Auro 3D

Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.151
Και αν υπήρχε ένας upmixer που παίρνει τα mono waveforms των objects και τους έδινε τον ambient ήχο που απουσιάζει;
Το θέμα είναι πως ένας automated σύστημα, όσο advanced και αν είναι ο αλγόριθμος δεν μπορεί να κάνει την τέλεια δουλειά.
Όλο και θα πάρει ήχο που δεν θα ακούγαμε στην πραγματική ζωή από ψηλά και θα περάσει και αυτόν ή μέρος αυτού στο top layer.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
7.078
Reaction score
16.264
Σωστό. Όμως, ίσως, μπορεί και να δίνει τόση αληθοφάνεια στο αποτέλεσμα που αυτό θα περνά σχεδόν απαρατήρητο.

Τέλειος upmixer δεν υπάρχει.
 

Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
22.303
Reaction score
59.273
Πραγματικά δεν βλέπω νόημα στην συζήτηση εδώ και μήνες.
Αγοράστε processor που να λειτουργεί και τα δυο formats, και στήστε τα ηχεία εντός των ορίων και των δυο formats.
Και καθήστε στον καναπέ σας και απολαύστε όποιο σας αρέσει, κάντε και συγκριτικά αν θέλετε. Κάντε και ο,τι παλαβό θέλετε αν σας αρέσει και το επιτρέπει ο pro.

Προσωπικά έχω δεκάδες Blu-ray audio με Atmos και Auro layer, και εχω κανει τα συγκριτικά μου.
Έχω κάνει και upmix με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς και σε δικάναλο, και σε ταινίες που εχουν μόνο bed layer. Ακόμα και σε ποδόσφαιρο.

Αντί να βλέπετε YouTube και να χάνετε την ώρα σας θα μπορούσατε να ρωτήσετε και να μάθετε.
Αλλά όχι, θέλετε να πουλάτε μούρη, σαν τα πιτσιρίκια που το παίζουν ειδήμονες στο σεχ απο όσα βλέπουν στο πορνχαμπ.
 

Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.151
Ούτε τέλειος mixer (άνθρωπος) :D

Για αυτό που καταλήγουμε ?
Εγω προσωπικά έχω συμπεράνει πως "be happy with what you have".
Αν η ταινία που θες να δείς υπάρχει σε κάποιο από Atmos, DTS:X, Auro-3D διαθέσιμη, είσαι χαρούμενος.
Αν δεν υπάρχει, κάνεις upmix και πάλι είναι καλύτερα από το απλό flat layer soundtrack. Στην παρούσα περίπτωση, σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να κάνει λίγο καλύτερη δουλειά ο Auromatic, έπειτα ο Dolby έπειτα της DTS. Αλλά έχω παρατηρήσει πως η "επιτυχία της αληθοφάνειας" του upmixing όσον αφορά το ποιός upmixer το κάνει καλύτερα, διαφέρει από ταινία σε ταινία.

Υπάρχουν σαφώς και κάποιες ταινίες που το Atmos/DTS:X/Auro-3D mix τους είναι κακό σε διάφορα σημεία, αλλά και πάλι δύσκολα θα είναι χειρότερα από το ίδιο σε 5.1/6.1/7.1 flat (bed) layer only.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
41.742
Reaction score
92.656
Ψυχολόγος είσαι βρε Δημήτρη. Όλα τα βρήκες. 👍
Αυτό είναι αλήθεια.
Είναι. 😎

Έχει αποδειχθεί περίτρανα σε άλλα θρεντς, άσε που έχουμε διδαχθεί ψυχολογία στα βασικά μαθήματα (ψυχιατρική) στην απόκτηση του ιατρικού τίτλου..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
7.078
Reaction score
16.264
Αυτό είναι αλήθεια.
Είναι. 😎

Έχει αποδειχθεί περίτρανα σε άλλα θρεντς, άσε που έχουμε διδαχθεί ψυχολογία στα βασικά μαθήματα (ψυχιατρική) στην απόκτηση του ιατρικού τίτλου..
Α ωραία. Για πες μου τι να πάρω για να την ακούσω...... immersive 😊, μιας και δεν έχω.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
12.012
Reaction score
17.607
Αλλά όχι, θέλετε να πουλάτε μούρη, σαν τα πιτσιρίκια που το παίζουν ειδήμονες στο σεχ απο όσα βλέπουν στο πορνχαμπ.

Μα ο Σάκης ξέρει τα πάντα γύρω από το σαξ.
 


Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.151
Ακόμα μια ταινία που γίνεται και σε Auro-3D (το αρχικό br ήταν με Atmos).
Χαβαλεδίστικη η ταινία με αρκετές σκηνές με καλή ευκαιρία για ωραία surround/height effects.
 




Μηνύματα
22.093
Reaction score
15.353
Last edited:

Μηνύματα
2.452
Reaction score
4.182

Και εδώ τις φρέσκες..



Κεφαλα να μην ξεχασουμε να αναφερουμε και την παρουσια του Wilfried Van Baelen του δημιουργου του Auro στο ετησιο συνεδριο των μηχανικων ηχου που πραγματοποιηθηκε στο Ντυσσελντορφ της Γερμανιας οπου μεταξυ αλλων συμμετειχαν ο Tom Ammermann και Stefan Bock απο τα MSM Studios.

o ηχος 3D ειχε την τιμητικη του.

ο Wilfried συμμετειχε σε θεματα οπως
3D-Dinosaurier - Eine Diskussionsrunde über die Geschichte und Zukunft von 3D-Audio

Δεινοσαυροι του 3D. Μια συζητηση σχετικα με την ιστορια και το μελλον του 3D ηχου.

Music production for various 3D audio formats

AUDIO-4-1 |
Stefan Bock | Wilfried Van Baelen | Audio Demonstration (English)

3D-Audio Live-Streaming

επισης παρων ηταν και ο δικος μας ο Patrick Schappert (o pianolas:lolsign::lolsign:)


Μια παγκοσμια συνομωσια για την επικρατηση του Auro 3D βλεπω:lolsign::lolsign::lolsign:

δεν φωναξαν οι βλακες καναν απο τον μαχαλα να τους ανοιξει τα ματια:lolsign::lolsign:
 



Μηνύματα
2.452
Reaction score
4.182
Auromatic
1639429504461.png

Στο προσφατο συνεδριο των μηχανικων ηχου που πραγματοποιηθηκε τον Νοεμβριο στο Nτυσελντορφ εδωσε το παρων και ο κυριος Ralph Kessler ο δημιουργος του Auromatic.

Ο ραλφ εχει την δικη του εταιρεια στο Αμβουργο

Ο ιδιος ισχυριζεται πως δυστηχως μεχρι σημερα δεν κατορθωσε η μουσικη να θεσει τον σαραουντ ηχο σε πρωτο πλανο.

Με τον δημιουργο του Auro 3D τον Wilfriedη γνωριστηκαν σε ενα συνεδριο μηχανικων ηχου το 2006 στην Λειψια κατα πασα πιθανοτητα. Απο την δεκαετια του 80 ειχα ηδη ξεκινησει να ασχολουμαι με φαινομενα στον τομεα της ακουστικης που δημιουργουν ενα αισθημα <<ανατριχιλας>> (σε ελευθερη αποδοση) -wow faktor.

Οταν πραγματοποιω ενα Α-B test προσπαθω να δημιουργησω συναισθηματα. Για να το επιτυχω δεν αρκει το στερεο, ηδη απο την δεκαετια του 80 ειχα τονισει οτι θα επρεπε η μουσικη να ερχεται απο 4 πηγες ηχειων Quadrofonie. Οι Pink Floyd ειχαν ξεκινησει ηδη, o ηχος που προερχεται απο 4 πλευρες εχει μια εντελως διαφορετικη επιδραση στην δημιουργια συναισθηματων. Εδω και 30 χρονια εξεταζω πως μπορει κανεις να δημιουργησει ενα οσο το δυνατον φυσικο αποτελεσμα.

Ο κλαδος μας δεν ειναι αρκετα μεγαλος και ολοι γνωριζονται μεταξυ τους, εκεινο τον καιρο ειχαν λαβει χωρα διαφορα σεμιναρια, ενα στο τοκιο οπου και τεθηκε το θεμα των ηχειων υψους. Σαραουντ τυπου 5.1 ηταν ηδη γνωστο απο την δεκαετια του 90 στην μουσικη βιομηχανια αλλα για πρωτη φορα μια ομαδα ανθρωπων με την ιδια φιλοσοφια βρεθηκε μαζι στο τοκιο και εγινε ξεκαθαρο οτι με τα ηχεια υψους προστιθεται ακομη μια διασταση. Εκεινη την εποχη δεν υπηρχαν ακομη καταλληλοι αλγοριθμοι και εργαλεια για την παραγωγη και ολα επρεπε να ανακαλυφθουν.

Ο Βιλφριντ καταλαβε απο νωρις το 2006 οτι χωρις την υπαρξη ενος απμιξερ δεν θα μπορουσαμε με γοργους ρυθμους να παραδωσουμε 3D περιεχομενο.

Στοχος ηταν λοιπον να δημιουργησουμε ενα απμιξερ που το αποτελεσμα του να πλησιαζει οσο γινεται την φυσικη αναπαραγωγη. Υπηρχαν ηδη καποια απμιξερ απο την δεκαετια του 80 αλλα με καθολου καλο αποτελεσμα, οπου για παραδειγμα η χορωδια ακουγοταν πισω στο βαθος και η φωνη ερχοταν απο μπροστα .

Επομενως ο στοχος ηταν η δημιουργια ενος απμιξερ οπου δεν θα πρεπει κανεις να το αντιλαμβανεται ως εφε οταν ειναι σε λειτουργια αλλα να αντιλαμβανεται την απουσια του οταν τιθεται εκτος λειτουργιας, κατι που δεν κανουν τα αλλα απμιξερ που προερχονατι απο τον κοσμο του σινεμα και δημιουργουν υπερβολικα εφε.

Στην ουσια εχουμε να κανουμε με 2 ξεχωριστα θεματα το προσκηνιο και το παρασκηνιο. Το προσκηνιο παραμενει μπροστα ενα οσον αφορα το παρασκηνιο προσπαθω με εξυπνο τροπο να το μοιρασω ετσι ωστε να μην γινεται το εφε αντιληπτο, οπως χρησιμοποιει κανεις τα μπαχαρικα στο μαγειρεμα. Εργαστηκα 5 χρονια πανω στους αλγοριθμους και ειχα μια ολοκληρη μουσικη βιβλιοθηκη στην διαθεση μου οπου και διαρκως δοκιμαζα. Για τον Βιλφριντ η μουσικη ηταν η μεγαλη του προτεραιοτητα .

Ειμαι πολυ περηφανος που ενας μαστερας απο την Αμερικη μου ειπε οτι ειναι ο μοναδικος αλγοριθμος σε συσκευη που θα διατηρουσε και ηταν ενας ανθρωπος της μουσικης.

Το τιουνιγκ παιζει σημαντικο ρολο, οι περισσοτεροι θεωρουν πως ολα εχουν ολοκληρωθει οταν ο αλγοριθμος εχει δημιουργηθει. Εγω αντιθετως ξοδευω αλλα 3 χρονια μεχρι το τελικο αποτελεσμα να αρεσει στα αυτια μου, κατι που δεν γινεται με συσκευες μετρησης αλλα με τον εγκεφαλο

παρολο που εχω εταιρεια που παρασκευαζει συσκευες μετρησης.
Ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν πραγματα που μπορει κανεις να ακουσει αλλα δεν μπορει να μετρησει.:biggrin:


Oλοκληρη η συνεντευξη μπορει να βρεθει στον παρακατω συνδεσμο

τι εστί μαχαλάς παιδί?
:lolsign::lolsign:
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
162.381
Μηνύματα
2.581.197
Members
36.458
Νεότερο μέλος
MARIA PEIRAIA
Top