Χτίσιμο απλού Home Cinema 5.1

Reaction score
1
καλη φαση ηταν αυτος http://www.pixmania.gr/gr/gr/2792245/art/yamaha/aieo-oo-o-aeeuiao-io-rx-v.html
που την περασμενη βδομαδα τον ειχε 267 Το Pixmania που ειναι και πληρης
Καλησπέρα παιδιά,

Α, είμαι άσχετος!

Μετά από αναζήτηση στο πολύ ψαγμένο αυτό σάιτ, το σκέφτομαι κι εγώ για τον συγκεκριμένο ενισχυτή (Υamaha RX-V465) για να χτίσω ένα home cinema value-for-money. To θέλω για ταινίες και για μουσική, ας πούμε 50/50%. Απαιτήσεις δεν έχω για την ένταση (διαμέρισμα..) αλλά στην ποιότητα του ήχου. Ο χώρος είναι 33τμ (σαλοτραπεζαρία) με ξύλινο πάτωμα (νομίζω βοηθάει τα επιδαπέδια ή λέω βλακείες;) Α, υπάρχει και προεγκατάσταση καλωδίωσης πίσω ηχείων στις πλευρές του καναπέ, με απλό καλώδιο όμως..

Είναι καλή αγορά; Α, από έξω σάιτ για να τα παραγγείλω πχ από γερμανία παίζει;;;

Ήδη έχω μια Samsung 40άρα 1 έτους με 50.000/1 contrast και 3x HDMI κλπ (εγκαίνια Κωτσόβολου = 699€), και μόλις τώρα ένα Blu Ray Sony BDP-S350 (εγκαίνια Ηλεκτρονικής στο Μαρούσι = 99€)
(καταλάβατε γιατί θέλω value for money) .

Τέλος, σε τί budjet θα έπρεπε να κινηθώ για τα "ανάλογα" ηχεία; κάποιο προτεινόμενο σέτ; να κοίταζα και για μεταχειρισμένα;

Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!!!

gstriftos

gilectronikos
Reaction score
4.436
Αν μπορείς να ψωνίσεις απο Γερμανία καλύτερο value for money από εδώ δεν νομίζω να βρείς.
Eιδικά αυτό....αχχχχχ

Από κει και πέρα μια εξαιρετική λύση είναι και αυτά(το σετ).
Πολύ μου αρέσει και η σειρά emphasis της Roister.Xωρίς σαμπ για αρχή.Για να πάρεις κάτι καλό αργότερα.

Υπάρχουν στημένα σε διάφορες αλυσίδες(πλην των teufel-μονο απο Γερμανία),αν θες να τα ακούσεις(καλό θα ήταν).

Όχι,το ξύλινο πάτωμα δεν βοηθάει....

Γενικά μέχρι 700-800ε τα θεωρώ υπεραρκετά.

Reaction score
1.213
Απάντηση: Χτίσιμο απλού Home Cinema 5.1

Καλησπέρα παιδιά,

Τέλος, σε τί budjet θα έπρεπε να κινηθώ για τα "ανάλογα" ηχεία; κάποιο προτεινόμενο σέτ; να κοίταζα και για μεταχειρισμένα;
Eσυ μεχρι τι budget αντεχεις ? :109:

Reaction score
1