- Μηνύματα
- 39.838
- Reaction score
- 97.812
Απάντηση: Ποδήλατο...
Πέτρο, το κράνος σου! (Για τους άλλους δεν με νοιάζει...:116
Πέτρο, το κράνος σου! (Για τους άλλους δεν με νοιάζει...:116
Λοιπόν Αλέξανδρε άκου να γελάσεις...Πέτρο, το κράνος σου! (Για τους άλλους δεν με νοιάζει...:116![]()
Μπορείς να φορέσεις κάποιον χειμωνιάτικο (under-helmet) σκούφο και από πάνω το κράνος.Καλά τα λες, αλλά να πω την αμαρτία μου, ενώ γενικώς φορώ κράνος, τέλευταίως με τα κρύα το έχω γυρίσει σε σκούφο. Ειδικά αυτή την εβδομάδα έχουμε αρχίσει και τον δαγκώνουμε κανονικά εδώ πάνω, τουλάχιστον το πρωί που πηγαίνουμε στο γραφείο. Εάν πέσει άλλους 2-3 βαθμούς με βλέπω να προτιμώ τη ζέστη του αυτοκινήτου.
Οι λευκές γραμμές είναι "θάνατος" όταν είναι υγρές. Προσπαθούμε πάντα να τις αποφεύγουμε ή να τις περνάμε χωρίς να πλαγιάζουμε.Λοιπόν Αλέξανδρε άκου να γελάσεις...
Για πρώτη φορά δεν φορούσα κράνος αλλά το είχα στο σακίδιο.
Βλέπεις έβρεχε και έκανε κρύο οπότε προτίμησα το καπελάκι που φαίνεται.
Ε λοιπόν για πρώτη φορά έπεσα...
Πάτησα τη λευκή διαχωριστική γραμμή σε διάβαση πεζών κατεβάζοντας ταυτόχρονα ταχύτητα και το πίσω μέρος του ποδηλάτου βρέθηκε εμπρός. Τρομερή γλίτσα βλέπεις.
Ευτυχώς έσπασε μόνο το πετάλι και εγώ δεν έπαθα κάτι!!!
Συμπέρασμα... ΠΑΝΤΑ κράνος.
Είναι λίγο γύφτικο αλλά σίγουρα αυξάνει κατά πολύ την ασφάλεια του ποδηλάτη!:444:
Αυτό με τις λευκές διαχωριστικές γραμμές του οδοστρώματος το ξέρουν όλοι όσοι οδηγούν μηχανή. Από μικρό παπάκι μέχρι 1000άρα street.Ε λοιπόν για πρώτη φορά έπεσα...
Πάτησα τη λευκή διαχωριστική γραμμή σε διάβαση πεζών κατεβάζοντας ταυτόχρονα ταχύτητα και το πίσω μέρος του ποδηλάτου βρέθηκε εμπρός. Τρομερή γλίτσα βλέπεις.
http://www.kickstarter.com/projects/revolights/revolights-join-the-revolutionΕίναι λίγο γύφτικο αλλά σίγουρα αυξάνει κατά πολύ την ασφάλεια του ποδηλάτη!
Ένας φίλος, που οδηγούσε παλαιότερα μοτοσυκλέτα, και είμαστε παρέα μου είπε ακριβώς το ίδιο... αλλά αφού είχα πέσει.:107:Αυτό με τις λευκές διαχωριστικές γραμμές του οδοστρώματος το ξέρουν όλοι όσοι οδηγούν μηχανή. Από μικρό παπάκι μέχρι 1000άρα street.
Από τη στιγμή που το πλέγμα ποδηλατολωρίδων δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να καλύπτει όλους τους δρόμους, αν π.χ. ως ποδηλάτης χάσεις την ισορροπία σου και πέσεις πάνω σε νόμιμα σταθμευμένο αυτοκίνητο, ζημιά δεν θα του προκαλέσεις; Μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα μεγάλη, αλλά ποιος θα την επιβαρυνθεί;Υπάρχει κάποιο ιστορικό για ζημίες που έχουν προξενήσει ποδήλατα, ώστε να πάει να κάνει κανείς ασφάλιση αστικής ευθύνης; Υπερβολικό μου φαίνεται.
