adam 21 sub master




Nelsy

Ιεράπετρα
Μηνύματα
5.207
Reaction score
2.886
Απάντηση: adam 21 sub master

By DJ naxul

from Oakland Ca

About Me Professional Musician

Horrible Sub Not Worth The Money.

I purchased this subwoofer to go with my Genelec 1038b mains. it did add a "little" to the Verry low end. However Adding a Subwoofer Alters the responce Curve and made allot of really good music sound bad. from what ive read in countless forums, to get a good responce you need to have everything all in the same cabinet.In Sumation, This is No Where near the [$] Price tag. if you need more bass in your system, Just Buy bigger Mains. I would Highly Recomend the Genelec 1038b.

No, I would not recommend this to a friend...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.939
Απάντηση: adam 21 sub master

το εν λόγω μεγάφωνο είναι απίστευτο! άκου κει μπι-ελ 34 και κάτι ψιλά! μα για όνομα...

γενικά, τα χαρακτηριστικά αυτού του μεγαφώνου είναι ανπιστέφταμπλ, είναι εξαιρετικά!!!!!! όταν πρωτοαντίκρισα τις θιλ-σμολ παραμέτρους του, έπαθα τενεκέ, τι να λέμε τώρα... και είναι και σε πολύ λογική τιμή το γαϊδούρι!!!!!!!

βέβαια, η άνταμ είναι μια σκατοεταιρία που δε "ξέρει", οπότε τι να λέμε τώρα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.939
Απάντηση: adam 21 sub master

By DJ naxul

from Oakland Ca

About Me Professional Musician

Horrible Sub Not Worth The Money.

I purchased this subwoofer to go with my Genelec 1038b mains. it did add a "little" to the Verry low end. However Adding a Subwoofer Alters the responce Curve and made allot of really good music sound bad. from what ive read in countless forums, to get a good responce you need to have everything all in the same cabinet.In Sumation, This is No Where near the [$] Price tag. if you need more bass in your system, Just Buy bigger Mains. I would Highly Recomend the Genelec 1038b.

No, I would not recommend this to a friend...
δε μας χε ρε νταλάρα DJ naxul από το Oakland? γκόου φακ γιορσέλφ!
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
Απάντηση: adam 21 sub master

η ανταμ για οσους δεν την ξερουν ειναι μια εταιρια εταιρα , απογονη του αδαμ
οποιος ακουει ανταμ του καθεται στο λαιμο το μηλο
οσοι πιστευουν οτι κατασκευαζει σοβαρα ηχεια στερονται σοβαροτητα
οσο για τον dj
αι κιχου ρε τελεμε
που θα κραξεις την ανταμ
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Re: Απάντηση: adam 21 sub master

το εν λόγω μεγάφωνο είναι απίστευτο! άκου κει μπι-ελ 34 και κάτι ψιλά! μα για όνομα...

γενικά, τα χαρακτηριστικά αυτού του μεγαφώνου είναι ανπιστέφταμπλ, είναι εξαιρετικά!!!!!! όταν πρωτοαντίκρισα τις θιλ-σμολ παραμέτρους του, έπαθα τενεκέ, τι να λέμε τώρα... και είναι και σε πολύ λογική τιμή το γαϊδούρι!!!!!!!

βέβαια, η άνταμ είναι μια σκατοεταιρία που δε "ξέρει", οπότε τι να λέμε τώρα...

xmax 12mm=prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :116:

Βέβαια για'σένα είναι ιδανικό αλλά για'μένα κάτι τέτοιο θα ήταν προτιμότερο.

Features

Parameters
76mm IST PS Series low distortion voice coil
Fs (Hz) 19.7
Cast aluminum basket
Re (Ohms) 3.2
Low distortion motor with demodulating rings
Qes 0.395
Internal stray flux shielding
Qms 8.56
Heavy Craft pressed pulp cone
Qts 0.378
Extra wide heavy foam surround for high excursion
Cms (mm/N) 0.131
Conex spiders with double woven tinsel leads
Rms (kg/s) 7.86
Large spring loaded connectors
Mms (grams) 495.8
1200 watts RMS power handling
BL (Tm) 22.31
Excellent for home theater
VAS (L) 499.9
34mm Xmax excursion for maximum output
Sd (cm^2) 1640.3
Lp (2.83v/1m) 95.7

Βεβαίως βεβαίως είμαι υπέρ της λύσης πολλαπλών 15" ή 18" για το σκοπό που θέλω να επιτύχω. 115db στα 10Hz και κάτω.

