Σωστοί τρόποι για συγκρίσεις Α-Β ...

A

amoustakas

Guest
Το αντικειμενικά καλύτερο αντίκειται στο κριτήριο της αξίας. Η αξία είναι μέγεθος υποκειμενικό, όπως και η τιμή πώλησης (αν αυτήν την τελευταία εννοείτε τελικά). Συγγνώμη, αλλά βραχυκύκλωσα. Πώς να βγάλω άκρη, εντάξει δηλαδή... πώς...
Κι εγω βραχυκυκλωνω οταν μου γραφουν οτι το modi μετραει καλυτερα (αρα ειναι καλυτερο) απο τον yggrasil. απλα δεν γινεται κατι τετοιο.
Το αντικειμενικα καλυτερο ποθεν προκυπτει οτι αντικειται στο κριτηριο της αξιας;
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.100
Reaction score
20.576
Το ξαναγράφω. Για τελευταία φορά. Η αξία είναι έννοια υποκειμενική. Υ-ΠΟ-ΚΕΙ-ΜΕ-ΝΙ-ΚΗ.
 

A

AKARL

Guest
Σύμφωνα με τους κλασικούς (Σμιθ, Ρικάρντο, Μαρξ) η έννοια της αξίας είναι αντικειμενική και υπολογίσιμη. Εμάς, όμως, μας ενδιαφέρει η έννοια της υπεραξίας. Με απλά λόγια: Ο φετιχικός χαρακτήρας του καπιταλιστικού κέρδους προκύπτει και από το γεγονός ότι η αρχική μορφή με την οποία συναντώνται το κεφάλαιο και η μισθωτή εργασία στην αγορά εργασίας, μεταμφιέζεται και η ίδια η υπεραξία δεν εμφανίζεται σαν προϊόν της ιδιοποιημένης απλήρωτης μισθωτής εργασίας, αλλά σαν περίσσευμα της τιμής πούλησης του εμπορεύματος, πάνω από την τιμή κόστους του. Γι' αυτό η τιμή κόστους του εμπορεύματος στην προκειμένη περίπτωση παρουσιάζεται εύκολα σαν να είναι η πραγματική του αξία, έτσι, που "... το κέρδος παρουσιάζεται σαν περίσσευμα της τιμής πώλησης των εμπορευμάτων πάνω από την ενυπάρχουσα σε αυτά αξία". Εντάξει;
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.442
Reaction score
50.537
Αυτός ο χαβαλες ότι το αυτί είναι καλύτερο και πιο αξιόπιστο από τα μετρητικά συστήματα αξιολόγησης μηχανημάτων, κάποτε θα πρέπει να τελειώσει.
- μα δεν άρχισε ποτέ, το αυτί είναι ο ποιο αξιόπιστος υποκειμενικος κριτής και όχι όργανο μέτρησης, μπορώ να ισοσταθμισω το τελικό αποτέλεσμα by the book και παράλληλα να το "πειράξω" by αυτί,,, είναι δύο διαφορετικές προσεγγίσεις
 



Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Αντικειμενικά καλύτερο? ... έννοιες προβληματικές και οι δύο.

Για την ακρίβεια, ο πραγματικός αξιολογητής δεν είναι το αυτί, αλλά το ανθρώπινο σύστημα ακοής, δηλαδή μαζί με τον εγκέφαλο.

Οι εργαστηριακές μετρήσεις, υπό ελεγχόμενες συνθήκες βοηθούν στη σχεδίαση και στην αντικειμενικότερη αξιολόγηση. Υπάρχει πληθώρα τεχνικών χαρακτηριστικών παραμέτρων και μετρήσεων, από τα οποία είναι δυνατό να εξαχθούν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα αξιολόγησης . Ορισμένες τεχνικές παράμετροι και μετρήσεις είναι περισσότερο σημαντικές και έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από άλλες. Επίσης υπάρχουν αρκετές μέθοδοι διεξαγωγής μετρήσεων, η κάθε μία με τις δικές της ιδιαιτερότητες και χαρακτηριστικά ακρίβειας. Η ερμηνεία των αποτελεσμάτων της κάθε τεχνικής έχει ξεχωριστή βαρύτητα και ο απλός καταναλωτής / χρήστης δεν θα πρέπει να εστιάζεται υπερβολικά σε κάποια μέτρηση ή χαρακτηριστικό, εις βάρος των υπολοίπων, καθώς καμία υλοποίηση δεν είναι απολύτως τέλεια και τελικά θα πρέπει να επιδιώκεται η κατάλληλη ισορροπία για την εφαρμογή για την οποία προορίζεται.

