Πωλείται σε άριστη κατάσταση (ευχαριστώ Photoshop)

gid

Μηνύματα
7.375
Reaction score
8.613
Τέτοια συστήματα συχνά οδηγούνται στην κατάχρηση, δυστυχώς.

Το καλύτερο είναι να μη συμβεί η στραβή, δηλαδή καμία αγορά χωρίς επιτόπιο έλεγχο.
 

Μηνύματα
416
Reaction score
520
Εγω που ειμαι νότιος πάντως λέω οτι απο τότε που βγήκε το συγγνώμη χάθηκε το φιλότιμο...

Δεν ειναι τα 500-1000 ευρώ που στη τελική τα καις, είναι οτι του ανθρωπου αφενός του γ@μησε τη χαρά, αφετέρου τον θεώρησε φόρα-παρτίδα μαλ@κα.

Θα πω το μακρύ μου κι εγώ, ενα reputation σύστημα για τις αγγελίες δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα.
Υπαρχει και σχετική παροιμία γι αυτό…….
Αλλα να δούμε και πως θα καταλήξει όλο αυτό, γιατί δυστυχώς άλλο τα λόγια και άλλο οι πράξεις. Εύχομαι βέβαια όλα να πάνε καλά και αυτά που υποσχέθηκε ο πωλητής να πραγματοποιηθούν.
 

Μηνύματα
1.876
Reaction score
6.394
Όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο daharis666 ο οποίος το έπιασε από την αρχή, εγώ δεν ήρθα εδώ για να ψάξω ώμο να κλάψω. Με ξέρετε οι παλιοί, εγώ είμαι ο ώμος :drinks: . Είμαι πλήρως συνειδητοποιημένος για την μαλ.κία που έκανα και δεν κατηγορώ κανένα. Όντως είχαμε κανονίσει να πάει ένας φίλος μου να το δει αλλά δεν μπόρεσε. Οπότε, δεν κατηγορώ τον πωλητή για την κατάσταση του ηχείου. Εγώ άνοιξα αυτό το thread για να διακωμωδήσω ή να αφυπνίσω όλους μας. Να μην μας πιάνουν τα ρομαντικά μας και να λέμε "Έλα μωρέ, στο AVsite το είδα. Όλοι εκεί μέσα είναι σαν εμένα." Όχι δεν είναι σαν εσένα ρε τρυφερό πόδι, που θα έλεγε κι ο Λούκι Λουκ. Υπάρχουν κι αυτοί που καλύπτουν τις ατέλειες με photoshop. Αυτό είναι το νόημα.

Το υπόλοιπο post εκτός του photoshop που με ενδιέφερε να δείτε, έγινε και πάλι για να αφυπνιστούμε. Άλλο το τί εννοώ εγώ άριστο, άλλο το τί θεωρεί κάποιος άλλος. Εμένα δεν μου έχει ξανατύχει να γράφει κάποιος "άριστη κατάσταση" και να παραλαμβάνω κάτι υποδεέστερο της αρίστης. Να σας πω γιατί; Το έγραψα και στην αρχή. Όταν είσαι γραμμένος στην cyber ομάδα "Ford Fiestaaara_OLE-5G-PERLA-DiploExatmisoni" είσαι σίγουρος πως επικοινωνείς με άτομα που έχουν ακριβώς την ίδια μούρλα με εσένα. Που θεωρείς το Fiesta -> Fiestara και ΟΛΕ ναούμ. Και όταν πας να αγοράσεις ένα τέτοιο, τότε είσαι σίγουρος πως ακόμη και η σκόνη περνάει με 1 μέτρο απόσταση από την Fiestaaara την ΟΛΕ. Το ίδιο συμβαίνει και με τα ηχοσυστήματα. Ξέρεις πως εάν δεν πρόκειται για μάρκες τύπου Logitech και ο άλλος σκάει λεφτά (συνήθως πολλά λεφτά), τότε σίγουρα το προσέχει σαν τα μάτια του. Μια φορά θυμάμαι, παραλίγο να βγάλω το μάτι της κόρης μου με το μπλοζόν που έκανα ώστε να μην ακουμπήσει το γυμνό tweeter από το 805 μου. Στο νοσοκομείο την πήγαμε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως, εγώ μάλλον ήμουν γραμμένος στην ομάδα "Μανούλες του Facebook" και μου έκατσε η Ρούλα.

