- Μηνύματα
- 14.113
- Reaction score
- 11.806
Όχι κατ' ανάγκη καλύτερη. Απλά όπως αρέσει στον καθένα ή όπως νομίζει ότι ήθελε ο καλλιτέχνης.- εν συντομία : θεωρητικώς καλύτερη αναπαραγωγή vs pure
. . . εάν κάτι λάθος έχω καταλάβει , διορθώστε με παρακαλώ
Όχι κατ' ανάγκη καλύτερη. Απλά όπως αρέσει στον καθένα ή όπως νομίζει ότι ήθελε ο καλλιτέχνης.- εν συντομία : θεωρητικώς καλύτερη αναπαραγωγή vs pure
. . . εάν κάτι λάθος έχω καταλάβει , διορθώστε με παρακαλώ
- γ΄αυτό και το ''θεωρητικώς'' στο καλύτερηΌχι κατ' ανάγκη καλύτερη. Απλά όπως αρέσει στον καθένα ή όπως νομίζει ότι ήθελε ο καλλιτέχνης.
Ε ναι βέβαια. Αυτό ακριβώς έγραψα. Αυτολεξεί.Mα συμφωνα με τον φιλο Κογια, ο καλιτεχνης δεν ειχε φραγκα αρα δεν εδωσε το μυνημα που ισως ηθελε..οποτε?
Πρέπει να ξεκινήσουμε από πιο πριν. Τί είναι τέχνη και τί επιστήμη. Αλλιώς δεν. Απλά, δεν...Το πρώτο βήμα για την κατανόηση του HiFi είναι ο διαχωρισμός της παραγωγής της τέχνης απο την αναπαραγωγή της.
Mα συμφωνα με τον φιλο Κογια, ο καλιτεχνης δεν ειχε φραγκα αρα δεν εδωσε το μυνημα που ισως ηθελε..οποτε?
Αν το σκεφτούμε λίγο περισσότερο, θα δούμε πως και ο ζωγράφος του Χ πίνακα μπορεί να μην είχε αρκετά χρήματα για να αγοράσει καλές μπογιές-καλά πινέλα ή να μην είχε λεφτά για ρεύμα και άρα καλό φωτισμό στο χώρο που ζωγράφιζε. Ο συνδυασμός αυτών των παραγόντων αποτυπώθηκε στον πίνακα ζωγραφικής που αγοράσαμε. Αποτυπώθηκε στο έργο τέχνης.μπορεί η δουλειά λόγω συνθηκών να μην γράφτηκε άρτια οπότε προσπαθούμε εκ των υστέρων να την ''φτιάξουμε'' με ότι κατέχουμε πιστεύοντας πως το ίδιο θα προσπαθούσε να κάνει ο δημιουργός του . . . από την άλλη ο Dimifoot , στέκεται στο γεγονός και το αναπαράγει ατόφιο
Εκει θελω να καταληξω....Υπαρχει τελικα κι ο παραγοντας, ο τελικος ισως για πολλους θα ελεγα, Απολαυση.
Κ@υλα, τρελλα, ανωμαλια. Εκφραση
Το πως οριζει ο καθενας ολα αυτα, και εν τελει την απολαυση, στους χομπιστες του ηχου, αναλογως επιπεδου, γνωσεων, γουστου, εμπειριων, χρονου, στιγμων και καταστασεων ειναι τελικα πολυ διαφορετικο.
Σκεφτειτε το λιγο μεσα σας.
Πχ τα τελευταια χρονια απολαμβανω τη μουσικη μου απαλα, σε νορμα εντασεις, με κρασακι και σβηστα φωτα, μπαλαντες, κλασσικη , soul και jazz σε χαμηλο τεμπο συνηθως, με οτι συνεπαγεται αυτο.
Θελω να με συνεπαιρνει η μουσικη, οποτε κι οι χρωματισμοι ως ενα σημειο δε μ ενοχλουν, ισως ειναι κι επιθυμητοι...
-Η δική μου γνώμη, είναι πως έχουμε ηθική υποχρέωση προς τον καλλιτέχνη να προσπαθούμε να αναπαράγουμε την (κάθε μορφής) τέχνη όσο πιστά μας επιτρέπει η δική μας τσέπη.
Υπαρχει τελικα κι ο παραγοντας, ο τελικος ισως για πολλους θα ελεγα, Απολαυση.
Κ@υλα, τρελλα, ανωμαλια. Εκφραση
Το πως οριζει ο καθενας ολα αυτα, και εν τελει την απολαυση, στους χομπιστες του ηχου, αναλογως επιπεδου, γνωσεων, γουστου, εμπειριων, χρονου, στιγμων και καταστασεων ειναι τελικα πολυ διαφορετικο.
Σκεφτειτε το λιγο μεσα σας.
