Το καλύτερο καλώδιο ηχείων

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Για να βοηθήσω λίγο ακόμη, τα περισσότερα συμβατικά καλώδια ηχείων έχουν σύνθετη (μιγαδική) αντίσταση που μεταβάλλεται κατά εκατοντάδες Ω μέσα στο ακουστικό φάσμα, και ολίσθηση φάσης (διαφορά μεταξύ ρεύματος και τάσης) η οποία στα όρια του ακουστικού φάσματος φθάνει εύκολα, πχ τις 90 μοίρες.

Τα λεγόμενα καλώδια χαμηλής αυτεπαγωγής έχουν σχεδόν σταθερή σύνθετη (μιγαδική) αντίσταση που μεταβάλλεται ελάχιστα μέσα στο ακουστικό φάσμα (τόσο σε μέτρο όσο και φάση). Αυτό υποτίθεται ότι βοηθά στο καθαρότερο και ακριβέστερο ηχητικό αποτέλεσμα, και κυρίως στη μη-κουραστική πολύωρη ακρόαση.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.051
Reaction score
20.464
Απάντηση: Re: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

Για να βοηθήσω λίγο ακόμη, τα περισσότερα συμβατικά καλώδια ηχείων έχουν σύνθετη (μιγαδική) αντίσταση που μεταβάλλεται κατά εκατοντάδες Ω μέσα στο ακουστικό φάσμα, και ολίσθηση φάσης (διαφορά μεταξύ ρεύματος και τάσης) η οποία στα όρια του ακουστικού φάσματος φθάνει εύκολα, πχ τις 90 μοίρες.
Εκατοντάδες Ω; Πώς γίνεται αυτό; Εδώ ένα μεγάφωνο, που είναι ο ορισμός του πηνίου, και δεν ανεβάζει τέτοια αντίσταση μέσα στο ακουστικό φάσμα. Πώς μπορεί να το κάνει αυτό ένα καλώδιο 5 μέτρων. Ή μήπως το καλώδιο δεν παρουσιάζει αυτεπαγωγή, αλλά χωρητικότητα. Να πετάξουμε τους πυκνωτές και να βάλουμε στη θέση τους καλώδια;
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Re: Απάντηση: Re: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

Εκατοντάδες Ω; Πώς γίνεται αυτό; Εδώ ένα μεγάφωνο, που είναι ο ορισμός του πηνίου, και δεν ανεβάζει τέτοια αντίσταση μέσα στο ακουστικό φάσμα. Πώς μπορεί να το κάνει αυτό ένα καλώδιο 5 μέτρων. Ή μήπως το καλώδιο δεν παρουσιάζει αυτεπαγωγή, αλλά χωρητικότητα. Να πετάξουμε τους πυκνωτές και να βάλουμε στη θέση τους καλώδια;

Μπες στον κόπο και κάνε τις πράξεις να το διαπιστώσεις.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Όσο για τους συμβιβασμούς που απαιτεί η σχεδίαση ενός καλωδίου, σκεφθείτε μόνον ότι όσο μικραίνει η απόσταση μεταξύ των αγωγών του σήματος και της επιστροφής, τόσο μειώνεται η τιμή της αυτεπαγωγής (το ακριβώς αντίθετο ισχύει για τη χωρητικότητα) και επίσης μειώνεται η χρονική καθυστέρηση μετάδοσης του σήματος (group delay). Επίσης, μειώνονται και οι απώλειες του σήματος, ιδιαίτερα στις υψηλότερες συχνότητες. Άλλος τρόπος για να μειωθεί η αυτεπαγωγή, είναι η χρήση παχύτερων αγωγών, αλλά και αυτό πάλι αυξάνει τόσο τη χωρητικότητα του καλωδίου όσο και τις απώλειες του σήματος λόγω του επιδερμικού φαινομένου.
 