Βάζοντας τέλος, θα ήθελα να απευθυνθώ σε πολλούς αθεράπευτα ρομαντικούς εδώ στο AVite και να βάλω έναν υπότιτλο:
"Υπάρχουν αυτοί που καλύπτουν τις ατέλειες με photoshop και με ένα συγγνώμη αγιοποιούνται". Αυτό το έπιασε ο Ndis το οποίο δεν το κατάλαβα ρε παιδιά. Είμαστε και αφορίζουμε επί 60 μηνύματα τον πωλητή (βάζω και τον εαυτό μου μέσα παρ όλο που δεν το έκανα) και μόλις αυτός παραδέχεται την πράξη του, ξαφνικά: όλα καλά ρε καρντάση, δεν τρέχει κάστανο. Όλα φραπές.
Καθίστε ρε μάγκες. Ο πωλητής δεν είναι 15 χρονών για να τον δικαιολογήσω. Είναι υπεύθυνος των πράξεών του.

ΥΓ:
Ο πωλητής λέει στο post του πως δεν σταμάτησε την επικοινωνία μαζί μου. Επιβεβαιώνω στον Zizik που ρώτησε, πως σταμάτησε την επικοινωνία μαζί μου μόλις του έστειλα τις φωτογραφίες του photoshop την 05.04.22. Και μου απάντησε, αφότου προηγήθηκε το thread αυτό κι αφότου απάντησε με to δικό του post #52 δηλαδή στις 11.04.22. Επίσης όλα αυτά που λέει στο post περί επιστροφής μέρους του ποσού κλπ, έγιναν μετά την απάντησή και πάλι. Η μόνη επιστροφή που μου είχε προτείνει εξ αρχής, ήταν 50 euro επειδή είχα παραπονεθεί έντονα για την "άριστη κατάσταση", ποσό το οποίο περισσότερο με προσέβαλε παρά με ικανοποιούσε.
 

hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.976
Reaction score
2.911
Όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο daharis666 ο οποίος το έπιασε από την αρχή, εδώ δεν ήρθα εδώ για να ψάξω ώμο να κλάψω. Με ξέρετε οι παλιοί, εγώ είμαι ο ώμος :drinks: . Είμαι πλήρως συνειδητοποιημένος για την μαλ.κία που έκανα και δεν κατηγορώ κανένα. Όντως είχαμε κανονίσει να πάει ένας φίλος μου να το δει αλλά δεν μπόρεσε. Οπότε, δεν κατηγορώ τον πωλητή για την κατάσταση του ηχείου. Εγώ άνοιξα αυτό το thread για να διακωμωδήσω ή να αφυπνίσω όλους μας. Να μην μας πιάνουν τα ρομαντικά μας και να λέμε "Έλα μωρέ, στο AVsite το είδα. Όλοι εκεί μέσα είναι σαν εμένα." Όχι δεν είναι σαν εσένα ρε τρυφερό πόδι, που θα έλεγε κι ο Λούκι Λουκ. Υπάρχουν κι αυτοί που καλύπτουν τις ατέλειες με photoshop. Αυτό είναι το νόημα.