Πχ τα τελευταια χρονια απολαμβανω τη μουσικη μου απαλα, σε νορμα εντασεις, με κρασακι και σβηστα φωτα, μπαλαντες, κλασσικη , soul και jazz σε χαμηλο τεμπο συνηθως, με οτι συνεπαγεται αυτο.
Θελω να με συνεπαιρνει η μουσικη, οποτε κι οι χρωματισμοι ως ενα σημειο δε μ ενοχλουν, ισως ειναι κι επιθυμητοι...
Ομως τελικα,αυτο που σε συνεπαιρνει δεν ειναι η μουσικη αλλα το αθροισμα του κρασιου,της ατμοσφαιρας και βαλτε και ο,τι αλλο θελετε.Λειτουργει η φαντασια κι οχι η πραγματικοτητα,σε τετοιες συνθηκες.Υπαρχει τελικα κι ο παραγοντας, ο τελικος ισως για πολλους θα ελεγα, Απολαυση.
Κ@υλα, τρελλα, ανωμαλια. Εκφραση
Το πως οριζει ο καθενας ολα αυτα, και εν τελει την απολαυση, στους χομπιστες του ηχου, αναλογως επιπεδου, γνωσεων, γουστου, εμπειριων, χρονου, στιγμων και καταστασεων ειναι τελικα πολυ διαφορετικο.
Σκεφτειτε το λιγο μεσα σας.
Πχ τα τελευταια χρονια απολαμβανω τη μουσικη μου απαλα, σε νορμα εντασεις, με κρασακι και σβηστα φωτα, μπαλαντες, κλασσικη , soul και jazz σε χαμηλο τεμπο συνηθως, με οτι συνεπαγεται αυτο.
Θελω να με συνεπαιρνει η μουσικη, οποτε κι οι χρωματισμοι ως ενα σημειο δε μ ενοχλουν, ισως ειναι κι επιθυμητοι...
- κατανοητό , άν όμως δεν καταλήξουμε στον διαχωρισμό : ατόφιο vs έτσι μου αρέσει , δεν θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε ποτέ ούτε & με τον εαυτό μαςΕκει θελω να καταληξω....
Ομως τελικα,αυτο που σε συνεπαιρνει δεν ειναι η μουσικη αλλα το αθροισμα του κρασιου,της ατμοσφαιρας και βαλτε και ο,τι αλλο θελετε.Λειτουργει η φαντασια κι οχι η πραγματικοτητα,σε τετοιες συνθηκες.
Το έργο τέχνης εμπεριέχει και τις συνθήκες μέσα στις οποίες παρήχθη.
Μαστα.Οόοοοχι κύριε. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη τις καμπύλες harman
Και γιατί να το κάνουμε αφτό κύριε Ντιμιφούτη από τη στιγμή που η τσέπη μάς επιτρέπει να αναπαράγουμε/απολαμβάνουμε τη ντέχνη όπως ΕΜΕΙΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ, ε;Η δική μου γνώμη, είναι πως έχουμε ηθική υποχρέωση προς τον καλλιτέχνη να προσπαθούμε να αναπαράγουμε την (κάθε μορφής) τέχνη όσο πιστά μας επιτρέπει η δική μας τσέπη.





Το ζητουμενο ειναι να απολαμβανουμε τη μουσικη και χωρις "υποβοηθητικους" παραγοντες γιατι αυτο σημαινει οτι παιζει καλα το συστημα.Κι ομως, απλα στην ουσια "υποβοηθας" την αισθηση και δεν την μειωνεις. Την ανεβαζεις στα αισθητηρια οργανα σου, την απολαυση.
Φυσικα και ειναι η μουσικη αλλα και σαν αθροισμα παραγοντων.
Προσωπικα αυτο μ αρεσει, ετσι απολαμβανω και φυσικα δε χαζεψα ακομα, ευτυχως καταλαβαινω τι μου γινεται και δεν ειναι μονο η φαντασια μου.
Δε θα κανω τη στιγμη της απολαυσης, που ομως εκανα δρομο για να την απολαυσω οπως την απολαμβανω αντικειμενο μαθηματικης- πανεπιστημιακης-φυσικης μελετης , παρα μονο προσωπικης ευχαριστησης.
![]()
Μαστα.
Για πείτε μου, ποιο είναι το πιστό και ποιο σας αρέσει;
![]()
Το ζητουμενο ειναι να απολαμβανουμε τη μουσικη και χωρις "υποβοηθητικους" παραγοντες γιατι αυτο σημαινει οτι παιζει καλα το συστημα.Βεβαια,υπαρχει και ουσιαστικη "υποβοηθηση" γιατι χαμηλωμενα φωτα=νυχτα="καθαρο" ρευμα.
Α να γειά σου, το'πιασες!