Προτάσεις για αμορτισέρ.

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Πλησίασε ο καιρός που το Leonάκι μου θέλει αμορτισέρ (μάλλον πολύ καιρό τα ζητάει, αλλά είπα να του τα κάνω δώρο για τα γενέθλιά του :) )
Πρόκειται για ένα Leon 1.6 Sport Plus.
Κατ' αρχάς, απ' ό,τι έμαθα από τη Seat, από τη μάνα του φοράει Sachs, αλλά δεν ήξεραν αν είναι performance ή τα απλά (Ξανατονίζω ότι είναι η έκδοση Sport Plus)
Τι θέλω από τα νέα μου αμορτισέρ; Μάλλον το ασυμβίβαστο... :?
Να προσφέρουν καλύτερο κράτημα και να είναι πιο άνετα. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να κοπανάει το αυτοκίνητο και να διαλύεται (μαζί και η μέση μου) σε κάθε λακούβα από την σκληρότητα των αμορτισέρ. Δεν είμαι κοντράκιας, όταν έχω όρεξη απλά κινούμαι σβέλτα και βάζω την ασφάλεια πάνω απ' όλα. Αν μπορεί να προσφερθεί με άνεση θα είναι το ιδανικό.
Δεν θέλω να αλλάξω και ελατήρια και σε καμία περίπτωση να μην χαμηλώσει γιατί θα βρίσκει στο πάρκινγκ.

Τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ είναι ακριβά; Αξίζουν;
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
giotamike said:
Δεν αξίζουν. Τα κίτρινα ΚΟΝΙ που έβαλα κάποτε ήταν μούφα.
Mούφα??? :shock: :shock: :shock:
Γιατί?
Ίσα-ίσα, μια χαρά δούλευαν στην Α145!
Και έστριβε καραμπάμ και δεν κοπάναγε ιδιαίτερα.......
Και το κυριότερο δεν σκόρπισαν. Κάτι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό για σπορ αμορτισέρ σε Ελληνικούς δρόμους!

Τι σε προβλημάτιζε Μιχάλη?

Βασίλη για να δω τι παίζει και το συζητάμε.......
Ερώτηση: Ρυθμιζόμενα τι εννοείς?? Coil-Over ή τύπου ΚΟΝΙ κίτρινα? :?
Και για πόσα χρήματα μιλάμε??
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Με τα χρήματα που έδωσα θα άλλαζα κάθε 40.000χλμ και θα είχα καινούργια. Δεν είδα καμία αλλαγή (που να δικαιολογεί το κόστος).

Αν θες την άποψή μου, βάλε ότι έχει από το εργοστάσιο και μακριά από "αγωνιστικές" προτάσεις.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Δηλ. με τα ΚΟΝΙ έστριβε το ίδιο?? :shock:
Υπήρχε σαφής διαφορά........
Και αν συνυπολογίζεις και το κόστος, είναι γνωστό ότι τα χρήματα δεν ψωνίζουν προϊόντα με την ίδια αναλογία. Διπλάσια χρήματα δεν σημαίνει και διπλάσια απόδοση στο προϊόν...Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση..........
 

Μηνύματα
489
Reaction score
0
unforgiven said:
Τι θέλω από τα νέα μου αμορτισέρ; Μάλλον το ασυμβίβαστο... :?
Να προσφέρουν καλύτερο κράτημα και να είναι πιο άνετα.
Aυτό δεν γινεται με αλλαγή των αμορτισερ αλλά με αλλαγή της γεωμετρίας της ανάρτησης. :lol:
Με μια στανταρ διάταξη για να αυξήσεις την πρόσφυση ή σκληραίνεις τα αμορτισερ-ελατηρια-σινεμπλοκ-αντιστρεπτικες,
ή βάζεις πιο φαρδιά λάστιχα.

Τα κίτρινα ΚΟΝΙ τα είχα και με μαμα ελατήρια και με σπορ.
Με τα μαμα ελατηρια το αμάξι σκλήρυνε λίγο ενώ με τα σπορ παρα πολύ :?

Κοιτα κάτι σε monroe.Εχω ακούσει ότι ειναι ιδαίτερα ανετα.
Και εγώ σου συνιστώ να αποφύγεις τα "σπορ" aftermarket.
Τα "σπορ" του κατασκευαστή απευθύνονται σε πολύ μεγαλύτερο κοινό , είναι πιο φιλικά και πιο μαλακά.
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Γιάννης Δημητρόπουλος said:
Διπλάσια χρήματα δεν σημαίνει και διπλάσια απόδοση στο προϊόν...Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση..........
Άντε ρε, αλήθεια?

