platon
"Επαγγελματίας"
- Μηνύματα
- 2.269
- Reaction score
- 1.350
Αγόρασα ένα λάπτοπ πριν περίπου ένα μήνα μάρκας Lenovo από το eshop.gr. Μόλις το άνοιξα είδα ότι το λάπτοπ ήταν στα Πολωνικά!! Δεν μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί τους καθώς ήταν Σαββάτο βράδυ.
Το λάπτοπ όμως έπρεπε να το ρυθμίσω γιατί το χρειαζόταν η κόρη μου λόγω εξεταστικής στο πανεπιστήμιο της.
Οπότε κάλεσα τεχνικό και εφόσον έβγαλε τα μάτια του και αυτός τελικά τα γύρισε όλα στα Ελληνικά. Εννοείται ότι αυτό μου κόστισε (65€) για κάτι που θα μπορούσα να έχω κάνει μόνος μου και δωρεάν εφόσον το λάπτοπ ήταν στα Ελληνικά.
Επικοινώνησα μαζί τους την Δευτέρα και μου είπαν ότι έπρεπε να το στείλω πίσω με αποτέλεσμα να έχανα τουλάχιστον μια εβδομάδα. Αν βέβαια το ανέφεραν αυτό στην περιγραφή του λάπτοπ θα επέλεγα κάποιο άλλο εξ αρχής.
Άφησα μια κριτική στη σελίδα τους όπου ανέφερα το γεγονός και εννοείται δεν την ενέκριναν ποτέ.
Το αναφέρω εδώ για να προσέξετε και εσείς αν τυχόν αγοράσετε λάπτοπ από εκεί και έχετε παρόμοιο θέμα...
Το λάπτοπ όμως έπρεπε να το ρυθμίσω γιατί το χρειαζόταν η κόρη μου λόγω εξεταστικής στο πανεπιστήμιο της.
Οπότε κάλεσα τεχνικό και εφόσον έβγαλε τα μάτια του και αυτός τελικά τα γύρισε όλα στα Ελληνικά. Εννοείται ότι αυτό μου κόστισε (65€) για κάτι που θα μπορούσα να έχω κάνει μόνος μου και δωρεάν εφόσον το λάπτοπ ήταν στα Ελληνικά.
Επικοινώνησα μαζί τους την Δευτέρα και μου είπαν ότι έπρεπε να το στείλω πίσω με αποτέλεσμα να έχανα τουλάχιστον μια εβδομάδα. Αν βέβαια το ανέφεραν αυτό στην περιγραφή του λάπτοπ θα επέλεγα κάποιο άλλο εξ αρχής.
Άφησα μια κριτική στη σελίδα τους όπου ανέφερα το γεγονός και εννοείται δεν την ενέκριναν ποτέ.
Το αναφέρω εδώ για να προσέξετε και εσείς αν τυχόν αγοράσετε λάπτοπ από εκεί και έχετε παρόμοιο θέμα...