Ποδήλατο

Μηνύματα
26.442
Reaction score
20.826
Πάντως όχι, δεν θέλω τέτοια φυσική κατάσταση! :D

Προσπαθώ για την ώρα να κατέβω στα 80, έχουμε καιρό ακόμα!

Παρεμπιπτόντως, έχω αλλάξει λάστιχα (έβαλα 28αρια continental gp 4000 sII ) κυρίως γιατί τα Schwalbe (πολύ καλά και ανθεκτικά) που είχα πριν με το tread τους έκαναν σαν τρακτέρ με φουλ μηχανή στο tacx! Τα conti σχεδόν δεν ακούγονται, μόνο του τούρμπο ακούγεται πλέον... 8-)
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.770
Reaction score
97.569
Πάντως όχι, δεν θέλω τέτοια φυσική κατάσταση! :D

Προσπαθώ για την ώρα να κατέβω στα 80, έχουμε καιρό ακόμα!
Ο λόγος που ασχολήθηκα σοβαρά με το bodybuilding όταν σταμάτησα την ποδηλασία στα νιάτα μου, ήταν επειδή αντιπαθούσα τους κοκαλιάρηδες και το σώμα που σου διαμορφώνει η ποδηλασία γενικά. :D Μέσα σε 5 χρόνια είχα ανέβει από τα αρρωστημένα 75 κιλά της ποδηλασίας στα 105 μυικά του γυμναστηρίου. 8-)


Παρεμπιπτόντως, έχω αλλάξει λάστιχα (έβαλα 28αρια continental gp 4000 sII ) κυρίως γιατί τα Schwalbe (πολύ καλά και ανθεκτικά) που είχα πριν με το tread τους έκαναν σαν τρακτέρ με φουλ μηχανή στο tacx! Τα conti σχεδόν δεν ακούγονται, μόνο του τούρμπο ακούγεται πλέον... 8-)
Έκανες την καλύτερη δουλειά. Και στην εμφάνιση κέρδισες και στις επιδόσεις. :thumbsup:
 

Μηνύματα
26.442
Reaction score
20.826
Παρακολουθώ συχνά τα βίντεο του CGN στο Youtube, μου αρέσουν αυτά τα βίντεο και οι παρουσιαστές έχουν και μπόλικο χιούμορ. Αλλά βγε γμτ, δεν μπορώ να τους βλέπω λες και έχουν να φάνε τρεις εβδομάδες! Ούτε απεργοί πείνας να ήταν! :D
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.770
Reaction score
97.569
Παρακολουθώ συχνά τα βίντεο του CGN στο Youtube, μου αρέσουν αυτά τα βίντεο και οι παρουσιαστές έχουν και μπόλικο χιούμορ. Αλλά βγε γμτ, δεν μπορώ να τους βλέπω λες και έχουν να φάνε τρεις εβδομάδες! Ούτε απεργοί πείνας να ήταν! :D
Κι από κοντά όλοι αυτοί είναι ακόμα πιο απωθητικοί εμφανισιακά.

Εμένα ανέκαθεν μου άρεσαν οι ποδηλάτες πίστας ή μερικοί σπρίντερ/classics specialists δρόμου που μοιάζουν περισσότερο με ανθρώπους (λέμε τώρα...).

Tom Boonen από τους σύγχρονους! 1.92 80+ κιλά.

5602346401_350a8a1d8d.jpg
 

Μηνύματα
26.442
Reaction score
20.826
Καλά, ορισμένοι από τους ποδηλάτες πίστας, μοιάζουν λες και έχουν καταγωγή από λιοντάρι, τίγρη, κάτι τέτοιο, με τα μουσκουλα που έχουν στα πόδια! :)
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.770
Reaction score
97.569
Καλά, ορισμένοι από τους ποδηλάτες πίστας, μοιάζουν λες και έχουν καταγωγή από λιοντάρι, τίγρη, κάτι τέτοιο, με τα μουσκουλα που έχουν στα πόδια! :)
Ναι. Ειδικά στις μικρές αποστάσεις τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται είναι άσχετα με την ποδηλασία δρόμου/αντοχής. Και συνήθως αυτοί που τα έχουν, έχουν και προδιάθεση για μυική υπερτροφία, που σε συνδυασμό με το γυμναστήριο μπορεί να φτάσει σε εντυπωσιακά επίπεδα.

Το πιο ακραίο παράδειγμα: Robert Forstermann

maxresdefault.jpg


Και σύγκριση ποδιού με τον Andre Greipel (αριστερά), τον πιο μυώδη σπρίντερ δρόμου...

