Ποδήλατο

Μηνύματα
26.569
Reaction score
20.907
Εμ έλα ντε... καλοί κι άγιοι, αλλά πολλά μου ξου και σου, σε τέτοιες περιπτώσεις...

Και να πεις ότι δε τα ξέρουν αυτά, με τα ραγισμένα αλουμινένια καψούλια και τη διάβρωση τους... εύκολα βρίσκεις αναφορές και στο yt ακόμα.

Βέβαια όλο αυτό το σκηνικό φάνηκε με το χτύπημα στο ατύχημα, διαφορετικά ο τροχός δεν εμφάνιζε κάποιο πρόβλημα. Θα το έβγαζε σίγουρα αργότερα όμως, μια και καλή, όπως τον άλλο τροχό.
 

Μηνύματα
17.755
Reaction score
25.598
Σημερις φουιτ στην επιστροφή.
Το βανα το 5000 με τα χεράκια χωρίς λεβιέ, τα λεγε ο Χρήστος (έβαλα λεβιέ για να το βγάλω γιατί βιαζομανε)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.360
Reaction score
54.353
δε βγαν κανένα μεγάλη αυτονομία , ακόμα και το giant ή το bontrager που συνδέονται με garmin εκεί παίζουν με το ζόρι 3 ώρες.
το κτήνος το lezyne που έχω είναι 3.5 ώρες στη μονή δέσμη και 2 στην διπλή.
όχι οτι είναι λίγο 3 ώρες προπόνηση αλλά ακόμα μπαταρίες και λεντάκια δεν έχουν φτάσει στο επίπεδο που θέλουμε για ποδηλασία (χωρίς να ζυγίζουν μισό κιλό)
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, στο mode Day Light βγάζει πάνω από βδομάδα ή μπαταρία του varia ut800.
Γενικά έχει πολλές χρήσιμες λειτουργίες αν το παντρέψεις με garmin gps και di2.
 

Μηνύματα
17.755
Reaction score
25.598
Και οι ζοντα από την άλλη τα καψούλια που είναι αλουμίνιο με αλουμίνιο κολλημένα είναι στον χρόνο πάνω , πήγα να κάνω ένα μάζεμα και είδα την ακτίνα να γυρίζει. Δεν τα κόβω για πολλά πολλά
 

Μηνύματα
26.569
Reaction score
20.907
Επίπεδες ακτίνες έχει, "αεροδυναμικές"; Αν ναι, χρειάζεται κάποιο εργαλειάκι να τις σταθεροποιεί όταν πας να ρυθμίσεις τα καψούλια. Σαν αυτό που πήρα πχ...

 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.360
Reaction score
54.353

Κατάλαβες τι διαφορά, εμείς βλέπουμε τη τιμή και μας πέφτουν τα σαγόνια και ο άλλος από κάτ σχολιάζει τι ωραία γραφικά που έχει...
 

Μηνύματα
26.569
Reaction score
20.907
Κι από την άλλη μεριά, να πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά για ένα πλαίσιο, χειροποίητο, ιταλικό, όμορφο, πανάκριβο, και να σου βγαίνει μούφα... χάνεις τον κόσμο... :rolleyes: :geek:

 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Μεγειά το φακό...
Είμαι σε επικοινωνία με τη garmin.
Δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος όμως... View attachment 258585
Θέλετε να κάνετε τη ζωή σας πιο εύκολη αλλά τελικά καταφέρνετε το αντίθετο.
IMG_20220726_082930975_HDR.jpg


Κινέζικο φακουδάκι 1000λμ 25€ και δύο μπαταρίες άλλα 15€ και τελειώνεις. 2.5 περίπου ώρες στη μεγάλη σκάλα και πάντα μαζί η 2η μπαταρία διότι επιβάλλεται!


Σημ. τα 1000 κινέζικα λούμεν μπορεί να είναι λιγότερα από τα 800 γκάρμιν λούμεν αλλά είναι αρκετά για οποιοδήποτε περιβάλλον και κατάβαση με λογικές ταχύτητες 40-45 χλμ/ω. Αν για παράδειγμα κάποιος θέλει να κατέβει από κατσιμίδι ή χασιά κτλ με +60χλμ/ω σόρι αλλά με αυτό το φακό δε θα προλάβει να δει τη λακούβα
 

Μηνύματα
17.755
Reaction score
25.598
δεν είναι θέμα φωτεινότητας αλλά πόσο χρήσιμης είναι.

οι κινεζοφακοί γενικά σπαταλάνε φως σε μέρη που δεν θες και τελικά αναγκάζεσαι να κόψεις.

