B&W club

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.392
Reaction score
30.584


Ο μηχανικός των Beatles (και πόσων ακόμη... πολύ μεγάλος) Geoff Emerick (συγχωρέθηκε πρόπερσι).
Τι ηχεία είναι αυτά που αγκαλιάζει, γνωρίζει κανείς; Και η βιντάζ κονσολίτσα μπροστά, πολύ κουκλί όμως.
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585


Ο μηχανικός των Beatles (και πόσων ακόμη... πολύ μεγάλος) Geoff Emerick (συγχωρέθηκε πρόπερσι).
Τι ηχεία είναι αυτά που αγκαλιάζει, γνωρίζει κανείς; Και η βιντάζ κονσολίτσα μπροστά, πολύ κουκλί όμως.
JBL, παλιότερη σειρά κατηργημένη.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.552
Reaction score
37.801
ετσι, κατα τη διαρκεια της διμιουργιας πολλα γινονται ... και εκει ειναι οντως μαγικο (υπο την εννοια του ανεξηγητου, ή που αν το αναλυσεις ..χαλαει η γοητεια) πως καταληγει σε καποιο φορματ.
κατα τη διαρκεια της αναπαραγωγης στο συνολο μας στο σπιτι, εχουμε την επιλογη σωστου(ή μερος του σωστου, κατα το δυνατο) ή προσωπικου τροπου αναπαραγωγης, και ειναι αρκετη η επεξεργασια και τα σταδια αυτης ειδη απο πριν, οποτε ενα παραπανω δε παιζει και τοσο μεγαλο ρολο (ανω τελεια). 🐒
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.552
Reaction score
37.801
Όλοι οι «ειδικοί» απο όπου τα «παίρνουν» ακούνε ....
Τα πιο πολλα ειναι δωρεάν για μια φωτογραφία ....
αυτο ξαναπες το... να παραδειγμα εδω στο στουντιο που εγραψε ο Lee Ronaldo (των sonic youth) το τελευταιο αλμπουμ του , αφιλτραριστο κατα τα λεγομενα τους.


"New York based producer Marc Urselli had the idea to bring people together who had never met before and let that meeting of minds create beautiful soundscapes. Film director and musician Jim Jarmusch, Sonic Youth co-founder and guitarist Lee Ranaldo shared space with versatile drummer Balázs Pándi for a night session at Urselli's EastSide Sound studio in downtown NY.
These are the unfiltered results. Absorbing instrumental patterns of cinematic sounds and improvised rhythms. No overdubs, no editing. All was recorded live and analog, produced and mixed by Marc Urselli. The front/back coverfotos were taken by photographer William Semeraro in Norway. That is why Marc Urselli gave all the songs titles inspired by Norwegian mythology. "


🐒
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.329


Ο μηχανικός των Beatles (και πόσων ακόμη... πολύ μεγάλος) Geoff Emerick (συγχωρέθηκε πρόπερσι).
Τι ηχεία είναι αυτά που αγκαλιάζει, γνωρίζει κανείς; Και η βιντάζ κονσολίτσα μπροστά, πολύ κουκλί όμως.
Με κυματοδηγό και χειρολαβές, το ηχείο ήταν μάλλον JBL, αλλά δε το ξέρω.

Οι ηχογραφήσεις των Beatles ήταν γτπκ, όλες ανεξαιρέτως, οικτρές.

Την ίδια εποχή, οι ηχογραφήσεις των Πινκ φλοϊντ ήταν κλάσεις ανώτερες, αν και οι πρώτες τους, ήταν ομοίως γτπκ.

Οι τελευταίες δουλειές πάνω στις ηχογραφήσεις αμφοτέρων, σε Dolby Atmos, είναι εξαιρετικές σε σχέση με τις αρχικές, επιτέλους έχουν μπάσο και οι Μπιτλς, αλλά η διαφορά μεταξύ τους παραμένει, οι φλοϊντ είχαν ανέκαθεν μπάσο, έως υπόηχους.

Στα ανώτερα πρίμα η διαφορά είναι εξίσου σημαντική.

Το πολυκάναλο σεταπ που χρησιμοποιούν για Dolby Atmos είναι με τα Νιούμαν.

Το μεγάλο στούντιο της Dolby είναι με ATC.

ATC έχουν και στο abbey road.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.552
Reaction score
37.801
"μιλα μου βρωμικα για μουσικη, γιατρε" :king:
... παντως αν ειναι τα χαλια-μου-τα-μαβρα οι ηχογραφησεις αυτων των 2 μπαντων... δηλωνω επισημα οτι δεν το γνωριζα, και σφαλμα μου που δεν εχω ακουσει τοσα χρονια και τρεχω να καλυπσω το κενο μου!
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.261
Reaction score
13.148
μρε μαιμουμου σιαχνει γραμμοφωνα στην αθηνα κανας μαστορας;
με εχει πρηξει ενας βαρυς χαιεντας τωρα που θα ναρθω στο κλεινον αστυ να το σιαξει
αν ξερεις κανα μαστορα που σιαχνει γραμμοφωνα
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585
Με κυματοδηγό και χειρολαβές, το ηχείο ήταν μάλλον JBL, αλλά δε το ξέρω.

