- Μηνύματα
- 37.869
- Reaction score
- 77.469
λυπάμαι αλλά δεν μπορώ...δεν μου πάει η καρδιά...τεσπα! Κάνε αυτό που σου ζήτησα..
λυπάμαι αλλά δεν μπορώ...δεν μου πάει η καρδιά...τεσπα! Κάνε αυτό που σου ζήτησα..
...κοίταξε daharis, εγώ δε μπορώ να γίνω αρχιτρόλ, ζήτησα κάτι και περιμένω να γίνει. Σ' ευχαριστώ..λυπάμαι αλλά δεν μπορώ...δεν μου πάει η καρδιά
και εγώ παρακαλω....αλλά σου είπα ότι δεν μπορώ μπα......κοίταξε daharis, εγώ δε μπορώ να γίνω αρχιτρόλ, ζήτησα κάτι και περιμένω να γίνει. Σ' ευχαριστώ..
Συγνώμη..παίζεις μαζί μου;και εγώ παρακαλω....αλλά σου είπα ότι δεν μπορώ μπα...
γιατί το λες αυτό;Συγνώμη..παίζεις μαζί μου;
Ναι, βεβαίως.Μπορειτε να με ενημερωσετε για τον χαρακτηρα καθε καλωδιου αναλογα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του (pdf). ?
η απόφαση του μέλους ήταν για πολιτικοπροσωπικούς λόγουςΕίναι ξεκάθαρο πως κάποιες ομάδες δε χωράνε κι όπως βλέπουμε όλοι, ένας ένας αμολάνε.
Ορίστε πάει κι ο Χαρούλης έκλεισε μήνα κι άφαντος.
πόσο πιο πολύ και το λες σχεδόν με παράπονο?Εγώ το προτιμώ ελεύθερο, με σφαίρες να εξοστρακίζονται τριγύρω κι όποιον πάρει ο χάρος.
Επιμένω.Την παράγραφο που ξεκινά με το "Σημειωτέον" καλό είναι να την ξανασκεφτείς, από την αρχή ως το τέλος.
Σίγουρα θα πρέπει να σου εξηγήσει κάποιος τι είναι η ευγένεια, και κυρίως την έννοια του σεβασμού.γιατί το λες αυτό;
τι από αυτά που αναφέρεις έχω προσβάλλει με τις απαντήσεις μου προς εσένα...δεν έχω καταλάβειΣίγουρα θα πρέπει να σου εξηγήσει κάποιος τι είναι η ευγένεια, και κυρίως την έννοια του σεβασμού.
Πρώτα από εκεί πρέπει να ξεκινήσεις.
Δεν έχω να πω τίποτε άλλο.
Τέλος. (Τελεία και παύλα).τι από αυτά που αναφέρεις έχω προσβάλλει με τις απαντήσεις μου προς εσένα...δεν έχω καταλάβει
ότι πεις...σεβαστόΤέλος. (Τελεία και παύλα).
Ναι, βεβαίως.
Στα ιντερκονεκτ που αφορούν σύνδεση phono stage, η τιμή της χωρητικότητας οφείλει (ως γνωστόν) να είναι η χαμηλότερη δυνατή, διότι αλλιώς δημιουργεί φίλτρο σε σειρά με την Ρία, που οδηγεί σε ελαττωμένη απόκριση στο άνω τμήμα του φάσματος, οπότε περιμένεις να ακούσεις πιο πριμαριστό το σωστό καλώδιο, ασχέτως αν σου αρέσει ή όχι στο συγκεκριμένο σεταπ.
