- Μηνύματα
- 4.853
- Reaction score
- 4
Απάντηση: 128 dB @ 20Hz
+1 στον acoustics :126:
+1 στον acoustics :126:
επειδη δεν ειμαι ο τυπος του (το δικο μου ειναι το καλυτερο) αλλα πραγματικα εχω τηνγια εξηγηστε μου κατι με αυτες τις αρμονικες τοτε.
γιατι στα 16hz ακουω σχετικα ανετα, στα 15hz ισα που ακουω κατι ενω στα 14hz δεν ακουω τιποτα;
τα 14hz δεν εχουν αρμονικες;
Εγώ λέω ο back να πάρει ένα Matterhorn να ησυχάσει. άντε, όλο ημίμετρα....
Για δώσε ένα link γιατί δεν το βρήκα :126:.....
....
B) Δεν υπάρχει πρόβλημα με το δωμάτιο (το εξήγησα και παραπάνω και δεν πήρα απάντηση)
....
Εαν κανεις ενα απλο search στο νετ, θα διαπιστωσεις οτι ενα φιλτρο 12dB/ οκταβα (2ης ταξης ) ειναι ηδη στο σημειο -3dB 90 μοιρες λαθος χρονικα. Και προχωροντας προς το κατω μερος του φασματος, στην stopband του δηλαδη, το νουμερο αυτο αυξανεται μεχρι να φτασει τις 180 μοιρες.δεν ειναι καθολου παραξενο φιλε μου.
http://www.infinity-classics.de/infinity/models/Renaissance-series-1992/index-Renaissance.htm
εαν λαβης υποψη σου οτι παιζουν 27hz -3b και οτι ειναι acoustic suspension και οχι bass
reflex που σημαινη οτι η αποκριση χαμηλα πεφτη με 12db/octave θα δης οτι δεδομενης της
ευαισθησιας τους μπορουν ανετα να βγαλουν πανω απο 100db στα 15hz και χωρις το room
gain.
αν τωρα βαλης το room gain και ενα στασιμο που εχω στα 28hz που το οποιο σιγουρα θα
επηρεαζη και τα 15hz μαλλον δεν ειναι παραξενο.
οι ενισχυτες μου ειναι 700watt/4 και τα καταπινουν αδιαμαρτυρητα.
πραγματικα πιστευα οτι παιζουν τωρα τι ειναι ποιος ξερη.back,
Ωραία χαίρομαι που συνεννοούμαστε και συγχαρητήρια γιατί είσαι ειλικρινής!
λογικο μου ακουγεται.Εαν κανεις ενα απλο search στο νετ, θα διαπιστωσεις οτι ενα φιλτρο 12dB/ οκταβα (2ης ταξης ) ειναι ηδη στο σημειο -3dB 90 μοιρες λαθος χρονικα. Και προχωροντας προς το κατω μερος του φασματος, στην stopband του δηλαδη, το νουμερο αυτο αυξανεται μεχρι να φτασει τις 180 μοιρες.
http://images.google.gr/images?hl=e...+HPF&btnG=Αναζήτηση+εικόνων&biw=1437&aq=f&oq=
Ταχιστα θυμιζω, οτι ενα φιλτρο διαφοροποιει την εξοδο σε σχεση με την εισοδο, εκτος απο το πλατος και σε φαση, εισαγει δηλαδη χρονικα σφαλματα γυρω απο το σημειο συντονισμου του.
Το ευρος της περιοχης τωρα που συμβαινουν αυτα τα "λαθη" εχει να κανει και με τη ταξη , (κλισεις) και με το Q.
Βασικες και στοιχειωδες, νομιζω, γνωσεις περι των φιλτρων.
Το καθε μεγαφωνο τωρα, μαζι με την καμπινα του υλοποιουν ενα ειδος HPF, το οποιο , μοιραια και αναποφευκτα κουβαλαει μαζι του ολα τα εγγενη προβληματα των φιλτρων.
Ετσι λοιπον, οταν οποιοδηποτε παθητικο, χαιενταδικο, ηχειο παιζει κοντα ή κατω απο την συχνοτητα συντονισμου του, αυτο που ακουγεται κυριως, ειναι παραμορφωση. Και αν βαλεις και στη σουμα τα τερτιπια του χωρου το τελικο αποτελεσμα ειναι (παραμορφωση)^2
Μπασο ΣΩΣΤΟ κοντα στους 20 κυκλους, ΜΟΝΟ με ενεργα ηχεια με πολλες και σοβαρες μοναδες απο πολλες ιντσες η καθε μια, πολλα βατ ενισχυτη και ΔΙΟΡΘΩΣΗ απαραιτητα σε πλατος και φαση σε low level επιπεδο (δηλαδη πριν τον τελικο ενισχυτη).
.Ας πει καποιος πως βαζω εικονα που εχω στο δισκο μου.
Με λιγα λογια, στασημα.μπα δεν ακουγονται για μηχανικοι θορυβοι.
ενα χαμηλοσυχνο βουητο ακουγεται και τα γουφερ πηγαινοερχονται σαν τρελα σε
σταθμες που αν βαλω μουσικη βαραη κορυφες 95db.
δεν δινω παραπανω γιατι φοβαμαι αφου οι διαδρομες των γουφερ ειναι τεραστιες σε
τοσο χαμηλους τονους.
ούτε εγώ. παρεξήγησες.:140:εγω δεν σε ειρωνευομαι.
Πολύ σωστά. :126:Ετσι λοιπον, οταν οποιοδηποτε παθητικο, χαιενταδικο, ηχειο παιζει κοντα ή κατω απο την συχνοτητα συντονισμου του, αυτο που ακουγεται κυριως, ειναι παραμορφωση. Και αν βαλεις και στη σουμα τα τερτιπια του χωρου το τελικο αποτελεσμα ειναι (παραμορφωση)^2
Μπασο ΣΩΣΤΟ κοντα στους 20 κυκλους, ΜΟΝΟ με ενεργα ηχεια με πολλες και σοβαρες μοναδες απο πολλες ιντσες η καθε μια, πολλα βατ ενισχυτη και ΔΙΟΡΘΩΣΗ απαραιτητα σε πλατος και φαση σε low level επιπεδο (δηλαδη πριν τον τελικο ενισχυτη).
Κοίτα, τα γούφερ παράγουν τη συχνότητα (φαίνεται άλλωστε από τη διαδρομή που περιγράφεις). Από κει και πέρα, αν είναι μπας ριφλέξ, αμέσως ακυρώνονται από το ίδιο το μπας ριφλέξ (μηχανικό βραχυκύκλωμα).μπα δεν ακουγονται για μηχανικοι θορυβοι.
ενα χαμηλοσυχνο βουητο ακουγεται και τα γουφερ πηγαινοερχονται σαν τρελα σε
σταθμες που αν βαλω μουσικη βαραη κορυφες 95db.
δεν δινω παραπανω γιατι φοβαμαι αφου οι διαδρομες των γουφερ ειναι τεραστιες σε τοσο χαμηλους τονους.
Πραγματι το ρεφλεξ αυτο που προσπαθει να κανει ειναι να "γυρισει" την οπισθεια ακτινοβολεια 180 μοιρες και να τη φερει συμφασικη με τη προσθεια. Ετσι λοιπον το "φυσερο" ειναι οκ μεχρι το σημειο συντονισμου απο κει και κατω απλως ενα ακουστικο βραχυκυκλωμα.Πολύ σωστά. :126:
Κοίτα, τα γούφερ παράγουν τη συχνότητα (φαίνεται άλλωστε από τη διαδρομή που περιγράφεις). Από κει και πέρα, αν είναι μπας ριφλέξ, αμέσως ακυρώνονται από το ίδιο το μπας ριφλέξ (μηχανικό βραχυκύκλωμα).
Αν δεν είναι μπας ριφλέξ, η σχεδίαση της καμπίνας είναι τέτοια που δεν "δίνει" μπάσο εκεί, οπότε η "ακουστή" στάθμη είναι πάρα πολύ χαμηλή, σα να παίζει το γούφερ στον αέρα, ίσως και ακόμα χειρότερα - λόγω ακύρωσης από την ίδια την καμπίνα.
Φυσικά, το γούφερ στον "αέρα", χωρίς καμπίνα, ξέρεις πως δεν έχει να πει κάτι στο μπάσο. Η καμπίνα κάνει τη δουλειά. Κατά όμοιο τρόπο ο χώρος κάνει την υπόλοιπη δουλειά. Αυτό το δεύτερο, περι χώρου, είναι ίσως λίγο πιο δύσκολο να γίνει κατανοητό, αλλά έτσι είναι.
Πιστεύω να κατάλαβες τι παίζει.