Μηνύματα
307
Reaction score
1
Απάντηση: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

Δηλαδή μήπως τελικά είναι καλύτερο να πάμε σε ενεργά ηχεία να ξενοιάσουμε;
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
Απάντηση: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

η ακομα καλυτερα να το γυρισουμε σε ραδιοφωνακι
μετα μπαταριων
ωστες να αποφυγουμε και τα αλλα παρατραγουδα?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Απάντηση: Re: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

Ενδεικτικά να αναφέρω μόνο το μεγάλο εύρος των τιμών μέσα στο οποίο κυμαίνονται οι βασικές παράμετροι των καλωδίων ηχείων διαφόρων κατασκευαστών που μπορεί να βρει κάποιος στο εμπόριο:

- ωμική αντίσταση σειράς: από 2 έως 300 mΩ/μέτρο
- αυτεπαγωγή: από 10 nH/μέτρο μέχρι 8 μH/μέτρο
- χωρητικότητα: από 10 pF/μέτρο μέχρι 2.2 nF/μέτρο

(εννοείται πως για κάθε διπλασιασμό του μήκους του καλωδίου, διπλασιάζονται και οι παραπάνω τιμές)

Υπολογίστε από περιέργεια τις απώλειες και τις ολισθήσεις φάσης με κάποιο πρόγραμμα, πχ το MATLAB για κάποιες ενδεικτικές περιπτώσεις παραμέτρων και θα διαπιστώσετε πόσο μεγάλες διαφορές υπάρχουν μέσα στο ακουστικό φάσμα, ανάλογα με τι τιμές βάζετε.
Ας δούμε δυό παραδείγματα καλωδίων, ένα της Belden κι ένα της Goertz (και τα δύο τα χρησιμοποιώ).

Belden 1313A (επαγγελματικό, πολύ φτηνό)
https://edeskv2.belden.com/Products/index.cfm?event=printPrev&pnum=1313A&ut=english
- ωμική αντίσταση σειράς: 1Ω/1000ft= 3 mΩ/μέτρο
- αυτεπαγωγή: από 0.15 μH/ft = 450 nH/μέτρο
- χωρητικότητα: από 23.2 pF/ft= 0.07 nF/μέτρο

Goertz MI 1 (Hi-End, επίσης αρκετά φτηνό $6/ft)
http://www.goertzaudio.com/mi.html
- ωμική αντίσταση σειράς: 0.0044Ω/1ft= 13,2 mΩ/μέτρο
- αυτεπαγωγή: από 10 nH/ft = 30 nH/μέτρο
- χωρητικότητα: από 0,5 nF/ft=1.5 nF/μέτρο

και τέλος ένα ακριβούτσικο της Goertz

Goertz MI 3 (Hi-End, - $25/ft)

- ωμική αντίσταση σειράς: 0.0011Ω/1ft= 3,3 mΩ/μέτρο
- αυτεπαγωγή: από 4 nH/ft = 12 nH/μέτρο
- χωρητικότητα: από 1,5 nF/ft= 4.5 nF/μέτρο

To Goertz MI 3 έχει την υψηλότερη χωρητικότητα που γνωρίζω να έχει καλώδιο ηχείων, 4,5 nF/μέτρο, αλλά έχει και τη χαμηλότερη σύνθετη ωμική αντίσταση (εμπέδηση - Impendance) που γνωρίζω, μόλις 1,7 Ω.

Συγκριτικά το Belden είναι χαμηλής χωρητικότητας (και υψηλής σχετικά αυτεπαγωγής) ενώ το Goertz είναι χαμηλής αυτεπαγωγής (και ιδιαίτερα υψηλής χωρητικότητας).

Η καθαρή ωμική αντίσταση και των 3 αυτών καλωδίων είναι εξαιρετική, με μικρό προβάδισμα στο Belden, που σημαίνει άνετα χρήση μεγαλύτερου μήκους καλωδίων χωρίς σημαντικές απώλειες ισχύος ή σημαντική μεταβολή του Damping Factor.