Πάντως 4166 Ευρώ για SUB με μεγάφωνο 531 Ευρώ δεν θα έδινα όχι γιατί δεν πρέπει να βγάλουν το ψωμί τους κι αυτοί και το Thoman αλλά γιατί θα τα χρησιμοποιούσα για καλύτερο αποτέλεσμα με custom κατασκευή.

Για χρήση SUB με τα main (L&R) βέβαια θα το αγόραζα! (Το μεγάφωνο:116:)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.939
Απάντηση: adam 21 sub master

από το 22 μέχρι το 34, είναι 2 πλανήτες απόσταση!

κοίτα, και γω είμαι θιασώτης του μεγάλου x-max, αλλά αν δεις αυτό το pdf:
http://www.jblproservice.com/pdf/thiele small parameters/theile parameters.pdf

μπορεί και να αλλάξεις άποψη για το θέμα x-max, εκτός κι αν νομίζεις πως η JBL δε ξέρει από ...μπάσο!

βέβαια, ομολογώ πως από το παραπάνω pdf έχω επιλέξει το μεγάφωνο με το μεγαλύτερο x-max. χαχαχα, έχω το μεγαλύτερο x-max της JBL σπίτι μου! καλό, ε; Αν ψάξεις στο pdf, θα βρεις 3 μεγάφωνα με το ίδιο x-max, το μέγιστο της φίρμας. Από αυτά τα 3, επέλεξα αυτό με το μέγιστο bl. φυσικά, καμιά σχέση με το πρεσίσιον σε αυτόν τον τομέα... το 34 του, τα σπάει!
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Κώστα η JBL ξέρει από μπάσο και έχει κάνει και πολλές έρευνες πάνω σ'αυτό. Είναι όμως και μελος μεγάλης εταιρείας (και η ίδια είναι) με μαρκετινγκ και Finance departments. Ως εκ τούτου και δεδομένου του εύρους των προϊόντων της, σχεδιάζει και δημιουργεί μεγάφωνα που και ειδικά γουφερς που έχουν οικονομικό νόημα με βάση τις πιθανές πωλήσεις τους.

Με άλλα λόγια δεν υπάρχει αριθμητικά ενδιαφέρον για κατασκευή γουφερ για αναπαραγωγή συχνοτήτων 5,10Hz διότι μιλάμε για niche market και ως τέτοια δεν τους αφορά (ΨΙΧΟΥΛΑ!).

Εκεί και σε όλα τα προϊόντα υπάρχει χώρος για άλλες πιο μικρές κι ευέλικτες εταιρείες όπως η TC SOUNDS η Adire με την πατέντα της XBL2 (δυστυχώς έκλεισε) που μοιράζει το BL και πολλές άλλες που αποτελούν καλύτερες επιλογές για το ζητούμενο. Φυσικά όπως σε όλα υπάρχουν υπερ και κατά κι εκεί μετρά η υλοποίηση, που ειδικά στα sub, μέσω DIY ώστε να πετύχεις τον αντικειμενικό σκοπό.

Το FLAT FR, low distortion, high SPL (115-117 ή +???db hot θέλεις) και τέλος το σημαντικό για πολλούς (ξέρω ότι δεν σε νοιάζει) στο Home Cinema Ultra Low FR είναι πλέον εφικτά. Ο τρόπος με τον οποίο θα φτάσεις εκεί δεν είναι ένας όμως αλλά ο πιο ενδεδειγμένος είναι πολλαπλά 15" μοιρασμένα στο χώρο ή 18" και σχεδόν κανείς δεν χρησιμοποιεί 21" κυρίως λόγω μη υπαρκτής ανάγκης και μη πρακτικότητας μεγέθους - τοποθέτησης αλλά και κόστους - απόδοσης.

Και μιας και το ψάχνω αλλά θέλω να διαβάσω αρκετά ακόμη, ας πούμε ότι έχουμε ένα μεγάφωno με 18" με BL 27 και Xmax 38mm (FS 19) κι ένα 21" με BL 34 και Xmax 12mm και FS (22). Ποιο είναι το πιο ισχυρό στα 10-20Hz? To 18αρι π.χ. έχει διπλό 4" πηνίο και αντέχει 4,000Watt (Peak 8,000).

