ANTISKATING

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: ANTISKATING

Peter σε καταλαβαίνω απόλυτα τι θες να πεις με το "Υποτίθεται πως ξέρεις να κάνεις μια ρύθμιση ολοκληρωμένη". και έχεις δίκιο.
Εδώ όμως δεν υποτίθεται και πρέπει να μιλάμε απλά IMHO

Οταν λοιπόν εγώ έχω ίδη κάνει λάθος στην ρύθμιση του αζιμούθιου ξέρεις πολύ καλύτερα από μένα ότι και με τον παλμογράφο και με το αυτί και με το tone test record μπορώ να ρυθμίσω έτσι το antiskating ώστε να εξαλείψω το λάθος νομίζοντας (λανθασμένα) ότι κάνω μικροδιόρθωση στο antiskating.
Αυτό που κάνω είναι να εξισορροπώ δύο λάθη και να λαμβάνω σωστό αποτέλεσμα αντί να κάνω δύο σωστές ρυθμίσεις.

Η αλληλουχία των ρυθμίσεων (τι κάνουμε πρώτα , τι μετά και τι ξανακάνουμε) είναι η πιό βασική στην ολοκληρωμένη ρύθμιση.

Αυτό λέω τόση ώρα και δεν με καταλαβαίνει κανείς ή το θεωρείτε δεδομένο ότι ΟΛΟΙ το γνωρίζουν
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.427
Σύμφωνα με τον "επιστήμονα" στο ανωτέρω βίντεο, για μηδενική ή χαμηλή τιμή antiskating, η δύναμη ολίσθησης που τραβάει την ακίδα προς τα μέσα οφείλεται στην εσωτερική πλευρά του αυλακιού! Είναι σωστό αυτό?
Μα ξεκινάει να μιλάει για αυλάκια και σωστό πάτημα σε αυτά και χρησιμοποιεί δίσκο χωρίς αυλάκια για να το πετύχει...:140::140::140:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.427
Re: Απάντηση: ANTISKATING

Peter σε καταλαβαίνω απόλυτα τι θες να πεις με το "Υποτίθεται πως ξέρεις να κάνεις μια ρύθμιση ολοκληρωμένη". και έχεις δίκιο.
Εδώ όμως δεν υποτίθεται και πρέπει να μιλάμε απλά IMHO

Οταν λοιπόν εγώ έχω ίδη κάνει λάθος στην ρύθμιση του αζιμούθιου ξέρεις πολύ καλύτερα από μένα ότι και με τον παλμογράφο και με το αυτί και με το tone test record μπορώ να ρυθμίσω έτσι το antiskating ώστε να εξαλείψω το λάθος νομίζοντας (λανθασμένα) ότι κάνω μικροδιόρθωση στο antiskating.
Αυτό που κάνω είναι να εξισορροπώ δύο λάθη και να λαμβάνω σωστό αποτέλεσμα αντί να κάνω δύο σωστές ρυθμίσεις.

Η αλληλουχία των ρυθμίσεων (τι κάνουμε πρώτα , τι μετά και τι ξανακάνουμε) είναι η πιό βασική στην ολοκληρωμένη ρύθμιση.

Αυτό λέω τόση ώρα και δεν με καταλαβαίνει κανείς ή το θεωρείτε δεδομένο ότι ΟΛΟΙ το γνωρίζουν
Πολύ σωστή η παρατήρηση σου και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποιος που διαφωνεί.
Με λάθος αζιμούθιο ότι και να κάνεις το αποτέλεσμα θα είναι λάθος, χωρίς μάλιστα να υπολογίζω και τις φθορές.

Η σωστή δύναμη αντιολίσθησης είναι το κερασάκι στη τούρτα.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: ANTISKATING

νομίζω καταλαβαινόμαστε...
γενικότερα η βέλτιστη ρύθμιση του antiskate είναι με τον παλμογράφο.

εγώ προσωπικά έχω πικάπ ρυθμισμένο με παλμογράφο.όταν το ξαναρύθμισα με τους δίσκους test το αποτέλεσμα ήταν ίδιο με αυτό του παλμογράφου στις ρυθμίσεις!!!

