αλλο ενα θεμα επιλογης οχηματος (compact suv)

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις! Από ενεργά ηχεία μέχρι αυτοκίνητα! Κανείς δεν δίνει τεχνολογία και ποιότητα κατασκευής με λίγα λεφτά.
Το καλό είναι ότι δίνεις και πολλά λεφτά και δεν στα δινουν
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Σορρυ ρε panrok αλλα το βιταρα το εκανα τεστ drive πριν δυο χρονια και δε μου αρεσε καθολου η οδικη του συμπεριφορα (τιμονι, κρατημα, αισθηση). Κατι σαν το Cherokee του πατερα μου που θυμιζει το αγροτικό του θειου μου...Δεν ξερω, ισως να το αδίκημα. Ηταν καλο πακετο παντως, με υψηλο waf και haf.
 

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
Με όρους suv είναι πολύ άνω του μετρίου.
Το είχα 5 μέρες στα χιόνια και είναι μη ενοχλητικο.
Δεν το βάζω δίπλα στο cx7 που το χώνεις σαν καλό φυσιολογικό όχημα και δε σε ενοχλεί πουθενά ενώ ενίοτε δεν μπορούν να σε ακολουθησουν.
Είναι όμως σημαντικά καλύτερο από το hrv το παλιό το πρόστυχο το οποίο απλά δεν μπορείς να το χωσεις πουθενά και πρέπει να προσέχεις που πας να στρίψεις και πως θα αλλάξεις λωρίδα.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι τι σκατα θα βρω πάρω για μένα σε 3-4 χρόνια , εκεί που θα είναι τα ζόρια. Βλέπω να πηγαινει το Μάζντα φανταρος
 


Μηνύματα
1.613
Reaction score
2.247
Δεν ξερω καθενας πως βλεπει τα πραγματα η τι εμπειριες εχει.Εδω και 26 μηνες με καπτουρ πετρελαιο και δεν εχει κανει κιχ.Πολυ καλο στην καταναλωση απροβληματιστο εντος και εκτος πολης.Ειναι μαλον το φθηνοτερο που ειχα τα τελευταια 25 χρονια και θα το προτεινα τηρουμενων παντα των αναλογιων (τιμη κλπ).
 


Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
αν μιλαμε με ορους ποιοτητας γερμανικων προτυπων δυσκολα θα βρεις ανατολιτη που θα τους ικανοποιει.


αρα οντως αναλογως κριτηριων , ενα βιταρα (και το συνολο των ιαπωνικων) μπορει να χαρακτηριστει φθηνοκατασκευη.
πιθανοτατα ομως δεν ειναι (θα αποδειχθει σε 10-15 χρονια , προλαβαινουμε)
σε 15 χρονια το βιταρα και το hyundai θα ειναι ακομα στους δρομους ενω τα γερμανικα με τον βαρυ ηχο της πορτας θα εχουνε σκορπισει.
παρε ιαπωνα η' κορεατη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Υπάρχει κι άλλη οπτική:

1) σε 15 χρόνια ποιος ζει ποιος πεθαίνει

2) δε θέλω το ίδιο αυτοκίνητο για περισσότερα από 5-6 χρόνια

:)
 

S

sk4t4

Guest
Ιαπωνικα αυτοκινητα που δεν κατασκευαζονται στην Ιαπωνια.
Κορεατικα αυτοκινητα που δεν κατασκευαζονται στην Κορεα.
Γερμανικα αυτοκινητα που κατασκευαζονται στη Γερμανια,αλλα και αλλου.
Bilstein made in Turkey θα αγοραζατε;
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Οι ντομάτες που τρως από την Τουρκία δεν σε χαλάνε;
Αλλά σε πειράζουν τα λάστιχα γιατί γράφουν made in Turkey;
 

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.917
Ευρώπη, Κορέα, Ιαπωνία, Αμερική....ό,τι πληρώσεις θα πάρεις! Μην έχετε ψευδαισθήσεις. Δεν σου δίνει κανείς ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις, ασφάλεια κ.λ.π με λίγα χρήματα!
 