Θέλω να πω ότι εφόσον βρισκόμαστε εντός του πεδίου μαγνητικού ελέγχου φυσικά τότε δεν υπάρχει πρόβλημα distortion. Το output όμως δεν είναι και σχέση επιφάνειας/διαδρομής? Και με τη σειρά της η ισχύς σε Tm σε μικρότερο xmax δεν είναι καλό να είναι μεγαλύτερη αφού απαιτούνται και μεγαλύτερες και ισχυρότερες επιταχύνσεις ώστε να διατηρείται ο έλγχος και ν'αποφεύγεται η παραμόρφωση?

Διορθώστε με αν το έχω αντιληφθεί λάθος γιατί θέλω να το μελετήσω πειρισσότερο όταν βρω χρόνο.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι για το ζητούμενο (ULFE) δε βλέπω το λόγο να προσθέτω πολλαπλά μεγάφωνα 21" με χαμηλότερο output στο ζητούμενο εύρος και ΤΕΡΑΤΩΔΕΣ μη χρήσιμο π.χ. στα 40-80Ηz (φαντάσουν 8 τέτοια!! εκεί) και μετά να μην μπορώ να τα μαζέψω.

Κάθε εφαρμογή έχει και το ανάλογο προϊόν της.

Πάντως 2 τέτοια 21" ευχαρίστως θα τ'αγόραζα για custom box αλλά αφού έχω τελειώσει με τα υπόλοιπα.
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Τώρα που το ξανασκέφτομαι 4 τέτοια 21" για δυο boxes και dual opposed.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.939
Απάντηση: adam 21 sub master

JargonGR βλέπεις τα πράγματα από τη μεριά της απόκρισης στα 5 Hz, και δικαίωμά σου φυσικά, αλλά η "νορμάλ" θεώρηση είναι άλλη, και η πιο επιστημονική (αν θες) είναι πάλι άλλη.

Η "νορμάλ" θεώρηση είναι αυτή που δίνει πχ η JBL, της οποίας τα επαγγελματικά σαμπ αν τα στήσεις μπροστά σου και φας μποτχιά, θα ψάχνεις να βρεις από που μπήκες και δε θα το βρίσκεις. Θα είσαι απολύτως βέβαιος πως ακόμα και μια ντουζίνα 801 ναυτίλοι και ότι άλλο ξέρεις από το Hi-End, αδυνατούν να βγάλουν τέτχιο μπάσο, τέτχια μποτχιά, τέτχια ατάκα, τέτοιο κακό... Επειδή το έχω δει το ποίημα από κοντά, είναι αδύνατο να φανταστείς στα 15 μέτρα απόσταση από τα ηχεία να κάνουν βόλτα τα μπαντζάκια σου σε κάθε χτύπημα της μπότας και να λες το πάτερ ημών στα σουαχίλι ανάποδα....

Αυτό το μπάσο είναι αυτό που "αρέσει", αυτό που χρειάζεται και στον σινεμά, αυτό που θέλει όλος ο κόσμος, αυτό που δίνει η JBL που ξέρει πολύ καλά τι κάνει, πριν γεννηθούμε εμείς. Κάτι "εταιριούλες" της πορδής, όταν ακούν JBL πρέπει να πέφτουν κάτω και να τραβάν κάμψεις.

Αυτή λοιπόν είναι η "νορμάλ" θεώρηση των πραγμάτων, η οποία εξόχως βγαίνει σε Hi-End επίπεδο με τα μεγάλα "μωρά" της JBL, τα οποία όποιος τα έχει ακούσει σε ετούτον τον πλανήτη που στεκόμαστε, έχει κλάσει μέντες από το μπάσο και την ατάκα και τις στάθμες και τα πάντα όλα. Πως ακούει ο άντκοτς; ε, επί 400 στον κύβο.

