Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.278
Reaction score
41.989
Δεν χρειάζεται να την πατήσεις με το trekking για να μάθεις και εσύ....
Την έχουμε πατήσει εμείς πρώτα και στο λέμε ξεκάθαρα, είναι ποδήλατα αναψυχής, είναι για βόλτα στο πάρκο μόνο.
Το ότι κλειδώνει η ανάρτηση στα trekking σημαίνει πως θα είναι και πλήρως ανοιχτή-αποφορτισμένη....
Καλώς ή κακός η κούρσα είναι ποδήλατα αποστάσεων και τα μόνα σοβαρά ποδήλατα, για πρακτικούς λόγους όμως δεν βολεύουν τους πάντες.
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
3.331
περιμένω προτάσεις
εχω να σχοληθώ με ποδήλατο 16 χρόνια, σταμάτησα μετά απο κάτι mountain τέτοιου στυλ σε μία κουρσα motobecane την οποία έχω ακόμα και δέν θέλω να την βγάλω στο δρόμο .

Αντε ρε παιδιά βοηθήστε να πάρουμε ένα ποδήλατο VFM
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.278
Reaction score
41.989
περιμένω προτάσεις
εχω να σχοληθώ με ποδήλατο 16 χρόνια, σταμάτησα μετά απο κάτι mountain τέτοιου στυλ σε μία κουρσα motobecane την οποία έχω ακόμα και δέν θέλω να την βγάλω στο δρόμο .

Αντε ρε παιδιά βοηθήστε να πάρουμε ένα ποδήλατο VFM
specialized sirrus είναι η δική μου πρόταση.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
Τρελλο εργαλειο το sp...απλα φευγει σε λεφτα........
ετρεξα το καρμπονικο (1700 ευρω) προπερσι (στο ιβεντ του κασιματη στο λαιμο)...και ακομα το θυμαμαι.........
το αλουμινακι ειχε μια 700ρα
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.105
Reaction score
2.740
όταν σε μιά ποδηλατική παρέα ο ένας μόνο έχει διαφορετικό ποδήλατο και οι υπόλοιποι trecking τι προβλήματα θα αντιμετωπίσω ?

determine flexibility please ?

H πρόταση η δική σου ?
επειδη οι αλλοι θα τραβανε κουπι πρεπει και εσυ? τι χρηση θα κανεις? που πατε με τι παρεα? ποσα χλμ κανετε?

οταν λεω flexibility ποσο μπορεις να σκυψεις , τι ευλυγισια εχεις? σε μια κουρσα θα την παλευες? η μεση σου σε τι κατασταση ειναι ?
εγω με κουρσα δεν , πολυ σκληρο ποδηλατο και εγω πολυ αγυμναστος για αυτη
[DOUBLEPOST=1526633370][/DOUBLEPOST]
πολυ καλα το πας
road hybrid,fitness και σπαστα θα κοιτουσα

https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/road-hybrid-bikes.html

https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/fitness-bikes.html
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Επειδή έψαξα και εγώ τις σχετικές επιλογές πρόσφατα, τα road hybrid,fitness δεν είναι όλα ίδια. Βασικά είναι δύο τύπων:

1. Σκελετοί trekking χωρίς το μπροστινό αμορτισέρ. Π.χ. kona dew
2. Σκελετοί κούρσας αλλά με flat τιμόνι. Π.χ. kona phd, scott metrix

Τσεκάρετε τη γωνία κάστερ του πίσω τροχού και την απόσταση σέλλας -τιμονιού που είναι τα πιο καθοριστικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά των ποδηλάτων. Καθορίζουν πόσο όρθιος-πίσω από τα πετάλ ή σκυφτός-πάνω από τα πετάλ κάθεται ο αναβάτης.
 
Last edited:

Μηνύματα
208
Reaction score
166
επειδή δεν ξέρεις τι θέλεις, που είναι απολύτως λογικό και αν δε θες να κάνεις μεγάλες αποστάσεις αλλά κυρίως βόλτες που για μένα σημαίνει άσφαλτος ότι να 'ναι, λακούβες, πεζοδρόμια και χώμα, δες αυτό
https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/road-hybrid-bikes/kona-dew-2017.html

