Timaras
*****
- Μηνύματα
- 2.808
- Reaction score
- 2.026
Κοίτα τότε να χωράνε τα subs που θα πάρεις για να γίνει πιο εύκολα η δουλειά!Δυστυχώς για λίγο δε χωράνε. Αλλά θα προσπαθήσω αυτό που είναι ελεύθερο να το στουμπωσω και από την άλλη πλευρά.
Κοίτα τότε να χωράνε τα subs που θα πάρεις για να γίνει πιο εύκολα η δουλειά!Δυστυχώς για λίγο δε χωράνε. Αλλά θα προσπαθήσω αυτό που είναι ελεύθερο να το στουμπωσω και από την άλλη πλευρά.
Ότι έχεις ένα δίκιο το έχεις!Για να το πάρουμε λίγο και από την αστεία πλευρά,ακριβώς αυτό θα με ανησυχούσε σε διαρρύθμιση όπως η εμφανιζόμενη και χωρίς ευχέρεια αναθεώρησης, δηλαδή να μη χανόταν το ισόπλευρο τρίγωνο....
Ο λόγος που επικαλέστηκα MLP πάνω στο μέσον του μήκους από το δωμάτιο ήταν για εξουδετέρωση στο θεμελιώδη αξονικό ιδιορρυθμό που σχετίζεται με τη συγκεκριμένη διάσταση...
Ναι, για αυτό και σκέφτομαι τα presonus t8 η sub8 γιατί χωράνε οκ.Κοίτα τότε να χωράνε τα subs που θα πάρεις για να γίνει πιο εύκολα η δουλειά!
Κοίτα, θα δοκιμάσω τις προτάσεις, δεν κοστίζει και τίποτα να πάρω κάποιες μετρήσεις καλά και να φτιάξω μια καμπύλη με το πισι. Κάτι καλύτερο θα γίνει.Μην κανείς τιποτα 50 με 120 δεν ακούς τιποτα συν εκεί που τα χεις όπως τα χεις δεν είναι για τιποτα
Ναι βέβαια. Οι πρώτες αυτές μετρήσεις ήταν χωρίς να κόψω καθόλου. Στις επόμενες θα μετρήσω σίγουρα με -2 και -4 για να δω διαφορές.Φίλε εγώ έχω όλες τις γεύσεις των Gold από τα πιο μικρά μέχρι τα 8αρια και έχουν ικανοποιητικό μπάσο αλλά όχι subwoofer μπάσο. Έχεις δοκιμάσει να παίξεις με τα ρυθμιστικά από πίσω; Bass Adjust λέγεται.
Σκληρή φράση, αλλά έχει δυστυχώς αρκετή δόση αλήθειας, ιδίως το δεύτερο σκέλος.Μην κανείς τιποτα 50 με 120 δεν ακούς τιποτα συν εκεί που τα χεις όπως τα χεις δεν είναι για τιποτα
φίλε αυτό το πράγμα που έχεις εκεί μετά τους 50 δεν φτιάχνεται τον .... να βαράς.Κοίτα, θα δοκιμάσω τις προτάσεις, δεν κοστίζει και τίποτα να πάρω κάποιες μετρήσεις καλά και να φτιάξω μια καμπύλη με το πισι. Κάτι καλύτερο θα γίνει.
Τώρα χωρίς σαμπ δε γίνεται τίποτα στα χαμηλά, το καταλαβαίνω, αλλά το να βελτιώσω από 200-300 και πάνω θα φτιάξει κάποια θέματα που τα ακούω τώρα.
Τα χαμηλά δεν τα ακούω, οπότε δεν καταλαβαίνω ακριβώς και τι θα κερδίσω. Μόνο όταν τα πάρω θα καταλάβω τι έχανα...
Ευχαριστώ πολύ!Σκληρή φράση, αλλά έχει δυστυχώς αρκετή δόση αλήθειας, ιδίως το δεύτερο σκέλος.