Και ξεπερνώντας αυτή την (ομολογουμένως) ορθή προσέγγιση του θέματος, πάμε στην πιο "επιστημονική", η οποία έχει στόχο το απόλυτο όριο του εφικτού με την υπάρχουσα τεχνολογία. Εκεί λοιπόν, το μπι-ελ που λες είναι το "χρυσό αβγό", και η κότα που κάνει τα χρυσά αβγά είναι ενισχυτές χαμηλής ισχύος συνδυασμένοι με μεγάφωνα πολύ μεγάλης διατομής και μικρής μετακίνησης κώνου. Το ζητούμενο εδώ, είναι πέραν της απόκρισης (η οποία φυσικά δε "χωλαίνει") η ελάχιστη δυνατή δυναμική συμπίεση. Αυτά είναι συνήθως boxless υλοποιήσεις, και ιδιαίτερα μεγάλες σε όγκο, αλλά οι επιδόσεις τους σε όλους τους μετρήσιμους τομείς είναι "αλλού", όπως και οι ακουστικές εντυπώσεις όσων τυχερών τα έχουν ακροαστεί.

Στο "δια ταύτα", είναι εύκολο να υπολογίσεις "ισοδύναμα μέτρα" με διαφορετικούς τρόπους υλοποίησης, όπου ο μακράν ορθότερος τρόπος υλοποίησης, διαθέτει μικρότερες διαδρομές και μεγαλύτερη επιφάνεια μετακίνησης. Η μαρκετίστικη προτροπή των καιρών μας για άπειρη ισχύ σε ένα μικρό μεγάφωνο που κάνει διαδρομή ο κώνος του ανάλογη με τη διαδρομή Θεσσαλονίκης-Αθήνας, βασίζεται στη λογική του μικρού όγκου καμπίνας και της ευκολίας πώλησης για κάθε σπίτι. Μέσα σε αυτές τις μαρκετίστικες επιλογές, κρύβονται άπειρες "παπαριές" που προωθούνται ως επιστημονικές αλήθειες, και αυτό είναι το δυσκολότερο κομμάτι που πρέπει να ξεπεράσει όποιος "ψάχνεται".

Ελπίσω κάποια στιγμή ο Ζαπάντης να βρει χρόνο να μας αναλύσει αυτά τα θέματα, καθώς αυτός, με το θεωρητικό υπόβαθρο που διαθέτει, ασχολήθηκε κανα δυο χρόνια με το αντικείμενο και μάλλον ακόα κι 7 ζωές κι αν ασχοληθούμε εμείς, δε θα φτάσουμε τα δικά του συμπεράσματα....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.939
Απάντηση: adam 21 sub master

Ελπίσω κάποια στιγμή ο Ζαπάντης να βρει χρόνο να μας αναλύσει αυτά τα θέματα, καθώς αυτός, με το θεωρητικό υπόβαθρο που διαθέτει, ασχολήθηκε κανα δυο χρόνια με το αντικείμενο και μάλλον ακόα κι 7 ζωές κι αν ασχοληθούμε εμείς, δε θα φτάσουμε τα δικά του συμπεράσματα....
Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Για πολλά πράγματα που τελικά δεν είναι και τόσο "απλά" εδώ που τα λέμε, έκανα πάρα πολλούς μήνες με πάρα πολύ προσπάθεια για να τα καταλάβω, σα "ντουγάνι" που είναι σε τέτοια δύσκολα μαθηματικά και σε προχωρημένα θέματα φυσικής. Άλλοι, που τό'χουν ρε παιδί μου το απαραίτητο υπόβαθρο, σα τον Άλεξ (και άλλους, να μη λέμε ονόματα και χαλάμε καρδγιές), σε λίγες μόνο ημέρες μελέτης, φτάνουν στα ίδια συμπεράσματα, σχετικά εύκολα και σίγουρα αβασάνιστα. Άσε που δε κουβαλούν πάνω τους το βαρύ φορτίο του χαλιεντά, με το οποίο ομολογουμένως ξεκίνησα, φορώντας το στην πλάτη σα γάιδαρος...

Ελπίζω πως με όλα αυτά που λέγοναι δω μέσα, να μη τους σπάσουμε ιδιαίτερα τα κάκαλα, και να αντέξουν να μας μεταδώσουν λίγη γνώση οι κατέχοντες το θέμα, και ξέρουν καλά για ποιους χτυπάω τα καμπανάκια...:116::116::116:
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.742
Reaction score
4.437
Απάντηση: adam 21 sub master

Για πολλά πράγματα που τελικά δεν είναι και τόσο "απλά" εδώ που τα λέμε, έκανα πάρα πολλούς μήνες με πάρα πολύ προσπάθεια για να τα καταλάβω, σα "ντουγάνι" που είναι σε τέτοια δύσκολα μαθηματικά και σε προχωρημένα θέματα φυσικής.
Γιατρέ μου σε νιώθω ..

