Ποδήλατο

Μηνύματα
1.435
Reaction score
4.098
Τα ποδηλατα χρονια τα επισκευαζα μονος μου και ακομη το κανω σε ολα τα επιπεδα,μονο οταν δεν εχω καποιο ειδικο εργαλειο,ωσπου να το αποκτησω,πηγαινω σε μηχανικο.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
1.617
Reaction score
3.732
Μαλλον το βλέπω να φτιάνω ένα single speed να μου φύγει η λόξα.
Εγώ δεν κατάλαβα ακριβώς τι προσπαθείς να πετύχεις με το single speed πάντως. Μόνο για πιο εύκολη/φθηνή συντήρηση αν κατάλαβα καλά το λες.

Και ερωτώ (υπόθεση εργασίας):
Ας πούμε ότι παίρνεις ένα 1x10 ή κάτι τέτοιο. Το βάζεις σε μια σχέση που σε βολεύει και το αφήνεις εκεί, δεν την αλλάζεις ποτέ.

Περιμένεις να έχει σημαντικά δυσκολότερη/ακριβότερη συντήρηση σε σχέση με ένα single speed; Και αν ναι, γιατί; Η αλυσίδα δεν θα φθείρεται, τα γρανάζια το ίδιο, το ντεραγιέ το ίδιο κ.ο.κ.

Με τη διαφορά πως αν/όταν χρειαστείς μια διαφορετική σχέση (σπάνια; σπάνια), θα την έχεις. Προσωπικά δεν βλέπω το όφελος του single speed. Ακόμα κι αν αυτό με τις ταχύτητες ήθελε ελάααχιστα περισσότερη συντήρηση (στο σενάριο που λέω) πάλι θα το προτιμούσα.
 

Μηνύματα
11.255
Reaction score
13.587
εγώ πήρα και σταντ για να είμαι πιο γυαλιστερός προΐστας ναουμ
τα φρένα είναι ιστορία, δες κανα βιντεάκι park ή gcn γιατί θέλουν μια μικρή γωνία στην τοποθέτηση για να μην τρίζουν.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
13.219
Reaction score
20.467
Γωνία σε ποιον άξονα. Στο αριστερά-δεξιά; Γιατί μόνο αυτή την κίνηση επιτρέπουν στα τακάκια. Αλλά δεν καταλαβαίνω πώς αυτό θα βοηθούσε. Θα σήμαινε ότι η μια άκρη θα ήταν πιο κοντά στο λάστιχο αντί του στεφανιού.

Και δυστυχώς δεν έχω υποδοχές για δισκόφρενα ούτε στο μπροστά πιρούνι ούτε πίσω.
 

Μηνύματα
1.754
Reaction score
3.674
Γωνία σε ποιον άξονα. Στο αριστερά-δεξιά; Γιατί μόνο αυτή την κίνηση επιτρέπουν στα τακάκια. Αλλά δεν καταλαβαίνω πώς αυτό θα βοηθούσε. Θα σήμαινε ότι η μια άκρη θα ήταν πιο κοντά στο λάστιχο αντί του στεφανιού.

Και δυστυχώς δεν έχω υποδοχές για δισκόφρενα ούτε στο μπροστά πιρούνι ούτε πίσω.
Δε θα ήθελες να συντηρήσεις δισκόφρενα, πίστεψε με...
 

Μηνύματα
11.936
Reaction score
7.340
Ε δεν είναι και τίποτα το φοβερό, ειδικά αν δεν κάνεις και πολλά χιλιόμετρα (για να αλλάζεις τακάκια στο εξάμηνο ή λιγότερο κάποιες φορές) μπορεί και να ξεχάσεις για καιρό τι είναι η συντήρηση τους...
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.162
Reaction score
24.280
εγώ πήρα και σταντ για να είμαι πιο γυαλιστερός προΐστας ναουμ
τα φρένα είναι ιστορία, δες κανα βιντεάκι park ή gcn γιατί θέλουν μια μικρή γωνία στην τοποθέτηση για να μην τρίζουν.
Η γωνιά δεν είναι για να μη τρίζουν, είναι για να τρώγονται ομοιόμορφα.
Τσάμπα το φροντιστήριο... :tongue:
Ε δεν είναι και τίποτα το φοβερό, ειδικά αν δεν κάνεις και πολλά χιλιόμετρα (για να αλλάζεις τακάκια στο εξάμηνο ή λιγότερο κάποιες φορές) μπορεί και να ξεχάσεις για καιρό τι είναι η συντήρηση τους...
Εξαρτάτε τη ποιότητα Σώτο, οι 105 δίσκοι πχ έχουν μπόλικο ψωμί και αντίστοιχα το ιδγιο στα τακάκια, όσο ανεβαίνουμε κατηγορία όλα γίνονται πχιό...
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
13.219
Reaction score
20.467
Ε δεν είναι και τίποτα το φοβερό, ειδικά αν δεν κάνεις και πολλά χιλιόμετρα (για να αλλάζεις τακάκια στο εξάμηνο ή λιγότερο κάποιες φορές) μπορεί και να ξεχάσεις για καιρό τι είναι η συντήρηση τους...

