πρόβλημα με ολοκαίνουριο Advance Map 305 Da



Μηνύματα
14.075
Reaction score
7.110
Καλο θα ηταν τα μηνυματα να προωθηθουν και στο e-mail της εταιρειας του κ. Πετροπουλου (απο τη διαχειριση εννοειται)γιατι εκτιμω οτι καποιοι στη προσπαθεια τους να "βοηθησουν" του κανουν κακο (και ειναι αδικο).

Κε Τσαντουλη αν θελετε να βοηθησετε καντετο αλλα οχι δημοσια,δειξτε μας με τη σταση σας οτι σας ενδιαφερει να βοηθησετε το μελος που εχει το προβλημα και οχι τον αντιπροσωπο.

Αν νιωθετε αδικημενος δεν φταιω εγω ,επρεπε να ειχατε προστατεψει τον εαυτο σας και να μην δινατε δικαιωματα για κριτικη.

Και τελος μην προσπαθειτε να μας τρελανετε χριστουγεννιατικα.

Θα μου επιτρεψετε να μην συνεχισω αλλο στο θεμα και να ευχηθουμε στο φιλο μας να λυσει το προβλημα που εχει με τον ενισχυτη γρηγορα και οριστικα.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Ορθόν. Πρέπει όμως και να ξεφύγουμε από τη νοοτροπία που θέλει την εξυπηρέτηση υποβοηθούμενη από γνωστό του γνωστού, κοινώς, πρέπει να αποβάλλουμε τη νοοτροπία του "βύσματος".
Μα φυσικά...
Από την άλλη, δεν καταλαβαίνω:
1. Γιατί έχει υποχρέωση ο αντιπρόσωπος να αντικαταστήσει το προϊόν.
2. Γιατί ο Τσαντουλής βοηθάει έναν συνφορουμίτη από... συμφέρον.

Αστεία πράγματα...

- Βέβαια θα μου πεις... αφού διατηρούν ερωτική σχέση, είναι υποχρέωσή του. ΟΚ! :D
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Καλο θα ηταν τα μηνυματα να προωθηθουν και στο e-mail της εταιρειας του κ. Πετροπουλου (απο τη διαχειριση εννοειται)γιατι εκτιμω οτι καποιοι στη προσπαθεια τους να "βοηθησουν" του κανουν κακο (και ειναι αδικο).

Κε Τσαντουλη αν θελετε να βοηθησετε καντετο αλλα οχι δημοσια,δειξτε μας με τη σταση σας οτι σας ενδιαφερει να βοηθησετε το μελος που εχει το προβλημα και οχι τον αντιπροσωπο.

Αν νιωθετε αδικημενος δεν φταιω εγω ,επρεπε να ειχατε προστατεψει τον εαυτο σας και να μην δινατε δικαιωματα για κριτικη.

Και τελος μην προσπαθειτε να μας τρελανετε χριστουγεννιατικα.

Θα μου επιτρεψετε να μην συνεχισω αλλο στο θεμα και να ευχηθουμε στο φιλο μας να λυσει το προβλημα που εχει με τον ενισχυτη γρηγορα και οριστικα.
Τελικά ποιό είναι το πρόβλημά σου? Το ότι βοήθησε ο Τσαντουλής τον συνφορουμίτη ή το ότι έκανε κακό όπως λες στον αντιπρόσωπο και πρέπει ως διαχείριση να τον βοηθήσουμε να λάβει γνώση? Μήπως είναι φίλος σου?... :D

