Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.216
Reaction score
41.813
Τι κόλλημα και αυτό με τα ροδάκια του ντεραγιέ, άπειρα βίντεο στο νετ να μας αποδείξουν ότι δεν είναι πεταμένα λεφτά και ότι όντως αξίζουν όλες τις παράδες.
Πλέον είναι και αέρο στο σχεδιασμό...
Η φάση είναι ακριβώς όπως και ο ήχος, μη σε πω και χειρότερο...
Όσο για τα κεραμικά ρουλεμάν, στο καινούριο κουρσάκι έβαλα μια φθηνή κεραμική μεσαία τριβή.
Υπάρχει μια διαφορά αλλά ανάξια λόγου για να δώσω κάτι παραπάνω από 70-80€
Η Ceramic speed έχει ξεφύγει, θεωρείτε πρωτοπόρος, hi end και κοστολογεί ότι της κατέβει στο κεφάλι

Βρες τις διαφορές :biggrin:
IMG_20220510_101412.jpg
IMG_20220510_101254.jpg
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.392
Reaction score
30.584
Δεν μου αρέσει που το λέω αλλά έχουν δίκιο. Η πλειονότητα των ποδηλατών δεν θα έπρεπε να ασχοληθούν ποτέ και ευθύνονται για τη χειροτέρευση του κακού ονόματος που ήδη υπάρχει στον κόσμο. Μετά από το μπαμ που έχει γίνει τα τελευταία 10+ χρόνια και η μισή πόλη αγόρασε ποδήλατο, νομίζουν ότι ξαφνικά γίναμε Άμστερνταμ και όλα τ' άλλα προβλήματα εξαφανίστηκαν. Άνθρωποι που έχουν να κάνουν ποδήλατο από το Δημοτικό, υπέρβαροι, αγύμναστοι, φοβισμένοι, μεγάλης ηλικίας, μετατράπηκαν λόγω μόδας σε δικυκλιστές με απαιτήσεις. Και θεωρούν ότι ο δρόμος είναι μόνο γι' αυτούς. Φέρονται όπως οι πεζοί που πετάγονται από τις νησίδες και περιμένουν να τους στρώσουν χαλί για να περάσουν.

Ο μαλ@κας δεν αλλάζει άσχετα με τον τρόπο που μετακινείται. Ο μαλ@κας αυτοκινητιστής, λοιπόν,
θα κάνει τα ίδια με αυτοκίνητο, μηχανή, παπί, ποδήλατο, πεζός. Πάντα θα του φταίνε οι άλλοι. Κι όταν βλέπει ειδήσεις θα λέει "Κοίτα τους μαλ@κες που σκοτώνονται!". Άντε βρε άκρη.

Αστείο να μιλάμε σήμερα για κακό όνομα των ποδηλατών με την έκρηξη των πατινιών.
Έχουμε μερικά χιλιόμετρα ποδηλατόδρομο σε κάποια σημεία της πόλης. Έκπληξη έκπληξη, μόνο 1 στα 3 (προσωπική στατιστική) από ό,τι κυκλοφορεί σε αυτούς είναι ποδήλατο. Θα έλεγα, 35% ποδήλατα κατά την έννοια του ΚΟΚ, 50% ηλεκτρικά πατίνια, και 15% παράνομα "ποδήλατα" (συνηθέστερα, ηλεκτρικά σκουτερ με κινητήρα άνω του κιλοβατ και πινακίδα πίσω "ηλεκτρικό ποδήλατο").
Στον ποδηλατόδρομο της λεωφόρου Νίκης, που αρχικά ήταν πάνω στο πεζοδρόμιο της προκυμαίας και ήταν αδύνατο να κυκλοφορήσεις και μεταφέρθηκε στην προς τη θάλασσα λωρίδα του δρόμου, βλέπεις ακόμη και δρομείς. Νομίζουν ότι είναι στίβος για τρέξιμο.
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
677
Reaction score
1.982
Ναι, τα έχω σκεφτεί και εγώ αυτά, να έχω ένα καθημερινό ποδήλατο. Έχω καταλήξει κάπου ανάμεσα σε κατηγορία fitness και trekking. Έχω διαφορά μοντέλα στο μυαλό μου, οπως

Ideal funcore
Canyon roadlite
Giant fastroad
Trek fx

Κάπου εδώ βόσκω εγώ αν επαιρνα ποτέ κάτι ποιο καθημερινό. Για ανεση θα προτιμούσα φλατ μικρό και ωραίο τιμονακι. Κακά τα ψέματα, ένα ποδήλατο σαν αυτό, θα αξιοποιείται τακτικότατα.
 