Ξερς,κάτι τέτοιο μερικές φορές:



Ή όταν μιλάω στο τηλ με κανάν απ τους γνωστούς:
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Re: Απάντηση: adam 21 sub master

Τώρα ν'απαντήσω ή να το αφήσω να πάει.....γιατί ειλικρινά ΔΙΑΦΩΝΩ ως προς την προσέγγιση, τις γενικεύσεις και τις τεχνικές και της προϊοντικές.

Πάντως Κώστα θα σου πω και κάτι άλλο: "Δεν χρειάζεται πάντα να ξέρεις, αρκεί να ξέρεις αυτούς που ξέρουν".
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
Απάντηση: adam 21 sub master

ξερεις αυτους που πραγματι ξερουν ? (οχι εσυ ) ή απλα νομιζεις (παλι οχι εσυ)
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
JargonGR βλέπεις τα πράγματα από τη μεριά της απόκρισης στα 5 Hz, και δικαίωμά σου φυσικά, αλλά η "νορμάλ" θεώρηση είναι άλλη, και η πιο επιστημονική (αν θες) είναι πάλι άλλη.
Νορμαλ θεώρηση σε νημα με 21" sub?:116: Ειλικρινά δεν με απασχολεί γιατί το "νορμάλ" δεν είναι το θέμα μας ούτε τα 21" είναι για τους νορμαλ - ειδικά αυτά τα κακάσχημα τέρατα που μόνο για νορμαλ χώρους δεν έχουν σχεδιαστεί. Επίσης, νομίζω ότι απάντησα με σαφώς πιο τεχνικούς όρους από το "η πιο επιστημονική θεώρηση είναι άλλη και δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου φυσικά μιας και δεν είμαι ειδικός αλλά μαθαίνω συνεχώς.
Σχετικά με τη θέση σου για τις συχνότητες κάτω απο τα 20Hz τη σέβομαι ΜΟΝΟ σε βάση προτίμισης και σε καμία άλλη βάση μιας και ούτε το κατάληλο σαμπ έχεις για τέτοια χρήση ούτε έχεις ασχοληθεί ανάλογα με το θέμα και καλά κάνεις αν δεν το θες. Στον κόσμο του Home Cinema όμως, και σε αυτό τον κόσμο άλλοι είναι οι ειδικοί (αν θες να τους αναλύσουμε ευχαρίστως) και απασχολεί το θέμα και ΔΕΝ νοείται σοβαρή εγκατάσταση πλεόν που να μην κατεβαίνει χαμηλά το sub. Οι συχνότητες υπάρχουν, τα μεγάφωνα υπάρχουν και το θέμα has been beaten to death από θεούς και δαίμονες.
Αν το κάνεις σωστά και αυτό δεν προυποθέται απλά 1 sub, αρέσει και θα σου αρέσει και σενα και πάω και στοίχημα. Αλλά πεποίθηση μου ειναι ότι αυτό που ακούς δεν σου αρέσει γιατί πιθανότατα έχει ένα σκασμό παραμόρφωση και αυτό είναι σχεδιαστικό επακόλουθο του μεγαφώνου που χρησιμοποιείς. Το ίδιο μεγάφωνο απο εκεί που το ακούς και πάνω ΛΑΜΠΕΙ! (Υποθέτω πως έχεις το 2242Η).