Η ελπίδα όμως πεθαίνει τελευταία:
# Εφ' όσον υπάρχει παντόφλα, η μη μεταβλητή τόσο λάθος τοποθέτηση κάνει μαντάρα όλες τις "σωστές" συμβουλές. Θα κάνεις μετρήσεις, αλλά θα παίξει και πολύ αυτί, διότι θα επηρεάζονται άπειρα πράγματα σε όλο το φάσμα, με την παραμικρή μεταβολή - τοίχοι και πάσης φύσεως αντικείμενα βρίσκονται υπερβολικά κοντά.
# Η διαφορά στάθμης δεξί-αριστερό κάλλιστα μπορεί να οφείλεται σε ασυμμετρία ως προς τα τελευταία.
# Η τρικυμία στα μπάσα, η χαράδρα στους 90 (που επαναλαμβάνεται στους 180), ακόμα και η κορυφές στους 50 και ~140, κάλλιστα μπορεί να οφείλονται και σε φαινόμενα floor (και ceiling, και συνδυασμός) bounce με τόσο υψηλή τοποθέτηση
Στα γρήγορα:
1. Αφαίρεσε την κλίση και γύρνα τα ηχεία να κοιτούν φάτσα μπροστά (άσε το toe in για αργότερα).
2. Τοποθέτησέ τα όσο το δυνατόν πιο συμμετρικά ως προς τους τοίχους.
3. Γύρνα τα ανάποδα (μεγάφωνο κάτω) ώστε να χαμηλώσουν
Τώρα ο ακροατής θα είναι πολλαπλά off-axis , αλλά ίσως και να βολεύει έτσι, διότι η συνέπεια θα είναι ελαφρά καθοδική απόκριση όσο οι συχνότητες ανεβαίνουν
4. Φέρε τις μπάφλες σύρριζα με τις ακμές κάθετων και οριζόντιων ραφιών
5. Γέμισε κάθε χώρο στο πλάι των ηχείων με βιβλία, τους κύβους αποθήκευσης του ΙΚΕΑ που βλέπω και ο,τι άλλο σκαρφιστείς, γέμισε αν γίνεται και τα γειτονικά τετράγωνα. Ολα σύρριζα με τις μπάφλες και να είσαι όσο γίνεται συμμετρικός.
Δις ιζ κόλντ "τσάτρα-πάτρα εντοιχισμός" μπας και κερδίσουμε λίγο μπάσο (αλλά με κίνδυνο να χειροτερέψουμε την κορυφή στους 50)
6. Ακου και μέτρα
7. Αρχισε σταδιακά να πλησιάζεις αν χρειαζεται την on-axis κατάσταση, με μικρές μετακινήσεις των ηχείων, διατηρώντας τον "τσάτρα-πάτρα εντοιχισμό"
8. Ακου και μέτρα
9. Ωρα για σαμπ.
Σκοπός δεν είναι μόνο το γέμισμα χαμηλά, αλλά κυρίως η τιθάσευση της "τρικυμίας".
Λόγω παντόφλας και ιδιόρρυθμου χώρου δεν νομίζω οτι θα επιτραπεί ευχέρεια σε συμμετρικές τοποθετήσεις. Γι' αυτό πάρε μόνο ένα για αρχή - το τυχόν δεύτερο δεν θα είναι ανάγκη να είναι ίδιο.
10. Εξοικειώσου. Μέτρα, ρύθμιζε, σπρώχνε, άκου.
11. Εμπλεξες!
12. Αναλόγως αποτελεσμάτων αποφασίζεις την μορφή του δεύτερου σαμπ
13. Εμπλεξες !![]()
Έχω βάλει κλίση προς τα κάτω τώρα , στο ύψος που ακούω. Και θα μπορούσα να βάλω κι άλλο.σαμπ και τα τουιτερ στο ταβάνι; ρε τι του λέτε του ανθρώπου.