Και τι πάει να πει, «εγώ δεν φταίω» Τάσο? Όταν λέμε μια κουβέντα, πρέπει να έχουμε την ευθύνη να την υποστηρίξουμε και ΦΥΣΙΚΑ έχεις ευθύνη των όσων είπες, (δηλαδή ότι ο Τσαντουλής έχει συμφέρον να βοηθήσει τον αντιπρόσωπο). Όσα εύκολα είπες για τον Βασίλη, νομίζω ότι θα πρέπει να τα αναθεωρήσεις, αν μη τι άλλο, για να μην φοβάται ο κάθε συνφορουμίτης να προσφέρει βοήθεια εδώ μέσα. Σήμερα είναι ο Βασίλης, αύριο θα είναι κάποιος άλλος.
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
1. Γιατί έχει υποχρέωση ο αντιπρόσωπος να αντικαταστήσει το προϊόν.
Έχει και παραέχει. Και κάτι περισσότερο από υποχρέωση: συμφέρον. Και αν δεν το άλλαζε, θα έμοιαζε με αυτό που είχε πει ο Ταλλεϋράνδος για τη δολοφονία του Δούκα του Ενγκιέν: "ήταν χειρότερο από έγκλημα, ήταν λάθος" :cool:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Δεν λέω εμπορικά ή έστω ηθικά τι είναι σωστό να κάνει...

Νομικά, ΔΕΝ έχει καμία υποχρέωση να το αντικαταστήσει. Έχει υποχρέωση να το κάνει να λειτουργεί άψογα, (όσο κι αν διαρκέσει αυτό - ως υπηρεσία/service).

Ακόμη και αν είχε όμως την υποχρέωση για άμεση αντικατάσταση, (κάτι που ο φίλος πελάτης θα το είχε πληρώσει πολύ ακριβά και σίγουρα θα το ήξερε), η σχέση του Τσαντουλή με το AVSite, βοήθησε τον φίλο μας να παρακάμψει κάποιες διαδικασίες που λογικά θα τον καθυστερούσαν. Αντί να πούμε μπράβο λοιπόν στον Τσαντουλή, τον βαφτίζουμε διαπλεκόμενο γιατί... έτσι μας σηκώθηκε... :confused:
 

Μηνύματα
14.075
Reaction score
7.110
Απο τη μια λοιπον γκρινιαζουμε για την προσφορα υπηρεσιων απο τους επαγγελματιες(?) του χωρου και απο την αλλη με τη σταση μας (καλοπροαιρετη ισως) συντηρουμε αυτη τη σχεση κολλητου-μαγαζακιου της γειτονιτσας-καλο παιδι και λυπημενο.Αν δεν μπορειτε να καταλαβετε οτι η σωστη αντιμετωπιση ειναι η ψυχρη-καθαρα επαγγελματικη σταση (πραγματικου επαγγελματια ομως) αυτο ειναι δικο σας θεμα.
Ο καλος σαμαρειτης που βοηθαει τα μελη του φορουμ θα μπορουσε απλα να στειλει ενα προσωπικο μηνυμα στο φιλο μας και να του πει οτι δεν εχει λογο να ανησυχει.Καθε αλλη κινηση και η δημοσιοποιηση της για μενα ειναι υποπτη ή αφελης.

Ο λογος που επανηλθα ειναι το αιτημα να ανακαλεσω.Φυσικα δεν θα κανω κατι τετοιο γιατι δεν απεδωσα κατηγοριες σε καποιον,απλα ρωτησα 2-3 ευλογα ερωτηματα.
 


Μηνύματα
14.075
Reaction score
7.110
"Είναι ύποπτη γιατί έτσι έχεις μάθει..."


Ας το αλλαξουμε λοιπον! Αυτο προσπαθω να σας πω απο χθες.
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απο τη μια λοιπον γκρινιαζουμε για την προσφορα υπηρεσιων απο τους επαγγελματιες(?) του χωρου και απο την αλλη με τη σταση μας (καλοπροαιρετη ισως) συντηρουμε αυτη τη σχεση κολλητου-μαγαζακιου της γειτονιτσας-καλο παιδι και λυπημενο.Αν δεν μπορειτε να καταλαβετε οτι η σωστη αντιμετωπιση ειναι η ψυχρη-καθαρα επαγγελματικη σταση (πραγματικου επαγγελματια ομως) αυτο ειναι δικο σας θεμα.
Ο καλος σαμαρειτης που βοηθαει τα μελη του φορουμ θα μπορουσε απλα να στειλει ενα προσωπικο μηνυμα στο φιλο μας και να του πει οτι δεν εχει λογο να ανησυχει.Καθε αλλη κινηση και η δημοσιοποιηση της για μενα "κρυβει" αλλα.