Βάλε παιδάκι μου εργοστασιακά να κάνεις τη δουλειά σου....
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Τα αμορτισέρ θα αγοραστούν χοντρική από φίλο, οπότε δεν πολυκαίγομαι για τιμή.
Όταν λέω ρυθμιζόμενα, εννοώ... ρυθμιζόμενα. Αυτά που με ρώτησες Γιάννη δεν τα κατέχω! :?
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Θα σου πω τι εννοώ το βράδυ Βασίλη γιατί τώρα ήδη πετάω....(πάω για δουλειά)
(αν και πιθανότατα κάποιο να προλάβει να σου πει...)
 

Μηνύματα
904
Reaction score
239
Τα ρυθμιζομενα ειναι σε ολες τις περιπτωσεις πιο σκληρα ακομα και οταν κυνουνται σε ολο το ευρος τους. τα αμορτισερ πρεπει να δοκιμαζονται βρες καποιον που τα εχει. επισης τα πολυ καλα ειναι μαζι με ελατηρια και οχι μονα τους, αλλα αυτο δεν ειναι προβλμα οταν λεμε ρυθμιζομενο αμορτισερ εννοουμε και απο πλευρας σκληροτητας αλλα και υψους

επισης οσο πιο σκληρα τοσο καλυτερο κρατημα ΑΛΛΑ το πιο μικρο ευρος κινησης του αμορτισερ οδηγει σε αλλα προβληματα πχ. ανεβηκες σε ενα μικρο πεζοδρομιο θα τα κλαις ολα αμορτισερ, ζαντες, αξονες... επεσες σε μια λακουβα παλι τα ιδια οποταν θα πρεπει να αλλαξεις και αλλα εξαρτηματα...

καλυτερα παρε τα εργοστασικα αφου δεν θελεις σκληρα και συνδυασε τα με ενα μαλακο ελαστικο το οποιο θα σου δωσει καλυτερη προσφυση αλλα και φυσικα λιγοτερη αντοχη

το ενα φερνει το αλλο, παντως σκεψου σοβαρα τετοιες αλλαγες γιατι οσο και αν φενεται περιεργο παρα πολλα δυστηχημτα συμβαινουν απο μετατροπες στα αμορτισερ και τα ελατηρια
 


Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Κουράγιο...
Όπως το βλέπω θα πάω αυτή την εβδομάδα να βάλω τα δικά του. Το ΠΣΚ θα πάω Βόλο και με αμορτισέρ/λάστιχα δεν είναι να παίζουμε. Έτσι θα τα αλλάξω όλα τις προσεχε΄ςι μέρες.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Billy ρώτα στην αντιπροσωπεία (στο τμήμα SEAT SPORT) για να σου προτείνουν κάποιο μοντέλο με πιο sport ρύθμιση από τα μαμά.....
Πιθανότατα να είναι ίδια σε τιμή αλλά ένα 20% μεγαλύτερη σκληρότητα θα βελτιώσει πάρα πολύ το κράτημα στις στροφές και θα μειώσει (εξαφανίσει) τις τάσεις συντονισμού σε κυματοειδείς ανωμαλίες στην Εθνική (με αρκετά ή πολλά χιλιόμετρα)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Βέβαια, αν αύριο πχ έβαζες τα μαμά, ακόμα και αυτά θα σου φαίνονταν εκπληκτικά αφού αυτά που έχεις στο αυτοκίνητο τώρα θα έχουν "ουζάρει"...........
Ακόμα και τα μαμά, καινούρια, θα έχουν πολύ καλύτερη απόσβεση χωρίς να κοπανάνε.......
Απλά ρώτα και για λίγο πιο σπορ που πιθανότατα να προτείνουν στο τμήμα SEAT SPORT......