729_greipel-and-forste-620x349.jpg
 

Μηνύματα
2.883
Reaction score
114
Καλησπερα στους ποδηλατες, καλες βολτες παντα.
Για τα προηγουμενα ερωτηματα να πω, μενω Αθηνα και εκτος απο οτι δεν εχω πολυ χρονο λογω δουλειας αλλα και οτι παιζω και μπασκετ συχνα,αν δεν εχω καθαρο ξεκουραστο μυαλο δεν βγαινω γιατι εχω να κανω και με πολλα αυτοκινητα γυρω μου.
Οι τροχοι και τα υπολοιπα carbon μερη που εχω (εκτος του πηρουνιου που ηταν με το ποδηλατο οταν το πηρα και δεν ξερω απο που ειναι,δεν με απασχολει και ιδιαιτερα) ειναι Toray Japan, συστημενο εργοστασιο απο φιλο που εχω εκει.
Μου πηρε καποιες μερες να τους βαλω γιατι ειχα το προβλημα με τα φρενα.
Επρεπε να χρησιμοποιησω καινουρια λαστιχακια και βασεις.
Με carbon τροχους πανε και ειδικα λαστιχακια γι' αυτους & δυστυχως οι υπαρχον βασεις (δεν ειχα προνοησει να παρω απο πριν) δεν εκαναν και αναγκαστικα επρεπε να παρω καινουριες.
Δεν βρηκα μαυρες,βρηκα ασημενιες και ετσι τις εβαψα.
Τωρα να πω οτι στα 'δυνατα' φρεναρισματα υπαρχει και ενα 'τσιριγμα' ,συνηθες λενε οι ηδη χρηστες.
Διαβαζω με πολυ ενδιαφερον τις συζητησεις σας, καλη συνεχεια.
 

Μηνύματα
2.883
Reaction score
114
Παρεμπιπτόντως, έχω αλλάξει λάστιχα (έβαλα 28αρια continental gp 4000 sII ) κυρίως γιατί τα Schwalbe (πολύ καλά και ανθεκτικά) που είχα πριν με το tread τους έκαναν σαν τρακτέρ με φουλ μηχανή στο tacx! Τα conti σχεδόν δεν ακούγονται, μόνο του τούρμπο ακούγεται πλέον... 8-)
Ποσο τα αγορασες και απο που ? Ελλαδα η' εξωτερικο ?
Τι διαφορες διακρινεις απο τα προηγουμενα ?
Εχω ακουσει καλα λογια γι' αυτα αλλα τελικα το καλοκαιρι που ειχα αλλαξει ειχα παρει schwalbe, τα ειχα βρει σε καλη προσφορα.
 

Μηνύματα
26.442
Reaction score
20.826
32,95 το ένα Γιάννη, από rosebikes.de. Έχει βέβαια και μεταφορικά 9 ευρώ περίπου, αλλά πήρα και κάποια ρούχα από εκεί, οπότε μοιράστηκαν τα μεταφορικά.

http://www.rosebikes.com/article/continental-grand-prix-4000-s-ii-tyre/aid:709344

Όλα τα μεγέθη έχουν το ίδιο κόστος (προσοχή σε ορισμένα, ειδικά με έγχρωμα πλαϊνά, δεν υπάρχει πάντα στοκ).

Τα προηγούμενα ήταν Schwalbe Marathon Supreme, 700c 35. Με τα conti μου φαίνεται ότι κέρδισα αυξημένη μέση ταχύτητα, σε σχέση με πριν. Επίσης παρόλο ότι είναι λεπτότερα και με πίεση μεγαλύτερη (κάπου στα 90 psi το πίσω, και 80-85 το μπροστινό τα έχω φουσκώσει) από τα schwalbe, διαπίστωσα ότι είναι και πιο άνετα στον δρόμο (δεν "χτυπάνε" τόσο στις ανωμαλίες).
 
Last edited:

Μηνύματα
2.883
Reaction score
114
Εδω πανω απο 40Ε εχουν.
Σημαντικο για μενα ειναι εκτος απο αυτα που αναφερεις να προστατευουν τις σαμπρελες απο σκισιματα κατι που με ειχε ταλαιπωρησει με τα προηγουμενα που ειχα και ηταν ο λογος που τα αλλαξα.
Νομιζω οτι θα ειναι καλα, και εκανες καλη αγορα σε σχεση με την τιμη που τα πηρες.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.413
Reaction score
22.478
Απορία: Με την επικείμενη αλλαγή τροχών (λεπτομέρειες όταν καταφθάσουν και τοποθετηθούν), σκέφτομαι να περάσω από 28άρι λάστιχο σε 25άρι. Πέραν της μάλλον φυσικής αύξησης της ταχύτητας λόγω μικρότερης τριβής με το οδόστρωμα, η μείωση της όποιας άνεσης γίνεται αντιληπτή από έναν ερασιτέχνη αναβάτη σαν κι εμένα; Επίσης, συγκρίνοντας το 28άρι με το 23άρι λάστιχο, ισχύουν οι ίδιες επισημάνσεις της προηγούμενης σύγκρισης, τηρουμένων των αναλογιών (περεταίρω αύξηση ταχύτητας και μείωση της άνεσης);
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.770
Reaction score
97.569
Απορία: Με την επικείμενη αλλαγή τροχών (λεπτομέρειες όταν καταφθάσουν και τοποθετηθούν), σκέφτομαι να περάσω από 28άρι λάστιχο σε 25άρι. Πέραν της μάλλον φυσικής αύξησης της ταχύτητας λόγω μικρότερης τριβής με το οδόστρωμα, η μείωση της όποιας άνεσης γίνεται αντιληπτή από έναν ερασιτέχνη αναβάτη σαν κι εμένα; Επίσης, συγκρίνοντας το 28άρι με το 23άρι λάστιχο, ισχύουν οι ίδιες επισημάνσεις της προηγούμενης σύγκρισης, τηρουμένων των αναλογιών (περεταίρω αύξηση ταχύτητας και μείωση της άνεσης);
Πολύ ωραία ερώτησις! Το μεσημέρι θα σου απαντήσω διεξοδικά. :)
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.413
Reaction score
22.478
Πολύ ωραία ερώτησις! Το μεσημέρι θα σου απαντήσω διεξοδικά. :)
Σε ευχαριστώ, θα περιμένω! Εάν παίζει κάποιο ρόλο στην απάντησή σου, σημείωσε ότι το ποδήλατό μου είναι τύπου "endurance", οπότε εξ αρχής η κατασκευή του είχε ως στόχο την "άνεση" του αναβάτη σε μεγάλες αποστάσεις.

Πού παρκάρετε το ποδήλατό σας; :)

http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/manuel-rossel-bike-storage
Ωραίος man, για βρες μου και σύζυγο/σύντροφο που θα "ανεχτεί" το ποδήλατο στο σαλόνι και είμαστε κομπλέ!:D
 


Μηνύματα
26.442
Reaction score
20.826
Σε ευχαριστώ, θα περιμένω! Εάν παίζει κάποιο ρόλο στην απάντησή σου, σημείωσε ότι το ποδήλατό μου είναι τύπου "endurance", οπότε εξ αρχής η κατασκευή του είχε ως στόχο την "άνεση" του αναβάτη σε μεγάλες αποστάσεις.
Ένα μαλλον αρκετά σχετικό με την ερώτηση συγκριτικό τεστ από το "Tour"

http://www.conti-tyres.co.uk/conticycle/road_tyres/GP4000sII/WideRaceTyreTest_TOUR_Magazine_2014.pdf
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.770
Reaction score
97.569
Απορία: Με την επικείμενη αλλαγή τροχών (λεπτομέρειες όταν καταφθάσουν και τοποθετηθούν), σκέφτομαι να περάσω από 28άρι λάστιχο σε 25άρι. Πέραν της μάλλον φυσικής αύξησης της ταχύτητας λόγω μικρότερης τριβής με το οδόστρωμα, η μείωση της όποιας άνεσης γίνεται αντιληπτή από έναν ερασιτέχνη αναβάτη σαν κι εμένα; Επίσης, συγκρίνοντας το 28άρι με το 23άρι λάστιχο, ισχύουν οι ίδιες επισημάνσεις της προηγούμενης σύγκρισης, τηρουμένων των αναλογιών (περεταίρω αύξηση ταχύτητας και μείωση της άνεσης);
Τα τελευταία χρόνια έχει ξεπεραστεί το ταμπού των πολύ στενών ελαστικών (<23mm).

Το φαρδύ ελαστικό είναι πιο γρήγορο!

