Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.038
Reaction score
41.321
Σώτο να σε ρωτήσω, ο θκός ο σουμιές τι μήκος βραχίονα φοράει?
Το θκόμ δεν έγραφε πουθενά στα χαρακτηριστικά τι φοράει, εντέλει έχει 175mm, δεν με βολεύει ντίπ.
Θεώρησα πως σε medium πλαίσιο θα έχει τουλάχιστον 172,5mm.
Κάτι με περνάει από το μυαλό βέβαια, ίσως να είναι θέμα κόστους, εννοώ να τους στοιχίζουν φθηνότερα ως κατασκευαστές οι δισκοβραχιονες που δεν περπατάνε στη αγορά, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
Σε πλαίσιο που προορίζεται το πολύ σε ανάστημα έως 1,77cm να πααίντς και να βάζεις 175mm βραχίονα
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
162, 168 ,171, 174 βλέπω εδώ

Με τι λογική επιλέγει κάνεις βραχίονα στα mtb;
 

Μηνύματα
18.933
Reaction score
13.306
Λογικά με παρόμοια όπως αυτή των road, ασχέτως ότι πάνε και κοπανάνε στα περισσότερα βραχίονες 175mm (κι ο δικός μου δηλαδή τόσο είναι, αλλά και το trekking που είχα, το ίδιο ήταν).

ΥΓ. Αυτά τα μεγέθη που αναφέρεις Παναγιώτη, νομίζω πρώτη φορά τα βλέπω όμως.
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.038
Reaction score
41.321
Είναι ντίπ μ@λακες, σήμερα το είδα και έχω ξενερώσει... Νωρίς νωρίς πάμε για αναβαθμίσεις...
 

Μηνύματα
18.933
Reaction score
13.306
Εγώ πάλι σκεφτόμουν λέει να βάλω το 4iiii των 175mm που έχω (λογικά κάνει ο άξονας), να έχω και powermeter.... μου τα χάλασε όμως, γιατί βρίσκει πάνω στον σκελετό το μοντιουλάκι! Είναι διαφορετική η σχεδίαση του βραχίονα... 😜 :geek:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.038
Reaction score
41.321
Ακριβώς Σώτο, οι βραχίονες των mtb έχουν άλλο q factor
Ξέρουμε μήπως που είναι πιο φθηνός ο xt δισκοβραχιονας για mtb?
Να τον πάρουμε με σωστό μήκος και 34 εντέλει δίσκο.
Ο 32 είναι πολύ μικρός για μένα
 




symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.959
Reaction score
6.684
Ήθελα εδώ και καιρό να πάρω ένα ζευγάρι γυαλιά για το ποδήλατο. Έβαλα κάτω τα χαρακτηριστικά, έψαξα, φίλτραρα, βρήκα μερικά ζευγάρια (γύρω στα 150€). Στο ένα μου βρωμούσε κάτι, στο άλλο μου ξίνιζε κάτι άλλο, λεπτομέρειες, reviews κλπ., τελικά δεν είχα πάρει τίποτα.

Πήγα χθες στο Decathlon να πάρω ένα παγούρι, βλέπω ένα ζευγάρι γυαλιά, "ωπ, ωραία" λέω. Τα δοκιμάζω, μια χαρά. Κοιτάω και την τιμή... ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ!!! :party:

Αγόρασα:
1 x ζευγάρι ποδηλατικά γυαλιά
1 x παγούρι 800ml
1 x παγούρι 650ml
1 x προστευτικό καπάκι παγουριού (για σκόνες, χώματα κλπ.)
1 x τσαντάκι σέλας
3 x ζευγάρια κάλτσες

Για όοοολα τα παραπάνω πλήρωσα... wait for it... 31€ :rofl:

Για την ιστορία, τα γυαλιά έκαναν 5€! Έχουν όλα τα χαρακτηριστικά που ήθελα; Όχι. Είναι αξιοπρεπή και κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά; Ξεκάθαρα. Τα φόρεσα κιόλας σήμερα, μια χαρά.