Μηνύματα
296
Reaction score
546
Ναι, τα έχω σκεφτεί και εγώ αυτά, να έχω ένα καθημερινό ποδήλατο. Έχω καταλήξει κάπου ανάμεσα σε κατηγορία fitness και trekking. Έχω διαφορά μοντέλα στο μυαλό μου, οπως

Ideal funcore
Canyon roadlite
Giant fastroad
Trek fx

Κάπου εδώ βόσκω εγώ αν επαιρνα ποτέ κάτι ποιο καθημερινό. Για ανεση θα προτιμούσα φλατ μικρό και ωραίο τιμονακι. Κακά τα ψέματα, ένα ποδήλατο σαν αυτό, θα αξιοποιείται τακτικότατα.
Το κοίταγα το roadlite... Αλλά στην σκέψη να έχω τέτοιο ποδήλατο για να μεταφέρομαι σε μικρές αποστάσεις χωρίς να το αφήνω κάπου με ασφάλεια και να έχει κανονική συντηρηση ποδηλάτου + του ότι κάνει και 1Κ κάπως μου φάνηκε πολύ.

Λίγο πιο απλά τα πράγματα... Ατσάλι, κούρσακι, rim brakes, Απλα καλά ανταλλακτικά. Αν είχε και 5 ταχύτητες θα ταν λουκούμι.. Στο single speed κολλάω.
 

Μηνύματα
14.985
Reaction score
20.658
στο πήγαινε-έλα , από την κασσέτα 11-32 (11-12-13-14-16-18-20-22-25-28-32) χρησιμοποιώ με μεγάλο δίσκο τα 12-22 και με μικρό τα 13-22 ίσως μια-δυο φορές να μπεί 39-25.
άρα σε ένα ποδήλατο πόλης χωρίς να μου λήψει τίποτα θέλω από 39-25 (1,56) έως 53-12 (4,41).
για πιο επίπεδες καταστάσεις και χωρίς η ταχύτητα να είναι το ζητούμενο (που σημαίνει παπούτσι και ρούχα, άρα όχι casual καταστάσεις) θα έψαχνα κάτι με 40τ μπροστά και 14-25 πίσω πχ τούτο
σε 1χ10 σύστημα (παίζει και 12-25)
υπάρχει και σε πιο φθηνό 1χ9
και νομίζω οτι δεν θες κάτι άλλο.
δηλαδή ένα σκελετό χωρίς ανάρτηση, με σημεία τοποθέτησης σχαρών κλπ με τα φωτάκια του τα ανακλαστικά του τα όλα του.
δύο ροδίτσες ωραίες με λάστιχο 28 ή 30 και στενό τιμόνι για ευελιξία.

@Diylover εγώ επιμένω το ίσιο τιμόνι ΔΕΝ βολεύει στην πόλη , εκτός από το ότι είναι φαρδύ πολύ , η φυσιολογική θέση των χεριών είναι στα hoods και εκεί δεν κουράζεσαι ποτέ.

αντίθετα στο ίσιο τιμόνι θα χρειαστείς "κερατάκια" (ακροτίμονα) για άνεση αλλά απο εκεί ΔΕΝ έχεις πρόσβαση στα φρένα
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.714
Reaction score
83.430
Αστείο να μιλάμε σήμερα για κακό όνομα των ποδηλατών με την έκρηξη των πατινιών.
Έχουμε μερικά χιλιόμετρα ποδηλατόδρομο σε κάποια σημεία της πόλης. Έκπληξη έκπληξη, μόνο 1 στα 3 (προσωπική στατιστική) από ό,τι κυκλοφορεί σε αυτούς είναι ποδήλατο. Θα έλεγα, 35% ποδήλατα κατά την έννοια του ΚΟΚ, 50% ηλεκτρικά πατίνια, και 15% παράνομα "ποδήλατα" (συνηθέστερα, ηλεκτρικά σκουτερ με κινητήρα άνω του κιλοβατ και πινακίδα πίσω "ηλεκτρικό ποδήλατο").
Στον ποδηλατόδρομο της λεωφόρου Νίκης, που αρχικά ήταν πάνω στο πεζοδρόμιο της προκυμαίας και ήταν αδύνατο να κυκλοφορήσεις και μεταφέρθηκε στην προς τη θάλασσα λωρίδα του δρόμου, βλέπεις ακόμη και δρομείς. Νομίζουν ότι είναι στίβος για τρέξιμο.
Γι' αυτό και έγραψα ότι το μεγάλο ποσοστό των πολιτών έχουν χαρακτήρα που δημιουργεί πρόβλημα όποιον τρόπο μετακίνησης κι αν επιλέξουν. Το μέσο αλλάζει με την εκάστοτε μόδα, ο χρήστης μένει ίδιος.