IMG_20211127_111749.jpg
IMG_20210610_213622.jpg


με τον lezyne που έχει δέσμη stvzo (για κίνηση σε δρόμο) κατεβαίνεις υμηττό με αρκετά γιατί βλέπεις αυτά που πρέπει
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.360
Reaction score
54.353
@ZaBBalos προσωπικά για να καταλήξω σε αυτή τη επιλογή σημαίνει ότι έχω περάσει σχεδόν από όλα τα στάδια και επιλογές φακου.
Ο varia δεν είναι μόνο φακός, είναι πολλά περισσότερα.
Εκτός από σωστή διάχυση στο δρόμο, έχει διαφορά τζιβιτζιλόνια που εμένα τουλάχιστον με εξυπηρετούν.
Έχει όμως και τα αρνητικά του, εκτός από μικρή αυτονομία δεν μπορείς όσο φορτίζει να τον λειτουργείς πχ με ένα πάουερ μπάνκ.
Τα βάζεις κάτω και επιλέγεις.
Δεν αλλάζω με τίποτα ωστόσο τη σύνδεση με τη ηλεκτρονική του ποδηλάτου που μέσω των dfly έχεις πλήρη έλεγχο χωρίς να αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι.

Edit
Το φακό των θέλω κυρίως για τη μέρα και τη ασφάλεια που προσφέρει το flash mode.
Τη νύχτα σπάνια βγαίνω για ποδήλατο έως καθόλου
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Ο υμηττός είναι φωτεινός, λόγω της πόλης και δεν μπορώ να σου πω σε σχέση με το φακό μου πως φαίνεται, δεν τον έχω κάνει. Το συγκεντρωμένο φως σου δίνει την ψευδαίσθηση πως είναι ισχυρότερο χωρίς αυτό να ισχύει, πάντως βοηθά όταν κινήσαι στην πόλη ώστε να μην ενοχλείς τους γύρω σου.

Flash mode έχουν σχεδόν όλοι οι φακοί, τώρα τι διαφορά μπορεί να έχει το daylight flash δεν το ξέρω (μου μοιάζει κάτι σαν διαφημιστική απάτη αλλά δεν επιμένω)

Συμφωνώ απόλυτα πάντως πως ο καθένα πρέπει να επιλέγει με βάση τη χρήση που κάνει. Για μένα πχ οι ±1½ ώρες είναι πάρα πολύ λίγες, ακόμα και οι 2½ είναι λίγες γιαυτό όπως είπα έχω πάντα μαζί μου 2η μπαταρία ενώ παράλληλα προσέχω τη χρήση που κάνω, δεν τον έχω στη μεγάλη σκάλα μέσα στην πόλη (δεν κάνει καμία διαφορά έτσι κι αλλιώς), τον σβήνω όταν δε χρειάζεται κτλ.

Πίσω έχω 2 φώτα πάνω στο ποδήλατο, ένα σε λειτουργία και ένα εφεδρικό. Το πίσω το δουλεύω και μέρα, το μπροστά όχι.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.360
Reaction score
54.353
Και τη μέρα θα σου πρότεινα να δλέυεις το μπροστά, γίνεσαι πιο ορατός σε όλες τις συνθήκες
 

Μηνύματα
17.755
Reaction score
25.598
έχω δοκιμάσει 3-4 φωτάκια το σημαντικότερο είναι η μορφή της δέσμης και μετά όλα τα άλλα
πχ το sigma 80 που είχα πρωτοπάρει είχε καλή δέσμη (εκτός των περιπτώσεων που πλησίαζες στην φουρκέτα) αλλά μικρή ισχύ , φώτιζε όμως καλύτερα (=πήγαινες με περισσότερα χαω) από κλασσικό φακουδάκι που ρίχνει τα lumen σαν στραγάλια.
η κυκλικά συμμετρική δέσμη είναι άχρηστο πράμμα στην άσφαλτο , σε δυσκολεύει περισσότερο από όσο σε βοηθάει.
φως χρειάζεσαι μέχρι τα 50 μέτρα , τίποτα άλλο και αυτό πρέπει να είναι συγκεντρωμένο έτσι ώστε να έχεις απαλή διαβάθμιση φωτεινότητας από τα ακραία κομμάτια της δέσμης μέχρι μπροστά σου ώστε να μην μπερδεύεται από το φωτεινότερο κομμάτι του δρόμου το μάτι χάνοντας στα λιγότερο φωτεινά μέρη.
θες φως σε μια περιοχή +-3 μέτρων αριστερά/δεξία στα πρώτα 5 μέτρα από το ποδήλατο και να φτάνει στα +/-2μ στα 50 από το ποδήλατο συν μια ελαφριά διάχυση δεξιά αριστερά να σου φωτίζει τα όρια (πχ δέντρα, πεζούς, ανακλαστικά κλπ) στα πρώτα 10-15 μέτρα.
καμία στρογγυλή δέσμη δεν το κάνει αυτό , το περισσευούμενο φως αφενός καίει ρεύμα, αφετέρου σου φωτίζει μέρη που σου στερούν την δυνατότητα να προσέξεις αυτά που πρέπει.