Δεν είχα αλλάξει ποτέ και ακόμη είχαν ψωμί. Τακάκια 10 ετών και. Βέβαια το ποδήλατο κινείται κατά 95% στην πόλη και κυρίως μέσω παραλίας, οπότε τα φρεναρίσματα είναι πάρα πολύ λίγα. Το πιο χοντρό ζόρι το τρώνε το πρωί που κατεβαίνει την κατηφόρα μπροστά από τη Νομαρχία, κατά τα λοιπά συνήθως τα χρησιμοποιώ πολύ ελαφρά, και εντελώς σπάνια για απότομο σταμάτημα. Στην ποδηλασία στην πόλη για μετακίνηση υπολογίζεται πολύ η εξοικονόμηση δυνάμεων, θέλω να φτάνω στον προορισμό μου όσο πιο ατσαλάκωτος γίνεται.
 

Μηνύματα
11.936
Reaction score
7.340
Η γωνιά δεν είναι για να μη τρίζουν, είναι για να τρώγονται ομοιόμορφα.
Τσάμπα το φροντιστήριο... :tongue:


Εξαρτάτε τη ποιότητα Σώτο, οι 105 δίσκοι πχ έχουν μπόλικο ψωμί και αντίστοιχα το ιδγιο στα τακάκια, όσο ανεβαίνουμε κατηγορία όλα γίνονται πχιό...
Ε, υπάρχουν πολλές επιλογές (εκτός από περιόδους όπως την προηγούμενη της πανδημίας, με τις πολλές ελείψεις), και σε δίσκους και σε τακάκια, και σε κόστη. Εκτός αν κολλήσεις σώνει και καλά σε κάποια της μαμάς shimano (τις ακριβότερες επιλογές εννοώ), που στην πράξη δεν βλέπεις και τίποτα μεγάλες διαφορές δηλαδή (πχ αυτή η τεχνολογία icetech, που από ένα σημείο και πέρα μετά από αυτά που είχα διαβάσει και είχαμε κουβεντιάσει, δεν της έχω και πολλή εμπιστοσύνη, μόνο το κόστος της μένει).
Δεν είχα αλλάξει ποτέ και ακόμη είχαν ψωμί. Τακάκια 10 ετών και. Βέβαια το ποδήλατο κινείται κατά 95% στην πόλη και κυρίως μέσω παραλίας, οπότε τα φρεναρίσματα είναι πάρα πολύ λίγα. Το πιο χοντρό ζόρι το τρώνε το πρωί που κατεβαίνει την κατηφόρα μπροστά από τη Νομαρχία, κατά τα λοιπά συνήθως τα χρησιμοποιώ πολύ ελαφρά, και εντελώς σπάνια για απότομο σταμάτημα. Στην ποδηλασία στην πόλη για μετακίνηση υπολογίζεται πολύ η εξοικονόμηση δυνάμεων, θέλω να φτάνω στον προορισμό μου όσο πιο ατσαλάκωτος γίνεται.
Ε κάπως έτσι... εγώ τα τρώω σχετικά γρήγορα, και χιλιόμετρα κάνω, αλλά και σε μέρη που το φρενάρισμα είναι απαραίτητο (μεγάλες κατηφόρες από βουνό, με εσάκια κλπ).
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.162
Reaction score
24.280
Οι DA icetech Σώτο είναι αγώνας και πέταμα...
Άπαξ και κάνεις κατεβασιά για χρόνο σε δρόμο με φουρκέτες, είναι για πέταμα μετά διότι αλλάζει η βαφή στο πολύ ψιλό μέταλλο που έχουν για τριβή, χάνουν τη απόδοση και συνήθως στραβωνουν.
Γενικά δεν είναι δίσκοι καθημερινότητας, εκτός και αν παίζεις φλαταδούρα, όπως πχ στο χωριόμ που πατάω φρένο 3 φορές στα 1000χλμ
 

Μηνύματα
11.255
Reaction score
13.587
εγώ καταλαβαίνω ότι οι δίσκοι πρέπει να συνδυάζονται και με thru axl εκτός αν το πιρούνι έχει εξαιρετική κατασκευή με στιβαρή φωλιά καθώς σε κάθε φρενάρισμα η τάση του τροχού είναι να γλιστρήσει προς τα κάτω.
αυτό είδα στο cube του μεγάλου.
 

Μηνύματα
289
Reaction score
525
Εγώ δεν κατάλαβα ακριβώς τι προσπαθείς να πετύχεις με το single speed πάντως. Μόνο για πιο εύκολη/φθηνή συντήρηση αν κατάλαβα καλά το λες.

Και ερωτώ (υπόθεση εργασίας):
Ας πούμε ότι παίρνεις ένα 1x10 ή κάτι τέτοιο. Το βάζεις σε μια σχέση που σε βολεύει και το αφήνεις εκεί, δεν την αλλάζεις ποτέ.