Το Goertz όμως είναι καλύτερο με απόλυτα κριτήρια (λόγω πρωτοποριακά χαμηλού characteristic Impedance).

Και εδώ είναι το ερώτημα: καλά, δε μας πειράζει η αυξημένη χωρητικότητα?

Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα δεδομένα μετρήσεων της Goertz, η απάντηση είναι ρητά ΟΧΙ.


Πως υπολογίζεται η εμπέδηση του καλωδίου? Όπως χαρακτηριστικά λέει στο λινκ της Goertz που σας έδωσα:

"The square root of the ratio L/C is termed Characteristic Impedance, and is a quality inherent in a cable, dependent on its geometry and materials, but not dependent on its length."

Με βάση αυτό υπολογίζουμε τις εξής εμπεδήσεις για τα καλώδια αυτά:

Belden 1313A 80,18 Ω
Goertz MI 1 4.47 Ω
Goertz MI 3 1,63 Ω


Η διαφορά είναι ΤΡΑΓΙΚΗ υπέρ των Goertz.

Tα συνήθη καλώδια (πλην των Goertz) έχουν μέσες τιμές εμπέδησης από 60 έως 250 Ω, οπότε βέβαια με βεβαιότητα μπορούμε να πούμε πως το Belden βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις.

Αλλά το Goertz απλά δε παίζεται.

Το αποτέλεσμα είναι να έχει την εξής διαφορά:

1. δεν έχει roll-off στις υψηλές συχνότητες
2. δεν έχει διαφορετικό phase-shift σε διαφορετικές συχνότητες.



να και το κέρδος σε γραφική παράσταση χρήσης καλωδίων μήκους ~8μ του ΜΙ 1 σε σχέση με ένα καλώδιο ηχείων εμπέδησης 100 Ω.

Συμπερασματικά, όπως πολύ σωστά έγραψε ο acoustics (όπως ακριβώς τα έγραψε είναι, με ελάχιστες προσθήκες από μένα):

"Τα λεγόμενα καλώδια χαμηλής αυτεπαγωγής έχουν πολύ χαμηλή και σχεδόν σταθερή σύνθετη (μιγαδική) αντίσταση (characteristic Impedance) που μεταβάλλεται ελάχιστα μέσα στο ακουστικό φάσμα (τόσο σε μέτρο όσο και φάση). Αυτό βοηθά στο καθαρότερο και ακριβέστερο ηχητικό αποτέλεσμα διότι μειώνεται η μεταβαλλόμενη (κατά συχνότητα) χρονική καθυστέρηση μετάδοσης του σήματος - group delay."

Φυσικά το καλύτερο είναι τα μήκη των καλωδίων στα ηχεία μας να είναι όσο πιο μικρά γίνεται, και εκεί τα ενεργά ηχεία (ή η χρήση μονομπλόκς τελικών και η τοποθέτησή τους ένα πίσω από κάθε ηχείο κι όχι και τα δυό στη μέση στο ρακ για να φαίνονται στους επισκέπτες) δίνει την τελική λύση σε αυτό το γενικώς ανόητο και ανούσιο θέμα (λες και δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα στην αναπαραγωγή ήχου σε οικιακό χώρο...).

Όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν. Άλλο νομίζω πως δεν αξίζει να ασχολούμαστε με καλώδια...