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
Ιαπωνικα αυτοκινητα που δεν κατασκευαζονται στην Ιαπωνια.
Κορεατικα αυτοκινητα που δεν κατασκευαζονται στην Κορεα.
Γερμανικα αυτοκινητα που κατασκευαζονται στη Γερμανια,αλλα και αλλου.
Bilstein made in Turkey θα αγοραζατε;
δεν ειναι τοσο η ακριβης χωρα κατασκευης αλλα η νοοτροπια αρα ναι ιαπωνεζικο made in hungary (vitara) αγοραζω . σιγουρα ο κοσμος που δουλευει σε μια ξενη χωρα δεν εχει γεννηθει με την ιδια κουλτουρα να θεωρει εξισου σημαντικο αυτο που ο κατασκευαστης θεωρει , αλλα τα συστηματα ποιοτικου ελεγχου ειναι φτιαγμενα ετσι ωστε ο εργατης να εχει οσο το δυνατον λιγοτερη συμμετοχη στο ποιοτικο αποτελεσμα.
και ειναι και κατι αλλο, οι ιαπωνες που κατασκευαζουν σε αλλες χωρες το γραφουν και δεν το κρυβουν, οι γερμανοι που φτιαχνουν στη νοτια αφρικη (bmw 3, mercedes c κλπ) το κρυβουν (εχω αποδειξεις και φωτογραφιες απο αυτοκινητα που φορτωθηκαν μπροστα μου στην νοτια αφρικη και εγραφαν made in germany)
 

S

sk4t4

Guest
δεν ειναι τοσο η ακριβης χωρα κατασκευης αλλα η νοοτροπια αρα ναι ιαπωνεζικο made in hungary (vitara) αγοραζω . σιγουρα ο κοσμος που δουλευει σε μια ξενη χωρα δεν εχει γεννηθει με την ιδια κουλτουρα να θεωρει εξισου σημαντικο αυτο που ο κατασκευαστης θεωρει , αλλα τα συστηματα ποιοτικου ελεγχου ειναι φτιαγμενα ετσι ωστε ο εργατης να εχει οσο το δυνατον λιγοτερη συμμετοχη στο ποιοτικο αποτελεσμα.
και ειναι και κατι αλλο, οι ιαπωνες που κατασκευαζουν σε αλλες χωρες το γραφουν και δεν το κρυβουν, οι γερμανοι που φτιαχνουν στη νοτια αφρικη (bmw 3, mercedes c κλπ) το κρυβουν (εχω αποδειξεις και φωτογραφιες απο αυτοκινητα που φορτωθηκαν μπροστα μου στην νοτια αφρικη και εγραφαν made in germany)
Δεν ισχυει απολυτα,απο τη στιγμη που οι Ιαπωνες και Κορεατες κατασκευαστες σχεδιαζουν τα αυτοκινητα τους σε κεντρα σχεδιασμου στην Ευρωπη και τα κατασκευαζουν σ' αυτην.Αρα,Ευρωπαικα αυτοκινητα.Ενα ερωτημα υπαρχει,σχετικα με τους προμηθευτες εξαρτηματων.Ισως,να υπαρχουν και Ευρωπαιοι προμηθευτες,διαφορετικα πως εξηγειται π.χ. η χαμηλοτερη αξιοπιστια των Ευρωπαικων Corolla,σε σχεση με τις,παλαιοτερες,Ιαπωνικες;
 

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
Η νοοτροπία δεν αλλάζει .
Το κέντρο σχεδιασμού μπορεί να είναι στην Ευρώπη , η μεταφορά του σχεδίου στο εργοστάσιο ο τρόπος που θα επιλεγούν υλικά εργαλεία κλπ είναι ιαπωνεζικος
Τα εργοστάσια αυτού του μεγέθους έχουν ποιοτικά πρότυπα που δεν αλλάζουν από τη μια μερα στην άλλη. Δεν είναι βιοτεχνίες που αν αλλάξει ο πρωτομάστορας αλλάζει και το προϊόν.
Το να ανοίξει ένα εργοστάσιο η Toyota στη Αγγλία η στην Τουρκία σημαίνει ότι το σύνολο των χαρακτηριστικών ποιοτητας θα μεταφερθεί αυτούσιο στο οικόπεδο του εργοστασίου και θα περιλαμβάνει μέχρι και τον τρόπο που θα καλλησουν τα πλακάκια στις τουαλετες του προσωπικού.
Αν παρατηρήσεις βιντεάκια από διάφορες γραμμές παραγωγής θα διαπιστώσεις ότι τα λάθη δημιουργούνται και προλαμβάνονται από το σχεδιασμό.

