Build Your Dreams (BYD)



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.365
Reaction score
33.293
Με τις τιμές που έχει μπορεί και ποτέ.

Στο δρόμο μπορεί να πετύχεις ένα άσπρο εδώ Αττική.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.152
Reaction score
145.307
Βασίζονται σε μελλοντικά έσοδα, από τα σερβίς του στόλου που πουλάνε.
Τα έχω ξαναγράψει αυτά, και εξαιρούνται μόνον λίγες φίρμες υπερπολυτελών και σούπερκαρς.

Ένα άρθρο που πέτυχα, λέει πως:

η Porsche πρέπει να πουλήσει 24 αυτοκίνητα για να φτάσει το κέρδος μιας Ferrari, καθώς από κάθε αυτοκίνητό της έχει κέρδος περί τις 5.000 ευρώ. Αντίστοιχα η Mercedes με κέρδος 2.497 ευρώ πρέπει να πουλήσει 47 αυτοκίνητα και η BMW 58, καθώς το κέρδος της για κάθε αυτοκίνητο μόλις που ξεπερνάει τις 2.000 ευρώ. Ακόμη και η Toyota που ούτως ή άλλως πουλάει πολλά αυτοκίνητα, με περίπου 1.700 ευρώ κέρδος χρειάζεται να πουλήσει 70 αυτοκίνητα για να πλησιάσει μια Ferrari.


Φυσικά δεν λείπουν οι αρνητικές δυτικές φίρμες, που χάνουν λεφτά παρότι πουλάνε αυτοκίνητα.
 

Μηνύματα
403
Reaction score
416
Toyota που ούτως ή άλλως πουλάει πολλά αυτοκίνητα, με περίπου 1.700 ευρώ κέρδος χρειάζεται να πουλήσει 70 αυτοκίνητα για να πλησιάσει μια Ferrari.
Η toyota ομως πουλησε 10.8 εκατομυρια και η ferrari 13752.
H porche 226000 στο 9μηνο
η μερσεντες 2,4 εκατ.
η bmw 2,2 εκατ
ολες δηλαδη ειχαν συνολικα κερδη πολλα περισσοτερα απο τη φεραρι.
Και η φεραρι δε νομιζω οτι μπορει να παραξει περισοτερα γιατι η αναμονη της ειναι αρκετα μεγαλη.

οσο για το σερβις και τα αναλωσιμα της φεραρι....
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.706
Reaction score
11.829
Προς κατόχους BYD και όποιον άλλον θέλει να απαντήσει.

Το EV Clinic λέει πως τόσο η BYD όσο και άλλοι Κινέζοι δεν δίνουν πρόσβαση σε third party repair. Ούτε manuals, ούτε καταλόγους, ούτε σχετικά software. Βασικά ότι χρειαστεί το αμάξι θα το κάνουν αυτοί. Αυτό δείχνει πως θα συμβαίνει ακόμη και όταν τα οχήματα είναι εκτός εγγύησης.

Με δεδομένο ότι ένα όχημα θα αγοραζόταν για τουλάχιστον μια 15ετία:

1) Θα προχωρούσατε σε αγορά με αυτά τα δεδομένα;
2) Αν ναι θα το κάνατε επειδή δεν σας ενοχλεί ή επειδή θεωρείτε ότι αυτό θα αλλάξει στο μέλλον;
Το περί δεκαπενταετίας μην το θεωρείς δεδομένο. Η ηλεκτροκίνηση είναι τεχνολογία αρκετά ώριμη ώστε να προσφέρει ήδη πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι της παλιότερης, των ΜΕΚ, αλλά δεν παύει να είναι ακόμα ταχέως αναπτυσσόμενη.

Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, αλλά και την συγκυρία της κρατικής επιδότησης με την έκπτωση της BYD, είδα πέρυσι την ευκαιρία να αποκτήσω πολύ φτηνά ένα μοντέλο το οποίο αντικατέστησε το θερμικό που οδηγούσα μέχρι τότε.
Εκ των υστέρων μπορώ να πω ότι το Atto 3 ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μου και, παρότι ως μεσαίου μεγέθους αποτελεί αναγκαστικά συμβιβασμό, κατάφερε να γίνει το αποκλειστικό όχημα με το οποίο μετακινούμαστε ως οικογένεια. Αποδείχτηκε δηλαδή ικανό τόσο για ταξίδια μέχρι πχ τα Γιάννενα (αντικαθιστώντας το C180K) όσο και για μετακινήσεις μέσα στην πόλη (αντικαθιστώντας το Puma που οδηγεί πλέον μόνο η γυναίκα μου). Μπορεί να μην έχει κορυφαία αυτονομία ή ευελιξία, αλλά καταφέρνει να καλύπτει επιτυχώς διάφορους ρόλους.

Ο δικός μου σχεδιασμός για τη συνέχεια προβλέπει ότι θα αντικατασταθεί πρώτα το (αγορασμένο το 2023) υβριδικό Puma με ένα μικρό BEV πόλης, κάποια στιγμή πριν τη λήξη της οκταετούς εγγύησής του. Εν συνεχεία, θα αντικατασταθεί και το Atto 3 με ένα μεγαλύτερο BEV, ταξιδιάρικο και με εξελιγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης, πάλι πριν τη λήξη της δικής του οκταετούς εγγύησης. Αυτό είναι το πλάνο, αλλά βέβαια όλα θα εξαρτηθούν από την εξέλιξη της τεχνολογίας, τις συνθήκες και τις ανάγκες.

Προσωπικά προτιμώ να συντηρώ το BEV μου στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, και πιθανότατα δεν υπάρχει άλλη επιλογή για τεχνικούς λόγους, δεδομένης της τεχνολογίας. Ωστόσο συμφωνώ απολύτως ότι πρέπει να είναι διαθέσιμες οι τεχνικές πληροφορίες και να επιτρέπεται η συντήρηση από τρίτους, εφόσον πληρούν κάποιες προϋποθέσεις.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.306
Μηνύματα
3.048.642
Members
38.540
Νεότερο μέλος
Ionianpower
Top