(σαφώς θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν ανάμεσά μας ανόητοι που θα χρυσοπληρώνουν χαλιεντάδικα καλώδια των πολλών χιλιάδων ευρώ με ωμική αντίσταση > 250 mΩ/μ και σύνθετη ωμική αντίσταση > 200 Ω, αλλά καλά να πάθουν, τα θέλει η "γούνα τους", καθώς και τα "χρυσά αυτιά" τους, που στο ελαττωματικής κατασκευής ηχείο τους (όπου γίνεται της φάσης το ανάγνωσμα) η περαιτέρω ολίσθηση φάσης του πανάκριβου καλωδίου τους είναι επιθυμητή καθώς "δένει" με τον ακατάλληλο για ακροάσεις χώρο τους)

ουφ... έγραψα πάλι ένα κατεβατό...:141:
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Να προσθέσω ένα σχόλιο για την χωρητικότητα των καλωδίων ηχείων:

Όσο η τιμή της χωρητικότητας αυξάνει, τόσο μειώνεται η σταθερότητα του ενισχυτή, με κίνδυνο να μεταπέσει σε ταλαντώσεις. Επίσης, η υψηλή χωρητικότητα των καλωδίων και ιδιαίτερα αυτών του υπερβολικά μεγάλου μήκους (τυπικά άνω των 2 έως 10 m), ενδέχεται να μειώσει την έκταση της απόκρισης των υψηλών συχνοτήτων. Πάντως, η σημασία της χωρητικότητας στα καλώδια των ηχείων είναι σχετικά μικρή, καθ΄όσον αυτή υποσκελίζεται από τις σημαντικά χαμηλότερες σύνθετες αντιστάσεις των ηχείων και των ενισχυτών. Στην περίπτωση των καλωδίων ηχείων είναι σημαντικότερη η τιμή της αυτεπαγωγής.

Προσοχή όμως! Για πολύ μεγάλες διαδρομές δεν συνιστάται η χρήση καλωδίων ηχείων μεγάλης ωμικής αντίστασης ή υψηλής χωρητικότητας. Γενικά, θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση καλωδίων χωρητικότητας μεγαλύτερης των 200 pF/m, αν και τα σοβαρά προβλήματα παρουσιάζονται σε αρκετά μεγαλύτερες τιμές χωρητικότητας της τάξης των nF (αυτό συνήθως εξαρτάται από τη σχεδίαση και υλοποίηση του κάθε ενισχυτή κατά περίπτωση).

Η χωρητικότητα αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικό στην περίπτωση των ψηφιακών καλωδίων διασύνδεσης και των καλωδίων μετάδοσης video, καθώς συνδέεται άμεσα με την ταχύτητα μετάδοσης και την απόκριση στις υψηλές συχνότητες (θα πρέπει να είναι όσο το δυνατό χαμηλότερη).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Απάντηση: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

ναι αλλα δεν παιζουν ισαξια με πολλα αλλα.
Προσωπικα δεν με ενδιαφερει καθε τι που εχει σχεση με την κατασκευη ενος καλωδιου
Αυτο που με νοιαζει ειναι το πως παιζει.
Έτσι δε πάμε μπροστά.

Αυτό που σε νοιάζει (ή που θα έπρεπε να σε νοιάζει) είναι τα 2 μετρήσιμα χαρακτηριστικά του καλωδίου (και τίποτε άλλο).

Η ωμική αντίσταση και η εμπέδηση.

Δεν είναι δα καμιά επιστήμη μεταμόσχευσης εγκεφάλου.

Με 1 ώρα διάβασμα μαθαίνεις τα βασικά για να κρίνεις καλώδια ηχείων με σχετική εμπιστοσύνη στην κρίση σου.

Αντίθετα, προσπαθώντας να "ακούσεις" και να "δοκιμάσεις" καλώδια, χάνεις άπειρες ώρες και δε μαθαίνεις ΤΙΠΟΤΑ.

ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Απάντηση: Re: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

...η τυπικά υψηλή αντίσταση εξόδου ενός ενισχυτή ισχύος λυχνιών, ενδέχεται να εκμηδενίσει την προσδοκόμενη απόδοση των καλωδίων χαμηλής ωμικής αντίστασης και αυτεπαγωγής. ...
...Αντίθετα, η χαμηλή σύνθετη αντίσταση εξόδου ενός ενισχυτή ισχύος ημιαγωγών επιτρέπει τη χρήση μεγάλου μήκους καλωδίων, χωρίς να προκαλούνται ανεπιθύμητα φαινόμενα από τη χωρητικότητά τους, πχ λόγω μέτριας ποιότητας των διηλεκτρικών τους υλικών.
Ιδίως σε ενισχυτές υψηλότατου Damping Factor (>1000 - υπάρχουν αρκετοί ενισχυτές με DF έως και >40.000), όπως πχ σε διάφορους διακοπτικούς ενισχυτές, αλλά και σε κάτι θηρία όπως ο KRELL MRA) οι διαφορές των "σωστών" καλωδίων είναι τραγικές. Και εκεί έχει νόημα.

Αν όμως έχεις λαμπάτο τελικό χαμηλότατου DF με ηχεία με χάλια υλικά στο κρος (πχ πηνία μεγάλου DCR και επαγωγικές βαττικές αντιστάσεις σε σειρά στο τουίτερ) και κακοσχεδιασμένο κρος (της φάσης το ανάγνωσμα), τι τα θες τα "καλά" καλώδια? Για να ακούσεις τι? :135::135::135:

Οι γνώστες των λαμπάτων ενισχυτικών με τα φουλ ρέιντζ μονόδρομα (ή παραπλήσιες υλοποιήσεις) δεν ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία ασχέτων διότι ξέρουν καλά τι κάνουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Απάντηση: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

An entire high-end cable industry has sprung up out of the frustrations of audiophiles (and videophiles) trying to properly match their components. But without a scientific foundation these products are little more than overindulgence in styling; "voodoo audio" that often looks better than it works. With the idea that audio design has more to gain from science and engineering than from folklore and tweaking, Alpha-Core has pursued a technology solution. It is the Goertz MI cable system, made possible by combining a patented design with our resources and experience in high-tech laminates for the electronics component industry. For the first time there is a measurable standard in wire.

Goertz
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Απάντηση: Re: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

...
Όσο η τιμή της χωρητικότητας αυξάνει, τόσο μειώνεται η σταθερότητα του ενισχυτή, με κίνδυνο να μεταπέσει σε ταλαντώσεις. ...

Γενικά, θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση καλωδίων χωρητικότητας μεγαλύτερης των 200 pF/m, αν και τα σοβαρά προβλήματα παρουσιάζονται σε αρκετά μεγαλύτερες τιμές χωρητικότητας της τάξης των nF (αυτό συνήθως εξαρτάται από τη σχεδίαση και υλοποίηση του κάθε ενισχυτή κατά περίπτωση).
Αυτό δε λύνεται εντελώς με ένα RC (zobel)?

Γιατί το θεωρείς μειονέκτημα?
Γιατί το θεωρείς τόσο πια δύσκολο να λυθεί?

Mε ένα πυκνωτάκι 0,1μF και μια αντίσταση 10 Ω φτιάχνεις ένα ωραιότατο ZOBEL και λύνεται αυτό το θέμα.

Αν θες το αγοράζεις κι έτοιμο! Το πουλάει η Goertz, 20 e το ζεύγος (τα δίνει δωρεάν σε κάθε αγορά καλωδίων)!


Goertz RC link (Zobel)

Nα και η τεχνική ανάλυση του θέματος (βρίσκεται στο παραπάνω λινκ που έδωσα):

"Low impedance, matched speaker cables represent the ideal path from the amplifier to a loudspeaker but in rare cases may cause small percentage of solid state amplifiers to become unstable when combined with certain speakers. The symptom is audible oscillation or overload shutdown. Fortunately the problem is easily solved, by installing an Alpha-Core RC link across the terminals of each speaker.
The advantage of the low impedance, matched path is that the amplifier is rendered able to exert control and damping of voice coil resonance, and all frequency bands are transferred with the same interrelated magnitude irrespective of cable length. This also means that the cables to the left and right channels of a stereo system can be of unequal length if desired, largely without ill effects.

