Βρε παιδια... δε χρειαζονται προστριβες. Ο ανθρωπος εβαλε μια αγγελία. Δεν εκανε καταγγελία. Στην προσπαθεια του να δικαιολογησει το γιατι πουλαει μια ποιοτική και καινουρια συσκευη (που ο καθε φυσιολογικα σκεπτομενος ανθρωπος θα αναρωτιοταν , γιατι την πουλαει?) , εβγαλε και το παραπονο του (που θα το εβγαζε ο καθενας πιστευω).
Οταν λοιπον υπάρχουν αλυσιδες καταστηματων που αλλαζουν καινουριες συσκευες - και ακριβες - έστω κι αν εχουν ανοιχτεί, χωρίς καν να ρωτουν -γιατί θελετε να την αλλάξετε ? - ε ίναι φυσιολογικό , ο πελατης να εχει την ιδια απαιτηση απο ολα τα καταστηματα να πραξουν το ιδιο (ίσως το μονο που ρωτουν ειναι αν προκειται για ελλατωματικη συσκευή ).
Οσον αφορα στο συγκεκριμενο καταστηματαρχη - που δε γνωριζω προσωπικά - νομιζω πως ειναι αρκετα γνωστος στο χωρο και αυτο αποκομιζω απο αυτα που διαβαζω κατα καιρους στο σαιτ. Οχι λοιπον , δεν ακυρωνεται η όποια διαδρομη του στο χωρο απο ενα συμβαν , αλλα εχω την εντυπωση πως θα μπορουσε να διευθετησει το ζητημα με καποιο άλλο τροπο , για να μην προκυψει θέμα και δημιουργηθούν εντυπώσεις αρνητικες κατα του καταστηματος. Π.χ. : μαλιστα κυριε , σας αλλάζω την τηλεοραση , αλλα καταλαβετε οτι επειδή δεν ειμαστε δα η τεραστια αλυσιδα , θα υπαρξει μια μικρη επιβαρυνση της ταξεως των 100 Ε επειδη εχει ανοιχτει (λεω εγω τωρα) και ο επομενος πελατης δεν θα τη πάρει στην κανονικη της τιμη αφού ειναι ανοιχτή η συσκευασία. Εξάλλου βρε παιδια , αν ο ανθρωπος ειναι τοσο επαγγελματιας, θα επρεπε να ξερει (η ο πωλητης ) οτι σε τοσο σημαντικα πραγματα αφηνεις τον πελατη να αποφασισει , αφου του εκθεσεις ολα τα δεδομενα, για να εχει και την απολυτη ευθυνη της επιλογης. Διοτι τωρα ο πασχων δε θα ειχε λογο να λεει: μου ειπε με αυτη δε θα εχεις προβλημα σε αυτο που επιδιωκεις να παρεις. Θα ειχε ολοκληρωτικα την ευθυνη και θα ελεγε εκανα λαθος επιλογη και τωρα θα την πληρώσω.
Και τελειωνοντας , ναι θα επαιρνα ανοιχτη συσκευασια, εφοσον συνοδευοταν απο εγγυηση και μια ενδεχομενως μειωση στην τιμη του προιοντος .:126:
Οταν λοιπον υπάρχουν αλυσιδες καταστηματων που αλλαζουν καινουριες συσκευες - και ακριβες - έστω κι αν εχουν ανοιχτεί, χωρίς καν να ρωτουν -γιατί θελετε να την αλλάξετε ? - ε ίναι φυσιολογικό , ο πελατης να εχει την ιδια απαιτηση απο ολα τα καταστηματα να πραξουν το ιδιο (ίσως το μονο που ρωτουν ειναι αν προκειται για ελλατωματικη συσκευή ).
Οσον αφορα στο συγκεκριμενο καταστηματαρχη - που δε γνωριζω προσωπικά - νομιζω πως ειναι αρκετα γνωστος στο χωρο και αυτο αποκομιζω απο αυτα που διαβαζω κατα καιρους στο σαιτ. Οχι λοιπον , δεν ακυρωνεται η όποια διαδρομη του στο χωρο απο ενα συμβαν , αλλα εχω την εντυπωση πως θα μπορουσε να διευθετησει το ζητημα με καποιο άλλο τροπο , για να μην προκυψει θέμα και δημιουργηθούν εντυπώσεις αρνητικες κατα του καταστηματος. Π.χ. : μαλιστα κυριε , σας αλλάζω την τηλεοραση , αλλα καταλαβετε οτι επειδή δεν ειμαστε δα η τεραστια αλυσιδα , θα υπαρξει μια μικρη επιβαρυνση της ταξεως των 100 Ε επειδη εχει ανοιχτει (λεω εγω τωρα) και ο επομενος πελατης δεν θα τη πάρει στην κανονικη της τιμη αφού ειναι ανοιχτή η συσκευασία. Εξάλλου βρε παιδια , αν ο ανθρωπος ειναι τοσο επαγγελματιας, θα επρεπε να ξερει (η ο πωλητης ) οτι σε τοσο σημαντικα πραγματα αφηνεις τον πελατη να αποφασισει , αφου του εκθεσεις ολα τα δεδομενα, για να εχει και την απολυτη ευθυνη της επιλογης. Διοτι τωρα ο πασχων δε θα ειχε λογο να λεει: μου ειπε με αυτη δε θα εχεις προβλημα σε αυτο που επιδιωκεις να παρεις. Θα ειχε ολοκληρωτικα την ευθυνη και θα ελεγε εκανα λαθος επιλογη και τωρα θα την πληρώσω.
Και τελειωνοντας , ναι θα επαιρνα ανοιχτη συσκευασια, εφοσον συνοδευοταν απο εγγυηση και μια ενδεχομενως μειωση στην τιμη του προιοντος .:126: