Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Γιατί τουλάχιστον η συμφωνική,μπορεί να ακουστεί με αξιώσεις σε τέτοιο χώρο...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.946
Reaction score
23.015
Απάντηση: Re: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Το λυπηρό είναι πως οι περισσότεροι απ αυτούς που εκφράζονται χλευαστικά γι αυτό το 'κόσμημα' που λέγεται Μέγαρον Μουσικής Αθηνών, και ακόμα έχουν γνώμη για το τι μουσικές πρέπει να φιλοξενεί, ΔΕΝ έχουν ποτέ πατήσει το πόδι τους στα χλιδάτα λευκά του μάρμαρα...
Τι να φορέσω;

Οι χώροι συναυλιών συμφωνικής μουσικής και όπερας έχουν πάψει από καιρό να είναι πεδίο επίδειξης πλούτου και ενδυματολογικών υπερβολών. Ότι και να φορέσετε είναι καλό. Μερικοί βρίσκουν την ευκαιρία να βάλουν τα καλά τους, άλλοι βάζουν κάτι πρόχειρο και καλά κάνουν. Το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι να αισθάνεστε άνετα. Αν μη τι άλλο έρχεστε για να διασκεδάσετε.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Απάντηση: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

δε υπαρχει ντρες κοντ στο μεγαρο ?
περιεργο ?
μια φορα που πηγα τον απριλη καλεσμενος , αλλα εβλεπα
και με κοιτουσαν σαν να μην ημουν του κυκλου τους,
 

Μηνύματα
21.323
Reaction score
17.427
φέρτε μαζί σας χαρτομάντιλα. Ξετυλίξτε τα, πριν αρχίσει η συναυλία και έχετε πρόχειρο ένα πάνω στα γόνατά σας.
:405: Ουτε να γελαμε μπορουμε δυνατα...



ο καλύτερος τρόπος είναι να περιμένετε τους άλλους να χειροκροτήσουν πρώτοι. Δεν είναι ανάγκη να αρχίσετε εσείς πρώτοι. Υπάρχουν πάντα κάποιοι ανάμεσα στο ακροατήριο που ξέρουν καλύτερα από εσάς πότε πρέπει να χειροκροτήσει το κοινό.
Στο ιδιο ακριβως σημειο του αποσπασματος χαμογελασα οταν το διαβασα κι εδω.:107::114::143:
 


Μηνύματα
1.753
Reaction score
877
Μας τα έχωσαν 'από κει' (hi-fi) , ρίχτε κι από δω...

Κυρίες και κύριοι βαράτε... αντέχουμε και έχουμε άπειρα αποθέματα χιούμορ και υπομονής... :144:
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Την έκανε που την έκανε την υπέρβαση... Δεν έβαζε και πεντέξι μπαλλλαλλλάικες....:142:
Για την ταμπακιέρα όμως τσιμουδιά ε;


[YOUTUBE]cOwjcyc_zJE&feature=player_embedded[/YOUTUBE]


Όσα μεγαθήρια και να έρθουν στην Ελλάδα, αν δεν αξιολογήσουμε σωστά τα δικά μας μεγαθήρια, το Μέγαρο μουσικής δεν θα λέγεται πια Μέγαρο αλλά αίθουσα φιλοξενίας μόνο της Ευρωπαϊκής μουσικής πλην της δικής μας.

Η λέξη "μουσική" είναι αβρουπαικιά; :142:
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Τι να φορέσω;

Οι χώροι συναυλιών συμφωνικής μουσικής και όπερας έχουν πάψει από καιρό να είναι πεδίο επίδειξης πλούτου και ενδυματολογικών υπερβολών. Ότι και να φορέσετε είναι καλό. Μερικοί βρίσκουν την ευκαιρία να βάλουν τα καλά τους, άλλοι βάζουν κάτι πρόχειρο και καλά κάνουν. Το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι να αισθάνεστε άνετα. Αν μη τι άλλο έρχεστε για να διασκεδάσετε.
Βρε πως αλλάζουν οι καιροί...
Στα μπουζούκια πάντως διατηρείται το dress code, xekole ole!!!
 