Αυτό είναι το καλό με το Decathlon, ότι έχει τιμές Κίνας/Jumbo, με τα προϊόντα όμως να μην είναι κινεζιές. Δεν είναι top of the top, αλλά είναι αξιοπρεπή. Το τσαντάκι π.χ. είναι μια χαρά, το βλέπεις ότι δεν θα σου χαλάσει μετά από 3-4 άνοιξε-κλείσε. Και επειδή είναι από πίσω μια Γαλλική πολυεθνική, ξέρεις πως π.χ. τα γυαλιά όταν λένε 100% UV protection το εννοούν, ενώ ένα κινέζικο των 5€ δεν θα είχε καμία προστασία. Αντίστοιχα τα παγούρια είναι από food grade πλαστικό που δεν μυρίζει, όχι φτιαγμένα από απόβλητα υπονόμων.

"Τελευταίας τεχνολογίας" δεν είναι σίγουρα (αν και έχει διάφορα επίπεδα, σε διάφορες τιμές) αλλά για οικονομική εναλλακτική, είναι όχι απλά καλά, είναι τέλεια.

Ορίστε και τα νέα αποκτήματα:

1659559773956.png
 
Last edited:




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.038
Reaction score
41.321
Η πρώτη αναβάθμιση ήρθε γρήγορα γιατί πήγα να σακατεψω τα γόνατα, πήγα μια μεγάλη τις προάλλες με το σουμιέ και έκανα να συνέλθω δγιό μέρες...
Πάμε στη ουσία του πράγματος.

"Με ένα σμπάρο τρία τριγονια"

Πρώτο τρυγόνι

Έφτιαξα το q factor, από 178mm σε 172mm, ίσιωσα τα γόνατα δλδ.

Δεύτερο τρυγόνι

Από 175mm βραχίονα έχω πλέον το σωστό στα 170mm, επιτέλους έκατσα και σωστά πάνω στο σύνολο με πιο επιθετική θέση.

Τρίτο τρυγόνι.

Μείωση βάρους στο βραχίονα 250gr~ μαζί με τη μεσαία τριβή.

Ένα άλλο τρυγόνι που έσιαξα και βγήκε στη πορεία είχε να κάνει με τη λάθος τοποθέτηση στη μεσαία τριβή από το κατασκευαστή. Στη drive μεριά δεν είχε πατήσει σωστά, ο σκελετός δεν έχει ντίπ ανοχές σε εκείνο το σημείο, κι όμως κατάφερε να τη πρεσαρει στραβά, έβαλε και πάστα και δεν μπορούσα να τη βγάλω με τίποτα.
Όταν λέμε με τίποτα, με τίποτα όμως...
Δανείστηκα ένα επαγγελματικό εργαλείο και πάλι τζίφος, έβαζε πολύ δύναμη το εργαλείο και φοβήθηκα ότι θα σπάσει το σκελετό. Στο τέλος αναγκάστηκα να τη σπάσω με προσοχή και να τη βγάλω θρύψαλα...
Τεσπα πρέσαρα τη καινούρια και όλα μια χαρά, χωρίς πάστα, ακούς Scott....?
Η επιλογή που έκανα σε δισκοβραχίονα ήταν ο slx 7100 με 52mm chain line.
Η επιλογή αυτή έγινε κατόπιν γνώμης ανθρώπων που ασχολούνται με το χώμα, όλοι με έστειλαν στο slx διότι είναι φθηνότερος και το ίδιο με τον xt 8100.
Επίσης κατόπιν ωρίμου σκέψεως πήγα πάλι σε 32 δίσκο, πολύ το ζόρι στο χώμα τελικά, έχει μπόλικες κλίσεις με κροκάλα οπότε θα αναγκαζόμουν να έχω υψηλές ταχύτητες με τις ανάλογες φθορές στο σύστημα μετάδοσης από το extreme chainline.
Επόμενη άμεση αλλαγή το χειριστήριο των ταχυτήτων, φοράει ένα Deore το οποίο απαλευθερωνει το σύρμα σε 2 χρόνους, ένα όταν το πατάς και ένα όταν το αφήνεις.
Αυτό κανει το κατέβασμα πολύ αργό και με τεράστια ασάφεια, άσε το άλλο...
Μέχρι να πάρω χρόνο πως δεν έχω di2 αλλά μηχανικές αλλαγές με πήρε αρκετό χρόνο.
Έρχονταν η στιγμή να κατεβάσω και πατούσα το κουμπί περιμένοντας να ρίξει μόνο του ταχύτητες και αυτό δεν έριχνε... Άντε να ξεσκαλώσει το μυαλό τώρα... :biggrin:
 