Μη νομίζουμε όμως ότι μόνο οι Έλληνες έχουμε θέμα. Δεν θες να ξέρεις τι γίνεται στις πόλεις της Βόρειας Ευρώπης με τη μετάβαση σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.392
Reaction score
30.584
Για ποδήλατο στην πόλη, θέλει ποδήλατο πόλης.
Δηλαδή πιο όρθια θέση. Στην ποδηλασία στην πόλη, και ειδικότερα στο είδος αυτής που ελληνιστί καλείται ...commuting, εκ των ουκ άνευ όρος είναι να ντύνεσαι για τη δουλειά σου και όχι για ποδήλατο. Οπωσδήποτε προέχει η άνεση. Η πιο σκυφτή θέση του τύπου trekking ποδηλάτου μου δεν είναι συνεπώς και ό,τι καλύτερο όταν φορώ το σακάκι μου (δεν συζητώ για πιο κρύο με το παλτό μου). Το σπαστό μου ποδήλατο είναι μάλλον καλύτερο, αλλά όπως είναι η αθλιότατη κατάσταση των οδοστρωμάτων, δεν το προτιμώ. Αντιθέτως το ηλεκτρικό της συζύγου (Corratec LifeS AP5) είναι τέλειο για τέτοια δουλειά. Χώρια που εκπληρώνει και άλλη σοβαρή συνθήκη της μετακίνησης για τη δουλειά με το ποδήλατο, να μη χρειάζεται να ιδρώνεις.



Δείτε πώς είναι τα ποδήλατα των Ολλανδών. Form follows function, δεν θα επανεφεύρουμε τον τροχό.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.714
Reaction score
83.430
Για ποδήλατο στην πόλη, θέλει ποδήλατο πόλης.
Δηλαδή πιο όρθια θέση. Στην ποδηλασία στην πόλη, και ειδικότερα στο είδος αυτής που ελληνιστί καλείται ...commuting, εκ των ουκ άνευ όρος είναι να ντύνεσαι για τη δουλειά σου και όχι για ποδήλατο. Οπωσδήποτε προέχει η άνεση. Η πιο σκυφτή θέση του τύπου trekking ποδηλάτου μου δεν είναι συνεπώς και ό,τι καλύτερο όταν φορώ το σακάκι μου (δεν συζητώ για πιο κρύο με το παλτό μου). Το σπαστό μου ποδήλατο είναι μάλλον καλύτερο, αλλά όπως είναι η αθλιότατη κατάσταση των οδοστρωμάτων, δεν το προτιμώ. Αντιθέτως το ηλεκτρικό της συζύγου (Corratec LifeS AP5) είναι τέλειο για τέτοια δουλειά. Χώρια που εκπληρώνει και άλλη σοβαρή συνθήκη της μετακίνησης για τη δουλειά με το ποδήλατο, να μη χρειάζεται να ιδρώνεις.
Περιγράφεις τους βασικούς λόγους που θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά scooters. Κακά τα ψέματα, ο κόσμος θέλει τη μέγιστη δυνατή ευκολία, ειδικά όταν ο προορισμός είναι η δουλειά.
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
677
Reaction score
1.982
Για εμένα ανεση είναι ψιλό ίσιο (οχι εντελώς) τιμονακι, @pankrok στα hoods είναι για εσένα που έχεις σκεβρώσει, για εμένα είναι να είμαι πραγματικά άνετος και να βγω βόλτα με το τζινάκι μου, όποτε γνωρίζω τι ψάχνω. Εδώ κάνω βόλτες 30-40 χιλιόμετρα με το mountain. Τα σωστα φρένα στο ίσιο τιμονακι δεν υπάρχουν.