Κύριε τάντε προφανώς τραβάτε κάποιο περίεργο ζόρι

και προσπαθείτε βλέποντας τα πράγματα με περίεργη

προκατάληψη να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα !

Τα πράγματα έχουν ως εξής :

Ενας Συνφορουμίτης μας καταφεύγει με απόγνωση στο avsite

και στο avclub ζητώντας βοήθεια για το πρόβλημα του !

Εκανε χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό του και αντί να το χαρεί

βρίσκεται στα πρόθυρα της κατάθλιψης εν μέσω γιορτών!

Ξεροσταλιάζει για ώρες παρακολουθώντας την εξέλιξη των threads

που άνοιξε!

Είναι παραμονή Χριστουγέννων και οι συνθήκες δεν επιτρέπουν αντιμετώπιση

του θέματος . ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΣ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΩΛΟΜΗΧΑΝΗΜΑ !!!!!!!!!!!

Αποφασίζω να επέμβω και να πάρω τηλ. τον αντιπρόσωπο πιστεύοντας

ότι θα τον βοηθήσω (τον Shakinen) να περάσει καλά Χριστούγεννα δίνοντας

μια άμεση λύση και την συνεπαγόμενη αποφόρτιση

που λόγω ημερών κανείς δεν θα μπορούσε να του εξασφαλίσει !

Θα του είχα στείλει pm όπως στους πολλούς φίλους που μου ζήτησαν

κάτι τον τελευταίο καιρό . Παρατηρώ όμως ότι καλοθελητές και

συνωμοσιολόγοι αρχίζουν να αναφέρονται για προθέσεις και τακτικές

που δεν έχουν καμία σχέση με τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο.

Αποφασίζω να παραθέσω την πρόθεση του αντιπροσώπου δημόσια !

Μου εκθέτει εκτός των άλλων με ακράδαντα στοιχεία την μεθοδευμένη

τακτική κάποιων για δημιουργία προβλήματος .

Τον ρωτώ (τον αντιπρόσωπο) αν έχει αντίρρηση να καταγράψω ότι

κατέγραψα δημόσια και ανοικτά .

Η απάντησή ήταν "όχι και σε ευχαριστώ" .

ΑΡΑ ΤΑ ΠΕΡΙ EMAIL ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ

ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ .ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΕΝΗΜΕΡΟΣ !!!!!!!!

Κύριε τάντε μπορείτε να συνεχίσετε τις θεωρίες σας περί συνωμοσιών και

διαπλοκής μου !

Εμένα μου αρκεί ότι ο Shakinen μου είπε ότι του έκανα το καλύτερο

δώρο για τις γιορτές!
 

Μηνύματα
14.075
Reaction score
7.110
Θα του είχα στείλει pm όπως στους πολλούς φίλους που μου ζήτησαν
κάτι τον τελευταίο καιρό . Παρατηρώ όμως ότι καλοθελητές και
συνωμοσιολόγοι αρχίζουν να αναφέρονται για προθέσεις και τακτικές
που δεν έχουν καμία σχέση με τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο.
Αποφασίζω να παραθέσω την πρόθεση του αντιπροσώπου δημόσια !
Μου εκθέτει εκτός των άλλων με ακράδαντα στοιχεία την μεθοδευμένη
τακτική κάποιων για δημιουργία προβλήματος .
Τον ρωτώ (τον αντιπρόσωπο) αν έχει αντίρρηση να καταγράψω ότι
κατέγραψα δημόσια και ανοικτά .
Η απάντησή ήταν "όχι και σε ευχαριστώ" .