να βάλεις κλίση για να μην κάνει διασπορά στον θεό. εκείνος ακούει εσύ δεν ακούς έτσι όπως είναι.
Σε ευχαριστώ πολύ για τη λεπτομερή εξήγηση. Τώρα καταλαβαίνω καλύτερα τη λογική των συγκεκριμένων δοκιμών.Λέω dimitrisanagn - επειδή σε ενοχλεί η στάθμη των πρίμων σε σχέση με τα φωνητικά - προσωρινά να βρεθείς σε εκτός-άξονα, και μεγαλύτερης μπάφλας (που είναι δύσκολο να υλοποιηθεί χωρίς ακμές που δημιουργούν περίθλαση όταν τα ηχεία γέρνουν προς τα εμπρός) κατάσταση, και να δεις που βρίσκεσαι.
Η εκτός-άξονα κατάσταση θα προκαλέσει μία κατηφόρα στην απόκριση που θα ξεκινά περίπου από την συχνότητα κροςς, άρα πάνω από τις βασικές συχνότητες των φωνητικών.
Η μεγαλύτερη μπάφλα, με το γέμισμα των γειτονικών κενών, θα σου δώσει ένα γέμισμα στα χαμηλομεσαία, που ίσως βοηθά, ίσως όμως και όχι γιατί το κρόςς έχει υπολογισθεί για ελεύθερα τοποθετημένο ηχείο.Υπάρχουν και άλλοι σοβαροί λόγοι για την προτροπή μου σε ηχεία που κοιτούν φάτσα, και έχουν να κάνουν με την ομοιότητα του απ'ευθείας και του μετά την πρώτη ανάκλαση προσλαμβανόμενου ήχου, και την προσλαμβανόμενη στερεοφωνική εικόνα, όταν ο εξ ανακλάσεως ήχος καταφθάνει με ελάχιστη καθυστέρηση από τον απ' ευθείας - το τσερβέλο μας τον αντιλαμβάνεται σαν έναν
Μετά την πρώτη αξιολόγηση, λέω σταδιακά να μπαίνεις εντός-άξονα, μέχρι να βρείς ένα σχετικά ικανοποιητικό σημείο.
Οι ακροάσεις απαραίτητες γιατί με τόση περίθλαση και χτενωτά φίλτρα οι μετρήσεις περιγράφουν δύσκολα την υποκειμενική αίσθηση
Με τέτοια τοποθέτηση στοχεύεις/ελπίζεις για "το μη χείρον, βέλτιστον" και δυστυχώς δεν μπορείς μπάι δε μπουκ.
Για να ερμηνευτούν όμως τα διαγράμματά σου - ιδίως πριν επιστρατευτούν δραστικές ισοσταθμίσεις - πρέπει να δώσεις ακριβείς διαστάσεις δωματίου (μην ξεχάσεις το ύψος), αλλά ΚΑΙ θέσης ακρόασης. Ιδίως αυτή η κλίση που σε στοχεύει "όταν είσαι όρθιος" τι σημαίνει; Ορθιος ακούς; Ακίνητος ή μετακινούμενος;
.
ΥΓ. Το σωστό πάντως, και ίσως χωρίς μεγάλο πρόβλημα "παντόφλας" εσύ ξέρεις, θα ήταν η σκούρα ραφιέρα να πάει αλλού, να κεντραριστεί η ανοιχτόχρωμη στον τοίχο, και τα ηχεία να μπούν στο σωστό ύψος εξωτερικά και κολλητά σε αυτήν.
Μην κανείς τιποτα 50 με 120 δεν ακούς τιποτα συν εκεί που τα χεις όπως
καλησπερα οι βασεις υπαρχουν?σαμπ και τα τουιτερ στο ταβάνι; ρε τι του λέτε του ανθρώπου.
να βάλεις κλίση για να μην κάνει διασπορά στον θεό. εκείνος ακούει εσύ δεν ακούς έτσι όπως είναι.