Συνδεσμολογία των ηλιθίων

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
870
Reaction score
1.204
Απάντηση: Re: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Λυπαμαι αλλα δεν εχεις τι γνωσεις για να γραφεις τετοια αρθρα .... Αυτα που γραφεις ειναι θεμα αποψης και παρουσιαζεις θεματα τα οποια ειναι ημιτελη στερουνται επιστημονικης τεκμηριωσης και με τον τροπο αυτο συμβαλεις στην γενικοτερη αρλουμπολογια που υπαρχει στο διαδικτυο .

βεβαια απο την αλλη μερια σε κατι τετοια βασιζονται και οι αναγνωστες που ειναι ακομα χειροτερα σε τεχνικες γνωσεις απο οτι εισαι εσυ και ετσι εμεις που δουλεουμε επαγγελματικα με τετοια πραγματα κερδιζουμε τον επιουσιον.

Αυτο που εχεις ανεβασει με τα speakon εκτος του οτι εχει δεκαδες λαθη και ανακριβιες εχει και γλωσσικα λαθη και δινει εσφαλμενες εντυπωσεις

Ενω κανεις τον κοπο διαβασε λιγακι παραπανω συχρονη τεχνολογια και το βασικοτερο παψε να σκεφτεσε σαν ηλεκτροτεχνιτης εφοσον μιλας για θεματα ακουστικης ...

Εγω παντως δεν θα ασχοληθω αλλο .
Το όλο άρθρο για τα SpeakON είναι μια σελίδα με φωτογραφίες(που δεν πιστεύω να τις αμφισβητείς) και το παρακάτω κείμενο που μεταφέρω αυτούσιο:
Οι αναγνώστες θα ήθελαν να ξέρουν τι από τα παρακάτω: ‘’ εκτος του οτι εχει δεκαδες λαθη καιανακριβιες εχει και γλωσσικα λαθη και δινει εσφαλμενες εντυπωσεις’’.
Γιατί είναι εύκολο να κατηγορείς και να είσαι αρνητικός αλλά δύσκολο να συμβάλεις. Περιμένω…

'' Τα Speakon connectors Εφευρέθηκαν από την εταιρεία Neutrikτο 1987 και έκτοτε έγιναν Standards για συνδέσεις ενισχυτή-ηχείων σεεπαγγελματικά Audio.Είναι locked, πλήρως προστατευμένα ώστε να εμποδίζεται ηλεκτρικό shock αλλά το σπουδαιότερο να μη προξενούν βραχυκύκλωμα κατά την σύνδεση-αποσύνδεση τους ειδικά όταν οι audio συσκευές είναι εν λειτουργία (όπως συχνά συμβαίνει με τα βύσματα 1/4-inch –TRS).

Τα Speakon κυκλοφορούν στο εμπόριο σαν:


  1. 2-πολικά(για απλά μεγάφωνα ). Το 2-πολικό αρσενικό μπορεί να συνεργαστεί με το 4-πολικό θηλυκό (συνδέοντας τα +1 και -1) και βεβαίως όχι το αντίστροφο -όπως είναι προφανές.
  2. 4-πολικά(για Bi amping):2 πόλοι για το Woofer 2 πόλοι για το Tweeter ,χωρίς βέβαια να απαιτούνται 2 ξεχωριστά ζεύγη καλωδίων.
  3. 8-πολικά (για tri-amping):2 πόλοι για το Woofer , 2 πόλοι για το Mid και 2 πόλοι για το Tweeter – και οι άλλοι 2 πουαπομένουν είναι αχρησιμοποίητοι ,χωρίς βέβαια να απαιτούνται 3 ξεχωριστά ζεύγη καλωδίων.
  4. 8-πολικά (για quad-amping):2 πόλοι για το Subwoofer , 2 πόλοι για το Woofer , 2 πόλοι για το Mid και 2 πόλοι για το Tweeter χωρίς βέβαια να απαιτούνται 4 ξεχωριστά ζεύγη καλωδίων.
 

