited International Shipping".
Για να μην τα πολυλογώ, απλά έτυχε, όπως και ανεξάρτητα από τι θα επιλέξουμε (Standard, Expedited κ.λπ.) μπορεί να τύχει ένα προϊόν να σταλθεί μέσω κάποια από τις παρακάτω εταιρείες:
DHL Global Mail, IMEX, IParcel, UPS ή DHL Express
προκειμένου το κάθε προϊόν να φτάσει στην ώρα του (αυτό που έχουμε επιλέξει πάνω κάτω). USPS δεν χρησιμοποιούν καθόλου όπως μου είπαν χαρακτηριστικά.
btw, όλες οι αγορές μου μέχρι τώρα καταλήξαμε (και το τσέκαρα σε τελευταία παραγγελία) ότι ερχόντουσαν μέσω DHl Global Mail (και δεν περνούσαν τελωνείο, κατευθείαν σπίτι με τα ΕΛΤΑ).
Με την πρώτη τους απάντηση μου έκαναν refund $10, έτσι απλά! Δεν τους έκανα καν κάποιο παράπονο, δεν τους ζήτησα κάτι τέτοιο, απλά έτσι! Τους είπα μάλιστα ότι δεν με νοιάζει κάτι τέτοιο, απλά ήθελα να μάθω πληροφορίες γενικά αλλά και το πως θα το επιστρέψω εφ' όσον έρθει και κολλήσει στο τελωνείο.
Εν τέλει, μου είπαν, ότι αν χρειαστεί να πληρώσω κάτι στο τελωνείο, να τους πω το ποσό και να μου κάνουν refund όσο πληρώσω!!!
Τους είπα μήπως είναι καλύτερα να μην δεχτώ το προϊόν καθόλου, και να επιστραφεί αυτόματα (αυτό είχα κάνει με την DHL και το amazon.ca) και μου είπαν όχι να το δεχτώ και θα μου κάνουν refund ό,τι πληρώσω, όσο κι αν είναι αυτό.
Τους έστειλα μια τελευταία φορά, να τους πω οκ, θα πληρώσω λογικά το τελωνείο και θα βγάλω φωτό την απόδειξη του έξτρα κόστους και θα τους την στείλω.
Και στην τελευταία τους απάντηση, αφού με ευχαρίστησαν για το εποικοδομητικό feedback, μου είπαν μεταξύ άλλων:
"Please accept the package. There's no need to send the receipt to us. We'll issue a refund even if the cost is high.
Please write back and let us know the cost and we'll refund you."
Σόρρυ για το huge off topic post!