Το υπόλοιπο post εκτός του photoshop που με ενδιέφερε να δείτε, έγινε και πάλι για να αφυπνιστούμε. Άλλο το τί εννοώ εγώ άριστο, άλλο το τί θεωρεί κάποιος άλλος. Εμένα δεν μου έχει ξανατύχει να γράφει κάποιος "άριστη κατάσταση" και να παραλαμβάνω κάτι υποδεέστερο της αρίστης. Να σας πω γιατί; Το έγραψα και στην αρχή. Όταν είσαι γραμμένος στην cyber ομάδα "Ford Fiestaaara_OLE-5G-PERLA-DiploExatmisoni" είσαι σίγουρος πως επικοινωνείς με άτομα που έχουν ακριβώς την ίδια μούρλα με εσένα. Που θεωρείς το Fiesta -> Fiestara και ΟΛΕ ναούμ. Και όταν πας να αγοράσεις ένα τέτοιο, τότε είσαι σίγουρος πως ακόμη και η σκόνη περνάει με 1 μέτρο απόσταση από την Fiestaaara την ΟΛΕ. Το ίδιο συμβαίνει και με τα ηχοσυστήματα. Ξέρεις πως εάν δεν πρόκειται για μάρκες τύπου Logitech και ο άλλος σκάει λεφτά (συνήθως πολλά λεφτά), τότε σίγουρα το προσέχει σαν τα μάτια του. Μια φορά θυμάμαι, παραλίγο να βγάλω το μάτι της κόρης μου με το μπλοζόν που έκανα ώστε να μην ακουμπήσει το γυμνό tweeter από το 805 μου. Στο νοσοκομείο την πήγαμε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως, εγώ μάλλον ήμουν γραμμένος στην ομάδα "Μανούλες του Facebook" και μου έκατσε η Ρούλα.

Βάζοντας τέλος, θα ήθελα να απευθυνθώ σε πολλούς αθεράπευτα ρομαντικούς εδώ στο AVite και να βάλω έναν υπότιτλο:
"Υπάρχουν αυτοί που καλύπτουν τις ατέλειες με photoshop και με ένα συγγνώμη αγιοποιούνται". Αυτό το έπιασε ο Ndis το οποίο δεν το κατάλαβα ρε παιδιά. Είμαστε και αφορίζουμε επί 60 μηνύματα τον πωλητή (βάζω και τον εαυτό μου μέσα παρ όλο που δεν το έκανα) και μόλις αυτός παραδέχεται την πράξη του, ξαφνικά: όλα καλά ρε καρντάση, δεν τρέχει κάστανο. Όλα φραπές.
Καθίστε ρε μάγκες. Ο πωλητής δεν είναι 15 χρονών για να τον δικαιολογήσω. Είναι υπεύθυνος των πράξεών του.

ΥΓ:
Ο πωλητής λέει στο post του πως δεν σταμάτησε την επικοινωνία μαζί μου. Επιβεβαιώνω στον Zizik που ρώτησε, πως σταμάτησε την επικοινωνία μαζί μου μόλις του έστειλα τις φωτογραφίες του photoshop την 05.04.22. Και μου απάντησε, αφότου προηγήθηκε το thread αυτό κι αφότου απάντησε με to δικό του post #52 δηλαδή στις 11.04.22. Επίσης όλα αυτά που λέει στο post περί επιστροφής μέρους του ποσού κλπ, έγιναν μετά την απάντησή και πάλι. Η μόνη επιστροφή που μου είχε προτείνει εξ αρχής, ήταν 50 euro επειδή είχα παραπονεθεί έντονα για την "άριστη κατάσταση", ποσό το οποίο περισσότερο με προσέβαλε παρά με ικανοποιούσε.
Θα επιμείνω φίλε μου στην πρόταση που έκανα σε προηγούμενο πόστ. Να σου δώσει όλο το ποσό ολόκληρο πίσω, να πληρώσει για την επιστροφή του ελαττωματικού ηχείου (για μένα ελαττωματικό είναι) και τέλος. Η συγνώμη δεν αλλάζει κάτι απλά τον τιμάει κατά ενός ποσοστό αλλά δεν διορθώνει την κατάσταση.

Πρόσφατα χάρισα ένα subwoofer με ελάττωμα στο rca και είπα στον νικητή ότι αν έχει πρόβλημα και δεν του κάνει να έρθω να το πάρω πίσω και σκέψου ότι ήταν και χάρισμα.