Μηνύματα
169
Reaction score
62
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Λοιπόν, επειδή κινδυνεύει να χαθεί η αγάπη... να βοηθήσω: Το θέμα εξ'αρχής ουσιαστικά ετέθει μεταξύ bi-wire και bi-amp. Έχουμε και λέμε.. Όταν κάνουμε bi-wire είναι σαν να κάνουμε ένα 10λεπτο ραντεβού για μασάζ απο χοντρή χειροπρακτικό που μοιάζει με τον Αμίν Νταντά. Όταν κάνουμε active bi-amp (& tri & quad etc) έχουμε 48ωρο κλεισμένη σουίτα με δίμετρη Τσέχα σε full service mode. Το να μαλώνουμε για τα καλώδια είναι σαν να μαλώνουμε για το άν θα έχουμε καπουτσίνο ή εσπρέσο ή Γαλλικό καφέ στο μενού.
 


stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
870
Reaction score
1.204
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Αλήθεια σας λέω,αν κάποιοι αποκόμισαν έστω καιεγκυκλοπαιδικές γνώσεις επί του θέματος, χαλάλι. Αν ο τίτλος φάνηκε προσβλητικός ζητώ συγγνώμη , όμως εγώ απλά μετέφρασα τη φράση Fool’s Amping που κάνοντας Googling θα πάρετε :‘’Περίπου12.700.000 αποτελέσματα(0,33 δευτερόλεπτα)’’ που σημαίνει ότι συζητείται σε εκατοντάδες ιστοσελίδες...

Θα επαναλάβω με λίγα λόγια :

standard bi-wiring
Σαν Fool’s Bi- Amping (λέγεται και standard bi-wiring ) λέγεται η 2πλοκαλωδίωση (bi-wiring) με ένα μόνο ενισχυτή. Αυτό δεν συζητάμε σε τόσα posts?
Έχει έναν ενισχυτή και ένα ηχείο (σε κάθε channel) που συνδέονται με δύο ξεχωριστά ζεύγη καλωδίων, όπου στην μία πλευρά (στον ενισχυτή) είναι συνδεδεμένα
αναγκαστικά παράλληλα τα καλώδια αφού έχουμε μία και μοναδική πηγή εξόδου και στην άλλη άκρη (στα ηχεία) καταλήγουν στο κάθε μεγάφωνο . Δηλαδή αυτό ακριβώς που δείχνω στην παρακάτω φωτογραφία:

Επέμενα ότι σ’ ένα σαλόνι , άντε για περίπου 10 μέτρα καλώδιο είτε βάλεις bi-wiring (παραλληλισμένο) είτε απλό ζευγάρι η διαφορά είναι αμελητέα.
Σε αποστάσεις όμως μεγαλύτερες από 30 μέτρα που το καλώδιο έχει υπολογίσιμο insert loss αντί bi – wiring θα βάλεις μεγαλύτερης διατομής καλώδια.

Αν θέλετε να το αναλύσω και με καμπύλες και μαθηματικά πολύ ευχαρίστως.

bi-amping
Ας πούμε και δυο λόγια για το bi-amping (διενίσχυση) όπου για την υλοποίηση του, το bi-wire (2πλοκαλωδίωση) είναι υποχρεωτικό και όπου πράγματι υπάρχουν αποδείξιμα αποτελέσματα βελτίωσης του ήχου σε σχέση με το Standard bi-wire που αναφέρθηκε παραπάνω.
active outboard crossover
Σ’ όλες δε τις ιστοσελίδες που μελέτησα για το bi-amping αυτό αναφέρεται με active outboard crossover (και ταυτόχρονης αποσύνδεσης ήαπομάκρυνσης των εντός των ηχείων passive crossovers) όπως αυτά που δείχνω στιςφωτογραφίες του άρθρου, καθώς με τα active έχεις όπως αναφέρω και δυνατότητες ρυθμιστικών όπως πχ το balance.
Το ερώτημα μου ήταν αν έχετε εμπειρία υλοποίησης bi-amping και με τα εσωτερικά passive crossovers των ηχείων (που γιατί να μη υλοποιείται? Τώρα βέβαια οι ενισχυτές θα είναι πριν τα crossovers….).

