Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Αφήστε τον συμπάθεια σας προς το component και το 360 , δεν τα θύξαμε.
Απλά δεν έχει hdmi το 320 και είναι μειονέκτημα στα 1080p/60, αφού περισσότερες TV το υποστηρίζουν μόνο μέσο hdmi και ελάχιστες και με τα δυο.

Απλά πράγματα που δεν δέχονται αμφισβήτηση και τα έχουμε ξεκαθαρίσει εδώ, δεχτείτε τα και δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Βρε μην μου τον πειράζετε... :happy_5:
Θα μου πει κάποιος τι στην οργή είναι το pixel persistence και τι θέση έχει στη συζήτησή μας;
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Ρε unfo λεει ή δεν λεει πανω δεξια τα fps που βλεπει η οθονη. Μην αρχιζεις παλι:
Almost all films are shot, edited and mastered at 24 frames per second (fps), but they are broadcast and viewed on LCD TV screens at 50 or 60 frames per second.
Πηγη
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Ρε unfo λεει ή δεν λεει πανω δεξια τα fps που βλεπει η οθονη.
Όχι. Λέει τα fps που βγάζει το μηχάνημα και όχι ότι δείχνει η οθόνη. Πώς είναι δυνατόν να γνωρίζει πόσα fps υποστηρίζει η οθόνη; Αυτό στέλνει. Το τι παίζει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Θα μου πει κάποιος τι στην οργή κάνει το πρόγραμμα που μου δώσατε; :happy_8:
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Το γνωρίζει o υπολογιστής σου όταν συνδέετε με το monitor , αυτό είναι τα hz και μπορείς να δεις ανά πάσα στιγμή σε τι παίζει το monitor.
(πχ από το menu που έχουν και εξωτερικά με ρυθμίσεις)

Δεν έχει σημασία τι κάνει, το θέμα είναι να δεις ότι υπάρχουν 60 fps και είναι ανάλογα με τα HZ
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Το γνωρίζει o υπολογιστής σου όταν συνδέετε με το monitor , αυτό είναι τα hz και μπορείς να δεις ανά πάσα στιγμή σε τι παίζει το monitor.
(πχ από το menu που έχουν και εξωτερικά με ρυθμίσεις)

Δεν έχει σημασία τι κάνει, το θέμα είναι να δεις ότι υπάρχουν 60 fps.
A! Δηλαδή τα Hz της οθόνης είναι τα fps;
Με άλλα λόγια, αν φορτώσω στον τετραετίας laptop μου, με PIV/2.4M και GoGL700 με 64ΜΒ μνήμη το τελευταίο super dooper παιχνίδι, και αν το τρέξω στη native ανάλυσή του monitor (1600Χ1200) με όλα full, αν τα properties του μόνιτορ μου δείχνουν 60Hz, πάει να πει ότι το παιχνίδι τρέχει στα 60fps; :bravo:
Ρε τι μηχανηματάρα έχω! Τύφλα να έχουν όλα τα 360 και PS3! :happy_5:
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BL

Όχι. Λέει τα fps που βγάζει το μηχάνημα και όχι ότι δείχνει η οθόνη. Πώς είναι δυνατόν να γνωρίζει πόσα fps υποστηρίζει η οθόνη; Αυτό στέλνει. Το τι παίζει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Θα μου πει κάποιος τι στην οργή κάνει το πρόγραμμα που μου δώσατε; :happy_8:
Βρε αγορινα μου σου δειχνει τα fps της οθονης, και μαλιστα σου λεει και αν χανει η οθονη frames.
 

Μηνύματα
2.611
Reaction score
13
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

A! Δηλαδή τα Hz της οθόνης είναι τα fps;
Με άλλα λόγια, αν φορτώσω στον τετραετίας laptop μου, με PIV/2.4M και GoGL700 με 64ΜΒ μνήμη το τελευταίο super dooper παιχνίδι, και αν το τρέξω στη native ανάλυσή του monitor (1600Χ1200) με όλα full, αν τα properties του μόνιτορ μου δείχνουν 60Hz, πάει να πει ότι το παιχνίδι τρέχει στα 60fps; :bravo:
Ρε τι μηχανηματάρα έχω! Τύφλα να έχουν όλα τα 360 και PS3! :happy_5:
Αν δε , δεις και τα ροζ πρόβατα να το πάμε στον Χαρδαβέλλα για εξωγήινη κατασκευή...:happy_5:
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

A! Δηλαδή τα Hz της οθόνης είναι τα fps;
Με άλλα λόγια, αν φορτώσω στον τετραετίας laptop μου, με PIV/2.4M και GoGL700 με 64ΜΒ μνήμη το τελευταίο super dooper παιχνίδι, και αν το τρέξω στη native ανάλυσή του monitor (1600Χ1200) με όλα full, αν τα properties του μόνιτορ μου δείχνουν 60Hz, πάει να πει ότι το παιχνίδι τρέχει στα 60fps; :bravo:
Ρε τι μηχανηματάρα έχω! Τύφλα να έχουν όλα τα 360 και PS3! :happy_5:
Aυτό το πρόγραμμα μάλλον θα σου έλεγε ότι η cpu έχει φτάσει στο 100% και δεν προλαβαίνει να ανανεώσει 60 φορές τα γραφικά για να δεις πραγματικά τα 60 fps που μπορεί το μηχάνημά σου ... δεν είναι βαρύ όμως και τώρα μπορείς να δεις 60fps.
 


Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Τα ξαναλεμε μετα το ματς....(αν και δεν υπαρχει λογος)
 

Μηνύματα
5.115
Reaction score
7
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

johnny λίγο περισσότερη σοβαρότητα δεν βλάπτει. Δουλειά του συντονιστή δεν είναι να κάνει πλάκα με τους τίτλους των θεμάτων...
Συμφωνώ και επαυξάνω...Το να μην σε ενδιαφέρει το θέμα από το να το μετατρέπεις σε Παράγκα του Καραγκιόζη έχει διαφορά...Όπως το βλέπω εγώ
υποχρέωσή σου είναι να κρατάς τις ισορροπίες και όχι να διαιτητεύεις σε Celebrity Deathmatch...Από την στιγμή που οι εμπλεκόμενοι δεν χαβαλεδιάζουν αλλά έχουν μια αντιμαχία δεν βλέπω το λόγο ενός τέτοιου τίτλου...Και στην τελική υπάρχουν και άλλα μέλη που διαβάζουν και κάτι τέτοιο δεν κάνει ιδιαίτερα καλή εντύπωση...

ΥΓ. Πριν αναλάβουμε κάποιες ευθύνες καλό θα είναι να είμαστε σίγουροι οτι μπορούμε να ανταπεξέλθουμε...
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Βρε Μάριε, είσαι αυστηρός. :happy_8: Έχεις κάποιο δίκιο, αλλά υπερβάλεις και λίγο. Να κάνουμε ένα rename να τελειώνουμε και να το ξεχάσουμε; :happy_4:
Ποιός σου είπε ότι οι εμπλεκόμενοι δεν χαβαλεδιάζουν; Προσωπικά, έχω ρίξει πολύ γέλιο. Και όχι μόνο εγώ σε διαβεβαιώ, απλά οι άλλοι μου το παίζουν ντροπαλοί. :happy_5:
 

Μηνύματα
5.115
Reaction score
7
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Ζητώ συγνώμη αν το παρατράβηξα.Απλά είμαι λίγο στη τσίτα και ο τίτλος μου χτύπησε πολύ άσχημα
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Ζητώ συγνώμη αν το παρατράβηξα.Απλά είμαι λίγο στη τσίτα και ο τίτλος μου χτύπησε πολύ άσχημα
Άχου... ένας King Kong με ευαισθησίες! :happy_5: :happy_5:
Άργησε το φαγητό και τα πήρες στο κρανίο; :happy_5:
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.052
Reaction score
4.345
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Mια και αναφερατε pc Κλπ και για να μην μπερδευετε τα λαχανα με τα μπροκολα
διαβαστε παρακατω...
Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη...

1.The RAMDAC is the device in the video card that is responsible for reading the contents of the video memory, converting the digital values in memory into analog video signals, and sending them over the video cable to the monitor. The RAMDAC's ability to translate and transfer this information directly controls the refresh rate for the video mode it is operating in. The refresh rate is the number of times per second that the RAMDAC is able to send a signal to the monitor and the monitor is able to repaint the screen.

2.Refresh rate is measured in Hertz (Hz), a unit of frequency. Support for a given refresh rate requires two things: a video card capable of producing the video images that many times per second, and a monitor capable of handling and displaying that many signals per second. The refresh rates are somewhat standardized; common values are 56, 60, 65, 70, 72, 75, 80, 85, 90, 95, 100, 110 and 120 Hz. This is done to increase the chance of compatibility between video cards and monitors.

3.Note: Do not confuse the refresh rate with the term "frame rate", often used for games. The frame rate of a program refers to how many times per second the graphics engine can calculate a new image and put it into the video memory. The refresh rate is how often the contents of video memory are sent to the monitor. Frame rate is much more a function of the type of software being used and how well it works with the acceleration capabilities of the video card. It has nothing at all to do with the monitor.

4.The refresh rate is important because it directly impacts the viewability of the screen image. Refresh rates that are too low cause annoying flicker that can be distracting to the viewer and can cause fatigue and eye strain. The refresh rate necessary to avoid this varies with the individual, because it is based on the eye's ability to notice the repainting of the image many times per second.

5.Note that this also depends on the size of the monitor. Flicker is easier to see on a larger monitor than on a small one for two reasons: first, you're just looking at that much more screen; second, you are seeing much more screen using your peripheral vision, which is much more sensitive to noticing flicker.