Η "νορμάλ" θεώρηση είναι αυτή που δίνει πχ η JBL, της οποίας τα επαγγελματικά σαμπ αν τα στήσεις μπροστά σου και φας μποτχιά, θα ψάχνεις να βρεις από που μπήκες και δε θα το βρίσκεις. Θα είσαι απολύτως βέβαιος πως ακόμα και μια ντουζίνα 801 ναυτίλοι και ότι άλλο ξέρεις από το Hi-End, αδυνατούν να βγάλουν τέτχιο μπάσο, τέτχια μποτχιά, τέτχια ατάκα, τέτοιο κακό... Επειδή το έχω δει το ποίημα από κοντά, είναι αδύνατο να φανταστείς στα 15 μέτρα απόσταση από τα ηχεία να κάνουν βόλτα τα μπαντζάκια σου σε κάθε χτύπημα της μπότας και να λες το πάτερ ημών στα σουαχίλι ανάποδα....
Τα 801 τι σχέση έχουν με τη συζήτηση και ποιος νοιάζεται στο κάτω κάτω? Τα 800D πάντως τα έχω στους 80 ή και 100 κύκλους κροσαρισμένα. Επίσης η ένταση σε σημείο εκτροπής τι σχέση έχει? Γιατί γελοιότητες περί 15 μέτρων και πατζακίων ένιωθα όχι 1 φορά αλλά κάθε μέρα όταν "εχτιζα" τα μισά club των Αθηνών που είχαν λεφτά ν'αγοράσουν σοβαρά ηχεία και στα 15 και στα 25 μέτρα καθώς και πάμπολες φορές στο εξωτερικό (σινεμά) και σε συναυλίες. Ε και? Τι είναι αυτό τώρα επίτευγμα ακούστικής παραμόρφωσης τις περισσότερες φορές? Ε σε πληροφορώ ότι υπάρχουν και δυνατότερα σαμπ για τέτοιες εφαρμογές και τα έχω ψάξει. Αυτό είναι το ζητούμενο στο σπίτι μας?
Δεν ήρθα ούτε από το βουνό ούτε στερούμαι ακουσμάτων τέτοιου τύπου. Εγώ θέλω φλατ απόκριση με σωστά χαρακτηριστικά από DC έως 80-100 αν γίνεται παρακαλώ!