Μηνύματα
1.753
Reaction score
877
Για την ταμπακιέρα όμως τσιμουδιά ε;


......................
Μιας και το ανέφρες, και για να δώσω και μια απάντηση που χρωστώ στο φίλο και συνονόματο Μάνο εκ Κορινθίας όσον αφορά στα 'Αρχοντορεμπέτικα', είδος όπου ανήκει και το παραπάνω άσμα 'η Ταμπακιέρα', όπως και το γνωστό 'δίχτυ', ομολογώ λοιπόν πως αυτού του είδους τα άσματα μου προκαλούν κάτι σαν ανακατοσούρα και μου θυμίζουν κακομοιριά, καλμιριά, σκουντούφλα, γρουσουζιά... κάτι τέτοιο...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Πάλι η Carmen? :142:


Μιας και το ανέφρες, και για να δώσω και μια απάντηση που χρωστώ στο φίλο και συνονόματο Μάνο εκ Κορινθίας όσον αφορά στα 'Αρχοντορεμπέτικα', είδος όπου ανήκει και το παραπάνω άσμα, 'η Ταμπακιέρα' όπως και το γνωστό 'δίχτυ', ομολογώ λοιπόν πως αυτού του είδους τα άσματα μου προκαλούν κάτι σαν ανακατοσούρα και μου θυμίζουν κακομοιριά, καλμιριά, σκουντούφλα, γρουσουζιά... κάτι τέτοιο...
Οπότε αφού δεν κάνεις όρεξη με τη γεύση του φαγητού και τον τρόπο σερβιρισματος πρέπει όλοι να μην φάμε. Σωστά;

Το "δράμα" είναι κι αυτό λέξη αβρουπαικιά; :142:
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Re: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Μιας και το ανέφρες, και για να δώσω και μια απάντηση που χρωστώ στο φίλο και συνονόματο Μάνο εκ Κορινθίας όσον αφορά στα 'Αρχοντορεμπέτικα', είδος όπου ανήκει και το παραπάνω άσμα 'η Ταμπακιέρα', όπως και το γνωστό 'δίχτυ', ομολογώ λοιπόν πως αυτού του είδους τα άσματα μου προκαλούν κάτι σαν ανακατοσούρα και μου θυμίζουν κακομοιριά, καλμιριά, σκουντούφλα, γρουσουζιά... κάτι τέτοιο...
Και κάτι παρέες υπέργηρων σε ταβερνεία,που επιμένουν να σε "διασκεδάζουν" με το ζόρι...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Το Μέγαρο δημιούργησε νέο κοινό

Δεν έκανε τη μεγάλη τομή και, σχεδόν 20 χρόνια από την ίδρυσή του, η κλασική μουσική συνεχίζει να μη γοητεύει τους ‘Ελληνες.
Το 1991, όταν το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (ΜΜΑ) εγκαινίασε τις πολυποίκιλες δραστηριότητές του, είναι έτος ορόσημο: ειδικά στην κλασική μουσική, μπορούμε να μιλάμε για «πριν» και «μετά» το Μέγαρο. Οι πολιτιστικές δράσεις του Μεγάρου δεν περιορίζονται όμως στις συναυλίες κλασικής μουσικής και στην όπερα, αλλά επεκτείνονται στην τζαζ, τον κλασικό και τον μοντέρνο χορό, τα εικαστικά δρώμενα, τους κύκλους διαλέξεων, τα εκπαιδευτικά προγράμματα και τα ανοίγματα στο έντεχνο και λαϊκό τραγούδι.

Του χρόνου, το Μέγαρο θα κλείσει τα είκοσι χρόνια λειτουργίας του, αλλά ήδη από φέτος, μετά τον θάνατο του Χρήστου Λαμπράκη, του οραματιστή και δημιουργού του οργανισμού, βρισκόμαστε στο τέλος μιας εποχής και, ταυτόχρονα, στην έναρξη μιας άλλης. Με αυτήν την αφορμή, διάφορα ερωτήματα μπορούν να τεθούν, όπως αν η μεγάλη ποικιλία εκδηλώσεων και δράσεων του Μεγάρου συνιστά ταυτόχρονα και μια πολιτισμική τομή στην Ελλάδα.