Οι ηχογραφήσεις των Beatles ήταν γτπκ, όλες ανεξαιρέτως, οικτρές.

Την ίδια εποχή, οι ηχογραφήσεις των Πινκ φλοϊντ ήταν κλάσεις ανώτερες, αν και οι πρώτες τους, ήταν ομοίως γτπκ.

Οι τελευταίες δουλειές πάνω στις ηχογραφήσεις αμφοτέρων, σε Dolby Atmos, είναι εξαιρετικές σε σχέση με τις αρχικές, επιτέλους έχουν μπάσο και οι Μπιτλς, αλλά η διαφορά μεταξύ τους παραμένει, οι φλοϊντ είχαν ανέκαθεν μπάσο, έως υπόηχους.

Στα ανώτερα πρίμα η διαφορά είναι εξίσου σημαντική.

Το πολυκάναλο σεταπ που χρησιμοποιούν για Dolby Atmos είναι με τα Νιούμαν.

Το μεγάλο στούντιο της Dolby είναι με ATC.

ATC έχουν και στο abbey road.
Θα συμφωνήσω, δύσκολα θα βρεις βρετανική παραγωγή πριν το '70 που να μπορεί να ακουστεί σήμερα, τουλάχιστο εμένα δε μου έρχεται κάποια στο μυαλό. Το πρώτο των σάμπαθ είναι ίσως η πρώτη σοβαρή ηχογράφηση που στέκεται και σήμερα. Τα σοβαρά των φλόιντ είναι μετά το '70.
 





Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.552
Reaction score
37.801
.. ιδεα δεν εχω...τι εχει παθει ?!
για 75ρια ? να παρει ενα βαρυ πυροβολικο Lenco Idler mk2
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.392
Reaction score
30.584
Με κυματοδηγό και χειρολαβές, το ηχείο ήταν μάλλον JBL, αλλά δε το ξέρω.

Οι ηχογραφήσεις των Beatles ήταν γτπκ, όλες ανεξαιρέτως, οικτρές.

Την ίδια εποχή, οι ηχογραφήσεις των Πινκ φλοϊντ ήταν κλάσεις ανώτερες, αν και οι πρώτες τους, ήταν ομοίως γτπκ.

Σαν ηχογραφήσεις είναι περιέργως καλές για την εποχή, σαν τελικές παραγωγές όμως είναι ηχητικά άσταναπάνε. Λογικό εάν σκεφτείς ότι πρωταρχικώς σκοπός ήταν να ακούγονται στα τρανζιστοράκια και στα φορητά πικάπ. Χώρια ότι δεδομένων των τεχνικών περιορισμών και τη χρήση bouncing αβέρτα-κουβέρτα (ηχογράφηση τετρακάναλη, μίξη όλων σε ένα κανάλι για ελευθέρωση των υπολοίπων τριών και αυτό μπορεί να το έκαναν και δεκάδες φορές) το μπάσο μάλλον θόλωνε τη μίξη. Το περίεργο είναι πάντως ότι οι κακόμοιροι οι Beatles ήθελαν να έχουν μπάσο, και ενοχλούνταν που έβγαιναν λεπτόηχες οι παραγωγές. Το κακό είναι ότι οι πρώτες εκδόσεις των δίσκων σε CD (1987 νομίζω) ήταν ακόμη χειρότερες, έως και φρικτές!
Οι Φλόυντ όντως καλύτεροι, αλλά τι συγκρίνεις, ήρθαν μια εποχή μετά. Ακους πχ το Dark Side of the Moon και λες, σιγά 1973 ενώ το Sgt Pepper το 1967, τι είναι 6 χρονάκια.... ναι μεν αλλά το τελευταίο ήταν 4κάναλη ηχογράφηση, ενώ το πρώτο 16κάναλη... και μιλάμε για το ίδιο ακριβώς στούντιο. Βέβαια ως ηχογράφηση, ακούς σήμερα τον remastered Λοχία και κελαηδάει, ενώ το Dark Side εξακολουθεί να προσφέρει χαλαρά κόντρα ξύρισμα
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.261
Reaction score
13.148
ειναι βινταζ βαρυς χαιεντας θελει αυτο το αρχαιο να το γυριζει με τη μανιβελα :party:
 



Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585

Μηνύματα
350
Reaction score
236
Σας παραθέτω μια αναφορα για το R&D γκρουπ της B&W απο την wiki.

Research and development has been a core activity within B&W, stimulated and exercised by its founder John Bowers (1922–1987).[2] From the start of the company, earnings were invested in new product development.

In 1982 the company opened a dedicated, purpose-built research centre titled 'SRE' or 'Steyning Research Establishment' in Steyning, about 10 miles from Worthing. The buildings were fit for audio-related work since they were previously used by SME, the English tonearm designer who felt the downturn in tonearm sales due to the introduction of the new digital media CD. SRE housed a prototype shop and listening rooms, ranging from semi-anechoic to typical small living rooms. Also available was advanced equipment like a laser interferometer and PDP-11/35 computer.