Στα καλώδια ηχείων, η σύνθετη ωμική αντίσταση οφείλει να είναι η χαμηλότερη δυνατή, ώστε να ταιριάζει τρόπον τινά με την εμπέδηση αυτού καθεαυτού του ηχείου. Τυπικά είναι πολύ υψηλότερη, γεγονός που οδηγεί σε μειωμένη τονική ισορροπία, αναλόγως της σταθερότητας ισχύος των τελικών σταδίων οδήγησης, κάτι που χαρακτηρίζει τυπικά τους λαμπάτους ενισχυτες. Η διαφοροποίηση που περιμένεις να ακούσεις εξαρτάται από το σχεδιάγραμμα εμπεδησης του ηχείου, σε συνδυασμό με το στάδιο εξόδου και την προστιθέμενη εμπέδηση του καλωδίου, μπορείς τυπικά να δεις μέτρηση αυτής ακριβώς της διαφοράς στο στερεοφιλ στην οδήγηση του κλιψχορν, οπότε αυτό που περιμένεις να ακούσεις δεν είναι σταθερό, αλλά εξαρτάται από το ηχείο, και αναλόγως σχεδιαγραμμάτων θα είναι είτε αυξημένα μπάσα, είτε πρίμα είτε μεσαια, οφείλεις δηλαδή να γνωρίζεις τι ακριβώς ηχείο έχεις στα σχεδιαγράμματά του για να προβλέψεις επιτυχώς το θα ακούσεις και μετά να το επιβεβαιώσεις.
Η αυξημένη ωμική αντίσταση του καλωδίου ηχείων, έχει διπλή επίδραση σε 2 παραμέτρους, η πρώτη είναι η απολαβή ισχύος και η δεύτερη είναι η ελάττωση του συντελεστή απόσβεσης. Η πρώτη θα οδηγήσει σε χαμηλότερη στάθμη για το ίδιο επίπεδο βολιουμ, και γρηγορότερη παραμόρφωση του ενισχυτή αυξανόμενης της ισχυος, ενώ η δεύτερη θα οδηγήσει σε ελαττωμένη ταχύτητα δυναμικών περασμάτων, δηλαδή θα γίνουν πιο μαλακά όλα, ενώ το σωστό καλώδιο θα τα βγάλει πιο σκληρά όλα, και φυσικά το τι θα σου αρέσει εξαρτάται από τις υπόλοιπες παραμέτρους κάθε συστήματος.
Η αυξημένη επαγωγικοτητα στο καλώδιο ηχείων, μπορεί να οδηγήσει σε φίλτρα χρονικής μετατόπισης, σε μείωση του "αέρα" των πριμων και σε αυξημένη ησυχία υποβάθρου, και τυπικά μπορεί να σου έρθουν στο μυαλό καλώδια ηχείων με κουτάκια στις ακρες, που περιέχουν πηνία που προσθέτουν επαγωγικοτητα, και να τα συνδυάσεις με αυτό που άκουσες.
Φυσικά οι χρονικές μετατοπίσεις θα μεταβάλλουν την κρουστική απόκριση και το στεπ ρισπονς κατ'επέκτασιν, αλλά η μεταβολή αυτή μπορεί να είναι θετική σε ένα λάθος σχεδιασμένο ηχείο, έως αρνητική σε ένα σωστά σχεδιασμένο.
Ταυτόχρονα, η αύξηση της επαγωγικοτητας οδηγεί σε αλλοίωση του λόγου χωρητικότητας προς επαγωγικοτητα, και αυξάνει την εμπέδηση του καλωδίου, οπότε δες και τις προηγούμενες προστιθέμενης αξίας διαφορές που περιέγραψα.
Σημειωτέον πως η εμπέδηση του καλωδίου δεν συσχετίζεται με το μήκος αυτού και δεν τροποποιείται από πολλά μέτρα μηκους, δηλαδή ο,τι ακούσεις με μισό μέτρο καλώδιο ηχείου το ίδιο θα ακούσεις με 30μ καλώδιο ηχείου, όσον αφορά την μεταβολή που επιφέρει η σύνθετη ωμική αντίσταση, ή αλλιώς εμπέδηση, ή αλλιώς μιγαδική αντίσταση του καλωδίου, δηλαδή ο λόγος χωρητικότητας και επαγωγικοτητας. Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος να ακούσεις μόνο τη διαφορά της ωμικής αντίστασης του καλωδίου ηχείου, ακούγοντας δηλαδή το ίδιο καλωδιο με μήκος μισό μέτρο και.μετα με μήκος 30 μέτρων.
Γενικά το πιο "σωστό" στα pdf που λες καλώδιο, θα βγάλει την ακουστική εκτίμηση λιγότερης ποσότητας μπάσου και θα είναι πιο "σκληρά" τα μεσαιοπριμα, πιο ακαριαία τα χτυπήματα. Αντίθετα, το πιο κακό καλώδιο, θα φουσκώσει τα μπάσα και θα μαλακώσει τα πρίμα.