Φιλικά Κωνσταντίνος
 

billpeppas

A/V "Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.485
Reaction score
5.628
Δύο λύσεις βλέπω εγω:
1) Πίσω το προϊόν, πίσω όλα τα λεφτά με μεταφορικά πήγαινε έλα, κλπ. Ούτε € χαμένο.
2) Να τα πάρει πίσω με δικά του έξοδα ο πωλητής, να τα επισκευάσει σε κάποιον ειδικό/αντιπροσωπεία, και να τα στείλει σωστά φτιαγμένα, ΟΝΤΩΣ σε άριστη κατάσταση στον αγοραστή.

Οτιδήποτε άλλο είναι sugarcoating μιας εντελώς κακής συναλλαγής με βαθμό κουτοπονηριάς 101%.

Προσωπικά δεν θα αγόραζα από κανέναν εξ' αποστάσεως κάτι, από τον εν λόγω κύριο δεν θα αγόραζα μάλλον ούτε από κοντά.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.799
Reaction score
77.316
Βάζοντας τέλος, θα ήθελα να απευθυνθώ σε πολλούς αθεράπευτα ρομαντικούς εδώ στο AVite και να βάλω έναν υπότιτλο:
"Υπάρχουν αυτοί που καλύπτουν τις ατέλειες με photoshop και με ένα συγγνώμη αγιοποιούνται". Αυτό το έπιασε ο Ndis το οποίο δεν το κατάλαβα ρε παιδιά. Είμαστε και αφορίζουμε επί 60 μηνύματα τον πωλητή (βάζω και τον εαυτό μου μέσα παρ όλο που δεν το έκανα) και μόλις αυτός παραδέχεται την πράξη του, ξαφνικά: όλα καλά ρε καρντάση, δεν τρέχει κάστανο. Όλα φραπές.
Καθίστε ρε μάγκες. Ο πωλητής δεν είναι 15 χρονών για να τον δικαιολογήσω. Είναι υπεύθυνος των πράξεών του.
Είμαι ο πρώτος που ''συγχώρησα'' (ως παρατηρητής φυσικά χωρίς να μου πέφτει παραπάνω λόγος και χωρίς να θέλω να επηρεάσω άλλα μέλη ) την πράξη του αυτή λόγω παραδοχής και μεταμέλειας

κάποιος άλλος θα μπορούσε να μας παίξει τον παπά....και να μας ανεβάσει πίεση....
τα γραπτά μένουν....
και από την στιγμή που πρότεινε και ο ίδιος την επιστροφή του προιόντος για μένα το case θεωρείται closed
γιατί ήταν και το max που θα μπορούσε να επιτευχθεί στη συγκεκριμένη υπόθεση
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.384
Reaction score
74.636
Βάζοντας τέλος, θα ήθελα να απευθυνθώ σε πολλούς αθεράπευτα ρομαντικούς εδώ στο AVite και να βάλω έναν υπότιτλο:
"Υπάρχουν αυτοί που καλύπτουν τις ατέλειες με photoshop και με ένα συγγνώμη αγιοποιούνται". Αυτό το έπιασε ο @Ndis το οποίο δεν το κατάλαβα ρε παιδιά. Είμαστε και αφορίζουμε επί 60 μηνύματα τον πωλητή (βάζω και τον εαυτό μου μέσα παρ όλο που δεν το έκανα) και μόλις αυτός παραδέχεται την πράξη του, ξαφνικά: όλα καλά ρε καρντάση, δεν τρέχει κάστανο. Όλα φραπές.
Καθίστε ρε μάγκες. Ο πωλητής δεν είναι 15 χρονών για να τον δικαιολογήσω. Είναι υπεύθυνος των πράξεών του.
Αυτό ούτε εγώ το καταλαβαίνω. Λάικς; :rolleyes:
 

Μηνύματα
3.659
Reaction score
5.493
Δύο λύσεις βλέπω εγω:
1) Πίσω το προϊόν, πίσω όλα τα λεφτά με μεταφορικά πήγαινε έλα, κλπ. Ούτε € χαμένο.
2) Να τα πάρει πίσω με δικά του έξοδα ο πωλητής, να τα επισκευάσει σε κάποιον ειδικό/αντιπροσωπεία, και να τα στείλει σωστά φτιαγμένα, ΟΝΤΩΣ σε άριστη κατάσταση στον αγοραστή.