Το μόνο που ίσως, κατά τη γνώμη μου, σας μπέρδεψε είναι ότι :
το standard bi-wiring το λένε Fool's
bi amping ( και ΟΧΙ fool's bi wiring).


Επίλογος
Εγώ στη ζωή μου (έγινα 65) έχω το μότο:
''Ο σεβασμός προς τον συνομιλητή είναι πιο σημαντικός από τηνεπιχειρηματολογία. Ο πρώτος δημιουργεί διαλεκτικό πνεύμα, η δεύτερη το τρέφει’’.
Δεν έχουμε τίποτα να κερδίσουμε απλά οι αρνητικές εκφράσεις επιστρέφουν μπούμερανγκ στον εκστομίσοντα αυτές . Θα περιμένω όμως τη δική του εξήγηση και να εντοπίσει τα λάθη. Τότε μόνο θα είναι χρήσιμος. Οι ''κραυγές'' και τα ''συνθήματα'' ποτέ δεν έφεραν θετικά αποτελέσματα σ' οποιαδήποτε δραστηριότητα μας.

Τώρα αν το θέμα έγινε κατανοητό - όπως το πιστεύω- έστω και με μερικές προσβλητικέςεκφράσεις στο πρόσωπο μου το θεωρώ επιτυχία.
Εξ άλλου με τα σχόλια σας μου δώσατε την ευκαιρία ναε μπλουτίσω το άρθρο , όπως πχ με την ενότητα ‘’SpeakON καλώδια’’.
 

Μηνύματα
2.806
Reaction score
1.391
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

η οξείδωση στην επιφάνεια του καλωδιου δεν επηρεάζει? οκ!

αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο...

εχω δοκιμασει πολλες φορες διπλοκαλωδιωση.. η διαφορα φυσικα υπαρχει, αλλες φορες υπερ αλλες κατα...

στο δικο μου συστημα...

καλωδιο ρευματος αν αλλαξω..και με τυφλο τεστ καταλαβαινει κ ο ποιο ασχετος ακροατης την διαφορα...

για να μην πω και την διαφορα απο τις μπανανες των καλωδιων ηχειων vs κατευθείαν το καλωδιο βιδωμενο στο ηχειο

εδω μεσα εχουν αναφερθεί κ παραδείγματα με τις λαμπες πυράκτωσης... οκ και παλι !
 

Μηνύματα
3.188
Reaction score
209
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Μισό λεπτάκι stefanos604 για να μην μπερδευόμαστε.

Ζητάς εμπΥρία με τα εσωτερικά παθητικά crossovers? Επειδή εγώ είμαι του κρασιού, θα σου αναφέρω δύο παραδείγματα. Τη διενίσχυση που μπορείς να πραγματοποιήσεις με οποιοδήποτε ηχείο έχει τέσσερις μπόρνες (ακροδέκτες) και δύο ενισχυτές, και τα αυτοενισχυόμενα (όχι ενεργά δηλαδή) ηχεία.

Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει διενίσχυση με παθητικά crossovers.

Ελπίζω να σε κάλυψα. Τώρα από εμπΥρία με αυτού του τύπου τη διενίσχυση, εγώ προτιμώ Amstel. Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις η ενεργή διενίσχυση είναι καλύτερη.
 

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
870
Reaction score
1.204
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Η διενίσχυση με την οποία ασχολήθηκε το άρθρο ήταν με outboard active crossover που προηγείται των ενισχυτών ενώ με τα passive crossovers οι ενισχυτές προηγούνται αυτών.
Τα αυτοενισχυόμενα ηχεία να ανέφερα εδώ: http://stefanos6.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html
Ζήτησα την εμπειρία με το αν υπάρχουν διαφορές μεταξύ των 2 συστημάτων.
Ευχαριστώ για το σχόλιο
 

Μηνύματα
3.188
Reaction score
209
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Πολύ φοβάμαι ότι δεν έχεις αναφερθεί σε αυτοενισχυόμενα ούτε ενεργά ηχεία. Δεν βλέπω κάτι τέτοιο στο link σου.

