LUXMAN
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 1.995
- Reaction score
- 69
Ακη το φρεναρισμα αμεσως μετα την υποστροφη δυναμης δεν δινει μεταφορα βαρους αλλα μπλοκαρισμα και περισσοτερη υποστροφη .Βρε luxman, τι είναι αυτά που λες; Μιλάς για dragster τώρα, που δεν ακούν στο τιμόνι γιατί σχεδόν σηκώνονται από το έδαφος μπροστά όταν ξεκινούν;
Μιλάμε για την συγκεκριμένη περίπτωση, όπου ο οδηγός (Θεός να τον κάνει) προσπαθεί να στρίψει και να πατήσει λίγο γκάζι μπας και γυρίσει, αλλά τελικά καταλαβαίνει ότι έχει πολλά χλμ και ούτε οι λαστιχάρες της Enzo δεν κολλάνε έτσι που τα κατάφερε, και πέφτει στα φρένα, που του κάνουν την κατάσταση χειρότερη!
Εσύ μιλάς για τσαρούχιασμα γκαζιού που σε αυτοκίνητα με πολλούς ίππους μπορεί, πιθανόν, να κάνει τόσο μεγάλη μεταφορά βάρους στον πίσω άξονα που να ελαφρύνει ο μπροστά και να μην στρίβει...σωστά τότε, πρέπει να αφήσουμε λίγο γκάζι για να έρθει το βάρος και στον μπροστά άξονα και να αποκτήσουμε περισσότερη πρόσφυση.
Αν είχε γίνει ότι λες στην περίπτωση αυτή, το φρενάρισμα θα έδινε την επιθυμητή μεταφορά βάρους, και θα έστριβε το αυτοκίνητο. Αλλά δεν έγινε έτσι.
Τα πετάλια τα χαϊδεύουμε, δεν τα τσαρουχώνουμε! :happy_5::happy_8:
Υποστροφη δυναμης παρουσιαζεται και με ελαχιστα χιλιομετρα σε πισωκινητα αυτοκινητα . Δεν χρειαζεται να υποθετουμε dragterαδικα αυτοκινητα για το φαινομενο της υποστροφης δυναμης .
Επισης σε καθεστως μειωμενης προσφυσης , οπως βρεγμενη ασφαλτος , χαλικια , σκονη ,εμφανιζεται ακομα ευκολοτερα η υποστροφη δυναμης .