εννοείται οτι το antiskate είναι το τελευταίο που κοιτάμε.δέν είναι δυνατόν να βάλουμε τεστ ντ'ίσκ αν δέν έχουμε ρυθμίσει βάρος κ.τ.λ.
Και εγώ σου λέω ότι ο βραχιονάς σου έχει μηχανική βλάβη (λέμε τώρα), Η βελόνα σου στράβωσε (ξαναλέμε) και το αζιμούθιο είναι λάθος (ξανα-ξαναλέμε)

Πολύ φιλικά....... και με καταλαβαίνεις :114:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.254
Reaction score
143.914
Απάντηση: Re: ANTISKATING

Σύμφωνα με τον "επιστήμονα" στο ανωτέρω βίντεο, για μηδενική ή χαμηλή τιμή antiskating, η δύναμη ολίσθησης που τραβάει την ακίδα προς τα μέσα οφείλεται στην εσωτερική πλευρά του αυλακιού! Είναι σωστό αυτό? Στην εσωτερική πλευρά ασκείται μεγαλύτερη πίεση?
εντάξει, λέει και καμιά κοτσάνα, τι πειράζει?

το έχει πάντως, το έχει, ε?
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Αυτά που λέει στο βίντεο για το antiskating είναι η επικρατούσα άποψη στο Διαδίκτυο! Όσοι δίνουν συμβουλές περίπου τα ίδια λένε. Ρε μπας και έχουν δίκιο?
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.937
Reaction score
22.991
Απάντηση: Re: ANTISKATING

Σύμφωνα με τον "επιστήμονα" στο ανωτέρω βίντεο, για μηδενική ή χαμηλή τιμή antiskating, η δύναμη ολίσθησης που τραβάει την ακίδα προς τα μέσα οφείλεται στην εσωτερική πλευρά του αυλακιού! Είναι σωστό αυτό? Στην εσωτερική πλευρά ασκείται μεγαλύτερη πίεση?
Δεν λέει αυτό. Προσπαθεί να αναπαραστήσει με παραστατικό τρόπο την τάση της ακίδα με υπερβολικό και μηδενικό antiskating. Καλά το λέει, αλλά δεν λέει το γιατί συμβαίνει αυτό.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: ANTISKATING

Αυτά που λέει στο βίντεο για το antiskating είναι η επικρατούσα άποψη στο Διαδίκτυο! Όσοι δίνουν συμβουλές περίπου τα ίδια λένε. Ρε μπας και έχουν δίκιο?
Φυσικά και έχουν δίκιο φίλτατε acoustics. Σαν εμάς είναι? :105:

Λοιπόν....
Οταν βάζουμε ένα αντικέιμενο πάνω στο πλατό εν περιστροφή ασκείται πάνω του η φυγόκεντρος δύναμη που τείνει να το βγάλει εκτός.

Οταν αυτό το αντικείμενο (η βελόνα μας εδώ) λόγο του αυλακιού κινείται σε κυκλική τοχιά και ταυτόχρονα το άλλο της άκρο (Θεωρήστε τον βραχίονα σαν επέκτασή της) είναι σταθερό (σημείο στήριξης του βραχίονα) τότε αυτή η δύναμη μετατρέπεται σε κεντρομόλο που τίνει το κινητό μέρος (κεφαλή) πρός το κέντρο του πλατό.

Η δύναμη λοιπόν είναι ελκτική με αποτέλεσμα η ακίδα να ασκεί δύναμη στο εσωτερικό μέρος του αυλακιού.

Κανένα αυλάκι δεν σπρώχνει καμιά βελόνα να πάει προς τα μέσα....
Τι είναι αυτά που λέμε?