Επιπλέον θα πρέπει να γνωρίζεις ότι τα αυτοενισχυόμενα ηχεία φέρουν δικό τους ενσωματωμένο ενισχυτή, όπως και τα ενεργά, με τη διαφορά ότι στα δεύτερα οι ενισχυτές κάνουν ενίσχυση μετά τo crossover.

Τέλος πάντων, βλέπω ότι το blog σου είναι ελλιπές ως προς τη διενίσχυση και τη διπλοκαλωδίωση.

Τι ακριβώς θέλεις να μάθεις για τη διενίσχυση με παθητικό crossover; Είναι απλά τα πράγματα. Έχεις δύο ενισχυτές, ένα για κάθε μέρος του crossover.
 


stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
870
Reaction score
1.204
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Όταν ένα σύστημα ηχείων εγκατασταθεί σε μια αίθουσα, υπάρχει διαδραστικότητα αυτού με τον χώρο της αίθουσας και αυτό παράγει αντίθετα από τα προσδοκόμενα αποτελέσματα για τον ήχο .
Ακόμα κι ένα ‘’τέλειο ‘’ σύστημα ηχείων υποβιβάζεται από τον περιβάλλοντα χώρο.
Θα πρέπει λοιπόν για να αντισταθμιστεί αυτός ο υποβιβασμός τα ηχεία να έχουν ευρείες δυνατότητες ρυθμίσεων.
Τα active crossovers έχουν ρυθμιστικά ώστε να αντισταθμίζουν τέτοια ‘’λάθη’’ του χώρου.

Τα αναφερόμενα σου τα γνωρίζω. Το blog όμως αναφέρεται στο μεγαλύτερο μέρος τους σε έννοιες που βοηθούν τους μουσικούς γι αυτό και δεν υπάρχει πλήρης ανάλυση που θα ήταν δυσκολονόητη από μη ηλεκτρονικούς , μουσικοτεχνολόγους και ηχολήπτες . Εξ άλλου βλέπετε ότι το παρών άρθρο το έχω σε διαφορετικό ιστολόγιο ( Audio για ΟΛΟΥΣ ) και όχι στο ιστολόγιο (Audio για μουσικούς) όπου έχω τα αυτοενισχυόμενα ηχεία και αυτοενισχυόμενες κονσόλες που ενδιαφέρουν τους μουσικούς αλλά πρέπει να είναι περιεκτικά μεν σύντομα δε.

Εγώ είμαι ηλεκτρονικός (έστω της παλιάς σχολής του 1968) και επειδή την ιστοσελίδα επισκέπτονται σίγουρα και μουσικοτεχνολόγοι και ηχολήπτες θα ήθελα την εμπειρία τους (ή όσων έχουν τέτοια εμπειρία σύγκρισης) αν υπάρχει πραγματική διαφορά μεταξύ των 2 συστημάτων (με active & passive crossover).

Το Thread ξεκίνησε με το πρώτο μου post που έλεγε: ‘’ Θα παρακαλούσα όσοι έχουν εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο να εκφράσουν τις απόψεις τους. Προσωπικά δεν έχω εμπειρία αναφερόμενες συνδεσμολογίες και τα αναγραφόμενα είναι ότι έχω συγκρατήσει από βιβλία και ξένες ιστοσελίδες.’’
Με τη συζήτηση λοιπόν, αν θα έχετε προσέξει, το άρθρο εμπλουτίστηκε και με νέες ενότητες και links (όπως πχ με τα καλώδια speakon) και που οφείλονται και σε σχόλια δικά σας και ελπίζω να εμπλουτιστεί κι άλλο. Πολλές φορές ένα σχόλια υπερκεράζει το ίδιο το άρθρο. Έχω κάνει κι άλλα τέτοια πολυσέλιδα άρθρα (Στην Αρμονία Μουσικής) με τις περισσότερες ενότητες από τα σχόλια και τις παρατηρήσεις των επισκεπτών και αποδείχτηκαν τελικά πιο επιτυχημένα.