Το Μέγαρο δεν είναι μόνον κλασική μουσική – είναι όμως ταυτισμένο με αυτήν. Και οι Ελληνες «φοβούνται» την κλασική μουσική. Από αυτήν τη σκοπιά, το ΜΜΑ είχε από την αρχή πολύ πιο δύσκολο έργο να επιτελέσει συγκριτικά με ανάλογους οργανισμούς του εξωτερικού. Ο Νίκος Τσούχλος, καλλιτεχνικός σύμβουλος της Καμεράτα και καλλιτεχνικός διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής, μιλώντας για τις εκπαιδευτικές δράσεις της Καμεράτας, μας έλεγε:
«Επρεπε πριν από 15 χρόνια να έχουμε προσεγγίσει τους τότε πεντάχρονους, ώστε σήμερα να έχουμε κοντά μας κάποιους εικοσάχρονους – παιδιά που έχουν την ίδια ηλικία με το Μέγαρο!».
«Η αλήθεια είναι ότι τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Μεγάρου ήταν πάντα λίγο περιστασιακά και χωρίς βάθος», μας λέει η Γιούλη Παπαθεοδώρου, η οποία υπήρξε υπεύθυνη του Γραφείου Τύπου του ΜΜΑ από το 1991 έως το 2006. «Δεν γινόταν κάποια ουσιαστική προεργασία, ούτε από το Μέγαρο αλλά ούτε και από τα σχολεία που συμμετείχαν. Δεν υπήρχε συνέχεια. Αλλά δεν ευθύνεται μόνο το Μέγαρο. Στο εξωτερικό, είναι υποχρεωτικό τα ωδεία να παρακολουθούν τρεις συναυλίες τον χρόνο. Εδώ υπάρχουν παιδιά που τελειώνουν ωδείο και δεν έχουν πάει στο Μέγαρο».

Για την κ. Παπαθεοδώρου, το 1991 το ΜΜΑ έφερε μια μεγάλη αλλαγή στη χώρα. «Μέχρι να εμφανιστεί το Μέγαρο, τον χειμώνα μια φορά την εβδομάδα έπαιζε στο Παλλάς η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και το καλοκαίρι ό, τι συνέβαινε στο Φεστιβάλ Αθηνών. Το Μέγαρο έφερε μεγάλα ονόματα της μουσικής και τον χειμώνα, δημιούργησε τον θεσμό της αγοράς εισιτηρίου τρεις εβδομάδες πριν, κινήθηκε πάνω σε έναν μεσοπρόθεσμο προγραμματισμό: ξέραμε τι θα γίνει μέσα σε μία σεζόν, όχι παραπέρα. Το μεγάλο ατού όμως ήταν αυτό της αίθουσας. Οταν το 1994 ήρθε να παίξει εδώ η Φιλαρμονική του Βερολίνου, τόσο οι μουσικοί όσο και ο ίδιος ο Κλαούντιο Αμπαντο εντυπωσιάστηκαν από την ακουστική της τότε Αίθουσας Φίλων της Μουσικής, σήμερα Χρήστου Λαμπράκη. Το ΜΜΑ έβαλε την Ελλάδα λίγο πιο βόρεια στον χάρτη».