The impedance of voice coils in dynamic loudspeakers and their crossover networks rises with frequency, causing a corresponding decrease in audio output at high frequencies.
At low audio frequencies a voice coil behaves almost like a purely resistive load but at for example 20 kHz its impedance may rise to more than 10 times the DC resistance. This is mainly due to self-inductance, which causes the almost purely inductive impedance to rise even further above 20 kHz.
Unfortunately the feedback loop in certain solid state amplifiers does not satisfy the Nyquist or Bode criterion for stability. The amplifier may at times exhibit gain band widths in the internal feedback loop in the megaHertz order, meaning that things may start happening above the audible range. The problem arises when this type of amplifier is connected with loudspeakers that exhibit high impedance at high frequencies, via an otherwise ideal low impedance matched cable. Under certain circumstances, instead of stabilizing the gain via the internal feedback loop as intended for a low impedance output, the amplifier is turned into a HF power oscillator operating at a frequency well above the audible range. This may load the amplifier excessively, resulting in higher than normal operating temperature or overload shutdown.
Our remedy is to place a resistive load across the speaker terminals, which becomes effective at frequencies well above the audible range. Tests have shown that a 0.1 microfarad capacitor in series with a 10 ohm resistor will do the trick if applied across the speaker terminals. The combination “RC Link” also called a Zobel network, is supplied free of charge by Alpha-Core to be applied when needed.
A simple calculation shows the impedance of the RC link to be 14 ohms at 159kHz, amply illustrating that they in no way affect performance at audio frequencies.
Incidentally, the situation described in the above does not occur with electrostatic speakers or with tube amplifiers containing output transformers."
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Θεωρητικά, συμφωνώ ότι στις περιπτώσεις που υπάρχει πρόβλημα, αυτό μπορεί να αντιμετωπισθεί με την τοποθέτηση ενός αντισταθμιστικού κυκλώματος σειράς RC (Zobel-Glied) στην έξοδο του ενισχυτή και παράλληλα με το καλώδιο.

Επίσης, όσοι έχουν μονομπλοκ με μισό μέτρο καλώδιο ηχείων δεν νομίζω ότι χρειάζεται να τους απασχολεί σοβαρά το θέμα των καλωδίων.
Όταν όμως απαιτούνται μεγάλες διαδρομές καλωδίων ηχείων, τότε θεωρώ ότι χρειάζεται κάποιος να το ψάξει το θέμα περισσότερο.

Αυτό που πρέπει να μας μείνει είναι ότι η αυτεπαγωγή αντιστέκεται σε κάθε μεταβολή (μέτρου ή κατεύθυνσης) του διερχόμενου ρεύματος και επίσης αποτελεί την αιτία του επιδερμικού φαινομένου. Η μεγάλη τιμή αυτεπαγωγής των καλωδίων μειώνει τη στιγμιαία ταχύτητα μεταβολής του ρεύματος (rise time) που μπορεί να αποδώσει ο ενισχυτής στα ηχεία (A/sec) και κατ’ επέκταση μειώνει τον έλεγχο και τη λεπτομέρεια, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την ακουστική κόπωση του ακροατή.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
Απάντηση: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

Το εχω ξαναπει
στη δουλεια μου ειχα ενα βλαχο απο τη λαμια με μαρκ λεβινσον και κονραντ τζονσον απο το 1978.
Το λογκο του ηταν ιδιο με το δικο μου
Παιζ
αμα δεν παιζ τι να το κανεις.
Καθε λογης καλωδιο και οτι αλλο
ερχεται με ενα και μονο κριτηριο
να παιζει καλυτερα απο το προηγουμενο.
Τωρα τα τεχνικα χαρακτηριστικα και καθε τι αλλο αφορουν τον εκαστοτε κατασκευαστη , οχι εμενα .
Εμενα με νοιαζει να παιζ.........................
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Για αυτό εγώ αγόρασα Transparent Opus MM3 με μόλις 30000$ το μέτρο για να τα κάνουν optimize για τον τελικό και το ηχείο μου. :136:
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