Γιατι δεν του στειλατε απλα ενα προσωπικο μηνυμα λοιπον? Ποιος ειναι ο καλοθελητης τελικα (μηπως εσεις)?Αποφασισατε να παραθεσετε την προθεση του αντιπροσωπου δημοσια? Ειστε νομικος του εκπροσωπος? Ποια ειναι τα ακραδαντα στοιχεια που αποδεικνυουν τη μεθοδευμενη τακτικη? Να τα μαθουμε και εμεις που δεν ειμαστε κολλητοι του αλλα αυριανοι πελατες? (προσεξτε τι θα πειτε μην τον καψετε και νομικα,ισως μας διαβαζουν νομικοι εκπροσωποι καποιων αλλων).
Τον ρωτησατε κατοπιν εορτης ή κανω λαθος? Τελικα ο αντιπροσωπος χτιζει το προφιλ της εταιρειας του και το προστατευει με κολλητα φιλαρακια που γραφουν σε ενα φορουμ?
Καλα εχετε ξεφυγει τελειως.Σταματηστε να γραφετε μηνυματα τον εχετε εκθεσει ανεπανορθωτα τον ανθρωπο μεσα σε λιγες ωρες και πιστευω χωρις πραγματικα να το γνωριζει.
 

spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
14.695
Reaction score
37.165
Eγω παντως νομιζω οτι η πραξη του Βασιλη ειναι και η δυναμη
του forum μας

Μπραβο Βασιλη!!

Skakinen εχω εντονη την αισθηση οτι θα βρεθει η καλυτερη λυση.

Χρονια πολλα και αγαπημενα
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
730
Παιδια, για αρχη χρονια πολλα σε ολους!
Δεν βλεπω πως μπορει κανεις να εκφραζει μια τετοια μερα συναισθηματα αλλα, εκτος απο αυτα της αγαπης.
Τασο, κατανοω τις αποψεις σου.
Ο Βασιλης ομως "επιασε" την ουσια του πραγματος και εκανε αυτο που θα επρεπε να κανει καθε μελος τουτης εδω της κοινοτητας εαν γνωριζε προσωπα και καταστασεις, ακριβως οπως κανει ο Βασιλης.
Ας αφησουμε για το τι πρεπει να κανει καθε αντιπροσωπεια-και στην συγκεκριμενη περιπτωση η αντιπροσωπεια αυτη εχει δειξει δειγματα καλης γραφης και μονο- και ας δουμε τι μπορουμε να κανουμε εμεις για να βοηθησουμε ο ενας τον αλλον.Ειναι ενας απο τους κυριους λογους υπαρξης μιας κοινοτητας οπως αυτης εδω.

Εαν αυριο, χτυπα ξυλο, αντιμετωπισεις προβλημα Τασο μου με μια αντιπροσωπεια, τοτε μαλλον θα σε στεναχωρησω διοτι θα κανω αυτο ακριβως που εκανε και ο Βασιλης.
Θα τηλεφωνησω και θα πιεσω για να γινει αυτο που πρεπει να γινει;)

Καλη συνεχεια συντροφοι και επιτελους...αφηστε με να χωνεψω;)
 

Μηνύματα
14.075
Reaction score
7.110
Nα το κανεις Αντρεα μου αλλα μην το δημοσιοποιεις,γιατι ενω εχεις καλη προθεση τελικα τα κανεις "θαλασσα".Βοηθας για κατι που ετσι και αλλιως θα γινει (αντικατασταση ή επισκευη δε ξερω αλλα θα γινει) και βγαζεις προς τα εξω μια εικονα ερασιτεχνισμου για ενα ανθρωπο.
 