Ευχαριστώ για το σχόλιο
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Το άρθρο από το οποίο πήρες τον τίτλο αυτού του νήματος,αναφέρει αναλυτικότατα μειονεκτήματα και πλονεκτήματα κάθε εφαρμογής.Είναι αυτό,έτσι;
Εγώ θα στεκόμουν στα σημεία που έχω διαπιστώσει κι ο ίδιος εφαρμόζοντας ενεργή διενίσχυση και ειδικά στα παρακάτω:


1.4 - Actual vs Effective Power
If we assume that our 100 Watt amplifiers will be handling exactly the same peak amplitudes with typical program input, then we have a total of 200 Watts for the combined program material. So, where does the magic come into this? This amp combination will sound (and measure) as if it were 400 Watts - twice as much "effective" power as there is real power. For this to make sense, we need to back track a little.
Imagine a sine wave signal of 100Hz at an amplitude of 28V RMS. For an 8 ohm load, this equates to about 100W (98 actually). The same amplitude at 1000Hz will be exactly the same power. Now add the two signals together, in the same way that signals add together in music. We are interested only in the peak amplitude, the RMS value indicates that the power is only 3dB higher, but it is only when an oscilloscope is used that the true picture emerges.
We will now see a low-frequency waveform, with a higher frequency waveform superimposed - the high frequency signal will be riding up and down the path of the low frequency signal. If we were to perform a calculation (or simply measure the combined signal with an oscilloscope), we will see that the peak amplitude has doubled. The effective RMS value (most multimeters will get this wrong unless they are true RMS types) is 40 Volts, and this would imply 200W. Although this is the real RMS voltage, it totally underestimates the amplifier power needed to reproduce it cleanly. An oscilloscope shows 80V peak for the same waveform, so the amplifier must be capable of passing an 80V peak signal - a 400W amplifier.

1.5 - Separating The Signals A passive crossover will separate the two signals shown above and feed each to the appropriate loudspeaker in the system. The amplifier must be capable of handling the entire composite waveform, so for our previous example of 100 Watts for each signal individually, must be capable of 400 Watts to reproduce the waveform without distortion.
If we now we separate these signals again - prior to the power amp - and using an electronic crossover, we have an entirely different situation. (Note: It is assumed for the sake of this article that the crossover frequency is near the halfway point between the two discrete frequencies of Figure 2.) Each signal is now supplied to its own 100W amplifier (there will be but a hint of the other frequency still visible on an oscilloscope, since the filters are not "perfect") and thence to the loudspeakers. The amplifiers are not clipping, both signals are reproduced at their original power, and the effective result is that we are emulating a 400 Watt amp with two 100 Watt units.
By way of comparison, the waveforms in Figures 3A, 3B and 3C show what happens if the composite waveform is fed into a single 100 Watt amplifier, and we try to obtain the same power output as before. Once the amplifier's output voltage attempts to exceed the internal power supply voltage, the amplifier clips the tops and bottoms of the waveform - resulting in harsh distortion and placing tweeters at extreme risk due to the additional high frequency energy which is created by the sharp transitions of the clipped waveform, and even more so by the compression of the signal (see Speaker Damage). This also adds a considerable amount of intermodulation distortion to the signal, so the distortion is not just harmonic, but can also be discordant (not harmonically related).

Φυσικά όλα μετράνε.Αλλά αυτά είναι μια αρχή.
 

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
870
Reaction score
1.204
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Το συγκεκριμένο θέμα είναι πολύ παλιό ( από τη δεκαετία του 70 που ξεκίνησε το High end audio).
Το έγραψα ορμώμενος από το ότι το active crossover , χρησιμοποιείται στα επαγγελματικά ΡΑ συστήματα που χρησιμοποιούν και οι μουσικοί , και επί τη ευκαιρία επειδή είδα σε πολλά άρθρα ότι στο bi-amping που χρησιμοποιείται στο Hi-Fi , ''αποκλειστικά'' χρησιμοποιούνται active crossovers (και ελάχιστα passive crossovers ). Μπορεί να το είδα και το άρθρο που αναφέρεις γιατί μελέτησα τόσα πολλά που απλά κρατούσα σημειώσεις.