Last edited:

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
676
Reaction score
1.979
Όταν λες έπεσες, πως έγινε? Σιδερένιος και προσοχη!

Μια βδομάδα βουνίσιος και έκανες ποσες αλλαγές. Και εγώ ακόμα σκέφτομαι ποτέ θα αλλάξω το δικό μου πίσω γρανάζια, να ανοίξω το qfactor, να αλλάξω σέλα, χειρολαβές και ίσως βάλω ένα ποιο μικρό δίσκο μπροστά (2 δόντια μικρότερο). Ναι όλα αυτά για το δικό μου σουμιε που ακόμα δεν έχω καν σκεφτεί να βάλω clipless.. Μπράβο Χρήστο, είσαι πρότυπο.

Ακου λέει διάλυσε τη μεσαία τριβή, άντε να τύχει αυτό σε άλλον. Υποθέτω κεραμική τριβή? Σκέφτεσαι να βάλεις και άλλες χειρολαβές για τους κραδασμούς?

Τωρα να λέμε και την άλλη αλήθεια, δεν ξέρω αν αξίζει να φτιαξω το δικό μου σουμιέ, που καθότι ηλεκτρικό είναι…26 κιλά πράγμα ή να βάλω στο προγραμμα ένα εργαλειο σαν του Σωτου.

Τώρα για την κροκάλα στα βουνά της Αθήνας….δεν μπορείς να κανείς τίποτα δυστηχως. Ο Υμηττός π.χ. είναι γιομάτος, το όρος Αιγάλεω το ίδιο. Πρέπει στη Λάρισα να έχει κάποια ωραία ποιο πράσινα βουνά, για ποιο βατές διαδρομές. Αλλά μην ξεχνάμε πως οι χωμάτινες διαδρομές που και που εχουν και…σκλιά!!

Π.χ. εδώ στα δικά μου μέρη έχει κάποια ποιο βατά σημεία αλλά πρέπει να πας στο οροπέδιο της Τρίπολης και πάνω, εκεί έχει ωραία σημεία ποιο χωμάτινα που όρεξη να εχεις να τα ανακαλύψεις, ποιο κάτω κροκάλια όπως Αθήνα.

Όνειρο μου είναι να κάνω τα μέρη στα Τεμπη, Πλαταμώνα και τριγύρω με MTB από νεουδι!! Είπαμε, οι φαντασιώσεις επιτρέπονται, πρώτα ο θεός, κάποια στιγμή θα γίνει8-)
 
Last edited:

Μηνύματα
18.933
Reaction score
13.306
Και μένα η πρώτη αλλαγή κάπου στο δίμηνο (δεν έχω αλλάξει κάτι άλλο ακόμα... πέρα από σαμπρέλες... :geek: ) ήταν η μεσαία τριβή. Δεν ξέρω τι έχουν οι κατασκευαστές με αυτές, αλλά κάποια στιγμή είχα καταλάβει ότι στο πάτημα είχα τζόγο, κοίταξα και το εξωτερικό κομμάτι που κρατά το ρουλεμάν ήταν σπασμένο. Πήγα σε νέα φυσικά, αλλά ευτυχώς η παλιά βγήκε χωρίς πρόβλημα, το ίδιο κι η νέα.