Μηνύματα
85
Reaction score
1
Χθες το απόγευμα μίλησα τηλεφωνικά με τον ίδιο τον Γιώργο Πετρόπουλο και σύμφωνα με τα λεγόμενά του το πρόβλημα έχει να κάνει με τη χρήση μεγάλης ποσότητας λιπαντικού (πιθανόν και λάθος ιξώδους) το οποίο σε συνδυασμό με την όρθια θέση μεταφοράς του μηχανήματος πήγε σε λάθος θέση και προκαλεί πρόβλημα στο ποτενσιόμετρο.κλπ. Όπως μου είπε , την προηγούμενη εβδομάδα αντικατέστησε 2 ή 3 μηχανήματα για τον ίδιο λόγο και δεν έχει κανένα λόγο να μην κάνει το ίδιο και σε μένα. Μου ανέφερε την εκτίμηση του εργοστασίου ότι με τη χρήση σε λίγο καιρό θα κατακαθίσει το λιπαντικό και δεν θα ακούγονται τα χρατς-χρουτς αλλά για κάθε ενδεχόμενο έχει παραγγείλει και αναμένει καινούρια ποτενσιόμετρα. Ίσως να είναι πρόβλημα της συγκεκριμένης παρτίδας πράγμα που σημαίνει ότι και καινούριο μηχάνημα να μου δώσουν πιθανόν να έχει το ίδιο πρόβλημα.
Οπότε καταλήξαμε με τον κο Πετρόπουλο να περάσουν 10-15 μέρες χρήσης του ενισχυτή και αν δεν λυθεί το πρόβλημα (με την πιθανή καθίζηση του λιπαντικού) να το ξαναδούμε τότε τονίζοντάς μου ξανά ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από την πλευρά του να μου αντικαταστήσει το μηχάνημα τώρα ή μετά από 15 μέρες. Επίσης στο μεταξύ θα έχει και πιο ενδελεχή πληροφόρηση από Γαλλία για το όλο θέμα.
Από τη μεριά μου λοιπόν έχω ηρεμήσει αρκετά , απολαμβάνω τα μηχανήματά μου (έστω και με τα χρατς-χρουτς) και περιμένω να περάσουν οι μέρες αφού σας ξαναλέω ότι και καινούριο μηχανημα να μου έδιναν σήμερα πιθανόν να είχε το ίδιο πρόβλημα αφού μάλλον θα ανήκε στην ίδια παρτίδα.

Όσο για τις εντυπώσεις μου για τον κο Πετρόπουλο από την 15 λεπτη συνομιλία μας, θα έλεγα ότι πρόκειται για άνθρωπο που δεν μασάει τα λόγια του όταν πρόκειται να πει το σωστό και σου δίνει την εντύπωση ντόμπρου ανθρώπου που δεν προσπαθεί να σε ξεφορτωθεί λεγοντάς σου παπαρολογίες.

Οψόμεθα λοιπόν!


Στο σημείο αυτό θα ήθελα να κάνω και εγώ την τοποθέτησή μου όσον αφορά τη "διαμάχη" που ξέσπασε με αφορμή την εμπλοκή του συμφορουμίτη μας στο πρόβλημά μου (Βασίλη με συγχωρείς που δεν ζήτησα την έγκρισή σου για ότι γράψω αλλά πιστεύω ότι δεν θα μου την έδινες και επιτέλους το καλό είναι κάτι που λείπει από τον κόσμο μας και δεν πρέπει να μένει κρυφό!).

Δεν θα διαφωνούσε κανείς πιστεύω στο πώς θα έπρεπε να λειτουργεί μια αντιπροσωπεία στον τομέα της after market υποστήριξης των προϊόντων της και στο ότι δεν πρέπει να είναι απαραίτητοι οι γνωστοί του γνωστού και λοιποί διαπλεκόμενοι για να εξυπηρετηθεί κάποιος πελάτης που αντιμετωπίζει πρόβλημα. Εξάλλου φαντάζομαι ότι υπάρχει και το ανάλογο νομικό πλαίσιο που διασφαλίζει (?) τους καταναλωτές.
Όλοι ξέρουμε όμως , και πιθανόν να έχουμε βιώσει και προσωπικά , το χρονοβόρο και ψυχοφθόρο όλης αυτής της
διαδικασίας άσχετα με την τελική επιθυμητή ή όχι έκβαση.