Δεν είναι τυχαίο που τα ιαπωνικά αυτοκίνητα από όλους τους κατασκευαστές είναι κατασκευασμένα με παρόμοιο τρόπο πχ τα νούμερα στα παξιμάδια , οι θέσεις στις ασφαλειοθηκες, οι διακόπτες των παραθύρων κλπ είναι δείγμα ότι ακολουθούν μια κουλτούρα με κοινές ρίζες και αξίες.
Ενα μέρος είναι η πειθαρχεία στους κανόνες. Υπάρχουν κανόνες για τα πάντα και είναι δεδομένο ότι θα ακολουθηθούν. Η διαφορά στη χώρα κατασκευής είναι ότι στη Ιαπωνία δεν χρειάζεται να προσπαθήσεις πολύ για να γίνουν πιο κανόνες αποδεκτοι ενώ στην Τουρκία τους επιβάλουν.
 

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
και ενω το vitara συναρμολογειται καπου στην ουγγαρια και καποια στιγμη θα το παραλαβω , πεταχτηκαμε μεχρι το salzburg που ειχε μια εκθεση αυτοκινητου αλλα βασικα ειχε τους τελικους της emma (διοτι πρωτα βγαινει η ψυχη κλπ) νοικιασαμε αυτοκινητο απο μοναχο μεχρι εκει και πισω.
με λεει στο γκισε η κυρα , θες ενα cmax η ενα crossland x;
η τι να πω ο σουβιστας, crossland

εχουμε και κλαιμε,
αυτοματο 1200αρι με 110 αλογα
διαστασεις b suv
κιβωτιο μετριο με πολυ αργο κατεβασμα ειδικα στις χαμηλες ταχυτητες και δεν βρηκα αν ειχε καποια επιλογη sport/eco/comfort κατι τεσπα.
δηλαδη αν ξαφνικα ανακαλυψεις οτι πρεπει να πεταχτεις μπροστα πολυ γρηγορα δεν το χεις. πατημα γκαζια πατωμα μετρας μεχρι το 2 και τοτε κατεβαζει και ανοιγει.

σχεδιασμος καλος, με υλικα και σχηματα που ακολουθουν ενα μοτιβο και εχουν συνεχεια.
ποιοτικως ανω του μετριου γενικα, αρεκτες ευκολιες αλλα οχι adaptive cruise control.
ενδιαφερουσα αυτονομια , μου εκαψε καπου 7 στα 100 μεικτα (μαζι με κομματια στην γερμανια που πηγαιναμε με 180) και χωρητικοτητα καπου 45 λιτρα.
μοτερ αναντιστοιχο της κατηγοριας. δηλαδη αν το στονικ εδειχνε δυνατοτερο απο την ονομαστικη του ισχυ απο ρελαντι μεχρι 4000 αυτο ηταν συμβατικοτερο και ακουγοταν 3κυλινδρο απο την αρχη.
καθισμα χαλια. σκληρο κουραστικο. στη μια ωρα νομιζες οτι ειχες φτασει αλεξανδρουπολη. δεν κανει για ταξιδι τουλαχιστον το υφασματινο.
τιμονι τυπικα αδιαφορο ηλεκτρικο αποστειρωμενο.

χωρος αποσκευων (αν και δεν καναμε χρηση ) αρκετα καλος και χρηστικος.

