- Μηνύματα
- 12.991
- Reaction score
- 8.350
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast
Νικο ,στογραψα και πιο πανω,αλλα θα στο ξαναπω.Το ματι του ανθρωπου πιανει παρα πολυ ευκολα ολη την εικονα και θα δεις και το καλυτερο η χειροτερο μαυρο,και οχι επειδη ειμαστε περιεργοι αλλα αυτο γινεται ασυναισθητα.Μην επιμενεις σ αυτο το επιχειρημα.Το σωστο επιχειρημα ειναι οτι με ενα καλο ΑΝΣΙ μπορεις να δεις ευχαριστα εστω και με χειροτερο μαυρο,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ το βλεπεις.Ναι αυτή..thanks
Εδώ μπορούμε να δούμε με εικόνα πλέον αυτά που περιέγραψα στο προηγούμενο μακροσκελες μου ποστ.
Στο κόκκινο σημεία αριστερά ο LCOS αποδίδει καλύτερο μαύρο άρα και υψηλότερο contrast (1400:1 αντί 1200:1 του DLP αν θυμάμαι καλά) ,πάντα φυσικά σε σχέση με το κόκκινο σημείο στα δεξιά (φώτα αυτοκινήτου)
Πόσοι απο όσους κοιτάζουν αυτή τη φωτογραφία (φανταστείτε τη κιόλας στις 100+ ίντσες) μπορούν να εστιάσουν ταυτόχρονα στα φώτα του αυτοκινήτου(στη μια μερια της οθόνης) και στο μαύρο σημείο (στα αριστερά της οθόνης) για να δούνε αυτό το υψηλότερο contrast??
Aν εστιάσουμε τα φώτα του αυτοκινήτου τότε το μαύρο σημείο δεξιά το βλέπουμε περιφεριακά. Το ίδιο αντιστρόφως.Δηλαδή το υψηλό contrast μεταξύ αυτών των δυο σημείων δεν το βλέπουμε ποτέ ,μόνο να το μετρήσουμε μπορούμε.
Αντιθέτως το μαύρο που είναι πάνω απο τα αυτοκίνητα το βλέπουμε πεντακάθαρα και μάλιστα αυτό είναι το μαύρο που θα δώσει υψηλή αντίθεση στα μάτια μας βλέποντας αυτή τη σκηνή (εκεί εστιάζουμε ασυναίσθητα βλέποντας αυτή τη σκηνή -γιατί πολύ απλά εκεί βλέπουμε κάτι)
Εκεί ο LCOS έχει 250:1 contrast και ο DLP 500:1 (υποθετικά νούμερα πάντα)
Αν τα παιδιά που έκαναν το τέστ έπερναν μέτρηση απο εκεί ο DLP θα τον ξεβράκωνε τον LCOS κανονικώς.
Τώρα όπως είπα και πρίν υπάρχουν κάποιοι που αντί να δούνε την ταινία θα καθήσουν να εστιάσουν στα αριστερά της εικόνας (που δεν έχει κανένα απολύτως νόημα) απλά για να απολαύσουν το βαθύ μαύρο που βγάζει εκεί ο προβολέας τους (που όντως βγάζει) ή σε ταυτόχρονη προβολή θα θαυμάσουν το βαθυτερο μαύρο του LCOS στο αριστερό σκοτεινό σημείο σε σχέση με έναν DLP.