Οτιδήποτε άλλο είναι sugarcoating μιας εντελώς κακής συναλλαγής με βαθμό κουτοπονηριάς 101%.

Προσωπικά δεν θα αγόραζα από κανέναν εξ' αποστάσεως κάτι, από τον εν λόγω κύριο δεν θα αγόραζα μάλλον ούτε από κοντά.
Εγώ που είμαι λίγο δικομανης από την αρχή βλέπω μια λύση...
 

Μηνύματα
12.841
Reaction score
10.056
Εγώ έβαλα Like για το παρακάτω:

μπορούμε να κανονίσουμε και την πλήρη επιστροφή του.
(...)
είμαι στην διάθεση σου για να λήξουμε το θέμα με όποιον τρόπο επιθυμείς.
 


Μηνύματα
700
Reaction score
1.698
Μαλιστα.
Αρα συμφωνα με το τελευταιο ποστ του ts , οχι μονο για like δεν ειναι ο πωλητης που δηθεν "παραδεχτηκε" το ατοπημα του , αλλα οτι εγραψε το εγραψε για τα ματια του κοσμου, χωρις να ισχυουν τα περισσοτερα (πχ περι συνεχους επικοινωνιας ή οτι προσφερθηκε να επιστραφει το προιον και ολο το χρηματικο ποσο αντιστοιχα, κατι που τελικα το εκανε κατοπιν του κρα σε αυτο εδω το θρεντ κι οχι πριν...).

Αρα και ο δολος και το θρασος παραμενουν στη θεση τους με τη διαφορα οτι ειναι σε χειροτερο βαθμο, απ'οσο θα υπεθετε κανεις: Εκτος απο το οτι φροντισε να ξεγελασει τον αγοραστη, επειτα φροντισε δημοσιως να ξεγελασει και ολους εμας.

Interesting.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.252
Reaction score
11.794
Θα επιμείνω φίλε μου στην πρόταση που έκανα σε προηγούμενο πόστ. Να σου δώσει όλο το ποσό ολόκληρο πίσω, να πληρώσει για την επιστροφή του ελαττωματικού ηχείου (για μένα ελαττωματικό είναι) και τέλος. Η συγνώμη δεν αλλάζει κάτι απλά τον τιμάει κατά ενός ποσοστό αλλά δεν διορθώνει την κατάσταση.

Πρόσφατα χάρισα ένα subwoofer με ελάττωμα στο rca και είπα στον νικητή ότι αν έχει πρόβλημα και δεν του κάνει να έρθω να το πάρω πίσω και σκέψου ότι ήταν και χάρισμα.

Φιλικά Κωνσταντίνος
Παρομοίως, με τον ενισχυτή Technics που όταν συνειδητοποίησα ότι δεν λειτουργούσε ο ανεμιστήρας του και ενώ δεν ανέβαζε θερμοκρασία, προτίμησα να κλείσω την αγγελία πώλησης και τον έβαλα για κλήρωση. Χίλιες φορές να αγοράσω ένα καλώδιο λιγότερο, παρά να είμαι με το άγχος μη κάτσει καμία στραβή και χαλάσουμε τις καρδιές μας, ειδικά εδώ μέσα που θεωρώ ότι είμαστε μια παρέα.
 

Μηνύματα
29.198
Reaction score
23.229
Μαλιστα.
Αρα συμφωνα με το τελευταιο ποστ του ts , οχι μονο για like δεν ειναι ο πωλητης που δηθεν "παραδεχτηκε" το ατοπημα του , αλλα οτι εγραψε το εγραψε για τα ματια του κοσμου, χωρις να ισχυουν τα περισσοτερα (πχ περι συνεχους επικοινωνιας ή οτι προσφερθηκε να επιστραφει το προιον και ολο το χρηματικο ποσο αντιστοιχα, κατι που τελικα το εκανε κατοπιν του κρα σε αυτο εδω το θρεντ κι οχι πριν...).