επειδή έχω ένα σαν αυτό αλλά παλιότερο, vfm με κλειστά μάτια
12 κιλά βάρος, εγγύηση εφ' ορου ζωής στο σκελετό και στο δίνουν και για τεστ οπότε το δοκιμάζεις και βλέπεις.
αν οδηγήσεις trekking με ανάρτηση μετά από αυτό νομίζεις ότι οδηγάς νταλίκα και στο χώμα δε μασάει τίποτα αλλά με την αναμενόμενη ταλαιπωρία λόγω ανάρτησης (που δεν έχει). πάντως μέχρι στιγμής δεν έχει πάθει τίποτα.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
.....................καταρχην πιθανο να μην ξερεις τι θες (ακομα)
= να το παρατησεις μετα απο καποιες βολτες.....
Καπως ετσι γινεται στην πλειοψηφια......
Αν εισαι ζεστος
(και τα gt εχουν εγγυηση εφ ορου ζωης) και οχι μονο τα gt ....πολλα εχουν
Απο εκει και μετα τα ποιοτικα περιφεριακα κανουν την διαφορα....
κατι που το εκτιμας αφου εχεις ζησειμε κατι καμποσο.......
Βρες ενα δευτερο χερι......τσεκαρε το ....και καλες βολτες....κρανακι φωτακι......και καλες βολτες.............
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.278
Reaction score
41.989
Συμφωνώ με το δεύτερο χέρι, ένα καινούριο ποδήλατο στα λεφτά που όρισες θα είναι ένας καλός σκελετός με φτωχή περιφέρεια και τροχούς.
Στη αρχή δεν θα είσαι σε θέση να γνωρίζεις πόσο σημαντική είναι η περιφέρεια, πίστεψέ με είναι πάρα πολύ σημαντική.
Ψάξε λοιπόν κάνα μεταχειρισμένο στα λεφτά που μπορείς να δώσεις, υπάρχουν διαμαντάκια, φίλος που πάμε βόλτες παρέα βρήκε Sirius με vbrakes στα 250€ άριστο.
Και κάτι επίσης που πρέπει να γνωρίζεις, μην ψάχνεις ποδήλατο με δισκόφρενα, τα φτωχά vbrakes φρενάρουν πολύ καλύτερα από τα φτωχά δισκόφρενα.
Τα ποδήλατα με δίσκους πουλάνε γι'αυτό και η κουτσι Μαρία βάζει δισκόφρενα και ας είναι ότι να ναι....
 

Μηνύματα
756
Reaction score
281
Από πρόσφατη "μάχη" στον Όλυμπο (Λίμνη Κατή) :)

IMG_20180429_124946 (1).jpg




Yγ, Σχετικα με το τελευταιο σχολια, συγκεκριμενα για το Vbrakes VS δισκοφρενα, τα δισκοφρενα φρενάρουν ΠΟΛΥ (ΠΟΛΥ) καλυτερα απο οτι τα vbrakes, αλλα το σημαντικο είναι πόσο τα χρειάζεται ο καθενας. Αλλο (πχ) καποιος που ειναι 65 κιλα, αλλο καποιος που ειναι 100, αλλο αν καποιος κατεβαινει συνεχομενα 10 χλμ, αλλο αν αν καποιος δεν παει σε ανηφορες (άρα όχι και κατηφορες) κλπ, κλπ, κλπ
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.278
Reaction score
41.989
Τα φτωχά δισκόφρενα είναι με σύρμα, δεν είναι υδραυλικά.
Το χάος το ίδιο....δαγκάνες για πέταμα και δίσκοι που στραβωνουν στη πρώτη κατηφόρα.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
τα δισκοφρενα (αν και ατοπο) τα 4 πιστονα με 200ρες πλακες
γονατιζουν το ποδηλατο σε σημειο αν δεν το εχεις να φυγεις μπροστα......
Τα δισκοφρενα ξεκινησαν απο ποδηλατα βουνου downhill
στου δρομου περασαν σαν επακολουθο.
Αν και στο φιτνες φοραγα τα avid code r (με μικρες δισκοπλακες japan)
και δεν ειχα προβλημα ποτε (με σωληνακια jagwire)
Τα vb ειναι πιο φτηνα - ευκολα σε συντηρηση...
σαφως το βαρος και το ποσο γρηγορα θες να φρεναρεις ειναι ζωτικα......
 

Μηνύματα
3.300
Reaction score
1.935
Να πω και εγώ την ¨παπάτζα" μου
  1. Με φίτνες κάνεις και την βόλτα σου αλλά και την προπόνηση σου αύριο μεθαύριο. Να είσαι λίγο σκυφτός και όχι όρθιος σαν σκεπάρνι. Εννοείται ότι πρέπει να βρεις το σωστό μέγεθος και όχι να πάρεις αυτό που θέλει να ξε-στοκάρει ο έμπορας.
  2. Η μπροστά ανάρτηση στα ευρώ που κοιτάς είναι μόνο εξτρά βάρος.
  3. Μην δώσεις ευρώ για δισκόφρενα αν δεν έχεις σκοπό να πηγαίνεις συνέχως με 30-40 χιλ/ώρα. Και τα Vbrakes μια χαρά δουλεύουν και θέλουν και πιο λιγα χρήματα για συντήρηση.
  4. Η σέλα είναι η αιτία που το 80% του μέσου αναβάτη παρατάει το ποδήλατο. Επειδή σε αυτά τα λεφτά οι σέλες ειναι απο μούφα εώς ανεκτές, υπολόγισε κανα 50άρι ευρώ για καλή σέλα.
  5. Το πιο πάνω για την σέλα μην τα πάρεις αψήφιστα....είναι πολύ πολύ σοβαρό και για λόγους υγείας !!!!
  6. Η λύση ενός ματαχείρο είναι καλή περίπτωση γιατί με τα 100-200 ευρώ που θα γλυτώσεις αγοράζεις σέλα και σου μένουν χρήματα για το νούμερο 7.
  7. Πας σε έναν ειδικό και σου φέρνει το ποδήλατο στα μέτρα σου. Γλυτώνεις απο κουτουρου τραυματισμούς σε αρθρώσεις και μέση, μπορείς να αποδόσεις καλύτερα και το ευχαριστιέσαι πιο πολύ,.
  8. Αν αποφασίσεις ότι το θές και για μεγάλες βόλτες (προπόνηση) να βάλεις και σχαράκια-παπούτσια κουμπωτά. Η διαφορά που θα δεις στην απόδοση ειδικά στις ανηφόρες είναι σαν την μέρα με την νύχτα με τα απλά πετάλια.
Αφού τα μελετήσεις όλα αυτά καλά.....πράξε τα δέοντα και καλές βόλτες!!!!!
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
3.331
Θα ξανακάνω μια βόλτα στα ποδηλαταδικα και θα ενημερώσω .
Σας ευχαριστώ ολους για τις συμβουλές σας μπήκαμε στο hi end κατευθειαν οποτε boys relax ...
Πάμε για οικονομικά πραγματα δλδ εαν το vfm ειναι 500 με 600 την κάτσαμε :D
Πρέπει να βρω έναν crown xls 2002 :)
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
κοιτα το ποδηλατο αν το παρεις σοβαρα.....βαλε καλα στο μπροστα μερος του μυαλου σου οτι θελει λιγα λεφτα (ισως πολλα) για να γινει <πιστολι> στα μετρα σου παντα
εχοντας αλλαξει πολλες σελες.....μια καλη σελα εχει 120+ βεβαια αν κατσεις πανω της ....θα ξεχασεις οτι καθεσαι σε σελα......
περα απο αυτο......βημα βημα....αν κανεις .....θα αλλαξεις ολα την μεταδοση......
πιο λαιτ πιο αμμεση...πιο πιστολι....
οσο κανεις τοσο θα καταλαβαινεις....
οσο καταλαβαινεις τοσα θα χωνεις....
οσο θα χωνεις θα γινεσαι ενα με το ποδηλατο σου......
αν αισθανεσαι οτι το πας λιγο αψηφιστα κατσε στα αυγα σου
το ποδηλατο αν μεινει ειναι τρελλη αρρωστια.......
απο το 10-13 αλλαξα 4-5 ποδηλατα........
και αν ειχα λεφτα θα εχωνα ακομα (καρμπον σκελετο) ....τα αλλα τα τελικιασα.....το 15.........
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.278
Reaction score
41.989
Ακριβώς όπως τα λέει ο φιλος απο πάνω, έχω σταματήσει να πληρώνω πλέον το ποδήλατο που καβαλάω, έως αυτό το σημείο όμως έφαγε πολλά λεφτά....
Πλέον είναι όντως πιστόλι ή αλλιώς όπως το λέει και ένας φίλος, άχυρο σε αίσθηση.
Είναι αρρώστια το άθλημα, τώρα που σου γράφω ετοιμάζομαι για τη κλασική βόλτα Παρασκευής, προορισμός Καλλιθέα-παραλία Ελευσίνας.....αρρώστια λέμε!!
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
ενας καλος σκελετος ειναι η μαγια....
μετα ολα θα τα αλλαξεις ....
τροχους ελεφρυτερους ανθεκτικοτερους πιο αθορυβους
λαστιχα οσο πιο στενα τοσο μεγαλωνει η αισθηση οτι αδυνατιζεις
σελα ξεκουραση......ism prologue η pn
μαλακοτερες λαβες
καλυτερα πεταλια - παπουτσια κουμπωτα (ειναι θεμα χρονου να σου συμβει και αυτο)
καλυτερη μεταδοση
κανα ρουχαλακι να κανει το κατι τις του και αυτο
πιο μετα κανα πιρουνι απο ebay......φτηνο αλουμινακι πιο ελαφρυ απο καμποσα καρμπον
πιο μετα καρμπον τιμονακι ντιζα σελας.....
και το ταξιδι ολο και πιο μαγικο θα γινεται.........
Και οσο του δινεις τοσο θα χτιζεις αντοχες ,.,....το σουνιο θα γινεται ενα τσιγαρο δρομος.....
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
3.331
Κουραστικά ιδρωσα :roflmao:
Ελπίζω να μην τα παρατήσω :)
Βρήκα άκρη απο ενα φιλο για custom σε τιμή χώμα (απ'όσο λεει ) σε σχέση με την αγορά καινούργιου αυριο το πρωι εχω ραντεβού μαζί του .
Μου υπόσχεται εντός μπάτζετ ποδηλαταρα.
Θα ενημερώσω για σχολιασμό.
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
περιμένω προτάσεις
εχω να σχοληθώ με ποδήλατο 16 χρόνια, σταμάτησα μετά απο κάτι mountain τέτοιου στυλ σε μία κουρσα motobecane την οποία έχω ακόμα και δέν θέλω να την βγάλω στο δρόμο .