Κε Κόγια άφησε στην ίδια τάξη μερικούς :105:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.254
Reaction score
143.914
Απάντηση: Re: ANTISKATING

Κανένα αυλάκι δεν σπρώχνει καμιά βελόνα να πάει προς τα μέσα....
Τι είναι αυτά που λέμε?
αν εξουδετερώσεις με το αντισκέιτινγκ όμως αυτή την κεντρομόλο δύναμη (όπως ακριβώς δηλαδή λέει ο μάστορος στο βίνδεο), τότε το ίδιο το αυλάκι σπρώχνει τρόπο τινα δια μέσω της ακίδας τη μάζα του βραχίονα-κεφαλής προς τα μέσα, για να ακολουθήσει την προς τα μέσα σταδιακή κατεύθυνση των αυλακιών του δίσκου.

για να εξουδετερωθεί εντελώς αυτό το δήθεν "θέμα", θα πρέπει η ακίδα πάνω σε ένα δίσκο γυαλιστερό κι όμορφο (χωρίς αυλάκια - όπως το LP του μάστορα ή σε ένα lazer-disk) να χρειάζεται μισή ώρα ώστε να μεταβεί από την εξωτερική πλευρά του δίσκου προς την εσωτερική, ενώ ο δίσκος γυρνάει με κανονικές στροφές και η ακίδα έχει το προβλεπόμενο βάρος ανάγνωσης. αν το καταφέρεις αυτό, έλα να μου τρυπήσεις τη μύτη!

για αυτό μιλάμε, δηλαδή για ψύλλους στ'άχυρα! :143::135:

οι βραχίονες παράλληλης μετατόπισης δεν έχουν αυτήν την κεντρομόλο δύναμη, γι'αυτό και δε χρειάζονται αντισκέιτινγκ. Θεωρείται βέβαια πως η δύναμη που χρειάζεται για να μετακινείται η μάζα της κεφαλής προς το εσωτερικό του δίσκου, ότι είναι μηδενική, που φυσικά μηδενική δε μπορεί να είναι, αλλά λέμε τώρα.

βασικά γιατί δε παίρνετε ένα Laser πικάπ να μην έχει τέτχια προβλήματα (όπως και πολλά άλλα δηλαδή...)?:142:

αφού.... λεφτά υπάρχουν!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.254
Reaction score
143.914
Απάντηση: Re: ANTISKATING

Κε Κόγια άφησε στην ίδια τάξη μερικούς :105:
α, μετά τα σεμινάρια (με συνοδεία τσίπουρου και μεζέδων), όπχιος δε ξέρει, κόβεται, όχι πριν!:136::136:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: ANTISKATING

αν εξουδετερώσεις με το αντισκέιτινγκ όμως αυτή την κεντρομόλο δύναμη, τότε το ίδιο το αυλάκι σπρώχνει τρόπο τινα δια μέσω της ακίδας τη μάζα του βραχίονα-κεφαλής προς τα μέσα, για να ακολουθήσει την προς τα μέσα σταδιακή αυλάκωση του δίσκου.

για αυτό μιλάμε, δηλαδή για ψύλλους στ'άχυρα! :143::135:

βασικά γιαί δε παίρνετε ένα Laser πικάπ να μην έχει τέτχια προβλήματα (όπως και πολλά άλλα δηλαδή...)?
Ε καλά κε Κώστα... Εσύ ξέρω ότι τα ξέρεις και κάνεις πλάκα με εμάς.
Το ότι τα έχεις ασιχτιρίσει είναι άλλο θέμα..... (και έχεις δίκιο):114:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.254
Reaction score
143.914
Απάντηση: ANTISKATING

δε ξέρω αν έχω δίκιο ή όχι, πάντως αναπολώ με νοσταλγία τις εκπληκτικές ηχογραφήσεις σε βινύλιο του χάρυ κλυν...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.254
Reaction score
143.914
Απάντηση: ANTISKATING

αλήθεια, την κεφαλή σας τη στήνετε κατα Stevenson ή κατά Baerwald σα τους κοινούς θνητοί? τον Loefgren B υποθέτω δε τον γουστάρει κανείς...
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: ANTISKATING

αν εξουδετερώσεις με το αντισκέιτινγκ όμως αυτή την κεντρομόλο δύναμη (όπως ακριβώς δηλαδή λέει ο μάστορος στο βίνδεο), τότε το ίδιο το αυλάκι σπρώχνει τρόπο τινα δια μέσω της ακίδας τη μάζα του βραχίονα-κεφαλής προς τα μέσα, για να ακολουθήσει την προς τα μέσα σταδιακή κατεύθυνση των αυλακιών του δίσκου.