Αρα και ο δολος και το θρασος παραμενουν στη θεση τους με τη διαφορα οτι ειναι σε χειροτερο βαθμο, απ'οσο θα υπεθετε κανεις: Εκτος απο το οτι φροντισε να ξεγελασει τον αγοραστη, επειτα φροντισε δημοσιως να ξεγελασει και ολους εμας.

Interesting.
ΧΩΡΙΣ ΝΑΜΑΙ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΣ Η ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥΝΑΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ

Η ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.
 

Μηνύματα
13.634
Reaction score
6.596
Δεν είχα δει το θέμα,έχω κάτι ζόρια τον τελευταίο καιρό και είναι αλήθεια ότι μπαίνω λίγο,αλλά το να μπει κάποιος στην διαδικασία να πειράξει φωτός ,για μένα είναι ξεκάθαρη απάτη. Ο μετανιωμένος κύριος είναι απλά απατεώνας και πρέπει να υποστεί τις συνέπειες που προβλέπει η νομοθεσία. Αποδεικτικά στοιχεία υπάρχουν για να γίνει αυτό.Προσωπικά θα είχα ήδη αναθέσει το θέμα σε δικηγόρο,ζητώντας όχι απλά επιστροφή του ποσού,αλλά δίκη για απάτη,χρέωση των δικαστικών εξόδων και την όποια ποινή προβλέπεται για τέτοιου είδους μικροαπάτες (νομίζω φυλάκιση με αναστολή,αλλά το ποινικό μητρώο.....λερώνεται). Και εγώ έχω πουλήσει διάφορα πράγματα από εδώ,από το insomnia,από την xe,εκτός Αθήνας (αν και πλέον το αποφεύγω)......για μένα το τηλεφώνημα ή το μειλ-μήνυμα "σε ευχαριστώ φίλε,είναι καλύτερο και από ότι είχες περιγράψει",είναι η καλύτερη ανταμοιβή .
 
Last edited:

Μηνύματα
1.396
Reaction score
1.093
Εννοείται ότι η με κάθε τρόπο απόκρυψη στοιχείων είναι από ύποπτη μέχρι χαζή από τη στιγμή που θα ανταλλάξεις όνομα και τηλέφωνο με τον αγοραστή. Επικροτώ το άνοιγμα του θέματος, αυτά τα περιστατικά πρέπει να γίνονται άμεσα γνωστά μήπως και κάποια στιγμή εξαλειφθούν.

Έχω ξαναπεί ότι οι αγγελίες πάσχουν στο Avsite. Θα επαναφέρω την αίτηση μου για κανονισμό που θα απαιτεί επισύναψη πολλών high resolution φωτογραφιών με κάθε ανάρτηση αγγελίας. Όχι αργότερα, όχι αύριο αλλά μαζί με την ανάρτηση κειμένου. Είναι απαράδεκτο σε site τεχνολογίας το 2022 να μη μπαίνουν φωτογραφίες στις αγγελίες. Αντί αυτού βλέπεις αγγελίες που ζητάνε χιλιάδες ευρώ χωρίς μία φωτογραφία. Πόσα μέλη δεν έχουν ούτε τηλέφωνο ούτε ψηφιακή μηχανή; Εγώ όταν ανεβάζω αγγελία ούτε flash δε χρησιμοποιώ για να είναι όσο περισσότερο αντικειμενικές οι φωτογραφίες. Αν δε βρίσκω τον κατάλληλο φωτισμό περιμένω την ώρα και την ημέρα που θα τον βρω, είτε στο σπίτι είτε στο μπαλκόνι. Άλλωστε μια αγγελία δεν είναι θέμα ζωής και θανάτου, δε χρειάζεται να ανέβει αυτή τη στιγμή, μπορεί και αύριο.