6.Also note that going to very high refresh rates generally has no positive impact; no person could even tell the difference between a video system running at 120 Hz and one running at 100 Hz. In fact, going to too-high a resolution can be counter-productive. The reason is that the higher the refresh rate, the faster the electron guns have to switch between colors for adjacent pixels. At very high refresh rates there can theoretically be a reduction in the contrast in the displayed image. Τherefore recommend running only at as high a refresh rate as you need to eliminate flicker. 85 Hz is generally more than enough for virtually everyone.

7.The refresh rate is related directly to the resolution of the image--higher resolution images generally have lower refresh rates. Higher refresh rates require the RAMDAC to generate the video images more times per second. The ability of the RAMDAC to do this depends on several variables:

* The general quality of the video card and its circuitry: Some cards are just not designed to go above a certain refresh rate regardless of the other factors.
* Screen resolution: Higher resolutions mean more pixels that the RAMDAC has to pump out to maintain a given refresh rate.
* Video memory bandwidth: The RAMDAC has to read from the video memory the information it puts out to the monitor. The faster it can read this information the faster it can display it. Higher refresh rates require more video bandwidth, which itself depends on several factors .


8.Refresh rates are normally specified for non-interlaced operation, since that is what modern video systems typically use. Some older monitors can only display some of the higher resolutions when using interlacing. Interlacing allows the refresh rate to be double what it normally would be, by displaying alternating lines on each refresh. In essence, half the screen is redrawn at a time. Interlaced operation is normally done at 87 Hz (really 43.5 Hz because of the interlacing) and hence produces flicker that is noticeable by most people.

The table below shows the relationship between screen resolution, refresh rate and the amount of data the RAMDAC must process. The numbers in the table are in MHz, representing how many millions of pixels per second the RAMDAC must output to support a given resolution at a given refresh rate. Many video cards rate their RAMDAC in MHz and you can use this table to see if the card is likely to support the resolution and refresh rate you need. This table includes a 1.32 conversion factor to take into account retrace times (the time that the electron guns are in non-visible areas of the monitor):

Note: Don't forget that at higher resolutions and color depths, video memory bandwidth becomes a limiting factor. The speed of the RAMDAC doesn't matter if the video memory can't provide the necessary data fast
enough.


End of story...Καληνυχτα σας...:happy_4: :happy_4: :happy_4:
 

Attachments


Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps - UNFORGIVEN VS BLIZARD

Συμφωνώ και επαυξάνω...Το να μην σε ενδιαφέρει το θέμα από το να το μετατρέπεις σε Παράγκα του Καραγκιόζη έχει διαφορά...Όπως το βλέπω εγώ
υποχρέωσή σου είναι να κρατάς τις ισορροπίες και όχι να διαιτητεύεις σε Celebrity Deathmatch...Από την στιγμή που οι εμπλεκόμενοι δεν χαβαλεδιάζουν αλλά έχουν μια αντιμαχία δεν βλέπω το λόγο ενός τέτοιου τίτλου...Και στην τελική υπάρχουν και άλλα μέλη που διαβάζουν και κάτι τέτοιο δεν κάνει ιδιαίτερα καλή εντύπωση...

ΥΓ. Πριν αναλάβουμε κάποιες ευθύνες καλό θα είναι να είμαστε σίγουροι οτι μπορούμε να ανταπεξέλθουμε...
Συγνωμη αμα σας χαλασω το κεφι αλλα σε αυτο που λεει ο Μαριος συμφωνω και επαυξανω και εγω.
Οπως φυσικα συμφωνω με τον Χρυσοστομο που ξεκινησε πρωτος.
Δουλεια του συντονιστη δεν ειναι να βλεπει ποσοι ειναι πιο πολλοι και ποσους θα ευχαριστησουμε αλλα να κραταει μια ισοροπια πραγμα που δεν το εχει κανει ποτε μεχρι τωρα γιατι παρακολουθω ολη την ιστορια απο την αρχη.
Το να βαζεις συνεχεια χερι σε καποιον και τους αλλους να τους εχεις να κανουν οτι γουσταρουν και να τους χειροκροτας και να γελας με τα αστεια εναντια καποιου ,δεν ειναι συμπεριφορα συντονιστη.
Δεν ειναι ολα η ταση και το κυμα των ανθρωπων αλλα οι αποψεις και οι αποδειξεις.
Ο jhonny ειναι φιλος γιατι ετσι τον νιωθω πραγματικα αλλα στα συγκεκριμενα θεματα εχει χασει λιγο το μετρο.
Πιστευω να καταλαβει την καλη μου προθεση.
Τελος θα πω οτι εμαθα πολλα πραγματα που δεν ηξερα απο τον unforgiven και τον blizard και ας ηταν κατω απο λιγο αντιξοες συνθηκες.
Ζουμι βγηκε :cool_4:
 





Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.560
Μηνύματα
2.865.623
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top