@applesgr ideal funcore μην το υποτιμάς καθόλου για αυτό που ψάχνεις, και εννοείτε δεν θα πας σε λίγες ταχύτητες. Όσες περισοτερες μπορείς πίσω, καλό είναι. 9 είναι μια καλή αρχή, για εμένα όχι λιγότερο. Καταρχήν αν επαιρνα το funcore θα έβγαζα κατευθείαν το μπροστινό και θα έβαζα ένα δίσκο μπροστά. Εδώ στη κούρσα και ποια πολυυυ σπανια βάζω μπροστινό μικρό δίσκο. Στις συνήθεις βόλτες τελευταία παίζει να έχω μια αλλαγή και αν.

Ιδανικό θα ήταν ένα fitness - trekking με καμια 105 και 11 ταχύτητες. Τέρμα αυτό, ιδανικό για όλα. Θα ήταν ωραία να ήταν καρμπόν για να γλιτώνεις αρκετο κραδασμό που είναι αναπόφευκτος, αλλά με 2 μόνο αλλαγές και το κόστος έχει τριπλασιαστεί. Πρέπει να είμαστε και ρεαλιστές :tongue:
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.392
Reaction score
30.584
Περιγράφεις τους βασικούς λόγους που θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά scooters. Κακά τα ψέματα, ο κόσμος θέλει τη μέγιστη δυνατή ευκολία, ειδικά όταν ο προορισμός είναι η δουλειά.

Γι' αυτό και η τεράστια άνθηση των πατινιών.
Αλλά και το ποδήλατο για τέτοιου είδους μετακίνηση δεν είναι χωρίς τα δικά του πλεονεκτήματα.
Κατ' αρχάς εν αντιθέσει προς το πατίνι, μπορείς να το κλειδώσεις κάπου για να κάνεις καμιά ώρα τη δουλειά σου χωρίς τόσο τεράστιο κίνδυνο να στο κλέψουν. Προσωπικώς το ψιλοεμπιστεύομαι να το κλειδώνω, σε κεντρικό σημείο και με χοντρή εννοείται αλυσίδα που θα κάνει κάποιος οπωσδήποτε φασαρία για να την κόψει, μέχρι και για μια ώρα. Αυτό θα είναι κάτι που θα έπρεπε να δει η πολιτεία, όταν θέλει να προμοτάρει την -πώς αρέσκεται να λέει τη λέξη- "μικροκινητικότητα" (γενικώς οι πολιτικοί μας παίζει και να φτάνουν σε οργασμό μιλώντας για τέτοια μοδάτα κόνσεπτς)
Επίσης, είναι μια κάποια γυμναστική. Μπορεί να μην είναι σε επίπεδο Μπρέτσου, αλλά 15-20 χιλιόμετρα κάθε μέρα, 5 φορές την εβδομάδα, στο τέλος μαζεύονται.
Φυσικά είναι και ο οικολογικός παράγων -κυριολεκτικά zero emissions. Ακόμη και τα ηλεκτρικά ποδήλατα, είναι το αμέσως καλύτερο.
Χώρια ότι σε σχέση με το πατίνι, το θεωρώ ασφαλέστερο, δεδομένων των οδών, λόγω των μεγάλων τροχών και της χαμηλότερης ταχύτητας.

Το πρόβλημα είναι, πρώτον η άνεση, και δεύτερον, ότι για να μη φτάνουμε ιδρωμένοι θέλουμε και χαμηλότερες ταχύτητες και, όταν έχουμε στη διαδρομή ανηφόρες, κάποια υποβοήθηση. Η διαδρομή σπίτι-γραφείο είναι σκάρτα 7 χιλιόμετρα, περνάει, τι ωραία, από την παραλία, και διαρκεία το πρωί γύρω στα 21-22 λεπτά, και μιλώ για χρόνο πόρτα με πόρτα.