Σε πρόσφατη συνάντηση του νέου προέδρου του οργανισμού, Ιωάννη Μάνου, με τους δημοσιογράφους, φάνηκε πάντως η διάθεση το «Μέγαρο να βγει στην πόλη». Αυτό σημαίνει εκδηλώσεις και εκτός του χώρου του Μεγάρου, το περιεχόμενο των οποίων θα ανακοινωθεί τον Μάιο. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ο Ι. Μάνος και οι συνεργάτες του στοχεύουν σε έναν τριετή προγραμματισμό. Αυτό δεν μπορούσε να συμβεί την εποχή του Χρήστου Λαμπράκη, λόγω του συγκεντρωτικού χαρακτήρα της διεύθυνσής του. Είναι κοινό μυστικό ότι το πρόγραμμα του Μεγάρου αποτελούνταν από προσωπικές επιλογές του προέδρου Γι’ αυτό και η μουσική μπαρόκ έλειπε έως τώρα από το Μέγαρο, μολονότι στο εξωτερικό έχει πέραση τα τελευταία χρόνια. Αν είχε γίνει νωρίτερα μια κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση, ίσως το Μέγαρο να είχε καλύτερη επαφή με το εξωτερικό. «Ναι, μόνο που αν ο Χρήστος Λαμπράκης δεν ήταν τόσο συγκεντρωτικός, δεν θα υπήρχε Μέγαρο», τονίζει η κ. Παπαθεοδώρου. Προσθέτει: «Η ειρωνεία είναι ότι τότε που είχαμε χρήματα και χορηγούς δεν πήγαν καλά οι πρωτογενείς παραγωγές του ΜΜΑ, κυρίως διότι χρειάζονταν καλύτερη δικτύωση, π. χ. με φεστιβάλ του εξωτερικού. Το Μέγαρο σήμερα είναι 19 χρόνων αλλά σε αυτόν τον τομέα δεν ξεκίνησε με σωστές βάσεις. Ο κόσμος το ξέρει το Μέγαρο, για παράδειγμα ο κύκλος Rising Stars είναι εκπληκτικός, όμως οι αίθουσες είναι άδειες. Σε αυτό ευθύνεται και ο Τύπος. Στήριξε μεν πολύ το Μέγαρο, αλλά κυρίως όταν έφερνε μεγάλα ονόματα. Ετσι, σημαντικές συναυλίες πέρασαν απαρατήρητες».

Τελικά, το Μέγαρο δημιούργησε ένα νέο κοινό; «Για να γίνει αυτό, πρέπει το Μέγαρο να κάνει ένα μεγάλο κοινωνικό άνοιγμα. Τομή έγινε μόνο με το Megaron Plus», σχολιάζει η Γιούλη Παπαθεοδώρου.

http://www.politismospolitis.org/archives/12867


Όπως βλέπετε, πολλά πράγματα πήγαν άπατα με το Μέγαρο, κι αυτό λόγω κάποιων επιλογών λανθασμένων.

Για πείτε μου εσείς που κόπτεστε τόσο για την κλασική μουσική, μήπως να ακούγαμε μόνο κλασική μουσική μιας συγκεκριμένης εποχής; Μπαρόκ, γιοκ!
Και μια και το είπαμε αυτό, μήπως τελικά να ακούμε ένα συνθέτη κλασικής μουσικής;
Ακόμα καλύτερα μόνο ένα έργο του. Να δούμε ρε παιδί μου πόσο ταιριάζει στην πέμπτη σειρά της όγδοης σειράς τούβλων η μουσική. Δεν είναι και λίγο ε; :142:


Η ενδυμασία έχει να κάνει με το κατά πόσο σέβεσαι τον εαυτό σου και τους γύρω σου.

Στην αρχή πιάσαμε τα ντουβάρια, μετά την ενδυμασία. Μήπως ν' αρχίσουμε να πιάνουμε κι ο ένας τον άλλον και να κοιταζόμαστε στα μάτια κατά τη διάρκεια της παράστασης; :143:
 

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
Re: Απάντηση: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Απολύτως κανένα,ειμή μόνο η παράδοση που δημιούργησε αυτούς τους χώρους κι εμείς την ακολουθούμε(?),πιστά...
Και αν δώσεις το χώρο στον Νταλάρα,γιατί να μη τον δωσεις στον Μαργαρίτη?
Γιατί στο Ηρώδει να μην παίξει ο Σεφερλής σε δικά του κείμενα?
Δεν ξέρω αν το ρεμπέτικο δεν είναι σοβαρή μουσική...(για μένα είναι...)
Αλλά αν το αναπαράγεις σε χώρο όπου το ύφος,δεν συνάδει με τη γενεσιουργό του αιτία το γελοιοποιείς...
+111111111111
 

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
πολυ φοβαμαι οτι δεν εχετε-εχουμε καταλαβει καποια απλα πραγματα ενα εκ των οποιων ειναι το οτι η τεχνη της μουσικης και κατα συνεπεια ολες οι τεχνες ειναι ο <αλλος δρομος> για την αναζητηση της α-ληθειας (ο ενας ειναι η επιστημη -ισως και καποιοι αλλοι αλλα δεν ειναι της παρουσης) ως εκ τουτου λοιπον ετσι πρεπει να αντιμετωπιζεται και σαν τετοια υπαρχουν τροποι και ποιοτητες ας μην τα ριχνουμε ολα σε ενα τσουβαλι ετσι απλα επειδη καποια ειδη μας χαιδευουν το υπογαστριο και καποια αλλα τον εγκεφαλο και ουτω καθ'εξης το καθε πραγμα στον χωρο του και στην στιγμη του και με την χρηση και την λειτουργια του διαφορετικα το πραγμα καταντα αστειο το να προσπαθουμε να ανακατεψουμε ετεροκλητα πραγματα -τασεις -και ειδη ειναι αδοκιμο !!!
 