Η γνώμη μου είναι ότι οι αγγελίες δε πρέπει να είναι θέμα συζήτησης και αστείων, κλειδωμένες by default και ο μόνος που ποστάρει να είναι αυτός που ανοίγει το θέμα, οτιδήποτε άλλο με προσωπικό μήνυμα. Ωφείλει όμως εξαρχής να έχει καλύψει τον υποψήφιο αγοραστή με στοιχεία, links και φωτογραφίες, όχι ηλίθια σχόλια τύπου "για όσους ξέρουν" και θα ανεβάσω αργότερα.
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.799
Reaction score
77.316
Έχω ξαναπεί ότι οι αγγελίες πάσχουν στο Avsite. Θα επαναφέρω την αίτηση μου για κανονισμό που θα απαιτεί επισύναψη πολλών high resolution φωτογραφιών με κάθε ανάρτηση αγγελίας.
και οι χαι ρες φωτό στρώνουν με το φωτοσοπ....μη νομίζεις :biggrin:

όχι ηλίθια σχόλια τύπου "για όσους ξέρουν"
εδώ άλλοι σχεδόν απειλούν τους υποψήφιους αγοραστές....στο ''για όσους ξέρουν'' θα κολλήσουμε :p
 

Μηνύματα
56
Reaction score
67
Αφού τα γραπτά μένουν και μπορούμε να τα αναπαράγουμε με ένα copy paste, αυτή ήταν η ακριβής πρόταση μου στον Γιάννη που προφανώς δεν ξέρω τόσο καλά όσο εσείς: «Αν μπορώ και δεν σε προσβάλω με αυτό θα ήθελα να επιστρέψω 50€ στον λογαριασμό σου για να συνεισφέρω τουλάχιστον στην επισκευή της μπόρνας».

Τελικά ήταν προσβλητική η πρόταση μου και το μαθαίνω τώρα, αλλά δεν δέχθηκα ποτέ και κάποια αντιπρόταση.

Δικομανής δεν είμαι σίγουρα αλλά ούτε και φυγόδικος. Εδώ φτάσαμε όμως να δικάζουμε μέχρι και τα like και τα dislike. Αν δεν απαντούσα θα δικαζόμουν ερήμην οπότε επέλεξα να μην λουφάξω, αλλά κατακρίνομαι και γι αυτό. Και θρησκευόμενος δεν είμαι σίγουρα, αλλά έχω κι εγώ το δικαίωμα να προσπαθήσω από ζώων να γίνω άνθρωπος.

Όντας αρκετές φορές θύμα πάντως (ταυτίζομαι παρόλο που στον προκειμένη περίπτωση είμαι ο θήτης) σε αγορές μου, που έψαχνα κατόπιν εορτής να βρω ψυχρές κολλήσεις σε μηχανήματα που δούλευαν ίσα για το demo… θα ήθελα να βρεθεί ένας θρασύς να μου πει, έστω και κατόπιν εορτής, sorry είμαι looser πάρτα πίσω και φέρε το σαπάκι που σου έδωσα.
 

Μηνύματα
700
Reaction score
1.698
Αφού τα γραπτά μένουν και μπορούμε να τα αναπαράγουμε με ένα copy paste, αυτή ήταν η ακριβής πρόταση μου στον Γιάννη που προφανώς δεν ξέρω τόσο καλά όσο εσείς: «Αν μπορώ και δεν σε προσβάλω με αυτό θα ήθελα να επιστρέψω 50€ στον λογαριασμό σου για να συνεισφέρω τουλάχιστον στην επισκευή της μπόρνας».

Τελικά ήταν προσβλητική η πρόταση μου και το μαθαίνω τώρα, αλλά δεν δέχθηκα ποτέ και κάποια αντιπρόταση.

Δικομανής δεν είμαι σίγουρα αλλά ούτε και φυγόδικος. Εδώ φτάσαμε όμως να δικάζουμε μέχρι και τα like και τα dislike. Αν δεν απαντούσα θα δικαζόμουν ερήμην οπότε επέλεξα να μην λουφάξω, αλλά κατακρίνομαι και γι αυτό. Και θρησκευόμενος δεν είμαι σίγουρα, αλλά έχω κι εγώ το δικαίωμα να προσπαθήσω από ζώων να γίνω άνθρωπος.