πχ αυτό το κτήνος
δεν κάνει για το δρόμο , είναι - ίσως - μόνο για βουνά , φωτίζει παντού αλλά όχι εκεί που χρειάζεται , πρακτικά μακρυά ΔΕΝ βλέπεις γιατί είναι πολύ φωτεινός ο χώρος μπροστά σου. το πήρα το δοκίμασα το επέστρεψα.
πιθανότατα το ίδιο χάλι είναι και τα olight που στα review έχουν την ίδια δέσμη.

εδώ τα καλά φώτα

 


Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Πολύ κατατοπιστικό. Από όλες αυτές τις δέσμες αν έπρεπε να επιλέξω θα έπαιρνα αυτό το φως busch+müller Ixon Space LED Front Light - StVZO Approved - bike-components

ή καλύτερα αυτό που είναι πραγματικό τούμπανο Lupine SL AF LED Front Light - StVZO Approved - bike-components

Το πρώτο είναι πάρα πολύ ακριβό ενώ το τούμπανο κοστίζει όσο ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο (ειδικά αν υπολογίσεις και μία αντίστοιχα καλή μπαταρία για να το τροφοδοτεί). Σε μία διαδρομή με 0 φωτισμό περιβάλλοντος πχ τατόι - λίμνη μπελέτσι που ανέβηκα χθες, η συγκεντρωμένη δέσμη φωτός δε βοηθά καθόλου. Θα βλέπεις το δρόμο αλλά δε θα δεις ποτέ την αρκούδα που θα σου την πέσει!


Αυτό το lupine πάντως θα ήταν μία καλή επένδυση για κάποιον που κάνει ποδηλατικό τουρισμό, μπρεβέ κτλ, παρά την εξωφρενική τιμή του.
 

Μηνύματα
26.569
Reaction score
20.907
Καλύτερα πάντως να μην πηγαίνεις νύχτα όπου έχει... αρκούδες! :roflmao:

Κάποιες βέβαια σε επισκέπτονται και στο σπίτι... :geek:

 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.360
Reaction score
54.353
Πάλι ξυπνήσατε τα πάθη του κρόκ....
Ελα ντε, φαντάζεσαι Μήτσου να ήμασταν όλοι οι καταναλωτές έτσι, οι κατασκευαστές φακών θα καθαριζαν σκαλοπάτια :lolsign:
 

Μηνύματα
17.755
Reaction score
25.598
Πολύ κατατοπιστικό. Από όλες αυτές τις δέσμες αν έπρεπε να επιλέξω θα έπαιρνα αυτό το φως busch+müller Ixon Space LED Front Light - StVZO Approved - bike-components

ή καλύτερα αυτό που είναι πραγματικό τούμπανο Lupine SL AF LED Front Light - StVZO Approved - bike-components

Το πρώτο είναι πάρα πολύ ακριβό ενώ το τούμπανο κοστίζει όσο ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο (ειδικά αν υπολογίσεις και μία αντίστοιχα καλή μπαταρία για να το τροφοδοτεί). Σε μία διαδρομή με 0 φωτισμό περιβάλλοντος πχ τατόι - λίμνη μπελέτσι που ανέβηκα χθες, η συγκεντρωμένη δέσμη φωτός δε βοηθά καθόλου. Θα βλέπεις το δρόμο αλλά δε θα δεις ποτέ την αρκούδα που θα σου την πέσει!


Αυτό το lupine πάντως θα ήταν μία καλή επένδυση για κάποιον που κάνει ποδηλατικό τουρισμό, μπρεβέ κτλ, παρά την εξωφρενική τιμή του.
έτσι ακριβώς
εκτός της τιμής το άλλο θέμα είναι το βάρος (μιλάμε για σχεδόν μισό κιλό).
το νεξτμπεστ θινγκ ήταν το hb500 ενώ ενδιαφέρον είναι το ταπεινό sigma aura 80 στο θέμα της δέσμης.
κάποια στιγμή σκέφτηκα να βάλω δύο τέτοια με 5 μοίρες άνοιγμα ώστε να φωτίσω τα σημεία που μου λείπουν και να τονίσω το κέντρο.
αλλά δυστυχώς έχει προβληματική βάση , σε στεκόταν ποτέ στη θέσης της.
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.032
Μηνύματα
3.038.611
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top