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
Μιας και το ανέφρες, και για να δώσω και μια απάντηση που χρωστώ στο φίλο και συνονόματο Μάνο εκ Κορινθίας όσον αφορά στα 'Αρχοντορεμπέτικα', είδος όπου ανήκει και το παραπάνω άσμα 'η Ταμπακιέρα', όπως και το γνωστό 'δίχτυ', ομολογώ λοιπόν πως αυτού του είδους τα άσματα μου προκαλούν κάτι σαν ανακατοσούρα και μου θυμίζουν κακομοιριά, καλμιριά, σκουντούφλα, γρουσουζιά... κάτι τέτοιο...


:116:
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.237
Αλήθεια, επηρεασμένος και από το λινκ που παρατέθηκε παραπάνω, ο Gershwin μπορεί να παίζεται στο Μέγαρο; Ο Philip Glass; Μουσική από ταινίες; Και αν ναι ποιες ταινίες; Εννοώ ότι Enio Morricone ή Nino Rota ναι να παίξουμε. Ο Fellini άλλωστε είναι αποδεκτός από πολλούς "φιλότεχνους". Αλλά John Wiliams; Μπορεί μέσα στο Μέγαρο να παίζεται η μουσική από ταινίες blockbuster, την πιο εμπορική εκδοχή του πλέον εμπορικού κινηματογράφου; Χωράει π.χ. στην αίθουσα του Μεγάρου το θέμα από το Star wars, ή το Star Trek, ή ακόμη και του Jaws και του Indiana Jones; Και αν τα παραπάνω είναι θεμιτά, λόγω της συμφωνικής τους φύσης, ισχύει τότε το ίδιο για μουσική από μικρά σύνολα; Π.χ Michael Nyman; Μπορούμε να ακούσουμε μια συναυλία όπου θα ακούμε τη μουσική του the piano, σε ένα χώρο ο οποίος φτιάχτηκε για να μπορούμε να απολαύσουμε με την εξαίσια ακουστική του μεγάλες ορχήστρες;

Και αν μπορούμε να ακούμε κινηματογραφική μουσική μπορούμε να ακούμε και θεατρική; Π.χ. θα δεχόμασταν το Βιολιστή στη Στέγη στο μέγαρο; Παρόλο που βρίθει παραδοσιακών μουσικών θεμάτων και μπόλικης μιζέριας; Αυτό πάλι τι είναι; Στο Μέγαρο η μουσική πρέπει να έχει και συγκεκριμένη διάθεση; Αν αναφέρεται σε καταστάσεις φτώχειας, μιζέριας και κακομοιριάς, είναι κατάλληλη για άλλους χώρους; Δεν υπάρχουν άραγε και κλασικά έργα που να αναφέρονται σε ανάλογες συνθήκες, ή μήπως αυτός είναι ακόμη ένας όρος που αφορά μόνο την ελληνική μουσική;

Κάτι ακόμη: Τι είναι αυτό που κάνει κατάλληλο ή ακατάλληλο για το Μέγαρο έναν καλλιτέχνη; Το ρεπερτόριο; Άρα φαντάζομαι ότι η Vanessa Mae είναι εντός του ορισμού. To ίδιο και οι Bond έτσι; Άρα βάσει ρεπερτορίου, οι Apocalyptica μένουν έξω. Μήπως το ρεπερτόριο δεν είναι ικανή συνθήκη και είναι η σοβαρότητα ή η "σοβαρότητα" του εκάστοτε καλλιτέχνη; Τότε ίσως μείνει έξω ο Μάριος Φραγκούλης και η Ευγενία Μανωλίδου. Θα κλείσουμε τότε την πόρτα και στο Δημήτρη Μητροπάνο και το Πασχάλη Τερζή, παρότι είναι πολύ σοβαροί καλλιτέχνες; Μήπως και τα δύο ταυτόχρονα; Τότε σίγουρα κατά καιρούς ο Pavarotti θα έτρωγε πόρτα στο Μέγαρο, αφού έκανε και μερικές πολύ εμπορικές, ενδεχομένως μικρής καλλιτεχνικής αξίας κινήσεις, άλλοτε κλασικού και άλλοτε μη κλασσικού ρεπερτορίου.