Και επειδή, οι περισσότερες μετρήσεις έχουν στατικό χαρακτήρα σταθερής κατάστασης, γεγονός που σημαίνει ότι τα δυναμικού χαρακτήρα προβλήματα δεν εντοπίζονται εύκολα, παρά μόνο μετά από προσεκτικές ακροάσεις αξιολόγησης, από εκπαιδευμένους ακροατές / αξιολογητές.

Είναι γνωστό επίσης το λεγόμενο voicing, δηλαδή η τελική ρύθμιση του ηχείου από τους κατασκευαστές. Οι ενδεχόμενες επεμβάσεις διεξάγονται με βάση την ερμηνεία των μετρήσεων, σε συσχετισμό με το ακουστικό αποτέλεσμα των ακροάσεων.
Κάποιες φορές, οι επεμβάσεις αυτές έχουν επιδιωκόμενο στόχο τη λειτουργία του ηχείου σε πραγματικούς, καθημερινούς χώρους ακρόασης, σύμφωνα με τη φιλοσοφία και τις ψυχοακουστικές αντιλήψεις του σχεδιαστή.
 

A

amoustakas

Guest
Είναι γνωστό επίσης το λεγόμενο voicing, δηλαδή η τελική ρύθμιση του ηχείου από τους κατασκευαστές. Οι ενδεχόμενες επεμβάσεις διεξάγονται με βάση την ερμηνεία των μετρήσεων, σε συσχετισμό με το ακουστικό αποτέλεσμα των ακροάσεων.
Κάποιες φορές, οι επεμβάσεις αυτές έχουν επιδιωκόμενο στόχο τη λειτουργία του ηχείου σε πραγματικούς, καθημερινούς χώρους ακρόασης, σύμφωνα με τη φιλοσοφία και τις ψυχοακουστικές αντιλήψεις του σχεδιαστή.
Κάτι τέτοιο δεν κάνει και η Harbeth; :D
 


Μηνύματα
4.878
Reaction score
25.864
Σε επισ/κά άρθρα διαβάζουμε πως τα αφτιά μας έχουν πτώση απόδοσης μετά τα 40 και πολύ βάζω,επίσης όλα τα αφτιά δεν ακούνε ακριβώς ίδια λόγο κατασκευής -σχήματος.Τώρα οι μετρήσεις είναι μετρήσεις δεν αμφισβητούνται αλλά,υπάρχουν άριστες μετρήσεις που στα αφτιά μου δεν αρέσουν.Τι διαλέγω λοιπόν ; Μάλλον οι πλειοψηφία θα πει τα αφτιά μας.Επομένως το ιδανικό είναι μετρήσεις και αφτιά να είναι σε ικανοποιητική κατάσταση!:dance2::acute::beach::lolsign:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.285
Τα περί voicing είχαν κάποτε νόημα, όταν ήταν επιστημονική φαντασία η ισοστάθμιση χώρου και ανεπαρκής η επεξεργαστική ισχύς για το dsp. Επίσης όταν ήταν της μόδας η εξάλειψη των ρυθμιστικών τονικότητας, για να ακούγεται φλατ, κι επειδή το φλατ δεν ακούγεται, χρειαζότανε ματσινγκ με καλώδια και voicing με πυκνωτές.