Περιμένεις να έχει σημαντικά δυσκολότερη/ακριβότερη συντήρηση σε σχέση με ένα single speed; Και αν ναι, γιατί; Η αλυσίδα δεν θα φθείρεται, τα γρανάζια το ίδιο, το ντεραγιέ το ίδιο κ.ο.κ.

Με τη διαφορά πως αν/όταν χρειαστείς μια διαφορετική σχέση (σπάνια; σπάνια), θα την έχεις. Προσωπικά δεν βλέπω το όφελος του single speed. Ακόμα κι αν αυτό με τις ταχύτητες ήθελε ελάααχιστα περισσότερη συντήρηση (στο σενάριο που λέω) πάλι θα το προτιμούσα.
Δεν αντιλέγω οτι το single speed δεν ειναι σε καμία περίπτωση η χρυσή τομή, απλά μια σκέψη που στις ανάγκες μου φαίνεται να ταιριάζει και κυρίως με ψήνει!

Τα ποδήλατα που βρίσκω στα χρήματα αυτά (600 και κάτω) δεν με γεμίζουν τόσο, σίγουρα μου κάνουν και αυτά για την χρήση που θέλω ωστόσο.
Προφανώς δεν θα με πειράξουν, δεν το συζητώ, απλά σκέφτομαι οτι με αυτά τα χρήματα μπορώ να έχω:
Ενα αξιοπρεπέστατο single, πολύ πιο ποιοτικό frame και περιφερειακά, πολύ πιο ελαφρύ, πιο όμορφο (στα μάτια μου), με γεωμετρία κούρσας.

(Πιθανόν να βρω και ενα frame που έχω βάλει στο μάτι σε καλή τιμή και μαζί με μεταχειρισμένα περιφερειακά, θα δημιουργηθεί ένα σύνολο που θα έχει και συμβατά περιφερειακά με το canyon endurance που ήδη έχω. Επίσης θα μπορώ να έχω την χαρά να το στήσω μόνος.)

Δεν έχω καταλήξει βεβαίως ακόμα είμαι σε πολύ πρόωρες σκέψεις.
Πρέπει ούτως ή άλλως να το ψάξω λίγο ακόμα.
 



Μηνύματα
11.255
Reaction score
13.587
Δεν αντιλέγω οτι το single speed δεν ειναι σε καμία περίπτωση η χρυσή τομή, απλά μια σκέψη που στις ανάγκες μου φαίνεται να ταιριάζει και κυρίως με ψήνει!

Τα ποδήλατα που βρίσκω στα χρήματα αυτά (600 και κάτω) δεν με γεμίζουν τόσο, σίγουρα μου κάνουν και αυτά για την χρήση που θέλω ωστόσο.
Προφανώς δεν θα με πειράξουν, δεν το συζητώ, απλά σκέφτομαι οτι με αυτά τα χρήματα μπορώ να έχω:
Ενα αξιοπρεπέστατο single, πολύ πιο ποιοτικό frame και περιφερειακά, πολύ πιο ελαφρύ, πιο όμορφο (στα μάτια μου), με γεωμετρία κούρσας.

(Πιθανόν να βρω και ενα frame που έχω βάλει στο μάτι σε καλή τιμή και μαζί με μεταχειρισμένα περιφερειακά, θα δημιουργηθεί ένα σύνολο που θα έχει και συμβατά περιφερειακά με το canyon endurance που ήδη έχω. Επίσης θα μπορώ να έχω την χαρά να το στήσω μόνος.)

Δεν έχω καταλήξει βεβαίως ακόμα είμαι σε πολύ πρόωρες σκέψεις.
Πρέπει ούτως ή άλλως να το ψάξω λίγο ακόμα.
αν πας σε μονό , θα έλεγα (αν και αυτό μάλλον κοστίζει) να δεις λύση με ιμάντα αντί αλυσίδας
 

Μηνύματα
965
Reaction score
1.764
Τι giro d Italia και μλκιες... σήμερα ανέβαινα Μπράλο με συνοδεία ελικοπτέρου apache και μάλιστα με φουλ οπλισμό στα 50μ πάνω απ το κεφάλι μου να με κοιτάνε οι μλκες μέσα πόση ώρα... (bretso μάναμ νταξ θα το πάρω το κομ κάποια στιγμή δεν ήταν ανάγκη...) έκανα pr φυσικά
Τώρα τι άσκηση είχαν θα μας πει ο κροκ (αυτό δεν είναι φόρουμ, η ευπ είναι)
 



bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.162
Reaction score
24.280
Σε είχα λοκάρει, στη περίπτωση που τολμουσες να με πάρεις το κομ θα σε πυροβολουσα :roflmao: :lolsign:
 

Μηνύματα
11.936
Reaction score
7.340
Σε είχα λοκάρει, στη περίπτωση που τολμουσες να με πάρεις το κομ θα σε πυροβολουσα :roflmao: :lolsign:
Κι εγώ που νόμιζα ότι θα ήταν το αντίθετο, σπρώξιμο (με κάποια μικρή απειλή) για να πάρει το ΚΟΜ! Δικό σου είναι; :geek: :gamer:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.330
Μηνύματα
2.641.469
Members
36.748
Νεότερο μέλος
GCHAK56
Top