Καληνύχτα
 

Μηνύματα
169
Reaction score
62
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Η αφαίρεση των κυκλωμάτων παθητικών κροσόβερ μεταξύ ενισχυτή και μεγαφώνου (σε μένα τουλάχιστον) υπήρξε ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ σε αυτό που άκουσα, προς το καλύτερο εννοείται. Βασική προϋπόθεση όμως είναι η ύπαρξη ενός ενεργού συστήματος κροσόβερ που να σου παρέχει τη δυνατότητα παρέμβασης σε κρίσιμες παραμέτορυς όπως αποκοπές και καθυστέρηση σε ΚΑΘΕ ΦΑΣΜΑ! Για να πάμε και ένα βήμα παρακάτω, προσωπικά τα χάι ενδ κροσόβερ όπου για να αλλάξεις μία συχνότητα αποκοπής πρέπει να αλλάξεις πλακέτα τα θεωρώ κοροιδία. Δε μιλάμε βέβαια γαι ρυθμίσεις delay που είναι εξίσου σημαντικές για τις διορθώσεις σου και που επίσης αγνοούνται επειδικτικά απο υποτιθέμενες χάι ενδ υλοποιήσεις. Με 3-4 κατοστάρικα παίρνεις ένα entry level επαγγελματικό κρος΄, διαθέτεις τον αντίστοιχο χρόνο για διάβασμα και ακόμη περισσότερη υπομονή και λύνεις όλες τις απορίες σου ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΟΥ (αλλά χωρίς εχεμύθεια όμως για να μοιραστείς ότι αποκομίσεις με εμάς τους λοιπούς βλαμμένους εδώ) Ξεκίνα απο εδώ αν θές http://sound.westhost.com/bi-amp.htm
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

.................................................................
Closing argument

Η διπλοκαλωδιωση σε οποιοδηποτε συστημα εχει να προσφερει απαλλαγη του καλωδιου απο το μισο σχεδον πακετο , απο πλευρας συχνοτητας και απο πλευρας ισχυος , και δεν μπορει να λυθει μεσω μεγαλυτερης διατομης ειδικοτερα στις υψηλες συχνοτητες λογο του επιδερμικου φαινομενου Προσθετικα ειναι καλυτερο απο καθε διψασμενο να πινει νερο διπλα στην πηγη παρα απο εναν σωληνα που πινει και καποιος αλλος .

σε οποιοδηποτε συστημα εφαρομστει διπλοκαλωδιωση θα υπαρχει κερδος , ευκολοτερη παραδοση της ισχυος σε καθε μοναδα , και αρα ταχυτερη , μεγαλυτερη ταξη στο τελικο αποτελεσμα και καλυτερος και καθαροτερος ηχος . Σαφως σε ενα συστημα της πλακας ποσοστιαια η βελτιωση θα ειναι απειροελαχιστη ενο σε ενα λιγο σοβαροτερο και αναλυτικοτερο συστημα ο ακροατης θα νιωσει αλλο αερα στο συστημα του .
................................................
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
Α χα, εδω ειμαστε! Αρα αν βαλουμε ενα 4αρι καλωδιο στα μεσαιοχαμηλα (σαν αυτο http://www.emimikos.gr/shop/product.php?productid=17447&cat=503&page=1) και ενα υπαρχον 2,5αρι στα υψηλα (ultralink challenger 14awg 6N 2,5mm) θα ανυψωσουμε τα πριμα (πλεον του ξαλαφρωματος του φορτιου);
Ας προσθέσω κι εγώ λοιπόν την άποψη μου ως πρώην κάτοχος των ίδιων ηχείων.
Με την σειρά που το γράφω εφάρμοσα μονοκαλωδίωση-διπλοκαλωδίωση-παθητική διενίσχυση.
(Τώρα έχω πάει σε ενεργή διενίσχυση αλλά με άλλα ηχεία,φτιαγμένα γι' αυτήν την δουλειά,αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.)
............................................................................................
Λοιπόν,ευτυχώς ή δυστυχώς,κάθε αλλαγή ακουγόταν.Κι ακουγόταν έντονα.
Μεταξύ των δύο πρώτων,οι διαφορές ήταν μικρές και είχαν να κάνουν πιο πολύ με την τονικότητα,των αέρα στα υψηλά και την αίσθηση του ξεκούραστου που δίνει μερικές φορές το αποτέλεσμα.
Μεταξύ των δύο τελευταίων,δεν υπήρχε καμία σχέση,όλα ήταν πιο μεγάλα,τα δυναμικά ήταν καταιγιστικά,οι ενισχυτές έπαιζαν στο ρελαντί (ούτε καν ζεσταίνονταν,είχα αναθέσει στον έναν ενισχυτή μπασα και στον άλλο τα πρίμα).