(αυτό άμα το έλεγες τέλη δεκαετίας του 70 θα σε λέγαμε φρικιό και δεν θα σε κάναμε παρέα :105:)

για να εξουδετερωθεί εντελώς αυτό το δήθεν "θέμα", θα πρέπει η ακίδα πάνω σε ένα δίσκο γυαλιστερό κι όμορφο (χωρίς αυλάκια - όπως το LP του μάστορα ή σε ένα lazer-disk) να χρειάζεται μισή ώρα ώστε να μεταβεί από την εξωτερική πλευρά του δίσκου προς την εσωτερική, ενώ ο δίσκος γυρνάει με κανονικές στροφές και η ακίδα έχει το προβλεπόμενο βάρος ανάγνωσης. αν το καταφέρεις αυτό, έλα να μου τρυπήσεις τη μύτη!

(Αυτό το ¨θέμα¨ είναι στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας και ενασχόληση IMHO addicted ατόμων. Μακριά από εμάς.....
Οταν η βελόνα πάει δεξιά αριστερά θα κάτσω να ξεψειρήσω την ψείρα? Μουσική ακούμε και όχι δίσκους αναφοράς:105:)


για αυτό μιλάμε, δηλαδή για ψύλλους στ'άχυρα!
(Ακριβώς)
Αυτά:105:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.254
Reaction score
143.914
Απάντηση: ANTISKATING

Αυτό το ¨θέμα¨ είναι στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας και ενασχόληση IMHO addicted ατόμων. Μακριά από εμάς.....
ε, τότε μη το ψυρίζεις. σταμάτα στην πρώτη πρόταση. ααα
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.427
Είναι απλά τα πράγματα...
Πάρτε βραχίονα 15 ιντσών χαμηλής μάζας και καθαρίσατε...:137::137::137:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: ANTISKATING

Είναι απλά τα πράγματα...
Πάρτε βραχίονα 15 ιντσών χαμηλής μάζας και καθαρίσατε...:137::137::137:
Θα κατασκευάσω έναν φουσκωτό :143:
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Λοιπόν, καταλήγω στις ακόλουθες σκέψεις για τους ακτινικούς βραχίονες:

Επιλογή μηδενικής ή χαμηλής τιμής αντι-ολίσθησης προκαλεί φθορά στην εσωτερική πλευρά του αυλακιού (αριστερό κανάλι), λόγω ισχυρότερης πίεσης σε αυτό. Επίσης, είναι πιθανή πρόκληση ακουστικών παραμορφώσεων στο δεξί κανάλι (εξωτερική πλευρά του αυλακιού), λόγω απώλειας ικανοποιητικής επαφής.

Μεγάλη τιμή αντι-ολίσθησης προκαλεί φθορά στην εξωτερική πλευρά του αυλακιού (δεξί κανάλι). Επίσης, είναι πιθανή ακουστική παραμόρφωση στο αριστερό κανάλι, λόγω απώλειας επαφής.

Όταν η δύναμη αντι-ολίσθησης είναι σωστά ρυθμισμένη (τρέχα γύρευε πως), τότε η ακίδα της κεφαλής ευρίσκεται τοποθετημένη ακριβώς στο κέντρο, με ισόποση κατανομή πίεσης στις δύο πλευρές του αυλακιού.

Όποιος διαφωνεί, παρακαλώ πολύ να εκφρασθεί άμεσα (..... αλλοιώς να σιωπήσει για πάντα! χε χε χε....).
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Καλά ρε μάγκες! Άμα είναι να μη μου μιλάτε την παίρνω την κατάρα πίσω.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.870
Μηνύματα
3.031.530
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top