Approximately twenty staff support the research facility. Engineers of note who have worked there in R&D include Ray Greenwood, Dr. Steve Roe, Dr. John Dibb, Dr. Glyn Adams, Dr. Peter Fryer and Laurence Dickie.

The design of B&W loudspeaker cabinets has been done by industrial designer Kenneth Grange since 1975. Morten Villiers Warren became manager of design in the late 1990s when designing the new 800 series of speakers.

Noteworthy loudspeaker innovations by B&W:

  • The patented use of Kevlar fibres, impregnated with a stiffening resin, resulting in B&W's distinctive yellow speaker cones started in 1974. This composite material proved to provide controlled rigidity and internal damping, minimising distortion, as Fryer determined by using laser interferometry on speaker cones.
  • Phase linear transmission was realised in the DM6 from 1976. In the DM6, the speakers are mounted in different vertical planes.
  • In 1977 the DM7 introduced a tweeter separate from the main speaker cabinet. This has been a feature of many B&W speaker designs since.
  • Dickie invented the 'Matrix' enclosure which reduces cabinet sound colouration. This bracing topology resembles a wine-case, providing multiple thin panel-braces, spaced throughout the enclosure, improving rigidity. This was in response to Celestion's SL6000 loudspeaker that was made with Aerolam cabinet walls. Dickie's response was to use the same concept but make it all the way through the cabinet rather than just the walls. Matrix has been used with great success by B&W ever since.
  • The 'Nautilus' speaker resulted from research commenced by Bowers into 'perfect dipoles'. Before Bowers died, he handed this research to the young Dickie who discovered the principle of the exponential tapered tube. The Nautilus project was one of the most extensive research and development projects undertaken. Instead of open-backed drivers, it uses drivers loaded by reverse-tapered horns, or exponentially diminishing tubes, to absorb the rear radiation. The construction is based on fibre-reinforced plastic enclosures. The result of the distinct speaker shape was a near perfect response and near-zero enclosure colouration.
  • The 'Flowport' is an improvement that reduces friction in the air moving through the bass reflex vent. This is realised by covering the surface of the vent with dimples, just like a golf ball.
  • The diamond tweeter was developed to create the optimal ratio of tweeter dome mass and material stiffness. The tweeter is grown into shape by chemical vapour deposition.
Αν κανείς θέλει να πιστεύει οτι μια τετοια εταιρεία με 20 άτομα μόνο στο R&D των ηχείων της, με διαφορετικών τύπων θαλαμων μετρησεων και ηχεία που καλύπτουν από απλούς ακροατές έως επαγγελματίες κι audiophiles κατασκευάζει "χρέπια" ή στην τύχη ό,τι κάτσει κι όχι στοχευμένα ηχεία για κάθε τμήμα της αγοράς, μάλλον εθελοτυφλεί ή αγνοεί τον τρόπο που κινούνται οι επιχειρήσεις.

Με την εμπορική της επιτυχία έγινε το αντίστοιχο της VAG που κατασκευάζει απο seat και skoda έως lamborghini. Το να κριτικάρω συλλήβδην τα αυτοκίνητα του group VAG γιατι το skoda είναι αργό ή γιατι η bugatti καει τ΄άντερά της δεν λέει κάτι.

Είναι όμως λυπηρό σε ένα νήμα με τον τίτλο B&W club γνωστοί και άγνωστοι να προσπαθούν να υποστηρίξουν τις δικές τους επιλογές (ή συμπλέγματα) ως τις βέλτιστες για πάσα νοσο . Ο κάθε μουσικόφιλος έχει τον δικό του τροπο και τους δικούς του περιορισμούς χώρου, οικονομικών κ.α. στο τι μπορεί να επιτύχει ώστε να απολαμβάνει τη μουσική του.

Το νόημα της συζήτησης στο φορουμ θα πρέπει να είναι στον συγκεκριμένο ακροατη με τους συγκεκριμενους περιορισμους και τις συγκεκριμένες επιθυμίες τι ταιριάζει.

Όταν έχω μονο ένα σαλόνι που καλά καλά δεν μπορω να μετακινήσω μια κρυσταλλιέρα (το σαλόνι άλλωστε είναι για όλη την οικογένεια) η λύση δέν μπορεί να είναι τα 11 ηχεία και 16 σαμπ.

Όταν σαν μουσικός παραγωγός με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα να είναι για τη μάζα ευάκουστο, η λύση δεν θα είναι τα ATC τα B&W ή τα Quested, αλλά τα NS10 για το στούντιό μου. Με άλλα λογια ακόμη και στα στουντιο ηχοληψίας κκαι μιξης η επιλογή είναι το τι μου ταιριάζει για το συγκεκριμενο αποτέλεσμα που επιζητω.

Ελπίζω να μην κουρασα....
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.617
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top