Ας μην το μουτζουφλάμε το ηλεκτρικό. Καταφέρνει και βγάζει κόσμο στον δρόμο που αλλιώς θα πήγαινε με αυτοκίνητο -ή δεν θα πήγαινε καθόλου. Την Κυριακή πήγαμε έτσι εκδρομή με τα ποδήλατα στο δέλτα του Γαλλικού. Κάπου 45 χιλιόμετρα η διαδρομή. Πείσαμε και τη μανούλα να έρθει. Αποκλείεται το τελευταίο να γινόταν εάν δεν είχε ηλεκτρικό ποδήλατο -και φυσικά με την υποβοήθηση στο χαμηλότερο επίπεδο πάλι ήταν για εκείνη μια διόλου ευκαταφρόνητη άσκηση.
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585
Σαν άνθρωπος που κινείται καθημερινά στο κέντρο της αθήνας με ποδήλατο θα σας πω την εμπειρία μου.

Αν κάποιος θέλει ένα ποδήλατο ΜΟΝΟ για αυτή τη χρήση τότε δε θα πρέπει να ξεπερνά τα 500-600€ μαξ. Αυτό όχι μόνο για να μη στο κλέψουν (αν είναι θα στο κλέψουν έτσι κι αλλιώς) αλλά διότι δε χρειάζεσαι κάτι καλύτερο. Η κίνηση στην πόλη είναι από 16 έως 18χλμ/ω μέση ταχύτητα, δε θα τρέξεις λοιπόν. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι η άνεση και η ευκολία.

Θες λοιπόν ένα ποδήλατο φιτνες, αλουμίνιο, σταθερό πιρούνι και ίσιο τιμόνι. Μετάδοση 1χ10 το ιδανικό αλλά και 9 ή 11 ταχύτητες δεν είναι πρόβλημα. Δε χρειάζεσαι σε καμία περίπτωση 2πλο (πόσο μάλλον 3πλο) δίσκο, δε θα τον χρησιμοποιήσεις ΠΟΤΕ. Το συνολικό βάρος είναι σημαντικό όχι για την κίνηση αλλά για τη μεταφορά του ποδηλάτου "στα χέρια" πχ βάλε βγάλε στο σπίτι ή στην εργασία. Ένα ποδήλατο στα 11 κιλά πιστεύω πως είναι ό,τι χρειάζεται. Υδραυλικά δισκόφρενα για την πόλη είναι τεράστιο +, αν μπορείς να έχεις θα είναι η ζωή σου πολύ πιο εύκολη. Φαρδιά λάστιχα εννοείται, μιλάμε για τουλάχιστο 35αρια, το καλύτερο 42αρια.

ΥΓ. δεν έχω καταλάβει πραγματικά το νόημα των τρεκινγκ ποδηλάτων, δεν καταλαβαίνω γιατί να αγοράσει κάποιος ένα ποδήλατο αυτού του τύπου. Αν θες κάτι "ενδιάμεσο" να μπαίνεις και στην πόλη και στο χώμα ένα 29'' βουνού αρκεί.

ΥΓ2. Όποιος έχει 2 ποδήλατα που τα χρησιμοποιεί σχεδόν εξίσου (όπως εγώ για παράδειγμα) θα πρέπει να πάρει ίδια σέλα, αυτήν που τον βολεύει.

ΥΓ3. Αν κάποιος θεωρεί λίγα τα 500€ για ποδήλατο, έχει την οικονομική δυνατότητα και γουστάρει να δώσει χρήματα τότε μία λύση τύπου γκράβελ θα ήταν λογική. Ακόμα υπάρχουν και κάποια ποδήλατα πόλης με ιμάντα για την κίνηση και εσωτερικές ταχύτητες που είναι ιδανικά για όσους κινούνται με κοστούμι διότι δε λερώνουν. Κοστίζουν όμως.
 