αυτα
 

Μηνύματα
2.122
Reaction score
5.574
εχουμε και κλαιμε,
αυτοματο 1200αρι με 110 αλογα
διαστασεις b suv
κιβωτιο μετριο με πολυ αργο κατεβασμα ειδικα στις χαμηλες ταχυτητες και δεν βρηκα αν ειχε καποια επιλογη sport/eco/comfort κατι τεσπα.
δηλαδη αν ξαφνικα ανακαλυψεις οτι πρεπει να πεταχτεις μπροστα πολυ γρηγορα δεν το χεις. πατημα γκαζια πατωμα μετρας μεχρι το 2 και τοτε κατεβαζει και ανοιγει.
αυτα
Εχεις συνηθησει το ''κουβαδακι'' σου ο οποιο πριν σκεφτεις προσπερναει και μπηκες στον χαλαρο-δημοκρατη που αλλαζει οποτε του ερθει και τι περιμενες οεο; αυτο επρεπε να το οδηγησω εγω για να νομιζω οτι βαζει φωτια στην ασφαλτο:D:D:D
 

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
αλλο αυτορε
εγω λεω σε σχεση με τα εταιρα b suvs
ενα σημαντικο παντως ειναι το θεμα της κυλησης και θορυβου
περαν της 3κυλινδριλας που ειναι αισθητη απο το ρελαντι , οταν ανεβουν οι ταχυτητες το μονο που ακουγεται ειναι αερας και λιγο λαστιχο. αν δεν κουραζε το καθισμα θα ηταν αρκετα καλοταξιδο.

στην εκθεση λοιπον αναμεσα στα αλλα ειχε και το βιταρακι στην εκδοση που ψωνησα (αλλα δεν το ειδαμε ακομη)
καθισμα εκπληκτικο, μαλακο χωστο ανετο , δεν ξερω αν σε κραταει στο δρομο αλλα εχει πολυ καλα στοιχεια.
ηλιοροφη ενα βημα πριν το cabrio , ειναι πολυ μεγαλη και αρκετα μπροστα . φθηναδουρα πορτες οπως και πριν το facelift (σε αντιθεση με το ταμπλο)
εμενα με αρεσεν (και να αλλαζα γνωμη βεβαια...)

επισης ειχε παραδιπλα ολοκαινουρια μαζντακια, το 3 πχ που ειναι του κουτιου και cx3/5 και ενα 6αρι στεισον.
απαντα κομψοτατα αλλα και ασυνιθιστα προσεγμενα υλικα εσωτερικου για ιαπωνεζικα.
 

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
μετα απο 8 μηνες ιωβιας υπομονης* , ηρθε το εργαλειο στη χωρα, εκτελωνιστηκε , ταξινομηθηκε , παρεληφθηκε!

IMG_20190613_093232.jpg

IMG_20190613_093243.jpg


* την αναμενωμενη ημερομηνια παραλαβης (τελος απριλη ) με ενημερωσνα οτι ξερετε θα αργησει λιγο μαμουσουτου. ποσο λιγο ε ναι 10 μερες - δηλαδη ενα μηνα - ε οχι και ενα μηνα ...
με τα πολλα παιρνω τηλεφωνο εξυπηρετησης , γεια σας χαιρετε εχω ενα προβλημα με αυτοκινητο που θα παραλαβω κλπ
με παιρνει τηλεφωνο ο διευθυντης πωλησεων του ομιλου ναι το καταλαβαινω οτι θα περιμενετε λιγο παραπανω συμβαινουν αυτα κλπ - ναι αλλα ξερετε και κατι αλλο; εγω το αυτοκινητο που ειχα πριν το βιταρα το πουλησα πλεον , με τι θα μετακινηθω; αααα μισο λεπτο σας ξαναπαιρνω.
με τα πολλα μου δωσανε για 40 μερες ενα swift 1000αρι τουρμπο . 2400χλμ του εκανα, αν εξαιρεσεις οτι δεν στριβει (μπαινει esp να σε σωσει) ειχε πολυ πλακα, αρκετο γκαζι (σαν δυνατο ατμοσφαιρικο 1600αρι δεκαετιας) και αστεια καταναλωση (6.0 στα 100 με δυο ταξιδια και καθημερινο χολαργος-πειραιας) και γενικα καλους χωρους σε σχεση με τις εξωτερικες διαστασεις.
τεσπα , εντυπωσεις αργοτερα , εκ πρωτης οψεως μου δειχνει οτι πολυ καλως εκανα και το πηρα.
ηχος απαραδεκτος αλλα θα διορθωθει ταχιστα το θεμα (ειναι ηδη δρομολογημενο)
 




Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.716
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top