Υπάρχει όριο στους παραπάνω διαχωρισμούς; Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει και είναι σαφές. Αλήθεια αυτοί που ενοχλούνται από την είσοδο μη κλασικών στοιχείων στο Μέγαρο, ενοχλούνται τόσο πολύ γιατί; Δηλαδή ας πούμε ότι βρίσκει τρόπο η Άννα Βίσση και "παίρνει" το Μέγαρο για μια, δυο, τρεις συναυλίες; Και τι έγινε; Ποιον ενοχλεί; Αυτούς που πήραν διαρκείας στο Μέγαρο, πηγαίνουν 365 μέρες το χρόνο και για δυο μέρες δε θα τους αρέσει το πρόγραμμα; Ή μήπως δε θα πήγαιναν έτσι κι αλλιώς, αλλά τους ενοχλεί ως ιδέα; Τους κάθεται στο λαιμό η ιδέα της τραγουδιάρας να καταλαμβάνει το Μέγαρο;

Και μια τελευταία σημείωση, μάλλον λίγο εκτός θέματος: Πόσο τυχερός είναι ο χώρος των μουσικόφιλων, που μπορούν και έχουν τέτοια διλήμματα! Σκεφτείτε να είχατε ανάλογες σκέψεις για το χώρο του Εθνικού θεάτρου, και το ποια έργα παίζονται εκεί. Για το αν οι Παπαθανασίου-Ρέππας ή ακόμη χειρότερα ο Σεφερλής μπορούν να παίρνουν το ιστορικό Εθνικό θέατρο, και το αν το μολύνουν με τις παραστάσεις τους. Την ίδια ώρα που απ'εξω μερικές εκατοντάδες άθλιοι από κάθε γωνιά της γής, ακριβώς έξω από τις πόρτες του μνημείου-θεάτρου, τρυπιούνται με ναρκωτικά, εκπορνεύονται, αφοδεύουν και ουρούν πάνω στα ιστορικά μάρμαρα.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Χαίρομαι για την ύπαρξη του μεγάρου...και αδιαφορώ για την τύχη του...
Αδιαφορώ γιατί αν ο λόγος που φτιάχτηκε δεν βρίσκει ανταπόκριση,ας κλείσει...
Δεν είναι νέο ότι η κλασική μουσική δεν έχει φίλους στην Ελλάδα.
Είναι απόλυτα φυσικό σε μια χώρα με ανατολίτικη κουλτούρα και επιρροή στη παραδοσιακή της μουσική.
Αυτό δεν αναιρεί το μεγαλείο της κλασικής μουσικής,ούτε δικαιώνει τους είρωνες που βρίθουν εδώ...
Αλλά το να παραδοθεί σε ακούσματα που δεν αρμόζουν με τον χώρο είναι πολύ χειρότερο...Ας γίνει μουσείο...ή γκαράζ...
Αν και θα πρότεινα να επιχορηγείται...αλλά εν Ελλάδι... και τέτοια εποχή!!!! κάνει τζίζ!!!!
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Αλήθεια, επηρεασμένος και από το λινκ που παρατέθηκε παραπάνω, ο Gershwin μπορεί να παίζεται στο Μέγαρο; Ο Philip Glass; Μουσική από ταινίες; Και αν ναι ποιες ταινίες; Εννοώ ότι Enio Morricone ή Nino Rota ναι να παίξουμε. Ο Fellini άλλωστε είναι αποδεκτός από πολλούς "φιλότεχνους". Αλλά John Wiliams; Μπορεί μέσα στο Μέγαρο να παίζεται η μουσική από ταινίες blockbuster, την πιο εμπορική εκδοχή του πλέον εμπορικού κινηματογράφου; Χωράει π.χ. στην αίθουσα του Μεγάρου το θέμα από το Star wars, ή το Star Trek, ή ακόμη και του Jaws και του Indiana Jones; Και αν τα παραπάνω είναι θεμιτά, λόγω της συμφωνικής τους φύσης, ισχύει τότε το ίδιο για μουσική από μικρά σύνολα; Π.χ Michael Nyman; Μπορούμε να ακούσουμε μια συναυλία όπου θα ακούμε τη μουσική του the piano, σε ένα χώρο ο οποίος φτιάχτηκε για να μπορούμε να απολαύσουμε με την εξαίσια ακουστική του μεγάλες ορχήστρες;