Αντε ρε παιδιά βοηθήστε να πάρουμε ένα ποδήλατο VFM
Παρατηρείς ότι ο καθένας προτείνει από την δική του σκοπιά τι να αγοράσεις.
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, καθότι άσπρο-μαύρο δεν υπάρχει.
Τα ισχυρότερα φρένα είναι τα υδραυλικά, δισκόφρενα και V-brakes.
Παρόλα αυτά, αυτό που για τον έμπειρο ποδηλάτη μπορεί να είναι εργαλείο. για τον άπειρο μπορεί να είναι σκοτώστρα και εξηγούμαι...
Ο έμπειρος ξέρει εξαρχής που, πότε και πόσο να φρενάρει. Ο άπειρος εύκολα μπορεί να μπλοκάρει τον τροχό και να στείλει το ποδήλατο απέναντι σε μια στροφή ή να φέρνει τούμπες στην μέση του δρόμου.
Αυτό δεν θα συμβεί, ή θα συμβεί δυσκολότερα, με τα φτωχά, και υποδεέστερα, μηχανικά δισκόφρενα. Είναι λιγότερα δυνατά, που σημαίνει μπλοκάρουν πολύ δύσκολα εν κινήσει τον τροχό, αλλά <<συμπεριφέρονται>> σαν ABS σε φρενάρισμα πανικού, όπου το χέρι δεν ξεκολλάει από την μανέτα με όλη του τη δύναμη.
Επίσης έχουν πλεονέκτημα σε βροχερές συνθήκες, όπου λόγο ολισθηρότητας το λάστιχο μπλοκάρει πολύ ποιο εύκολα.
Η δε αντοχή και αξιοπιστία πλέον, σε όλα τα ποδηλατικά εξαρτήματα, είναι δεδομένη.
Προσωπικά. κρίνοντας και από το βάρος σου, θα σου πρότεινα υδραυλικά δισκόφρενα, αλλά μετά από πολλές δοκιμές και εξοικείωση, ιδίως αν η περιοχή σου είναι κατηφορική.

Το δεύτερο είναι η μπροστινή ανάρτηση...
Συμφωνώ πως οι φτηνές, των ποδηλάτων από πολυκατάστημα ή αυτές που συνοδεύουν ποδήλατα 250 ευρώ και κάτω, είναι άχρηστες.
Εσύ μίλησες για ένα κλικ καλύτερη ανάρτηση και με κλείδωμα.
Σου πρότειναν παραπάνω σκληρά πιρούνια, από μη άκαμπτα υλικά, σίδηρο ή αλουμίνιο.
Οι δρόμοι που θα κινείσαι σε τι κατάσταση είναι?
Οι πολλές ανωμαλίες των δρόμων κουράζουν γρήγορα τα <<αμάθητα>> χέρια, ενώ οι κραδασμοί μεταφέρονται σε όλο τον κορμό κάνοντας επίπονη την ποδηλασία μετά από λίγα χιλιόμετρα.

Για έναν αστικό ποδηλάτη που έχει γράψει κάμποσες ώρες στη σέλα θα πρότεινα ένα ποδήλατο urban ή fitness τα λεγόμενα.
Για την περίπτωση σου, από την στιγμή που έχεις χρόνια να ασχοληθείς, θα σου πρότεινα ένα καλό trekking και μάλιστα ένα κλικ, αν μπορείς, καλύτερο από το Megisto.
Αυτό για να κάνεις μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα και να συνηθίσει το σώμα σου.
Μετά, αφού αισθανθείς έτοιμος εδώ είμαστε...
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.608
Μηνύματα
2.867.747
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top