- Μηνύματα
- 39.835
- Reaction score
- 97.791
Απάντηση: Ποδήλατο...
Εεε, περίμενε κι εσύ μερικά χρόνια. :105:
Εεε, περίμενε κι εσύ μερικά χρόνια. :105:
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/road-hybrid-bikes/kona-dew-city.htmlκατέληξα στα
Scott sportser 60 αν δεν έχει ανάρτηση
και ktm life joy
τέτοια λεφτά δεν υπάρχουν,
οπότε κάτι παραπλήσιο;
Στα ποδηλατικα υποτιθεται ισχυει το καθε 3 χρονια.Ενταξει οσο να ναι με ηλιους,νερα,ιδρωτες χανει καπου.Σιγουρα καλυτερο απο το να μην φορας,αλλα καλο ειναι να το αλλαζεις μια στο τοσο με ενα φθηνο-επωνυμο.Δηλαδη το να δινεις 20-30 ευρω καθε 3+ χρονια δεν πιστευω να ειναι μεγαλο εξοδο.
Εχμ, δεν είμαι τόσο σίγουρος για τα €20-30... Βασικά, το δικό μου είναι Giro και το είχα πάρει γύρω στα €50-60, αλλά και πάλι μία φορά στα 3 χρόνια δεν είναι τόσο τραγικό. Απλά, δεν έχω πειστεί ότι η φθορά από ήλιους/νερά/ιδρώτες είναι τέτοια που να το βγάζει off στα 3 χρόνια...
Τα κρανη συνισταται να αλλαζουν καθε 5 ή 7 χρονια (τουλαχιστον τα θερμοπλαστικα) διοτι με την παροδο των χρονων τα υλικα τους χανουν της ιδιοτητες τους. Επιπλεον σε ενα κρανος, απο την ημερομηνια παραγωγης του μεχρι την ημερομηνια πωλησης του μπορει να εχουν περασει και 3 χρονια οποτε σου λενε για ημερομηνια λήξης σε 5 για να ειναι σιγουροι για την ασφαλεια σου.Τα κράνη των μοτοσυκλετών συνιστάται να αλλάζονται μετά από πέντε χρόνια χρήσης, αλλά αυτό έχει να κάνει κυρίως με την επένδυση (και την ανάγκη να πουλάνε!).
Ακριβώς.Αυτό για τις κούρσες σε σύγκριση με τα fitness δεν είναι κανόνας.
Υπάρχουν fitness ελαφρύτερα και με καλύτερα περιφερειακά (βλέπε τριβές) από κούρσες, οπότε και ποιο γρήγορα.
Άλλωστε τα ίδια περιφερειακά, σε κάποιες περιπτώσεις, βγαίνουν και για τιμόνι κούρσας και για fitness.
Η μόνη διαφορά είναι, σε πολλές περιπτώσεις, μόνο στο τιμόνι, που στη κούρσα βοηθάει για καλύτερη αεροδυναμική και περισσότερες επιλογές στη στάση του σώματος, αναλόγως τη διαδρομή και τις συνθήκες.
Ακριβώς.
Επιπλέον για καθημερινή χρήση, τα δρόμου (ή κούρσες) έχουν το μειονέκτημα των 120psi και του ελάχιστου προφίλ στα λάστιχα.
Αυτό με το στράβωμα της ζάντας είναι άλλος ένα μύθος που κυκλοφορεί, συνήθως από αναβάτες που δεν έχουν επαφή με κούρσα.Ακριβώς.
Επιπλέον για καθημερινή χρήση, τα δρόμου (ή κούρσες) έχουν το μειονέκτημα των 120psi και του ελάχιστου προφίλ στα λάστιχα. Δηλαδή καθόλου ενδοτικότητα και απορρόφηση κραδασμών και σχεδόν σίγουρα στράβωμα ζάντας στους δρόμους της πόλης.