Arcam ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Μηνύματα
644
Reaction score
7
ο Luxman έγραψε........
....Αυτη η πρακτικη εναρμονισμενων τιμων καταστρατηγει τους ελληνικους νομους και ειναι ποινικα κολασιμη .............
Πολύ τηλεόραση βλέπεις αγαπητέ. Αυτό ισχύει απο την προμήθεια Α υλών (μονοπωλιακό), στην παραγωγή (δεν μπορεί να το κάτασκευάσει άλλος) και στην διάθεση (όπου και να πας θα βρείς τις ίδιες τιμές) οχι μόνο το προιόν μίας μάρκας αλλά τα προιόντα όλων των κατασκευαστών δεν θα τα βρείς κάτω απο ένα στανταρτ όριο. Εδώ δεν ισχύει τίποτα απο όλα αυτά, οι προμηθευτές απο που προμηθεύονται δεν είναι μονοπωλιακό, η παραγωγή δεν ενδιαφέρει και τελικά μπορεί ο καταναλωτής να αγοράσει ενα σωρό ομοειδή προιόντα καλλίτερα ή χειρότερα, φτηνότερα ή ακριβότερα, άρα μπορεί να διαλέξει.:happy_9:
 

Μηνύματα
13.644
Reaction score
6.614
Παντως και το mediamarkt εχει ανεβασει τις τιμες στα ARCAM εκτος απο καποια που εχει ακομα σε προσφορα (π.χ. ARCAM SOLO)
 

Μηνύματα
1.102
Reaction score
0
Παντως και το mediamarkt εχει ανεβασει τις τιμες στα ARCAM εκτος απο καποια που εχει ακομα σε προσφορα (π.χ. ARCAM SOLO)
Στο mediamarkt Φαλήρου οι τιμές παραμένουν οι ίδιες εδώ κ 1-2 μήνες...
αvr-350 @ 2000 eur
cd 192 @ 800 eur
κτλ
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.993
Reaction score
69
ο Luxman έγραψε........
....Αυτη η πρακτικη εναρμονισμενων τιμων καταστρατηγει τους ελληνικους νομους και ειναι ποινικα κολασιμη .............
Πολύ τηλεόραση βλέπεις αγαπητέ. Αυτό ισχύει απο την προμήθεια Α υλών (μονοπωλιακό), στην παραγωγή (δεν μπορεί να το κάτασκευάσει άλλος) και στην διάθεση (όπου και να πας θα βρείς τις ίδιες τιμές) οχι μόνο το προιόν μίας μάρκας αλλά τα προιόντα όλων των κατασκευαστών δεν θα τα βρείς κάτω απο ένα στανταρτ όριο. Εδώ δεν ισχύει τίποτα απο όλα αυτά, οι προμηθευτές απο που προμηθεύονται δεν είναι μονοπωλιακό, η παραγωγή δεν ενδιαφέρει και τελικά μπορεί ο καταναλωτής να αγοράσει ενα σωρό ομοειδή προιόντα καλλίτερα ή χειρότερα, φτηνότερα ή ακριβότερα, άρα μπορεί να διαλέξει.:happy_9:
Εδω και 4 χρονια αγαπητε δεν βλεπω καθολου τηλεοραση σε αντιθεση με εσενα που αναγνωριζεις ταυτιση των γραφομενων μου με τα λεχθεντα στην TV . :happy_9: :happy_9:


Αν καταλαβαν καποιοι .....καποιες εταιρειες απαιτουν να πουλαμε σε μια συγκεκριμενη ιδια τιμη ολα τα καταστηματα ωστε με κινητρο το υψηλο κερδος να προτεινουμε περισσοτερο τα προιοντα αυτων των εταιρειων .
Το "σπασιμο" των τιμων τιμωρειται με διακοπη συνεργασιας η μεγαλη μειωση των εκπτωσεων .

Αγαπητε Ευαγγελε αυτο ειναι παρανομο .
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Αγαπητε Ευαγγελε αυτο ειναι παρανομο .
Αυτό ποιός το λέει βρε Μαρίνε? :happy_4:

Για κάτσε και σκέψου πόσα προϊόντα που καταναλώνεις κάθε μέρα, έχουν ίδια τιμή ΠΑΝΤΟΥ...
 

Μηνύματα
13.644
Reaction score
6.614
Μιχαλη χθες εκανα βολτα καιαπο τα δυο καταστηματα της αλυσιδας (Μαρουσι-Φαληρο) και οι τιμες ηταν διαφορετικες(????) σε πολλα ηλεκτρονικα ενω δεν ειχαν και τα ιδια προιοντα(????).Ειδικα στο Φαληρο πετυχα AUDIO SPECTRUM Sirene,Eros , Tannoy πολυκαναλο συστημα,ακριβα ηχεια δαπεδου DALI,ηχεια της Wharfedale που ουτε πυ τα γνωριζουν στο πανω καταστημα.
Υπηρχαν και αλλες διαφορες ειδικα στις τιμες διολου ευκαταφρονητες.
Βασικη διαφορα ομως και ουσιαστικη,οι πωλητες στο καταστημα Φαληρου ειναι μακραν πιο ενημερωμενοι.
 

Μηνύματα
1.102
Reaction score
0
Φίλε tanto από ότι φαίνετε το μόνο κοινό στα καταστήματα του mediamarkt είναι....το όνομα...Φίλος αγόρασε την Sony 32" v2000 στα 999 ευρώ από το Φάληρο. Την ίδια μέρα πήγε κ στο Μαρούσι κ είχε 1150...
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.993
Reaction score
69
Αυτό ποιός το λέει βρε Μαρίνε? :happy_4:

Για κάτσε και σκέψου πόσα προϊόντα που καταναλώνεις κάθε μέρα, έχουν ίδια τιμή ΠΑΝΤΟΥ...

Δεν μιλαω Νικο για τις τιμες που αποφασιζουν να πουλανε οι τελευταιοι κρικοι της εμπορικης αλυσσιδας αλλα για τις αντιπροσωπειες που μας υποχρεωνουν να πουλαμε σε μια συγκεκριμενη υψηλη τιμη με ποινη διακοπης συνεργασιας .

Μην μπλεκουμε τα δυο αυτα θεματα .
 

Μηνύματα
1.102
Reaction score
0
Δεν μιλαω Νικο για τις τιμες που αποφασιζουν να πουλανε οι τελευταιοι κρικοι της εμπορικης αλυσσιδας αλλα για τις αντιπροσωπειες που μας υποχρεωνουν να πουλαμε σε μια συγκεκριμενη υψηλη τιμη με ποινη διακοπης συνεργασιας .

Μην μπλεκουμε τα δυο αυτα θεματα .
Αυτό που γράφετε αποτελεί ένα είδος καταγγελίας, πιθανότατα κ δυσφήμισης της αντιπροσωπείας κ πολλές φορές οδηγεί σε προβλήματα στις σχέσεις...αν έχετε τέτοιου είδους στοιχεία καλό θα ήταν να τα παρουσιάσετε...
 

Μηνύματα
732
Reaction score
0
Κατά την γνώμη μου δεν είναι μεμπτό το να προσπαθεί μία εταιρία να διατηρήσει μία σταθερή τιμή στην αγορά. Αυτή η τακτική βοηθάει στο να μην γίνει σφαγή μεταξύ των καταστημάτων και στην τελική να μην ευτελιστεί το προϊόν που διαθέτει η ίδια η εταιρία. Το να πιέζει ο ανταγωνισμός είναι λογικό αλλά όχι μεταξύ των πωλητών του ίδιου προϊόντος. Η τιμές μπορούν να πιεστούν από τις τιμές άλλων προϊόντων.

Αν υπήρχε συνεννόηση μεταξύ ανταγωνιστών για διατήρηση τιμών τότε θα ήταν παράνομο. Η διατήρηση όμως ενος επιπέδου (και κατ' επέκταση η προστασία των πελατών-καταστημάτων) από τον εισαγωγέα είναι δικαίωμά του (ίσως και υποχρέωσή του).
 

Μηνύματα
732
Reaction score
0
Και βέβαια αυτά που λέω περί "παρανομίας" αφορούν είδη πρώτης ανάγκης και καρτελ, όπως τις πρόσφατες καταγγελίες για τις γαλακτοβιομηχανίες. Όχι ένα CD player ή ένα ηχείο.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Απάντηση: Arcam ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Δηλαδή η "ελεύθερη αγορά" ισχύει μόνο όταν οι τιμές πάνε προς τα πάνω...Καλή φάση.
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.993
Reaction score
69
Κατά την γνώμη μου δεν είναι μεμπτό το να προσπαθεί μία εταιρία να διατηρήσει μία σταθερή τιμή στην αγορά. Αυτή η τακτική βοηθάει στο να μην γίνει σφαγή μεταξύ των καταστημάτων και στην τελική να μην ευτελιστεί το προϊόν που διαθέτει η ίδια η εταιρία. Το να πιέζει ο ανταγωνισμός είναι λογικό αλλά όχι μεταξύ των πωλητών του ίδιου προϊόντος. Η τιμές μπορούν να πιεστούν από τις τιμές άλλων προϊόντων.

Αν υπήρχε συνεννόηση μεταξύ ανταγωνιστών για διατήρηση τιμών τότε θα ήταν παράνομο. Η διατήρηση όμως ενος επιπέδου (και κατ' επέκταση η προστασία των πελατών-καταστημάτων) από τον εισαγωγέα είναι δικαίωμά του (ίσως και υποχρέωσή του).

Οχι αγαπητε μου ......

οταν πρεπει να πουλαμε σε μια εξαναγκασμενα υψηλη τιμη , με μεγαλο προστατευμενο κερδος , τοτε μας συμφερει να προωθουμε την συγκεκριμενη εταιρεια σε σχεση με τις αλλες ακριβως γιατι κερδιζουμε περισσοτερα !!
Αρα οποια αντιπροσωπεια αστυνομευει καλυτερα τα καταστηματα λιανικης πωλησης που "σπανε" τις τιμες , τοτε τα προιοντα της ειναι προτιμητεα απο τα υπολοιπα καταστηματα γιατι ετσι εξασφαλιζουν μεγαλυτερο κερδος !

Φυσικα μια ενιαια τιμη συμφερει τις μεγαλες αλυσσιδες οπως Media Markt , Ηλεκτρονικη , Κωτσοβολο , Expert κλπ οι οποιες πρεπει να εχουν ελαχιστο μεσο μικτο κερδος 17% προκειμενου να βγαζουν τα εξοδα τους .

Αν μια επιχειρηση εχει μικροτερες λειτουργικες δαπανες και μπορει να λειτουργει με μικροτερο μεσο μικτο κερδος απο το 17% , τοτε την υποχρεωνουν να μην ανταγωνιζεται τους δυσκινητους κολοσσους .

Οταν βεβαια κλεισει η επομενη αλυσσιδα , οπως ο Κορασιδης , τα σπασμενα θα τα πληρωσουν οι καταναλωτες εμμεσα επειδη οι εισαγωγεις θα ανεβασουν το μικτο τους κερδος και θα περιοριστει η δυνατοτητα ανταγωνισμου μεταξυ τους (+αυξηση κοστους λειτουργιας των τραπεζων που "τρωνε φεσι")


Πληροφοριακα οι δυο μεγαλυτερες αλυσσιδες που δραστηριοποιουνται στην ελληνικη αγορα ειναι ζημιογονες , η μια με το ελληνικο ονομα αρκετα ζημιογονα και η αλλη , ο ....."γαμικος" , αφου απελυσε το 80% των υπαλληλων της ειναι ελαφρα ζημιογονος . Τα στοιχεια αυτα κυκλοφορουν στα στις οικονομικες διευθυνσεις γνωστων αντιπροσωπειων με πολυαριθμα τμηματα μαρκετινκ .

Φυσικα ηταν εν γνωση τους το ζημιογονο μελλον τους στην ελληνικη αγορα . Αν ομως καποιος σκεφτει οτι τα χρηματα που επενδυουν οι διεθνεις αλυσσιδες ηλεκτρονικων στην Ελλαδα εκπιπτουν απο το φορολογητεο εισοδημα τους στην Αγγλια η στη Γερμανια και τελικα γλυτωνουν χρημα ....τοτε εξηγειται γιατι επελαυνουν στην χωρα μας και φυσικα τσακιζουν τις υγειεις επιχειρησεις .


Ελπιζω να λυθηκαν καποιες αποριες ......
 

Μηνύματα
56
Reaction score
0
Μάλλον το Thread πρέπει να το διαβάσουν και άλλοι αντιπρόσωποι και να πάψουν να δίνουν στον κ.Luxman εκπτώσεις 30 και 35% γιατί απ' ότι φαίνεται και δεν τις θέλει, εφόσον δίνει με κλειστά μάτια το 25% στον πελάτη και έμμεσα τους κατηγορεί και για αισχροκέρδια.
Βέβαια πάλι δεν θα είναι ευχαριστημένος γιατί μόνο αν σπάσει τις τιμές θα ψωνίσει κανείς από το κατάστημα του. Ο λόγος; Ti έχει να προσφέρει σε σχέση με ένα εξειδικευμένο κατάστημα που ο ιδιοκτήτης έχει δαπανήσει κάποια λεφτά σε μηχανήματα για παρουσίαση και σε χώρους στο κατάστημα του για να μπορέσουμε να δοκιμάσουμε σε ένα demo ένα μηχάνημα, ενδεχομένως να το δούμε από κοντά, ίσως να έχει και κάποιο άλλο της ίδιας κατηγορίας να συγκρίνουμε και σε τελική ανάλυση να κάνουμε μια πιο σωστή αγορά. Πείτε λοιιπόν από που θα αγοράζατε? Από εξειδικευμένο κατάστημα που θα σας πρόσφερε τα παραπάνω ή από το κατάστημα που έχει μόνο όπλο το σπάσιμο της τιμής για να σας δελεάσει?
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.993
Reaction score
69
Μάλλον το Thread πρέπει να το διαβάσουν και άλλοι αντιπρόσωποι και να πάψουν να δίνουν στον κ.Luxman εκπτώσεις 30 και 35% γιατί απ' ότι φαίνεται και δεν τις θέλει, εφόσον δίνει με κλειστά μάτια το 25% στον πελάτη και έμμεσα τους κατηγορεί και για αισχροκέρδια.
Βέβαια πάλι δεν θα είναι ευχαριστημένος γιατί μόνο αν σπάσει τις τιμές θα ψωνίσει κανείς από το κατάστημα του. Ο λόγος; Ti έχει να προσφέρει σε σχέση με ένα εξειδικευμένο κατάστημα που ο ιδιοκτήτης έχει δαπανήσει κάποια λεφτά σε μηχανήματα για παρουσίαση και σε χώρους στο κατάστημα του για να μπορέσουμε να δοκιμάσουμε σε ένα demo ένα μηχάνημα, ενδεχομένως να το δούμε από κοντά, ίσως να έχει και κάποιο άλλο της ίδιας κατηγορίας να συγκρίνουμε και σε τελική ανάλυση να κάνουμε μια πιο σωστή αγορά. Πείτε λοιιπόν από που θα αγοράζατε? Από εξειδικευμένο κατάστημα που θα σας πρόσφερε τα παραπάνω ή από το κατάστημα που έχει μόνο όπλο το σπάσιμο της τιμής για να σας δελεάσει?

Εσεις ποιος αντιπροσωπος η (ποιος καταστηματαρχης) ειστε αγαπητε μου ;;;


Εσεις αγαπητε ας ψωνιζετε απο καταστηματα γκουρμε οπως το γνωστο στο ....Κολωνακι με τα ντολμαδακια της θειας Θεκλας . Εμεις ειμαστε ...σουπερ μαρκετ . Τι να κανουμε ;;:happy_4:
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.993
Reaction score
69
Επισης αγαπητε GUS P. , τι εχει να προσφερει το Media Markt στον καταναλωτη π.χ. στα ARCAM , στα ΥΑΜΑΗΑ , στα DENON , DALI κλπ ;;

Εσεις βεβαια αναφερεστε στα Hi-End , παραπανω προφανως , γιατι μαλλον σας ποναει επαγγελματικα η υπαρξη μας .

Φυσικα στα εξειδικευμενα καταστηματα με τα demo rooms ακουτε μερικα , ενα μικρο κλασμα , των Hi-End συσκευων .
Θες να πεις αγαπητε GUS P. οτι ετσι ο καταναλωτης οδηγειται σε σωστες επιλογες ;;; :happy_5: :happy_5:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Δεν μιλαω Νικο για τις τιμες που αποφασιζουν να πουλανε οι τελευταιοι κρικοι της εμπορικης αλυσσιδας αλλα για τις αντιπροσωπειες που μας υποχρεωνουν να πουλαμε σε μια συγκεκριμενη υψηλη τιμη με ποινη διακοπης συνεργασιας .

Μην μπλεκουμε τα δυο αυτα θεματα .
Κάθε αντιπροσωπεία έχει κάθε δικαίωμα να θέσει όρους στην συνεργασία της με τα καταστήματα, καθώς έχει την πλήρη ευθύνη και δικαιοδοσία για τον τρόπο διακίνησης του προϊόντος στην τοπική αγορά.

Επιπλέον, πρώτον αμφιβάλω πάρα πολύ για το ότι κάτι τέτοιο είναι παράνομο (δεν υπάρχει περίπτωση μιας και ξέρω 100000 παρόμοιες περιπτώσεις) και δεύτερον, συγχώρεσέ με αλλά στην πραγματικότητα θα έπρεπε να είσαι υποχρεωμένος στην αντιπροσωπεία γι αυτήν της την στάση να προστατεύει το προϊόν που σου επιτρέπει να βάλεις στο μαγαζί σου. Ο ανταγωνισμός δεν λειτουργεί με μόνο γνώμονα την χαμηλότερη τιμή.

Η "μαγκιά" είναι να πουλάνε 2 μαγαζιά το ένα δίπλα στο άλλο στην ίδια τιμή, αλλά οι πελάτες να προτιμούν εσένα λόγω επιπροσθέτων υπηρεσιών και εμπιστοσύνης. Η λογική του ξεσκίσματος των τιμών, είναι τακτική όσων δεν έχουν την πραγματική ιδέα από marketing και προώθηση προϊόντων, αφορά όσους είναι ικανοί μόνον για box moving πωλήσεις με μοναδικό κριτήριο την τιμή, ήτοι τα ιντερνετομάγαζα ή τα πολυκαταστήματα και μαθηματικά οδηγεί τον κλάδο σε δύσκολη θέση. Αυτός που θέλει να θεωρεί τον εαυτό του σοβαρό και έμπειρο επιχειρηματία - πωλητή, προσπαθεί να εφεύρει άλλα προσόντα πέραν της τιμής για να προσελκύσει πελάτες. Αν ο κλάδος (και οποιοσδήποτε κλάδος) αντιμετωπιζόταν σοβαρά από όλους, το εμπόριο θα ήταν πολύ πιο υγιές, τα μαγαζιά βιώσιμα και οι μισθοί μας καλύτεροι.

Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Ελπιζω να λυθηκαν καποιες αποριες ......
Ναι ναι...
Οι αλυσίδες κλείσανε λόγω κακής διαχείρισης ενώ για παράδειγμα η laserland που από ότι ακούγεται φέσωσε όλον τον κόσμο, έκλεισε γιατί είχε την δική σου άποψη σου περί ανταγωνισμού, ήτοι δώσε με μικρότερο κέρδος και βλέπουμε... :happy_4:
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Προσωπικά έχω συνατήσει δύο είδη καταστημάτων.
Το πρώτο έχει κάποιο demo, μικρό ή μεγάλο αναλόγως του χώρου που έχει και φυσικά του mentalite της πώλησης.
Το δεύτερο κατάστημα κάνει το γνωστό box-moving.

Πιστεύω οτι η πρώτη κατηγορία καταστήματος δεν θα εκλείψει ποτέ.
Η δεύτερη όμως, με την περαιτέρω αναπτυξη του Internet κάποια στιγμή θα μαραζώσει, αφού για να επιβιώσει θα αναγκάζεται να περιορίζει το κέρδος συνέχεια και συνέχεια.....


Από την άλλη μερία έχω συνατήσει πελάτες τριών κατηγορίων.

Πρώτοι αυτοι που δημιουργούν προσωπική σχέση με κάποια καταστήματα, πάνε εκεί ενημερώνονται βλέπουν και ακούν demo και οταν έρθει η ώρα της αγοράς επιλέγουν το καλύτερο "πακέτο" (τιμή-υπηρεσίες-εξυπηρέτηση-αντιμετώπιση) και αγοράζουν.

Δευτεροι αυτοί που αγοράζουν κρατώντας ένα περιοδικό υπο μάλης, χωρίς να ακούσουν και να δούν, αφού τους φτάνει η γνώμη "αυτού" που έγραψε το άρθρο. Ετσι δεν τους μένει παρα να βρούν τη χαμηλότερη τιμή (καταστήματα boxmoving - internet κλπ) για να αγοράσουν. Οι υπόλοιπες υπηρεσίες (εγκαταστάσεις-ρυθμίσεις) γίνονται συνήθως απο τα "παιδιά" που υπάρχουν στο καταστημα ως πωλητές για να αναβαθμίσουν το βασικό μισθό τους, φυσικά με όσες λύσεις ξέρουν και όσο μπορούνε. Αν οι πελάτες αυτοί μείνουν στο χώρο του AV μετα απο λίγο καιρό ανεβαίνουν στη 1η κατηγορία.

Τρίτη κατηγορία είναι αυτών που ενω πάνε στα καταστήματα που συντηρούν demo και κάθονται και βλέπουν και ακούν σε πολλά ραντεβού και συζητούν με τις ώρες για "την ανεπάρκεια τών χαμηλών στα 25 Hz του ηχείου", στο τέλος αγοράζουν απο το internet ή απο τους Boxmovers για να βγούν "κερδισμένοι" έστω και για λίγα ευρώ.
Με στεναχωρεί αυτη η κουτοπόνηρη αντιμετώπιση, οταν γνωρίζουν οτι μάλιστα οτι κανένας καταστηματάρχης AV δεν έγινε εφοπλιστής απο το υπέρογκο κέρδος.

Επειδή και εγώ είμαι καταναλωτής θέλω να γνωρίζετε οτι είμαι χρόνια πελάτης του Ανδρέα (επιλογή μου) αν και συνεργάτης του, και μπορεί να τον πιέζω για τη καλύτερη δυνατή τιμή κάθε φορά αλλά ποτε δεν θα τολμούσα να το πάιξω εξυπνίδης.

m2cents :cool_4:
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.993
Reaction score
69
Ναι ναι...
Οι αλυσίδες κλείσανε λόγω κακής διαχείρισης ενώ για παράδειγμα η laserland που από ότι ακούγεται φέσωσε όλον τον κόσμο, έκλεισε γιατί είχε την δική σου άποψη σου περί ανταγωνισμού, ήτοι δώσε με μικρότερο κέρδος και βλέπουμε... :happy_4:
Αγνοεις πολλα περι λιανικου εμποριου .

Για να κατεβει καποιος στο κεντρο , να υποστει την αναλογη ταλαιπωρια , πρεπει να εχει ενα επιπλεον κινητρο απο το μαγαζι της περιφερειας . Αν ολα τ αλλα ειναι ιδια , εξυπηρετηση , after sales service κλπ , τοτε ειναι αναγκαια και η διαφοροποιηση της τιμης . Αλλιως ποιος ο λογος να αγορασει καποιος κατι απο το κεντρο ;;

Αν ειχε την δικη μου αποψη περι λιανικου εμποριου τοτε δεν θα ειχε κλεισει :happy_4: :happy_4:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.664
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top