Στην περίπτωσή μου τώρα , πιθανόν και χωρίς την παρέμβαση του Βασίλη Τσαντουλή στον Γιώργο Πετρόπουλο, να τύγχανα της ίδιας (καλής) αντιμετώπισης , όμως μην ξεχνάμε κάποια δεδομένα :

-το πρόβλημα ανέκυψε παραμονές Χριστουγέννων (Σάββατο) με την επόμενη εργάσιμη ημέρα να είναι η Τετάρτη. Επί τέσσερις μέρες θα ήμουν όπως και πολλοί στη θέση μου σε αναμμένα κάρβουνα μέχρι την Τετάρτη.

-ποστάρω για πρώτη φορά για το θέμα στις 13:28 του Σαββάτου και η απάντηση του Βασίλη για την παρέμβασή του ήρθε στις 19:23 το απόγευμα.Θυμίζω ότι μιλάμε για Σάββατο απόγευμα προπαραμονή Χριστουγέννων!

-ανήμερα Χριστούγεννα το απόγευμα έχω 35 λεπτη!! συνομιλία με τον Βασίλη για το πρόβλημά μου. Μην ξεχνάμε ότι για τον Βασίλη είμαι ένας ξένος ουσιαστικά στον οποίο όμως αφιερώνει 35 λεπτά Χριστουγεννιάτικα για να τον καθησυχάσει σχετικά με το πρόβλημα του!

-την Τρίτη (δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων ) ο Βασίλης με ξαναπαίρνει τηλέφωνο για να δει τι εξελίξεις υπήρχαν και για να μου προτείνει κάποιες λύσεις μακροπρόθεσμα για το πρόβλημα.

Για να μην μακρηγορώ λοιπόν , πιστεύω ότι σε κάποιους συμφορουμίτες μας ξέφυγε η ανθρωπιστική πλευρά της παρέμβασης του Βασίλη ο οποίος λόγω των ημερών απλώς προσπάθησε να "σπρώξει" κάποιες διαδικασίες που πιθανότατα να εδρομολογούντο όυτως ή άλλως.

Για κατακλείδα θέτω το ερώτημα σε όλους μας ,αν είχαμε τις ανάλογες γνωριμίες, θα κάναμε ότι έκανε ο Βασίλης σκεπτόμενοι ανθρωπιστικά ή θα αφήναμε τις εξελίξεις να προχωρήσουν βάσει του πρωτοκόλλου πολιτικά ορθής λειτουργίας μιας αντιπροσωπείας;

Ευχαριστώ

(Βασίλη συγνώμη αλλά έπρεπε να τα πω!)
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Ακομα δεν καταλαβα ,προς τι η φασαρια?
Εφοσον καποιοι εδω εχουν γνωριμιες και προσφερονται για βοηθεια θα πρεπε να τους πουμε κι ευχαριστω,οπως εκανε ο shakinen.
Δεν υπαρχουν παντου φαντασματα(εκτος αν καποιος το αποδειξει!!)
 