Μετά από αυτά βέβαια,χρειάστηκε να καταπιώ λίγο την γλώσσα μου,αλλά απέκτησα και το χαμόγελο που σου δίνει η βελτίωση όταν είναι συγκεκριμένη και πέραν αμφιβολίας.
Λοιπον...δοκιμες!
Ο Σωκρατης δικαιωνεται, οπως βεβαια και ο Σακης Π. - στα τονισμενα των κειμενων τους. Η δοκιμη κρατησε ομως ελαχιστα (περιμενε φορτωμενο το οχημα για αναχωρηση), η ακουστικη μνημη πιστοποιησε πως "κατι" ακουγεται διαφορετικα (placedo; μπα, ισως...), μα το γεγονος ειναι οτι η αισθηση του ηχου αλλαξε εμφανως (ακουγοταν πολυ πιο ευχαριστα και αερατα). Περι βελτιωσης πριμων κλπ δεν κατεστη δυνατο να διαπιστωθει (α/β συγκριση δεν εγινε), αλλα αφου μου αρεσε το αποτελεσμα λεω χαλαλι το 100αρικο (τελικα τα καλωδια ειναι...10μ - εκτος κι αν με εκλεψαν στο ζυγι, δεν τα μετρησα). Περισσοτερα εν καιρω - προηγουνται οι ...βουτιες (με βουλωμενα αυτια μη χασουμε τα...πριμα:biggrin:)
 

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
870
Reaction score
1.204
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Ας δούμε και τι λέει και η εγκυκλοπαίδια http://en.wikipedia.org/wiki/Bi-wiring :

Εδώ , μάλλον για θέμα μη προσβολής , αντί της φράσης Fool's Amping'' χρησιμοποιεί μια πιο ήπια ''Buy- wiring'' και παραδέχεται ότι στην Hi-Fi καινότητα πολλοί υποστηρίζουν ότι υπάρχει βελτίωση.

It is overlooked that both ways (connecting the two drivers at either the amplifier's end, or internally the speaker cabinet) of making speaker connections are electrically equivalent. This has led some to sarcastically refer to the practice as "buy-wiring", implying it is nothing more than a marketing gimmick for expensive speaker wire.[SUP][1][/SUP]
One possible explanation may be that the increased amount of cable (i.e. twice the amount) is providing a lower electrical resistance and therefore allowing more current through to the loudspeaker. The same effect could therefore be achieved by just using a thicker cable.
However, there are many people in the hi-fi community[SUP][who?][/SUP] who fully accept that bi-wiring brings an audible improvement over standard single cabling[SUP][citation needed][/SUP]. Bi-wiring should not be confused with the hi-fi practice of bi-amping, which brings a true separation of signal frequencies.
 

Μηνύματα
1.108
Reaction score
169
Απάντηση: Συνδεσμολογία των ηλιθίων

Από τη στιγμή που έχουμε διαφορά στην αντίσταση, όσο μικρή και να είναι αυτή, ΔΕΝ έχουμε electrical equivalency...

Έχουμε διαφορά. Μικρή, αλλά διαφορά...

Επίσης και πάλι φαίνεται να αγνοείται τελείως το skin effect , παρ΄ όλο που προφανώς δίνει κάποιο προβάδισμα στη χρήση περισσότερων κλώνων, και παρ΄όλο που αναλύεται στο wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Skin_effect
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.121
Μηνύματα
3.043.127
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top