Άλλο η ασφάλεια κλοπής, εκεί μάλιστα.
Από τη στιγμή που δεν έφταιγε ο ποδηλάτης, έπρεπε να αρνηθεί να πληρώσει και να άφηνε τον άλλο να πάει δικαστικώς. Να τραβιέται στην τακτική διαδικασία, να παίρνει δικάσιμο μετά από 1 χρόνο + (η ειδική διαδικασία είναι για ζημίες ΑΠΟ αυτόκίνητο). Δεν είχε ευθύνη ούτε 1%: ως ποδηλάτης ευλόγως νοιάζεται για τη ζωή του και ασφαλώς δικαιολογείται τέτοιος ελιγμός. Εάν οδηγούσε αυτοκίνητο εννοείται πως θα υπήρχε μερίδιο ευθύνης. Το γαϊδούρι πάνω στο οποίο έπεσε θα έπρεπε να διεκδικήσει την αποζημίωσή του από το Επικουρικό Κεφάλαιο.Η ζημιά του αμαξιού ήταν 9000 ευρώ που βέβαια πλήρωσε από τη τσέπη του ο ποδηλάτης ως υπαίτιος του ατυχήματος μιας και ο οδηγός που παραβίασε το Stop δεν βρέθηκε ποτέ.
Με 17 έως 25 ευρώ ετησίως θα γλύτωνε τα 9000!
Νομίζω ότι για να σε αποζημιώσει το Επικουρικό πρέπει να έχεις πληρώσει στο δικό σου συμβόλαιο ένα συγκεκριμένο επασφάλιστρο, που είναι για ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. Ισχύει για ζημιές από αυτοκίνητο ή μηχανή, δεν ξέρω αν εξαιρείται το ποδήλατο. Το επασφάλιστρο αυτό δεν είναι υποχρεωτικό, επομένως πιθανόν ο οδηγός του ανυπαίτιου οχήματος να μην ήταν καλυμμένος, και στην περίπτωση αυτή βέβαια δεν μπορεί να κατηγορηθεί ούτε νομικά ούτε ηθικά γιατί δεν έχει κάτι που ο νόμος δεν τον υποχρεώνει να έχει. Και όπως και να έχουν τα πράγματα, ας μου επιτραπεί να διαφωνήσω κάθετα με το χαρακτηρισμό "γαϊδούρι" για κάποιον που χωρίς να κάνει κάποια παράβαση ή κάπαια λάθος κίνηση βρέθηκε με κατεστραμμένο το αυτοκίνητο... για να μην αναφερθώ και στην πιθανότητα ο ανυπαίτιος να οδηγούσε μηχανή, οπότε σε ένα τέτοιο σκηνικό με απώλεια του ελέγχου πιθανόν να είχε χάσει και τη ζωή του..Από τη στιγμή που δεν έφταιγε ο ποδηλάτης, έπρεπε να αρνηθεί να πληρώσει και να άφηνε τον άλλο να πάει δικαστικώς. Να τραβιέται στην τακτική διαδικασία, να παίρνει δικάσιμο μετά από 1 χρόνο + (η ειδική διαδικασία είναι για ζημίες ΑΠΟ αυτόκίνητο). Δεν είχε ευθύνη ούτε 1%: ως ποδηλάτης ευλόγως νοιάζεται για τη ζωή του και ασφαλώς δικαιολογείται τέτοιος ελιγμός. Εάν οδηγούσε αυτοκίνητο εννοείται πως θα υπήρχε μερίδιο ευθύνης. Το γαϊδούρι πάνω στο οποίο έπεσε θα έπρεπε να διεκδικήσει την αποζημίωσή του από το Επικουρικό Κεφάλαιο.