Η ελάττωση του χρήσιμου συντελεστή απόσβεσης είναι πολύ σημαντική, και σημαντικότερη ίσως από όσο νομίζεις, διαθέτοντας ενισχυτή με υψηλή ονομαστική τιμή νταμπινγκ φακτορ, διοτι αναλόγως ενδιάμεσων σταδίων (συνδέσεις, βύσματα και αντιστάσεις στο κρος) είναι πολύ εύκολο να φτάνει στο μεγάφωνο χρήσιμο νταμπινγκ φακτορ 5, εκεί που νομίζεις ότι έχεις 500, και είναι αναγκαίο να έχεις τουλάχιστον 60. Αν θες να αναλύσω πλήρως αυτό το σενάριο, με αριθμούς και τύπους, με πράξεις που να οδηγούν σε αυτό που λέω.
Βαρέθηκα να γράφω.
Αν θες μπορώ να συνεχίσω κι άλλο. Θες;
άλλο η επίπληξη άλλο το banπριν από καιρό και για λίγες ώρες αφού μετά δέχτηκα επιπλήξεις από γνωστό moderator και νομίζω και ένα ψιλό ban για να είμαι φρόνιμο παιδί
Δίκιο έχεις, μια παρατήρηση μου έγινε σε "αυστηρό" ύφος.άλλο η επίπληξη άλλο το ban
και δεν υπάρχει ψιλό μπαν...ή τρως ή δεν τρως
άσε που οι ποινές είναι ορατές για όποιον ενδιαφέρεται να δει
οπότε καλό είναι να μην λέμε πράματα που δεν ευσταθούν καλέ μου Αλφεε μόνο κ μόνο για να δημιουργούνται εντυπώσεις
Θελω εγω να με πεις πχια η διαφορα μεταξυ- αν υπαρχει-πολυκλωνου και μονοκλωνουΑν θες μπορώ να συνεχίσω κι άλλο. Θες;
Ναι, βεβαίως.
Στα ιντερκονεκτ που αφορούν σύνδεση phono stage, η τιμή της χωρητικότητας οφείλει (ως γνωστόν) να είναι η χαμηλότερη δυνατή, διότι αλλιώς δημιουργεί φίλτρο σε σειρά με την Ρία, που οδηγεί σε ελαττωμένη απόκριση στο άνω τμήμα του φάσματος, οπότε περιμένεις να ακούσεις πιο πριμαριστό το σωστό καλώδιο, ασχέτως αν σου αρέσει ή όχι στο συγκεκριμένο σεταπ.
Στα καλώδια ηχείων, η σύνθετη ωμική αντίσταση οφείλει να είναι η χαμηλότερη δυνατή, ώστε να ταιριάζει τρόπον τινά με την εμπέδηση αυτού καθεαυτού του ηχείου. Τυπικά είναι πολύ υψηλότερη, γεγονός που οδηγεί σε μειωμένη τονική ισορροπία, αναλόγως της σταθερότητας ισχύος των τελικών σταδίων οδήγησης, κάτι που χαρακτηρίζει τυπικά τους λαμπάτους ενισχυτες. Η διαφοροποίηση που περιμένεις να ακούσεις εξαρτάται από το σχεδιάγραμμα εμπεδησης του ηχείου, σε συνδυασμό με το στάδιο εξόδου και την προστιθέμενη εμπέδηση του καλωδίου, μπορείς τυπικά να δεις μέτρηση αυτής ακριβώς της διαφοράς στο στερεοφιλ στην οδήγηση του κλιψχορν, οπότε αυτό που περιμένεις να ακούσεις δεν είναι σταθερό, αλλά εξαρτάται από το ηχείο, και αναλόγως σχεδιαγραμμάτων θα είναι είτε αυξημένα μπάσα, είτε πρίμα είτε μεσαια, οφείλεις δηλαδή να γνωρίζεις τι ακριβώς ηχείο έχεις στα σχεδιαγράμματά του για να προβλέψεις επιτυχώς το θα ακούσεις και μετά να το επιβεβαιώσεις.
Η αυξημένη ωμική αντίσταση του καλωδίου ηχείων, έχει διπλή επίδραση σε 2 παραμέτρους, η πρώτη είναι η απολαβή ισχύος και η δεύτερη είναι η ελάττωση του συντελεστή απόσβεσης. Η πρώτη θα οδηγήσει σε χαμηλότερη στάθμη για το ίδιο επίπεδο βολιουμ, και γρηγορότερη παραμόρφωση του ενισχυτή αυξανόμενης της ισχυος, ενώ η δεύτερη θα οδηγήσει σε ελαττωμένη ταχύτητα δυναμικών περασμάτων, δηλαδή θα γίνουν πιο μαλακά όλα, ενώ το σωστό καλώδιο θα τα βγάλει πιο σκληρά όλα, και φυσικά το τι θα σου αρέσει εξαρτάται από τις υπόλοιπες παραμέτρους κάθε συστήματος.
Η αυξημένη επαγωγικοτητα στο καλώδιο ηχείων, μπορεί να οδηγήσει σε φίλτρα χρονικής μετατόπισης, σε μείωση του "αέρα" των πριμων και σε αυξημένη ησυχία υποβάθρου, και τυπικά μπορεί να σου έρθουν στο μυαλό καλώδια ηχείων με κουτάκια στις ακρες, που περιέχουν πηνία που προσθέτουν επαγωγικοτητα, και να τα συνδυάσεις με αυτό που άκουσες.
Φυσικά οι χρονικές μετατοπίσεις θα μεταβάλλουν την κρουστική απόκριση και το στεπ ρισπονς κατ'επέκτασιν, αλλά η μεταβολή αυτή μπορεί να είναι θετική σε ένα λάθος σχεδιασμένο ηχείο, έως αρνητική σε ένα σωστά σχεδιασμένο.
Ταυτόχρονα, η αύξηση της επαγωγικοτητας οδηγεί σε αλλοίωση του λόγου χωρητικότητας προς επαγωγικοτητα, και αυξάνει την εμπέδηση του καλωδίου, οπότε δες και τις προηγούμενες προστιθέμενης αξίας διαφορές που περιέγραψα.
Σημειωτέον πως η εμπέδηση του καλωδίου δεν συσχετίζεται με το μήκος αυτού και δεν τροποποιείται από πολλά μέτρα μηκους, δηλαδή ο,τι ακούσεις με μισό μέτρο καλώδιο ηχείου το ίδιο θα ακούσεις με 30μ καλώδιο ηχείου, όσον αφορά την μεταβολή που επιφέρει η σύνθετη ωμική αντίσταση, ή αλλιώς εμπέδηση, ή αλλιώς μιγαδική αντίσταση του καλωδίου, δηλαδή ο λόγος χωρητικότητας και επαγωγικοτητας. Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος να ακούσεις μόνο τη διαφορά της ωμικής αντίστασης του καλωδίου ηχείου, ακούγοντας δηλαδή το ίδιο καλωδιο με μήκος μισό μέτρο και.μετα με μήκος 30 μέτρων.
Γενικά το πιο "σωστό" στα pdf που λες καλώδιο, θα βγάλει την ακουστική εκτίμηση λιγότερης ποσότητας μπάσου και θα είναι πιο "σκληρά" τα μεσαιοπριμα, πιο ακαριαία τα χτυπήματα. Αντίθετα, το πιο κακό καλώδιο, θα φουσκώσει τα μπάσα και θα μαλακώσει τα πρίμα.
Η ελάττωση του χρήσιμου συντελεστή απόσβεσης είναι πολύ σημαντική, και σημαντικότερη ίσως από όσο νομίζεις, διαθέτοντας ενισχυτή με υψηλή ονομαστική τιμή νταμπινγκ φακτορ, διοτι αναλόγως ενδιάμεσων σταδίων (συνδέσεις, βύσματα και αντιστάσεις στο κρος) είναι πολύ εύκολο να φτάνει στο μεγάφωνο χρήσιμο νταμπινγκ φακτορ 5, εκεί που νομίζεις ότι έχεις 500, και είναι αναγκαίο να έχεις τουλάχιστον 60. Αν θες να αναλύσω πλήρως αυτό το σενάριο, με αριθμούς και τύπους, με πράξεις που να οδηγούν σε αυτό που λέω.
Βαρέθηκα να γράφω.
Αν θες μπορώ να συνεχίσω κι άλλο. Θες;