Μηνύματα
85
Reaction score
1
Παραθέτω το e-mail το οποίο έστειλα στην Advance Acoustic και την απάντηση την οποία έλαβα:


>> Delivered-To: [email protected]
>> Date: 8 Jan 2007 15:22:18 -0000
>> To: [email protected]
>> Subject: Contact : P..... Dionyssis
>> From: ……@hol.gr
>>
>>
>> Contact from P….. Dionyssis (……@hol.gr)
>>
>> Dear sirs,
>> On December 20 th 2006 I purchased one of your products , the amplifier
>> ADVANCE ACOUSTIC MAP305 DA and from the very first moment of use I noticed
>> a very annoying noise (like hhhhrrrtzzzzz) when I try to increase or
>> decrease the volume.This noise is coming mainly from the right speaker and
>> it happens usually at low levels of volume. To be more specific I could say
>> that it happens between position 6 until position 9 of the potentiometer (if
>> we think the potentiometer as an analogue clock).
>> The local distributor told me that the reason for this malfunction might be
>> the excessive quantity of oil in the poteniometer and the wrong (vertical)
>> position of the amplifiers during their transportation. He also told me
>> that maybe after some days of use, the problem should disappear.
>> Unfortunately after 20 days of use the problem remains the same.
>> I suppose I could ask the replacement of the amplifier with a new one (from my local
>> distributor) but I am afraid that the new one might have the same problem
>> as well.
>> Today (January 8th 2007 ) the distributor told me that he is expecting from
>> day to day new potentiometers from you in order to replace the
>> malfunctioning potentiometer of my amplifier.
>> Needless to say that I am quite disappointed from the whole matter
>> especially from a new company that it's trying to find its way in the hi-fi
>> market.
>> I would like to know what is your opinion of all these.
>> I am waiting for your answer.
>> Thank you
>>
>> P..... Dionyssis
>> Athens
>> Greece
>> e-mail address: [email protected]
>>
>> --
>> Language: en
>> From IP : 89.210.35.74
>> Sent at : Mon, 08 Jan 2007 16:22:18 +0100


Dear Mister P..... Dionyssis,

First of all we wish you and your family a Happy New Year.

Thanks a lot for your Advance Acoustic products interest.

Our Greek Advance Acoustic Distributor asked for MAP305DA potentiometers and they will be shipped today, so they inform you as soon as they receive them.
We are very happy to work with the Spectrum Company, a very serious company and we know that everyday they are working very hard to the development of the Advance Acoustic brand and satisfaction of their customers.
So we are very sorry for the inconvenience you met, and be sure that all the Advance Acoustic team ( Greece and France) is doing the maximum to satisfy you as soon as possible.

Your MAP305DA has apparently a faulty potentiometer. So it will be changed now very quickly and after we are sure that you could appreciate the product.

As we are a french brand, our products are first introduced on our market and this permits us to be informed very quickly if one of our products have a problem or not. At this time, it’s a positive situation for us in this matter. Quality of the products and satisfaction of customers are our aim priorities. So we are day after day working on product improvements .

Thanks a lot for your support.

Remaining at your disposal for any question,


Best regards


Juliette SHIGO
ADVANCE ACOUSTIC
13, Rue du Coq Gaulois
77 257 Brie Comte Robert Cedex
France
Tél : 0033 160 625 849
Fax : 0033 160 625 841
Mail : [email protected]

Le 8/01/07 17:50, « [email protected] » <[email protected]> a &eacute;crit :


Μήπως όλοι οι ατυχήσαντες αγοραστές θά'πρεπε να στείλουν κάποια e-mail έστω και μόνο για ενημέρωση;
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.004
Reaction score
23.138
...



Your MAP305DA has apparently a faulty potentiometer. So it will be changed now very quickly and after we are sure that you could appreciate the product.
Τουλάχιστον η κοπέλα το παραδέχεται. Όχι στραβοχυμένα ποτενσιόμετρα και άλλες μ@λ@κισμένες, ελληνικού τύπου δικαιολογίες...
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Kαι τι να του ελεγε?
Φερτο δω να του ριξω ενα spray να παρει τα ισα του?
Η μηπως ξερει τι ακριβως εχει συμβει?
Ετσι της ειπαν, ετσι λεει!
Γνωμη μου παντα!:smoking:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.087
Μηνύματα
3.040.422
Members
38.527
Νεότερο μέλος
argiristheo
Top