Αυτό το μπάσο είναι αυτό που "αρέσει", αυτό που χρειάζεται και στον σινεμά, αυτό που θέλει όλος ο κόσμος, αυτό που δίνει η JBL που ξέρει πολύ καλά τι κάνει, πριν γεννηθούμε εμείς. Κάτι "εταιριούλες" της πορδής, όταν ακούν JBL πρέπει να πέφτουν κάτω και να τραβάν κάμψεις.
Δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι αλλά το σωστό μπάσο είναι ένα και μετριέται (ευτυχώς) και προφανώς δεν το βγάζει μόνο η JBL αλλά κι άλλοι. Το εταιρειούλες της πορδής μόνο επιχείρημα δεν είναι όσον αφορά την πρόοδο αλλά μη γράψω 300 παραδείγματα που δείχνουν το αντίθετο τώρα, κρίμα είναι.
Π.Χ. Μπάσο φλατ +-3db από τα 25-100Hz, σε Χ χώρο, με Ψ ενισχυτή, με Ω EQ, με σταθερή και δεδομένη π.χ. 3% παραμορφωση και γενικά other things equal ή κώλος τη γριάς το βγάλει σε δεδομένη ένταση ή το μεγαλύτερο σαμπ της JBL (άσε που η γριά δεν έχει και group delay με μια μόνο οπή) το ίδιo και το αυτό είναι. Με λίγα λόγια ποιο είναι αυτό το χαρακτηριστικό τεχνικά που πρέπει να με κάνει να τραβάω κάμψεις και δεν το έχει άλλος? Λοιπόν ας σοβαρευτούμε γιατί έχουν ανακαλύψει κι άλλοι τον τροχό και ΟΧΙ, δεν είναι ΜΟΝΟ αυτό το μπάσο που αρέσει είτε θέλεις να το δεχτείς είτε όχι. Ας μιλήσουν αυτοί που έχουν το πολύ χαμηλό καλύτερα με τα διπλά Rotary ή τις συστοιχίες 16 Χ 15" με 2 Lab Gruppen FP14000 κι αν δεν τους ξέρεις τους ξέρω εγώ.
Αυτή λοιπόν είναι η "νορμάλ" θεώρηση των πραγμάτων, η οποία εξόχως βγαίνει σε Hi-End επίπεδο με τα μεγάλα "μωρά" της JBL, τα οποία όποιος τα έχει ακούσει σε ετούτον τον πλανήτη που στεκόμαστε, έχει κλάσει μέντες από το μπάσο και την ατάκα και τις στάθμες και τα πάντα όλα. Πως ακούει ο άντκοτς; ε, επί 400 στον κύβο.
Αυτή είναι η νορμαλ θεώρηση του Κώστα του EAR για να φοβούνται τα μωρά και να κοιμούνται γρήγορα. Το θέμα με τα μπάσα είναι τι θες να πετύχεις και στις πολύ χαμηλές πας αλλού, ενώ στις 40-150 υπάρχουν κι άλλοι πια μιας και ζούμε στο 2012.
Το όποιος τα έχει ακούσει μάλλον περιορίζεται στους κατοίκους κάποιου χωριού στο οποίο αναφέρεσαι διότι τα έχουν ακούσει, μετρήσει, πειράξει, λιώσει, ξεφυτλίσει, μελετήσει κι άλλοι, γνώστες, διαβασμένοι, ειδικότεροι ημών, με καμιά 20αρια τέτοια στο γκαράζ τους και αποφάσισαν ότι δεν είναι το Α και το Ω είτε μας αρέσει είτε όχι. Τελεία και παύλα! Δεν είναι βληματα όλοι αυτοί που αποφάσισαν να ψαχτούν παραπάνω ΕΙΔΙΚΑ στα σαμπ που είναι κι εύκολο σχετικά. Εγώ ξέρεις πως ακούω? ΟΧΙ! Εγώ όμως ξέρω περίπου πως ακούς εσύ και δεν ζηλεύω! Όσον αφορά αυτά περι του 400 εις τον κύβο πολύ χρήσιμο μέγεθος για ν'ακούς από το σπίτι! Αλλά κι έτσι να ήταν πάλι υπάρχουν εξίσου καλές ή καλύτερες λύσεις από την JBL αναλόγως την εφαρμογή.
Και ξεπερνώντας αυτή την (ομολογουμένως) ορθή προσέγγιση του θέματος, πάμε στην πιο "επιστημονική", η οποία έχει στόχο το απόλυτο όριο του εφικτού με την υπάρχουσα τεχνολογία. Εκεί λοιπόν, το μπι-ελ που λες είναι το "χρυσό αβγό", και η κότα που κάνει τα χρυσά αβγά είναι ενισχυτές χαμηλής ισχύος συνδυασμένοι με μεγάφωνα πολύ μεγάλης διατομής και μικρής μετακίνησης κώνου. Το ζητούμενο εδώ, είναι πέραν της απόκρισης (η οποία φυσικά δε "χωλαίνει") η ελάχιστη δυνατή δυναμική συμπίεση. Αυτά είναι συνήθως boxless υλοποιήσεις, και ιδιαίτερα μεγάλες σε όγκο, αλλά οι επιδόσεις τους σε όλους τους μετρήσιμους τομείς είναι "αλλού", όπως και οι ακουστικές εντυπώσεις όσων τυχερών τα έχουν ακροαστεί.
Μου άρεσει που είσαι απόλυτος!
Δεν διαφωνώ αλλά και πάλι εξαρτάται από το τι θες να πετύχεις και αν μιλάμε για πλήρες φάσμα όχι δεν είναι το χρυσο αυγό και χρυσό αυγό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Υπάρχει εφαρμογή, απαιτήσεις στάθμης κτλ και επιλογή τρόπου υλοιποίησης. Έχεις διαβάσει ποτέ για την πατέντα XBL2 ??? Ένα παράδειγμα είναι περί εξέλιξης και διαφορετικής προσέγγισης.
Δυναμική συμπίεση? Το JBL όταν θες να φάει 15Hz flat βγαίνει εκτός μαγνητικού πεδίου το πηνίο κι ακούς κουκουρούκου ή το κόβεις και δεν ακούς flat FR - διαλέγεις και παίρνεις. Για όλα υπάρχουν λύσεις όμως και δεν τις έχει σκεφτεί όλες η JBL η δεν τις ενδιαφέρει ρε αδερφέ! Καλό το BL αλλά δεν χρειάζεσαι το ίδιο όταν έχεις διαδρομές για να πάρεις displacement ενώ δεν συμβαίνει το ίδιο όταν θέλεις να κατέβεις χαμηλά δεν πα να χεις άπειρο BL. There is no replacement for displacement! Και τέλος πως συμπεριφέρεται το BL? Ειναι η καπύλη του flat σε αυτά τα woofer που αναφέρεσαι?