Τα Coil over (που είχα αναφέρει) μάλλον δεν είναι αυτά που ζητάς.
Κατ' αρχήν είναι πολύ σκληρότερα και θα αλλάξουν πολύ την συμπεριφορά του Leon. Θα απομακρύνουν κατά πολύ τα όρια του αλλά όταν πλησιάζεις το όριο θα δίνουν πολύ πιο νευρική συμπεριφορά.
Αααα....είναι και πολύ πιο ακριβά, αφού συνδυάζονται πάντα με δικά τους ελατήρια. Πιθανότατα να μιλάμε για 1300+ € (οπτικά τα καταλαβαίνεις από τα στενά ελατήρια, τα ρυθμιζόμενα πιατέλα και την δυνατότητα ρύθμισης ύψους....)
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιάννης Δημητρόπουλος said:
Billy ρώτα στην αντιπροσωπεία (στο τμήμα SEAT SPORT) για να σου προτείνουν κάποιο μοντέλο με πιο sport ρύθμιση από τα μαμά.....
Πιθανότατα να είναι ίδια σε τιμή αλλά ένα 20% μεγαλύτερη σκληρότητα θα βελτιώσει πάρα πολύ το κράτημα στις στροφές και θα μειώσει (εξαφανίσει) τις τάσεις συντονισμού σε κυματοειδείς ανωμαλίες στην Εθνική (με αρκετά ή πολλά χιλιόμετρα)
...και θα σου ταλαιπωρεί την σπονδυλική στήλη, αλλά έλα μωρέ, τι'ναι δυο κήλες μπροστά στην 'πάντα' :lol:
Επίσης θα μεταφέρει το χτύπημα από τις λακούβες που θα πέσεις, πολύ περισσότερο στο πλαίσιο, με αποτέλεσμα καταπόνηση, που δεν είναι σχεδιασμένο μακροχρόνια να τραβάει. 'Έλα μωρέ', λες, 'στρίβει; Άμα στρίβει, αρκεί' :lol:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Γιάννη δεν θα ήθελα σε κάθε λακούβα να μου φεύγουν τα σφραγίσματα. Ούτε να ακούω τα πάστικά να κοπανάνε. Δεν είμαι του ορίου έτσι και αλλιώς.
 


Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Σας ρώτησα με την ελπίδα ότι υπάρχει κάτι μαγικό που είναι πιο άνετο και κρατάει καλύτερα. Αλλά, μπα...
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Να ρωτήσω και για λάστιχα μην ανοίγω νέο θέμα;
Πρώτη προτεραιότητα: Κράτημα-φρενάρισμα
Δεύτερη: Ησυχία-Άνεση
Δεν θέλω κανένα σκληρό που να πρέπει να κάνω τρεις γύρους στην Αττική για να ζεσταθεί. Ούτε κανένα που να με μπερδεύετε με τον Giotamike από θόρυβο.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
unforgiven said:
Γιάννη δεν θα ήθελα σε κάθε λακούβα να μου φεύγουν τα σφραγίσματα. Ούτε να ακούω τα πάστικά να κοπανάνε. Δεν είμαι του ορίου έτσι και αλλιώς.

Συμφωνώ.....
Αλλά πιθανότατα να έχουν κάποιο αυτοκίνητο εκεί για να οδηγήσεις και να δεις αν κοπανάει ή όχι.....
Πάντως να ξέρεις & κάτι άλλο.....
Θα κοπανάει αν συνδυάσεις sport αμορτισέρ ΚΑΙ ελατήρια χαμηλώματος.
Aν βάλεις μόνο (λίγο πιο) σπόρτ αμορτισέρ δεν θα χάσεις τόσο πολύ σε άνεση. Μάλλον πολύ λίγο.......


Ως αναφορά το αν αντέχει το πλαίσιο ή όχι, να υπενθυμίσω ότι το ίδιο πλαίσιο φοράει πολύ σκληρότερες αναρτήσεις στην έκδοση CupraR.
Βεβαίως δεν λέω σε καμία περίπτωση να φθάσεις εκεί......

Αλλά θα μπορούσες πχ να βάλεις τα μαμά αμορτισέρ του (πχ) Leon VT (του μπροσθιοκίνητου 1.8Turbo) που έχουν πιο δυνατή απόσβεση (και ΌΧΙ σκληρότητα)

Ουσιαστικά ο κανόνας είναι απλός:
Τα ελατήρια είναι αυτά που καθορίζουν τη σκληρότητα & τα αμορτισέρ πόσο γρήγορα θα αποσβέσουν την όποια ταλάντωση δημιουργηθεί.
Άρα, "σκληρά" αμορτισέρ ουσιαστικά ΔΕΝ είναι πιο σκληρά (με την έννοια που έχουν τα ελατήρια χαμηλώματος) αλλά απλά "φρενάρουν" πιο γρήγορα το ελατήριο.
Γι αυτό και αλλαγή ελατηρίων (με χαμηλώματος & συνεπώς πιο σκληρά) ΑΠΑΙΤΕΙ sport αμορτισέρ για να μπορεί να ελέγξει την πιο απότομη επαναφορά του (σκληρότερου) ελατηρίου. (ενώ μαμά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος απλά ουζάρουν πολύ γρήγορα)
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.202
Μηνύματα
3.045.189
Members
38.539
Νεότερο μέλος
jabe
Top