Και αν μπορούμε να ακούμε κινηματογραφική μουσική μπορούμε να ακούμε και θεατρική; Π.χ. θα δεχόμασταν το Βιολιστή στη Στέγη στο μέγαρο; Παρόλο που βρίθει παραδοσιακών μουσικών θεμάτων και μπόλικης μιζέριας; Αυτό πάλι τι είναι; Στο Μέγαρο η μουσική πρέπει να έχει και συγκεκριμένη διάθεση; Αν αναφέρεται σε καταστάσεις φτώχειας, μιζέριας και κακομοιριάς, είναι κατάλληλη για άλλους χώρους; Δεν υπάρχουν άραγε και κλασικά έργα που να αναφέρονται σε ανάλογες συνθήκες, ή μήπως αυτός είναι ακόμη ένας όρος που αφορά μόνο την ελληνική μουσική;

Κάτι ακόμη: Τι είναι αυτό που κάνει κατάλληλο ή ακατάλληλο για το Μέγαρο έναν καλλιτέχνη; Το ρεπερτόριο; Άρα φαντάζομαι ότι η Vanessa Mae είναι εντός του ορισμού. To ίδιο και οι Bond έτσι; Άρα βάσει ρεπερτορίου, οι Apocalyptica μένουν έξω. Μήπως το ρεπερτόριο δεν είναι ικανή συνθήκη και είναι η σοβαρότητα ή η "σοβαρότητα" του εκάστοτε καλλιτέχνη; Τότε ίσως μείνει έξω ο Μάριος Φραγκούλης και η Ευγενία Μανωλίδου. Θα κλείσουμε τότε την πόρτα και στο Δημήτρη Μητροπάνο και το Πασχάλη Τερζή, παρότι είναι πολύ σοβαροί καλλιτέχνες; Μήπως και τα δύο ταυτόχρονα; Τότε σίγουρα κατά καιρούς ο Pavarotti θα έτρωγε πόρτα στο Μέγαρο, αφού έκανε και μερικές πολύ εμπορικές, ενδεχομένως μικρής καλλιτεχνικής αξίας κινήσεις, άλλοτε κλασικού και άλλοτε μη κλασσικού ρεπερτορίου.

Υπάρχει όριο στους παραπάνω διαχωρισμούς; Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει και είναι σαφές. Αλήθεια αυτοί που ενοχλούνται από την είσοδο μη κλασικών στοιχείων στο Μέγαρο, ενοχλούνται τόσο πολύ γιατί; Δηλαδή ας πούμε ότι βρίσκει τρόπο η Άννα Βίσση και "παίρνει" το Μέγαρο για μια, δυο, τρεις συναυλίες; Και τι έγινε; Ποιον ενοχλεί; Αυτούς που πήραν διαρκείας στο Μέγαρο, πηγαίνουν 365 μέρες το χρόνο και για δυο μέρες δε θα τους αρέσει το πρόγραμμα; Ή μήπως δε θα πήγαιναν έτσι κι αλλιώς, αλλά τους ενοχλεί ως ιδέα; Τους κάθεται στο λαιμό η ιδέα της τραγουδιάρας να καταλαμβάνει το Μέγαρο;