Μηνύματα
2.291
Reaction score
5.175
Τι κόλλημα και αυτό με τα ροδάκια του ντεραγιέ, άπειρα βίντεο στο νετ να μας αποδείξουν ότι δεν είναι πεταμένα λεφτά και ότι όντως αξίζουν όλες τις παράδες.
Πλέον είναι και αέρο στο σχεδιασμό...
Η φάση είναι ακριβώς όπως και ο ήχος, μη σε πω και χειρότερο...
Όσο για τα κεραμικά ρουλεμάν, στο καινούριο κουρσάκι έβαλα μια φθηνή κεραμική μεσαία τριβή.
Υπάρχει μια διαφορά αλλά ανάξια λόγου για να δώσω κάτι παραπάνω από 70-80€
Η Ceramic speed έχει ξεφύγει, θεωρείτε πρωτοπόρος, hi end και κοστολογεί ότι της κατέβει στο κεφάλι

Βρες τις διαφορές :biggrin: View attachment 250737 View attachment 250738
Το πάνω είναι out of stock ενώ το κάτω έχει ενα τεμάχιο ακόμα....
Τι κερδίζω?
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.216
Reaction score
41.813
Είναι ακόμη μια βασική διαφορά, άμα τη βρεις κερδίζεις ότι πολυτιμότερο έχω...!
 




Μηνύματα
19.216
Reaction score
13.490
Το ένα βιδωτό, το άλλο πρεσαριστό. Επίσης το ceramic speed είναι για sram; Γράφει DUB πάνω, αυτά συνήθως αφορούν ΒΒ της Sram.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.216
Reaction score
41.813
Σώτο στη τιμή είναι η βασική διαφορά.
Η Ceramic speed νομίζει πως τώρα κατεβήκαμε από τα βουνά...
Ίδιες τεχνολογίες, ίδια κάσα, άλλη τιμή, διότι η Ceramic speed βάζει τις κεραμικές μπίλιες κάτω από Αυγουστιάτικη πανσέληνο...
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.216
Reaction score
41.813
Ασχετο, επειδή έχω πει πολλά πλεονεκτήματα για τους scribe, ηρθε η ώρα για το ένα αλλά μεγάλο μειονέκτημα.
Έτσι και πάθεις φούιτ στο δρόμο (μετά από κούραση, με κουρασμένα χέρια κλπ) δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπορέσεις να βγάλεις και να βάλεις το λάστιχο.
Ειδικά άμα δεν υπάρχει εξοικείωση, σίγουρα θα κάνεις ζημιά.
Όλα τα παραπάν με το 5000, δεν γνωρίζω αν με κάποιο άλλο ελαστικό τα πάνε καλύτερα.
Πρώτη φορά κάτι τέτοιο, έχω βάλει και βγάλει ελαστικά εκατοντάδες φορές σε τροχούς, απλά ΕΛΕΟΣ!
 

Μηνύματα
19.216
Reaction score
13.490
Σώτο στη τιμή είναι η βασική διαφορά.
Η Ceramic speed νομίζει πως τώρα κατεβήκαμε από τα βουνά...
Ίδιες τεχνολογίες, ίδια κάσα, άλλη τιμή, διότι η Ceramic speed βάζει τις κεραμικές μπίλιες κάτω από Αυγουστιάτικη πανσέληνο...
Καλά η διαφορά στην τιμή είναι το πρώτο πράγμα που βλέπεις... δεν θέλει πολύ ψάξιμο! :roflmao:
Ασχετο, επειδή έχω πει πολλά πλεονεκτήματα για τους scribe, ηρθε η ώρα για το ένα αλλά μεγάλο μειονέκτημα.
Έτσι και πάθεις φούιτ στο δρόμο (μετά από κούραση, με κουρασμένα χέρια κλπ) δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπορέσεις να βγάλεις και να βάλεις το λάστιχο.
Ειδικά άμα δεν υπάρχει εξοικείωση, σίγουρα θα κάνεις ζημιά.
Όλα τα παραπάν με το 5000, δεν γνωρίζω αν με κάποιο άλλο ελαστικό τα πάνε καλύτερα.
Πρώτη φορά κάτι τέτοιο, έχω βάλει και βγάλει ελαστικά εκατοντάδες φορές σε τροχούς, απλά ΕΛΕΟΣ!
Θυμήσου τι λέγαμε για τους DT Swiss (τουλάχιστον τα δύο συγκεκριμένα μοντέλα που έχω δοκιμάσει) σε συνδυασμό με 5000 (αλλά και με τα τελευταία μαύρα gatoskin που είχα βάλει). Είναι να πέσεις στους συνδυασμούς αυτούς.. αν δεν πέσεις δεν καταλαβαίνεις γιατί δυσκολεύεται τόσο ο άλλος για μια αλλαγή λάστιχου.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.605
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top