Στην σύγχρονη πραγματικότητα, όπου τα οφέλη της προηγμένης ισοστάθμισης χώρου είναι εύκολα προσβάσιμα από τους απλούς χρήστες, αυτές οι κολοκυθόπιτες του voicing των λίγων ντεσιμπέλ εδώ κι εκεί, παν περίπατο κάτω από τον οδοστρωτήρα του απαραίτητου dsp που εφαρμόζεται πχ από το ντιρακ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.285
Τώρα βέβαια, υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που στηρίζονται στα καλώδια και στα πολυμπριζα, όπως και στο ιδιαίτερο "voicing" κάθε μηχανήματος, ώστε συνδυάζοντάς τα όλα μαζί, σε έναν χώρο συνήθως εντελώς αφροντιστο, μετά από αλλεπάλληλες ακροάσεις όχι τυφλές και όχι σωστά στημένες, να βγάλουν "χροιές" από ημιμονοφωνικό βινύλιο, χωρίς σαμπ γιατί χαλάει τη μουσικότητα και χωρίς ισοστάθμιση γιατί διώχνει τις χροιές.

Προσπαθούν να φτιάξουν ταργκετ κερβ, χωρίς ένα σύστημα ισοστάθμισης και χωρίς να ασχολούνται καθόλου με το χώρο, αλλά πληρώνοντας όσα λεφτά θες για πολυμπριζα ..

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.283
Reaction score
853
Αν ισχύουν όλα αυτά γιατί πάμε στις εκθέσεις και ακούμε το υποκειμενικό του αυτιού? Εκτός και αν πρόκειτε περι προσωπικής αγοράς. Αν ισχύει αυτό τότε γιατί την επώμενη μέρα λέμε πως έπαιζε το χ και το ψ εφόσον υπάρχει το pdf και μπορούμε να δούμε πως παίζει το σύστημα.
Προσωπικά δεν υποβαθμίζω το αισθητήριο της ακοής διότι με αυτό αντιλαμβάνομαι τη χροιά!
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Τώρα βέβαια, υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που στηρίζονται στα καλώδια και στα πολυμπριζα....
....Προσπαθούν να φτιάξουν ταργκετ κερβ, χωρίς ένα σύστημα ισοστάθμισης και χωρίς να ασχολούνται καθόλου με το χώρο, αλλά πληρώνοντας όσα λεφτά θες για πολυμπριζα ..
Δεν κανουν αυτη τη δουλεια.
Βελτιωνουν τον ηχο με αλλο τροπο.
Ψαξτο καλυτερα. Αξιζει τον κοπο.
 

Μηνύματα
2.120
Reaction score
5.566
Αυτός ο χαβαλες ότι το αυτί είναι καλύτερο και πιο αξιόπιστο από τα μετρητικά συστήματα αξιολόγησης μηχανημάτων, κάποτε θα πρέπει να τελειώσει.
Μπορει να τελειωσει οταν δεν θα υπαρχουν ηχοληπτες για να κανουν την δουλεια που κανουν με τα αυτια,και μηχανικοι ηχου για να κανουν αυτο που κανουν με τα αυτια ,και απλα θα γραφοναι ολα οπως "πρεπει" απο μηχανηματα. Δεν ειναι τυχαιο οτι σε σοβαρες σχολες ηχοληψιας στο εξωτερικο οι υποψηφιοι πρεπει να γνωρισουν τουλαχιστον δυο οργανα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.285
Όπως έχω ξαναπεί, η ηχογράφηση είναι τέχνη και το αποτέλεσμα είναι καλλιτεχνικής έκφρασης δημιουργία.

Ηχολήπτες και μαστεραδες ασχολούνται με άλλο αντικείμενο με τους μηχανικούς που φτιάχνουν συσκευές. Κακώς συγχέονται αυτά.

Οι πρώτοι θα περάσουν στην ηχογράφηση αυτό που τους εκφράζει καλλιτεχνικά, και οι δεύτεροι θα φτιάξουν μηχανήματα που να μην αλλοιώνουν την ηχογράφηση, πιστής αναπαραγωγής, χωρίς αλατοπιπερο. Έχει βάλει ο μαστερας όσο ήθελε ..
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
ακόμη και η ψηφιακή ισοστάθμιση έχει τα όρια της ... προσπαθεί να διορθώσει συστήματα μικτής (μη ελάχιστης) φάσης όπως είναι τα περισσότερα ηχεία και χώροι ακρόασης με τεχνικές ελάχιστης φάσης ή με άλλες προσεγγιστικές τεχνικές που παλεύουν να εξομαλύνουν τον ολοδιαβατό όρο που εισάγει group delay.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.285
Το όλο σκηνικό, μπορεί άνετα να προσεγγιστεί ως ζωγραφική, όπου οι άνθρωποι που εμπλέκονται με το δημιουργικό στοιχείο (καλλιτεχνες, ηχολήπτες, μαστεραδες κλπ) δημιουργούν ένα πίνακα ζωγραφικής.