Και μια τελευταία σημείωση, μάλλον λίγο εκτός θέματος: Πόσο τυχερός είναι ο χώρος των μουσικόφιλων, που μπορούν και έχουν τέτοια διλήμματα! Σκεφτείτε να είχατε ανάλογες σκέψεις για το χώρο του Εθνικού θεάτρου, και το ποια έργα παίζονται εκεί. Για το αν οι Παπαθανασίου-Ρέππας ή ακόμη χειρότερα ο Σεφερλής μπορούν να παίρνουν το ιστορικό Εθνικό θέατρο, και το αν το μολύνουν με τις παραστάσεις τους. Την ίδια ώρα που απ'εξω μερικές εκατοντάδες άθλιοι από κάθε γωνιά της γής, ακριβώς έξω από τις πόρτες του μνημείου-θεάτρου, τρυπιούνται με ναρκωτικά, εκπορνεύονται, αφοδεύουν και ουρούν πάνω στα ιστορικά μάρμαρα.
Θα σου πω τι γίνεται.

Εδώ στην Ελλάδα, δυστυχώς κάποιοι σαχλαμάρες, θεωρούν ότι ακούγοντας κλασική μουσική, είναι υπεράνω της πλέμπας.
Πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεχωρίσουν αυτοί, αλλιώς δε γίνεται. Είναι δυνατόν τώρα το υπηρετικό προσωπικό να έχει τα ίδια αυτιά με την ευγενούς καταγωγής κυρία της; Απαπαπα, αυτό δε γίνεται!!!!!!
Που να ήξεραν οι καημένοι ότι η κλασική μουσική είναι σε όλον τον κόσμο πλην της Ελλάδας αγαπημένη μουσική για όλους; :109:

Άντε τώρα να πείσεις την άλλη που έχει φορέσει την τουαλέτα της, έχει περάσει 4 ώρες μπροστά στον καθρέπτη, έχει πάει κομμωτήριο πιο πριν, ο σωφέρ έχει περάσει 3 χέρια κερί τη λιμουζίνα, ότι αυτό που θα πάει να κάνει (ακρόαση) μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε.... . :111:

Ομοίως ο μπάρμπας από την άνω τραχανοπλαγιά που τυγχάνει σύζυγος της κυρίας, πρέπει κι αυτός να δικαιολογήσει το status του. Πως να το κάνουμε. Δεν είμαστε όλοι ίσοι κι όμοιοι. :143:



P.S. Προσυπογράφω και αυτό σου το post. Έχεις πιάσει το νόημα μεγάλε!
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Re: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

.............. Την ίδια ώρα που απ'εξω μερικές εκατοντάδες άθλιοι από κάθε γωνιά της γής, ακριβώς έξω από τις πόρτες του μνημείου-θεάτρου, τρυπιούνται με ναρκωτικά, εκπορνεύονται, αφοδεύουν και ουρούν πάνω στα ιστορικά μάρμαρα.
Kαι πρέπει να γίνεται και μέσα?
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
4
Απάντηση: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Παιδιά γιατί μόνο το μέγαρο για την κλασική μουσική και τα υπόλοιπα ήδη στο 0? στην Αγγλία χρησιμοποιούν παλιούς καθεδρικούς ναούς που έχουν τέλια ακουστική και τα κάνουν ας πούμε Goth Clubs η Metal Clubs η Rock κτλ

Εμείς γιατί όχι ?και γιατί μόνο η κλασική μουσική έχει θέση στο μέγαρο ? Τόσα αριστουργήματα υπάρχουν σε unpluged μορφές σε epic (metal) και πολλές άλλες κατηγορίες.

Γιατί λοιπόν να μην μπορούμε όλοι να ακούμε την αγαπημένη μας μουσική σε έναν χώρο τέλειας ακουστικής ? Ο Pleo είπε τα πράγματα με το όνομα τους αλλά γιατί να μην μπορεί ακόμα και ο βρώμικος λεχρίτης να πάει μια μέρα στο μέγαρο ? Γιατί δεν έχει τουαλέτα ?ε και ?τι αλλάζει ?μην σας πω ότι ο ταπεινός ο σωστός ο άνθρωπος θα το εκτιμήσει περισσότερο από την κυράτσα με την μηζαμπλι και τα χρυσαφικά που ο μόνος λόγος που πήγε στο μέγαρο είναι γιατί το μέγαρο είναι status......
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.884
Μηνύματα
3.032.350
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top