bretsos
Μπάμιας
- Μηνύματα
- 13.301
- Reaction score
- 42.026
Σώτο να ρωτήσω και εγώ, γιατί έβαλες κόμπακτ δισκοβραχιονας και γιατί μπροστά 5000 και πίσω gatorskin?Σωτο τι πεταλ φοράς?
Γιατί το ντεραγιέ πίσω είναι με το μακρύ βραχίονα?
Σώτο να ρωτήσω και εγώ, γιατί έβαλες κόμπακτ δισκοβραχιονας και γιατί μπροστά 5000 και πίσω gatorskin?Σωτο τι πεταλ φοράς?
Είχε compact από την αρχή, με 105 σειρά, το άφησα όπως είναι και μετά την αναβάθμιση σε ultegra. Το πίσω ντεραγιέ έχει μακρύ βραχίονα για να σηκώνει και την αντίστοιχη κασέτα (τώρα 11-36 - από sram αντί shimano, αφού η shimano δεν βγάζει αντίστοιχη για road- έχουμε και κάτι 15+ ανηφόρες, να μπορούμε να ανέβουμε σε αυτή την ηλικία! χι, χι ).Σώτο να ρωτήσω και εγώ, γιατί έβαλες κόμπακτ δισκοβραχιονας και γιατί μπροστά 5000 και πίσω gatorskin?
Γιατί το ντεραγιέ πίσω είναι με το μακρύ βραχίονα?
Νομίζω Σωτήρη πως και το 36-53 δεν ανεβαίνει η αλυσίδα.39-53 ή 52 μάλλον δεν θα έβαζα, το 39αρι σίγουρα μου πέφτει βαρύ για τέτοιες κλίσεις. Ίσως ένα 36-52 όμως ναι...
κάπως έτσι βγαίνουν τα 4000km ετησίως προς και από τη δουλειά. Εσείς οι αθλητές του σπορ βέβαια βλέπω γράφετε τετραπλάσιαΚαλό δικηγόρο πάντως έχουμε να ξέρς
Όλα γίνονται άμα θες...μπορει όχι αυτή τη στιγμή που μιλάμε αλλα με σωστό προγραμματισμό και αλλάζοντας καποιες συνήθειες μπορεις να βρεις χρομο μεσα στη μερα, έστω μια ώρα, μια ώρα τη μέρα είναι 30km, βαλτα κάτω να δεις πόσα είναι σε ένα χρονο
Δεν ξέρω πραγματικά γι'αυτό είπα ίσως, στο di2 πάντως ξέρω σίγουρα πως το μπροστά ντεραγιέ ανεβάζει σίγουρα μόνο 39-52 ή 39-53.Δεν βγαίνει 36-53 νομίζω έτσι κι αλλιώς, δηλαδή πρέπει ο ίδιος να κάνεις την αλλαγή του δίσκου για τέτοιο συνδυασμό. 36-52 όμως υπάρχουν (ένα από τα ποδήλατα που έψαχνα να αγοράσω πριν πάρω το Cube, ήταν το CAAD 12, που έχει τέτοιο δίσκο).
10άρα και ενώ θα μπορούσα στο βασικό ποδήλατο να τη κάνω 11άρα, δεν θέλω.11αρα ή 10αρα κασέτα έχεις Χρήστο;
Με τι κούρσα έτρεχες τότε? Υπάρχει ακόμα να πάρουμε λίγο μάτι εμείς οι βιντατζαδες?Πριν την έλευση του γρήγορου στροφαρίσματος, κυρίως από τον Armstrong που το έκανε μόδα, οι αθλητές ποδηλάτες χρησιμοποιούσαν βαριά πατήματα.
Θυμάμαι την εποχή που έκανα πρωταθλητισμό (μέσα 80s) και η στάνταρ διαβάθμιση ήταν μπροστά 52/42 και πίσω 23/13 (εξαπλέτα τότε). Για τις χρονομετρήσεις σε μικρές κλίσεις έβαζα μπροστά δαχτυλίδι 54άρι και σε ανηφορικούς αγώνες το 23άρι πίσω γινόταν 25άρι, διάσταση που θεωρούνταν φλώρικη.
Τότε το RPM ήταν γύρω στα 75 και στις ανηφόρες έπεφτε τραγικά (τα γόνατα μάς έβριζαν...) .
Τα τελευταία 20 χρόνια περάσαμε στην άλλη υπερβολή, στο τρελό στροφάρισμα. Βλέπω ερασιτέχνες ποδηλάτες στον δρόμο που πηγαίνουν με ...10χλμ/ώρα και 110 RPM και γελάω. Σαν να κάνουν διάδρομο στο γυμναστήριο φαίνεται.
Εδώ και λίγα χρόνια ανεβαίνει συνεχώς η semi-compact διαβάθμιση με το 52/36.
Το ιδανικό μέσο RPM είναι θεωρητικά 90 αλλά κάθε αναβάτης είναι διαφορετικός. Στις πολλές στροφές επιστρατεύουμε περισσότερο το αερόβιο σύστημα, ενώ στις πολύ χαμηλές το αναερόβιο. Η καλύτερη απόδοση, εκτός από το RPM, εξαρτάται από τη φυσική κατάσταση, το ποσοστό μυικών ινών ανά τύπο, τη σκελετική κατασκευή, την άνεση, την κλίση του δρόμου κτλ.