Η αντίσταση κύλισης έχει να κάνει με την παραμόρφωση του ελαστικού γύρω από την επιφάνεια επαφής (contact patch), ενώ η τριβή κύλισης είναι αμελητέα. Στο στενό λάστιχο η επιφάνεια επαφής είναι επιμήκης και παραμορφώνει μεγαλύτερο τμήμα των τοιχωμάτων. Αντίθετα, όσο μεγαλώνει το πλάτος η επιφάνεια επαφής "μοιράζεται" πιο κυκλικά και δημιουργεί μικρότερες παραμορφώσεις. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης και η κατασκευή/πλέξη του σκελετού του ελαστικού.

patch.jpg


Το φαρδύτερο λάστιχο έχει πολύ καλύτερη συμπεριφορά στην άνεση και μπορεί να διατηρήσει τη μικρότερη αντίσταση κύλισης ακόμα και με χαμηλές πιέσεις. Αν δε, το οδόστρωμα είναι ανώμαλο, οι χαμηλές πιέσεις είναι απαραίτητες για να μη χάνουμε ενέργεια στα "πάνω-κάτω". Γι' αυτό βλέπουμε τους pro στα classics με τα παβέ και το χώμα να χρησιμοποιούν 28άρια ή ακόμα και 32άρια ελαστικά με πολύ χαμηλή πίεση.

Όσο όμως ανεβαίνουμε σε πλάτος "χαλάμε" δύο άλλους σημαντικούς παράγοντες της ποδηλατικής απόδοσης: το βάρος και την αεροδυναμική.

Τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε για την επιλογή μας; Πρέπει να σκεφτούμε τα προσωπικά μας δεδομένα και να αποφασίσουμε. Για έναν ερασιτέχνη ποδηλάτη η άνεση έρχεται πρώτη. Μετά το βάρος και η αεροδυναμική. Αυτά όσον αφορά τα του ποδηλάτου. Μετά ερχόμαστε στο σώμα μας. Πόσα κιλά είμαστε και τι σωματότυπο έχουμε. Ένας βαρύς αναβάτης δεν πρέπει να επιλέξει στενά ελαστικά γιατί η πίεση που θα πρέπει να τα δουλεύει θα κάνει το ποδήλατο κούτσουρο. Ένας πλαταράς δεν χρειάζεται να σκάει για την αεροδυναμική των ελαστικών όταν η μετωπική του επιφάνεια είναι ήδη μεγάλη. Αυτός που δεν κινείται σε τέλειο οδόστρωμα πρέπει να κοιτάει ελαστικά άνω των 25mm.

Η χρυσή τομή για έναν ποδηλάτη είναι κατά τη γνώμη μου τα 25mm. Μπορεί επίσης να παίξει με στενότερο ελαστικό μπροστά και φαρδύτερο πίσω.

Υ.Γ. Η αεροδυναμική του τροχού έχει άμεση σχέση με τη σχεδίαση και το πλάτος του στεφανιού.
 

Μηνύματα
3.331
Reaction score
1.988
View attachment 54242 [/QUOTE]
ψιλ
Ναι. Ειδικά στις μικρές αποστάσεις τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται είναι άσχετα με την ποδηλασία δρόμου/αντοχής. Και συνήθως αυτοί που τα έχουν, έχουν και προδιάθεση για μυική υπερτροφία, που σε συνδυασμό με το γυμναστήριο μπορεί να φτάσει σε εντυπωσιακά επίπεδα.

Το πιο ακραίο παράδειγμα: Robert Forstermann

View attachment 54241

Και σύγκριση ποδιού με τον Andre Greipel (αριστερά), τον πιο μυώδη σπρίντερ δρόμου...

View attachment 54242
Ψιλο αηδία........
[DOUBLEPOST=1449499662][/DOUBLEPOST]
Πού παρκάρετε το ποδήλατό σας; :)

http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/manuel-rossel-bike-storage
Ωραία για βιτρίνα....και για ποδήλατα βιτρίνας.....το δικό μου για να το βάζω έτσι στο καθιστικό θα πρέπει να αφιερώνω μια ώρα στο καθάρισμα την ημέρα...
 

Μηνύματα
3.331
Reaction score
1.988
Μιας και ανοίξατε το θέμα με τα ελαστικα....για ρίξτε και καμιά πρόταση σε 25άρι, all around;
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.770
Reaction score
97.569
Μιας και ανοίξατε το θέμα με τα ελαστικα....για ρίξτε και καμιά πρόταση σε 25άρι, all around;
Είχα τον προηγούμενο χρόνο τα Vittoria Rubino Pro, 25άρια. Δεν είχα ούτε μια φορά σκάσιμο. Μπορεί να μην είναι τέλεια σε κανένα τομέα, αλλά τα συνδυάζουν όλα σε πολύ καλή τιμή. Αν αλλάξω θα δοκιμάσω κι εγώ τα Continental Grand Prix 4000 S II.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.876
Μηνύματα
3.031.886
Members
38.510
Νεότερο μέλος
who7
Top