Σταδιακή αναβάθμιση ηχοσυστήματος (dimifoot)




Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
χονδρικα είναι 6 χ 6 = 36τμ
Ναι, δεν το έθεσα σωστα. Τα δίπολα θέλουν αρκετό χώρο από τον τοίχο για να παίξουν σωστα. Έχεις αυτή την ανεση στο χώρο σου? Δεν μπορείς να τα βάλεις στον τοίχο κοντά γιατί δεν θα παίξουν σωστα.

Αν έχεις αυτή την ανεση και θες αυτά τα ηχεία, μια χαρά θα είσαι
 

Καταρχήν έχω ένα ζευγάρι και προφανώς μου αρέσουν και εχω ρίξει πολύ δουλειά. Θέλουν πάνω απο 1,2 μ από τον πίσω τοίχο για να ξεπεράσουμε τα 6ms, τώρα τα το τρίγωνο είναι στα 2,7μ πλευρά, με παίρνει στις διαστάσεις. Οπότε κάνω πονηρές σκέψεις να φτιάξω μία 3άδα ακομα για κάτω και μία 4άδα μόνο την κεφαλή για πάνω. Αλλά δυστυχώς δεν έχω το θεωρητικό υπόβαθρο να ξέρω αν θα δουλέψει. Για πρό στην αρχή λέω για τον ΝΑD. Από μεγάφωνα θα υπάρχει πολύ πράγμα 10χ10", 9χ8" κλπ. και 4 minidsp 4x10hd. Φυσικά φτηνό δεν θα είναι, οπότε αν δεν έχει ελπίδα (θεωρητικά) για δουλέψει σωστά, τότε να μην το ξεκινήσω καθόλου.
 

Θεωρητικά για κάτω θα δουλέψει .
Εφόσον σου αρέσουν εσένα εσύ ξέρεις καλύτερα.
Τώρα για πάνω ίσως όχι ...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Το όμοιο ισχύει κατά βάση και στο δικάναλο, και στον μονοφωνικό. :p

Σε κάθε "σοβαρή" εφαρμογή, χρειάζεται έλεγχος και υποβιβασμός της έμμεσης, γίνονται πιο απλά, πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.

Η επιλογή των διπολων (όπως και των αγαπημένων μου μαγκνεπαν) είναι έτσι κι αλλιώς πέραν της καθιερωμένης, και ομολογουμένως έχει κάποια προτερήματα, γι'αυτό και υφίσταται άλλωστε.

Προσωπικά δεν θεωρώ ότι τα προτερήματα των διπολων παύουν να υπάρχουν σε πολυκάναλο σεταπ, ίσα ίσα μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.

Το πρόβλημα που προκύπτει είναι η ανάγκη για ακόμα περισσότερη φροντίδα για την οπίσθια ακτινοβολία όλων των δορυφόρων, γεγονός που υφίσταται και στο δικάναλο σεταπ. Σε πολυκάναλο σεταπ, μιλάμε για πραγματικά μεγάλη ενέργεια σε οπίσθια ακτινοβολία, θέλει διαχείριση όλη αυτή η ποσότητα.

Πρακτικά, θέλει ικανοποιητική απόσταση πίσω από κάθε δορυφόρο, και προσεγμένη επιφάνεια διάχυσης στην πλήρους φάσματος και στάθμης οπίσθια πρώτη ανάκλαση.

Νομίζω όμως ότι θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Ο μόνος προβληματισμός που υφίσταται, είναι κατά βάση η ας πούμε ασαφής κατευθυντικότητα στο ύψος, σε μεγάλου ύψους μεγάφωνα (ριμπον και μεμβράνες όπως τα μαγκνεπαν, ή αρει μεγαφώνων), όπου θα είναι σχετικά δύσκολη η τοποθέτηση στον χώρο των αντικειμένων ενός 3-διαστατου μουσικού γεγονότος, με τις δυνατότητες τοποθέτησης που δίνουν τα πρότυπα του ατμος και όρο, όπου η σημειακή πηγή είναι ότι το καλύτερο (ομοαξονικά ρουλζζζ).

Δηλαδή, το απολύτως προτιμότερο, σαφώς είναι το ομοαξονικό με καρδιοειδη, και στο μπάσο. Δηλαδή, εξαιρετική εστίαση από σημειακή πηγή, και περιορισμός στο απολύτως ελάχιστο της οπίσθιας. Έχει όνομα αυτό...

ΓκετΧάρντ...
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Γενικά δεν το βλέπουμε εύκολο το γκετ Χάρντ, διότι απαιτεί πολύ δυνατές τσέπες.

Θα βουλευτούμε αλλιώς, δε χρειάζεται άγχος, απλώς αναγνωρίζουμε το "ορθό".

Εδώ και χρόνια, κρούω τα καμπανάκια για το εύκολο Κλάιν Μάιν.
 










Dimifoot

Грези c Xeдpум
Editor
Σφράγισμα του χώρου.
Πλεονεκτήματα:
  1. Μικρότερος όγκος άρα ευκολότερη δουλειά για τα σαμπ
  2. Ομαλότερη απόκριση μπάσου γιατί η σκάλα τα μπερδεύει όλα
  3. Ηχομόνωση από την οικογένεια για μην πέφτουν παντοφλιές
[DOUBLEPOST=1559912293][/DOUBLEPOST]
Εσύ τα φτιάχνς ή ο Μάριος; :p
Μαριος+Μελίδης
 



Staff online

Forum statistics

Threads
149.702
Μηνύματα
2.224.267
Members
34.033
Νεότερο μέλος
Johnnys
Top