Στο "δια ταύτα", είναι εύκολο να υπολογίσεις "ισοδύναμα μέτρα" με διαφορετικούς τρόπους υλοποίησης, όπου ο μακράν ορθότερος τρόπος υλοποίησης, διαθέτει μικρότερες διαδρομές και μεγαλύτερη επιφάνεια μετακίνησης. Η μαρκετίστικη προτροπή των καιρών μας για άπειρη ισχύ σε ένα μικρό μεγάφωνο που κάνει διαδρομή ο κώνος του ανάλογη με τη διαδρομή Θεσσαλονίκης-Αθήνας, βασίζεται στη λογική του μικρού όγκου καμπίνας και της ευκολίας πώλησης για κάθε σπίτι. Μέσα σε αυτές τις μαρκετίστικες επιλογές, κρύβονται άπειρες "παπαριές" που προωθούνται ως επιστημονικές αλήθειες, και αυτό είναι το δυσκολότερο κομμάτι που πρέπει να ξεπεράσει όποιος "ψάχνεται".
Άντε πάλι! Για να δεις ότι καμία σχέση με αυτά που λες δεν έχει το μαρκετινγ ειδικά όταν μιλάμε για συστοιχίες 8+ 15" και 18" το πρόβλημα είναι οι δυνατότητα μεγάλης ακούστικής πίεσης σε χαμηλές συχνότητες γιατί πιο πάνω τα πράγματα είναι ΕΥΚΟΛΑ και το θέμα εκεί έχει λυθεί από πολλές εταιρείες.

Ελπίσω κάποια στιγμή ο Ζαπάντης να βρει χρόνο να μας αναλύσει αυτά τα θέματα, καθώς αυτός, με το θεωρητικό υπόβαθρο που διαθέτει, ασχολήθηκε κανα δυο χρόνια με το αντικείμενο και μάλλον ακόα κι 7 ζωές κι αν ασχοληθούμε εμείς, δε θα φτάσουμε τα δικά του συμπεράσματα....
Ευχαρίστως, αλλά δεν είμαι καθυστερημένος να θέλω 7 ζωές για να μάθω κάτι τέτοιο αλλά ούτε και μ'ενδιαφέρει να μπω τόσο βαθειά. Το έχουν κάνει άλλοι για μένα και λέγετε industry know-how κι ευτυχώς εκφράζεται και προϊόντικά και ως ελεύθερη γνώση.

Λοιπόν - ΒΑΡΑ ΤΩΡΑ!:205:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.939
Απάντηση: Re: adam 21 sub master

(Υποθέτω πως έχεις το 2242Η).
όχι βέβαια. το 2242Η που λες έχει x-max 7,87 χιλ.
Σου είπα, έχω το μεγαλύτερο x-max της JBL, δηλαδή το 2268Η (για να μη ψάχνεις, 23mm έχει. και δεν υπάρχει άλλο μεγάφωνο της JBL που να έχει πιο μεγάλο x-max από αυτό...)

το 2242 έχει τυπικό μαγνήτη, ενώ το 2268 έχει μαγνήτη νεοδυμίου.

είναι και κουκλί:

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.939
Απάντηση: Re: adam 21 sub master

και όχι, δε "βαράω" τώρα! βαρέθηκα να είμαι ο "κακός" εδώ μέσα! Ας παίξει τον "ξινό" αυτό ρόλο κάποιος άλλος! :109:

άσε που έφυγε και η πανσέληνος, καιρός να χαλαρώσουμε! :116::116:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.554
Reaction score
145.939
Απάντηση: adam 21 sub master

η σωστή φωτό για το Η είναι αυτή:



καθώς τα βύσματα σύνδεσης είναι στο πίσω τμήμα του μαγνήτη και δε βγαίνουν από την αράχνη.


Δε με λες, αυτό το έχεις ακούσει;



δες:

http://www.avc-group.si/en/sales_programme/products/vt_4887adp/

και όχι, δε κατεβαίνει χαμηλά, ιδίως αυτό που σου δείχνω.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.665
Μηνύματα
3.058.886
Members
38.588
Νεότερο μέλος
dark2030@
Top