Για αυτό εγώ αγόρασα Transparent Opus MM3 με μόλις 30000$ το μέτρο για να τα κάνουν optimize για τον τελικό και το ηχείο μου.
και παιζ;
η δεν παιζ ρολο αυτο;
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
Απάντηση: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

πως δεν παιζ ?
δεν ακους κατι αγελικα πλασμενες αρμονικες ?
πλακα με κανς ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Απάντηση: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

Ακούς αγγελικά πλασμένες αρμονικές ή "χροιές" (με το κα(β)λώδιό σου)? :135:

Εδώ είναι το "ζουμί", στις "χροιές" του κα(β)λωδίου! :143:

Είναι απλό, η κάθε παραφιλολογία πχ της καθαρότητας του χαλκού και οι λοιπές κοτσάνες έχουν καταφέρει τεχνηέντως να αποπροσανατολίσουν την σκέψη του χα(λ)ιεντά (που βαριέται να διαβάσει να μάθει 2 πράγματα γιατί μόνο λευτά θέλει να ξοδέψει και να κάνει τη μόστρα του στον απέναντι), με παράλληλο έξυπνο - παμπόνηρο χειρισμό του με κολακείες της ακοής του (που παίζει ρόλο μετρητικού εργαλείου και βάλε) και ερωτήματα του τύπου: 1) καλά, δεν ακούς πόσο καλύτερα παίζει αυτό το κα(β)λώδιο? ή 2) ποιό κα(β)λώδιο σ'αρέσει περισσότερο εσένα που ξέρεις να ακούς καλά και πας και στο μέγαρο και παίζεις και κιθάρα και πιάνο?

Κανονικά θα έπρεπε όπως κάθε ενισχυτής στα χαρτιά του γράφει πχ την ισχύ εξόδου του και την ευαισθησία εισόδου του, έτσι και κάθε καλώδιο να γράφει αντίσταση και εμπέδηση. Θα αρκούσε και με το παραπάνω...

Αλλά... αντ'αυτού διαφημίζονται αηδίες καθαρότητας μετάλλων και ειδικών πλαστικών... κοτσανολογία ολκής!

Σα να διαλέγεις ενισχυτή με μόνο κριτήριο την καθαρότητα αλουμινίου της πρόσοψής του και την χημική ανάλυση από τα πλαστικά του ποδαράκια...:137:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
Απάντηση: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

Το παμ
και θα το ξαναπουμ
δεν μας νοιαζει σωτερικα αν τρεχει χαλκος 1000Ν η κασερι βουργουνδιας απο το το γειτονικο ντελικατεσεν.
Μας νοιαζ να παιζ.
Και προσωπικα τις δοκιμες τις κανω σπιτ μου
και μονς μου
και δεν μου φταν 1 η 2 ωρες για ακροαση
θελω μερες και ωρες μετα κανω οτι μουρθει
ειτε αυτο ειναι καλωδιο ειτε φιλτρο ειτε παρμεζανα ρετζανα
τριμενη ..........
 

Μηνύματα
928
Reaction score
4
Απάντηση: Το καλύτερο καλώδιο ηχείων!

χμμ ενδιαφεροντα πραγματα... αν και καπου εχασα τη μπαλα..

εγω εχω για καλωδια ηχειων τα Nordost Blue Heaven, 3μ εκαστο... τα σπεκς ειναι αζ φολοουζ:

SPECIFICATIONS
INSULATION: Extruded FEP
CONDUCTOR: 72 x round micro-litz
MATERIAL: 50 microns silver plated 99.99999% OFC
CAPACITANCE: 8.6pF/ft
INDUCTANCE: 0.13uH/ft
PROPAGATION DELAY: 93% speed of light

οποτε τι λεει; περνανε το τεστ;


 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.284
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top