Βιντεάκι από έξοδο την Τετάρτη με το ΜΤΒ, πάνω από το φράγμα Βαλσαμιώτη, μέχρι Σκινέ (μισός δρόμος χώμα - αγροτικοί δρόμοι, κατηφόρα - με μεγάλη κλίση σε κομμάτια - άσφαλτος). Το βίντεο το έχω κομμένο αρκετά βέβαια...

 
Last edited:

Μηνύματα
18.933
Reaction score
13.306
Παρεμπιπτόντως, αυτό με την καθυστέρηση στο κατέβασμα των ταχυτήτων σε αυτά τα γκρουπ, είναι νομίζω προσχεδιασμένο από τη Shimano, κάπου το διάβαζα/είδα να το έχουν αναφέρει, αλλά δεν θυμάμαι για ποιο λόγο είναι έτσι.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.038
Reaction score
41.321
Όταν λες έπεσες, πως έγινε? Σιδερένιος και προσοχη!

Μια βδομάδα βουνίσιος και έκανες ποσες αλλαγές. Και εγώ ακόμα σκέφτομαι ποτέ θα αλλάξω το δικό μου πίσω γρανάζια, να ανοίξω το qfactor, να αλλάξω σέλα, χειρολαβές και ίσως βάλω ένα ποιο μικρό δίσκο μπροστά (2 δόντια μικρότερο). Ναι όλα αυτά για το δικό μου σουμιε που ακόμα δεν έχω καν σκεφτεί να βάλω clipless.. Μπράβο Χρήστο, είσαι πρότυπο.

Ακου λέει διάλυσε τη μεσαία τριβή, άντε να τύχει αυτό σε άλλον. Υποθέτω κεραμική τριβή? Σκέφτεσαι να βάλεις και άλλες χειρολαβές για τους κραδασμούς?

Τωρα να λέμε και την άλλη αλήθεια, δεν ξέρω αν αξίζει να φτιαξω το δικό μου σουμιέ, που καθότι ηλεκτρικό είναι…26 κιλά πράγμα ή να βάλω στο προγραμμα ένα εργαλειο σαν του Σωτου.

Τώρα για την κροκάλα στα βουνά της Αθήνας….δεν μπορείς να κανείς τίποτα δυστηχως. Ο Υμηττός π.χ. είναι γιομάτος, το όρος Αιγάλεω το ίδιο. Πρέπει στη Λάρισα να έχει κάποια ωραία ποιο πράσινα βουνά, για ποιο βατές διαδρομές. Αλλά μην ξεχνάμε πως οι χωμάτινες διαδρομές που και που εχουν και…σκλιά!!

Π.χ. εδώ στα δικά μου μέρη έχει κάποια ποιο βατά σημεία αλλά πρέπει να πας στο οροπέδιο της Τρίπολης και πάνω, εκεί έχει ωραία σημεία ποιο χωμάτινα που όρεξη να εχεις να τα ανακαλύψεις, ποιο κάτω κροκάλια όπως Αθήνα.