Μετά, η παραγωγή σκαναρει αυτόν τον πίνακα, και μοιράζει το αρχείο σκαναρισματος στον κόσμο.

Ο κόσμος αγοράζει έναν εκτυπωτή, να εκτυπώσει το αρχείο για να δει τον πίνακα ζωγραφικής. Ως χαρτί θα χρησιμοποιηθεί ο χώρος, όσο πιο "λευκός" είναι, τόσο πιο ωραία η εκτύπωση. Ο εκτυπωτής θέλει καλιμπραρισμα, και μάλιστα με βάση το χαρτί που θα χρησιμοποιηθεί, ώστε να εκτυπωθούν σωστά τα χρώματα του πίνακα, όπως αυτά έχουν αποτυπωθεί στο αρχείο που αγοράστηκε.

Τώρα το κάθε αρχείο, μπορεί να περιέχει διαφορετικά πράγματα, λόγου χάριν οι κραφτγουερκ έφτιαξαν τον δίσκο 3D, με όλα τους τα τραγούδια σε ιδιαίτερα τρισδιάστατη μορφή, με χρήση έντονη των ατμος και των περιφερικών ηχείων, καθώς οι ίδιοι ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για αυτό το θέμα, και στις τελευταίες συναυλίες τους ήταν τρομερό το οπτικοακουστικό σόου που χάρηκαν οι θεατές ακροατές.
Στο σποτιφαι υπάρχουν αυτά τα 3D άλμπουμ, αλλά σε δικάναλη μορφή, όχι στο αυθεντικό πολυκάναλο μαστερινγκ, που μάλιστα έχει και ειδικές εκδόσεις για ακουστικά.
Δηλαδή, το σκάνερ της παραγωγής, δεν είχε ας πούμε μεγάλο εύρος διαβαθμισεων ή ήταν ασπρόμαυρο, οπότε ακούγοντας σποτιφαι, βλέπεις μια ασπρόμαυρη εκδοχή του έργου.

Άλλα έργα έχουν τα βιολιά μπροστά, άλλα τα έχουν να πετάνε, δεν κρίνουμε τι κάνουν οι δημιουργοί.

Στο χέρι μας είναι να έχουμε τέτοιο εκτυπωτή στο σπίτι,που να μπορεί να εκτυπώσει και έγχρωμες εικόνες, ή μόνο ασπρόμαυρες, ή μόνο με ένα χρώμα, κόκκινο.

Σίγουρα όλοι δε μπορούμε να έχουμε λευκό χαρτί, και σίγουρα δε μπορούμε να αποκτήσουμε εκτυπωτή που να πληρεί όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές που χρειάζεται για να εκτυπώσει με άριστο τρόπο το έργο ζωγραφικής.

Αυτό το γνωρίζει η βιομηχανία, και γι'αυτό κυκλοφορεί εκτυπωτές ασπρόμαυρους και μικρού μεγέθους, μέχρι και τεράστια πλοτερ.

Ωστόσο, οι προγιαγραφες είναι σαφέστατες. Τόσο βάθος χρώματος, τόση ανάλυση στην ιντσα, τόσο κοντραστ.

Κάπως έτσι είναι και οι προδιαγραφές στο οντιο, τόσο δυναμικό εύρος, τόσο συχνοτικο εύρος, τόσες στάθμες αναφοράς, τόσες κορυφής, αυτό το στεπ ρισπονς, αυτές είναι οι καλπυλες ακουστοτητας και αυτές οι ταργκετ κερβ για καλιμπραρισμα του εκτυπωτή, αυτοί είναι οι χρόνοι αντήχησης για λευκό χαρτί.

Ποιο αλατοπιπερο;
 




Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.190
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top