Όντας αρκετές φορές θύμα πάντως (ταυτίζομαι παρόλο που στον προκειμένη περίπτωση είμαι ο θήτης) σε αγορές μου, που έψαχνα κατόπιν εορτής να βρω ψυχρές κολλήσεις σε μηχανήματα που δούλευαν ίσα για το demo… θα ήθελα να βρεθεί ένας θρασύς να μου πει, έστω και κατόπιν εορτής, sorry είμαι looser πάρτα πίσω και φέρε το σαπάκι που σου έδωσα.
Oσο γραφεις το κανεις ακομα χειροτερο. Στην τελευταια παραγραφο γιατι κατακρινεις μια τακτικη που ακολουθησες εσυ ο ιδιος και τελος παντων δεν καταλαβαινω, θες και τα ρεστα;
Εκανες απατεωνια πρωτης ταξεως και μας λες οτι εχεις πεσει θυμα απατης για να σε συμπονεσουμε και κατανοησουμε την απατεωνια σου;
 

Μηνύματα
1.226
Reaction score
2.039
Έχω ξαναπεί ότι οι αγγελίες πάσχουν στο Avsite. Θα επαναφέρω την αίτηση μου για κανονισμό που θα απαιτεί επισύναψη πολλών high resolution φωτογραφιών με κάθε ανάρτηση αγγελίας. Όχι αργότερα, όχι αύριο αλλά μαζί με την ανάρτηση κειμένου. Είναι απαράδεκτο σε site τεχνολογίας το 2022 να μη μπαίνουν φωτογραφίες στις αγγελίες. Αντί αυτού βλέπεις αγγελίες που ζητάνε χιλιάδες ευρώ χωρίς μία φωτογραφία. Πόσα μέλη δεν έχουν ούτε τηλέφωνο ούτε ψηφιακή μηχανή; Εγώ όταν ανεβάζω αγγελία ούτε flash δε χρησιμοποιώ για να είναι όσο περισσότερο αντικειμενικές οι φωτογραφίες. Αν δε βρίσκω τον κατάλληλο φωτισμό περιμένω την ώρα και την ημέρα που θα τον βρω, είτε στο σπίτι είτε στο μπαλκόνι. Άλλωστε μια αγγελία δεν είναι θέμα ζωής και θανάτου, δε χρειάζεται να ανέβει αυτή τη στιγμή, μπορεί και αύριο.

Η γνώμη μου είναι ότι οι αγγελίες δε πρέπει να είναι θέμα συζήτησης και αστείων, κλειδωμένες by default και ο μόνος που ποστάρει να είναι αυτός που ανοίγει το θέμα, οτιδήποτε άλλο με προσωπικό μήνυμα. Ωφείλει όμως εξαρχής να έχει καλύψει τον υποψήφιο αγοραστή με στοιχεία, links και φωτογραφίες, όχι ηλίθια σχόλια τύπου "για όσους ξέρουν" και θα ανεβάσω αργότερα.
Σιγά μην ανοίξουμε και studio για να μπει μιά αγγελία. Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά, επικοινωνείς και το βλέπεις ζωντανά το αντικείμενο. Φωτό σου βρίσκω άπειρες. Δεν έχει νόημα. Αν περιμένεις να αγοράσεις μηχάνημα χιλιάδων ευρώ από φωτό και μόνο εσύ έχεις το πρόβλημα, όχι ο πωλητής.
Ναι, είμαι από αυτούς που δε βάζουν πολλές φωτό. Βαριέμαι. Αν καίγομαι να πουλήσω, ίσως το κυνηγήσω παραπάνω.
Βέβαια είμαι από αυτούς που παίρνουν μπατονέτα για να καθαρίσουν το αντικείμενο πριν μπει για πώληση.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.555
Μηνύματα
2.864.259
Members
37.930
Νεότερο μέλος
l.koustimpis@visualacoust
Top