Όνειρο μου είναι να κάνω τα μέρη στα Τεμπη, Πλαταμώνα και τριγύρω με MTB από νεουδι!! Είπαμε, οι φαντασιώσεις επιτρέπονται, πρώτα ο θεός, κάποια στιγμή θα γίνει8-)
Μάριε δεν έπεσα αρέ, λάθος διάβασες, θα γίνει και αυτό, κάθε πράμα στη ώρα του.
Αν το κυνηγάς το χώμα σε επιφυλάσσει εκπλήξεις, οι πτώσεις είναι δεδομένες, το θέμα είναι να μη τραυματιστείς...
Και εμένα η γνώμη μου θα ήταν να μη πληρώσεις τον ηλεκτρικό ματρακά, ή πουλατο ή κράτα το ως μια άλλη επιλογή ετσά. Εσύ βέβαια ξέρς καλύτερα!
Για τις χειρολαβές που λες δεν νομίζω να αλλάξω, θεωρώ πως ο πόνος στα χέρια είναι φυσικός στα mtb γιατί ασκείς δύναμη στα grip και επειδής λόγο ανοίγματος των χεριών πέφτει αρκετό βάρος στο τιμόνι για έλεγχο, λογικά είναι θέμα συνήθειας, θα δείξει...
Δεν έβαλα κεραμική τριβή, στο χώμα θα τη κλάψω πολύ γρήγορα, δεν έχουν προστασία από χώμα και λάσπη αυτές οι μεσαίες τριβές για λόγους τριβής, όσοι έβαλαν είχαν θέματα πολύ γρήγορα. Η shimano κατά τη γνώμη μου έχει τη καλύτερη υλοποίηση σε αυτό το σημείο ότι ποιότητα και να πάρει κάποιος.
Για πετάλια με clipless έβαλα τα xtr 9100 με το κανονικό άξονα μιας και είχα σκοπό να μειώσω το q factor από το δισκοβραχίονα ως επιλογή , πολύ καλό πετάλι εντέλει, θα έλεγα πως είναι λίγο καλύτερο από το προηγούμενο 9000 που είχα, βρίσκω άμεσα να κουμπώσω χωρίς να κοιτάω κάτω, στο 9000 δεν έβρισκα να κουμπώσω παντα με τη μία.
Με τη μοτοσυκλέτα έχω γυρίσει όλη τη κροκάλα εδώ τριγύρω, εκεί το πράμα όμως είναι τελείως διαφορετικό, προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα πως στο ποδήλατο είναι άλλοι οι χρόνοι απόκρισης, διαφορετικές οι ταχύτητες, άλλο πάτημα και τη ακούς άσχημα, το ποδήλατο δεν έχει ανάγκη, ο αναβάτης όμως τρώει μεγάλη καταπόνηση...
Εύχομαι να μπορέσεις να πας σαπάν και να τα γυρίσεις τα εκεί βουνά, ατελείωτα κομμάτια φυσικής ομορφιάς σε Κίσσαβο με λιγότερη κροκάλα φυσικά.
Και μένα η πρώτη αλλαγή κάπου στο δίμηνο (δεν έχω αλλάξει κάτι άλλο ακόμα... πέρα από σαμπρέλες... :geek: ) ήταν η μεσαία τριβή. Δεν ξέρω τι έχουν οι κατασκευαστές με αυτές, αλλά κάποια στιγμή είχα καταλάβει ότι στο πάτημα είχα τζόγο, κοίταξα και το εξωτερικό κομμάτι που κρατά το ρουλεμάν ήταν σπασμένο. Πήγα σε νέα φυσικά, αλλά ευτυχώς η παλιά βγήκε χωρίς πρόβλημα, το ίδιο κι η νέα.
Σώτο γραμμή παραγωγής, τι περιμένεις?
Όλα γίνονται στο μπάμ μπάμ και όπως κάτσουν...
Παρεμπιπτόντως, αυτό με την καθυστέρηση στο κατέβασμα των ταχυτήτων σε αυτά τα γκρουπ, είναι νομίζω προσχεδιασμένο από τη Shimano, κάπου το διάβαζα/είδα να το έχουν αναφέρει, αλλά δεν θυμάμαι για ποιο λόγο είναι έτσι.
Δεν νομίζω Σώτο, το πίσω θκόμ ντεραγιέ είναι το xt 8100 από μαμά, τη rapid fire λειτουργία τη είχε πάντα στη xt, xtr σειρά η σχιμάνο.
Το άλλο καλό με το χειριστήριο xt είναι πως μπορείς να κατεβάσεις δγιό ταχύτητες με τη υπέρβαση στη σκανδάλη και να ανεβάσεις 4 ταχύτητες με ένα τράβηγμα.
Στη Deore ανεβάζεις 3 ταχύτητες και κατεβάζεις πάντα μόνο μια σε κάθε πάτημα
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.280
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top