- Μηνύματα
- 31.792
- Reaction score
- 91.952
Βάρκα να μην είναι
Τα infotainment πιστεύω ότι θα είναι το λιγότερο, στην τελική με ένα android auto/car play τα ξεπερνάς και είσαι up to date συνεχώς.Οι Κινέζοι έχουν ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζουν στο αυτοκίνητο το μοντέλο κυκλοφορίας των smartphones. Θα έχουμε ετήσιες ανανεώσεις. Μπορεί να είναι το ίδιο μοντέλο εξωτερικά αλλά θα έχει συνεχή τεχνολογική αναβάθμιση καθιστώντας τα παλιότερα μοντέλα "αρχαία" με όρους hi-tech.
Θα λέμε, έχω π.χ. το Atto 3 του 24 με το χ infotainment, τη ψ φόρτιση και τη ζ ισχύ.
Η Google έχει σκοπό να προωθήσει το Google Automotive ως πλήρη λύση. Γι' αυτό δεν δίνει σε κάποιον μόνο το Google Maps.Τα infotainment πιστεύω ότι θα είναι το λιγότερο, στην τελική με ένα android auto/car play τα ξεπερνάς και είσαι up to date συνεχώς.
Όσο βρισκόμαστε σε φάση βασικής εξέλιξης τα EVs θα χάνουν την αξία τους αρκετά γρήγορα. Για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση θα πρέπει να ωριμάσουν βασικοί παράγοντες:Τα infotainment πιστεύω ότι θα είναι το λιγότερο, στην τελική με ένα android auto/car play τα ξεπερνάς και είσαι up to date συνεχώς.
Το θέμα είναι τι γίνεται με τα βασικά μέρη όπως μπαταρία, διαχείριση ενέργειας, μοτέρ. Αν εκεί αλλάζουν δραστικά τα πράγματα και σύντομα τότε τα προηγούμενα μοντέλα απαξιώνονται σημαντικά και χάνεται η αξία του μτχ. Αυτό θα πρέπει να υπολογιστεί στην τρέχουσα αξία αγοράς από τον κάθε αγοραστή (που μέχρι τώρα είχε μάθει αλλιώς) προτού καταλήξει ότι είναι φθηνό ένα νέο κινέζικο bev και ότι συμφέρει η αγορά του.
έτσι είναι, αυτά συμβαίνουν σε κάθε τεχνολογική αλλαγή, για αυτό λέμε ότι είμαστε στη φάση των early adopters ακόμα.Όσο βρισκόμαστε σε φάση βασικής εξέλιξης τα EVs θα χάνουν την αξία τους αρκετά γρήγορα. Για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση θα πρέπει να ωριμάσουν βασικοί παράγοντες:
Χρόνος φόρτισης κάτω από πεντάλεπτο σε όλους τους σταθμούς, μεγάλη αυτονομία χωρίς "25" προϋποθέσεις, ξεκαθάρισμα ως προς τη FSD από τα κράτη ώστε να καταλήξουμε στο minimum απαιτούμενο hardware/software. Και το πολύ βασικό, τη μείωση του βάρους που θα επηρεάσει όλα τα υπόλοιπα. Δεν γίνεται να θεωρούμε λογικό να έχουμε 30% αύξηση βάρους σε σχέση με τα ICEV στις ίδιες κατηγορίες. Η τεχνολογία τρέχει αλλά το τέρμα είναι μακριά.
Όσο λοιπόν κάθε νέο μοντέλο έχει τρελές (πρακτικές) διαφορές σε σχέση με το παλιό, το depreciation θα είναι μεγάλο.
Σήμερα, ένα EV πενταετίας φαίνεται σαν αντίκα. Κι εδώ μπαίνει και το θέμα brand. Ακόμα είναι όλα ρευστά στη νέα αγορά. Πόσες μάρκες θα εδραιωθούν στη συνείδηση των αγοραστών; Πόσες θα χαθούν; Πόσο θα πουλιέται π.χ. το Zeekr των 60.000€ που οδήγησα σε 3 χρόνια ως μεταχειρισμένο κι ας είναι σήμερα τεχνολογικά κορυφή;
Συμφωνώ σε όλα εκτός από την φόρτιση. Είναι τρομερά ακριβό σπορ η ταχυφόρτιση. Και για τον πάροχο και για τις υποδομές. Και λιγότερο για τους κατασκευαστές. Αν θα γίνει ποτέ αυτό που λες δεν θα ζούμε να το δούμε.Όσο βρισκόμαστε σε φάση βασικής εξέλιξης τα EVs θα χάνουν την αξία τους αρκετά γρήγορα. Για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση θα πρέπει να ωριμάσουν βασικοί παράγοντες:
Χρόνος φόρτισης κάτω από πεντάλεπτο σε όλους τους σταθμούς, μεγάλη αυτονομία χωρίς "25" προϋποθέσεις, ξεκαθάρισμα ως προς την FSD από τα κράτη ώστε να καταλήξουμε στο minimum απαιτούμενο hardware/software. Και το πολύ βασικό, τη μείωση του βάρους που θα επηρεάσει όλα τα υπόλοιπα. Δεν γίνεται να θεωρούμε λογικό να έχουμε 30% αύξηση βάρους σε σχέση με τα ICEV στις ίδιες κατηγορίες. Η τεχνολογία τρέχει αλλά το τέρμα είναι μακριά.
Όσο λοιπόν κάθε νέο μοντέλο έχει τρελές (πρακτικές) διαφορές σε σχέση με το παλιό, το depreciation θα είναι μεγάλο.
Σήμερα, ένα EV πενταετίας φαίνεται σαν αντίκα. Κι εδώ μπαίνει και το θέμα brand. Ακόμα είναι όλα ρευστά στη νέα αγορά. Πόσες μάρκες θα εδραιωθούν στη συνείδηση των αγοραστών; Πόσες θα χαθούν; Πόσο θα πουλιέται π.χ. το Zeekr των 60.000€ που οδήγησα σε 3 χρόνια ως μεταχειρισμένο κι ας είναι σήμερα τεχνολογικά κορυφή;
Έλα μωρέ, δεν είναι έτσι.Σήμερα, ένα EV πενταετίας φαίνεται σαν αντίκα.