Build Your Dreams (BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.439
Reaction score
33.348
είναι σίγουρο αυτό; το έχεις ψάξει;
Όχι μόνο υπάρχουν ακριβότερα συμβόλαια με όσα ακούω, αλλά μέχρι και άρνηση ασφάλισης.

Προσωπικά δεν το έχω ψάξει. Ότι διαβάζω. Ούτε θα το ψάξω. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ασφαλίστρια μου, όταν έρθει η ώρα.
 


Μηνύματα
1.582
Reaction score
2.409
Μόλις υπολογίσεις μέσα και τα υπόλοιπα έξοδα του ηλεκτρικού όπως ακριβότερη ασφάλεια, ακριβότερα ελαστικά, συνδρομές σε apps ή internet, αλλαγές ψυκτικού μπαταρίας κ.α, ανάλογα το όχημα το κόστος χρήσης βγαίνει εύκολα μια η άλλη με θερμικό.

Θέλει πολύ μελέτη να έχεις κέρδος. Το λάθος ηλεκτρικό μπορεί να σε βάζει και μέσα.
προσωπικά δεν τα έχω δει όλα αυτά που λες,
ασφάλιση είμαι λίγο πάνω κάτω από το προηγούμενο (ούτε 50 ευρώ),
ελαστικά θα σου πω σύντομα,
ψυκτικό μπαταρίας δεν έχω ιδέα,
apps δεν χρειάζονται, extra internet είναι δωρεάν για 4 χρόνια, δεν ξέρω αν θα το ανανεώσω (το μόνο που μου λείπει από το δωρεάν basic πακέτο είναι η live κίνηση στους χάρτες)
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.566
Reaction score
9.615
Κάπου διάβασα πως το κόστος κίνησης για 15000 χλμ ή έτος, είναι περίπου 300 ευρώ για ένα ηλεκτρικό σε αντίθεση με θερμικό που φτάνει τα 2000+.
Είναι μεγάλη διαφορά δεν συζητείται, όμως αν δεν υπάρχει ιδιωτικός χώρος φόρτισης, είναι ένα θέμα.
Προσωπικά πχ έχω πρόβλημα με το δικό μου, και ας είναι θερμικό. Δεν κινείται αρκετά με αποτέλεσμα στα 1 - 2 χρόνια να αλλάζω μπαταρία.
Είναι κανείς εξαρτημένος. Δύσκολη η φόρτιση σε ξένο χώρο, λόγω διάρκειας, χρόνος φόρτισης κλπ. Και είναι νωρίς! Ακόμη τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν είναι και πολλά! Φαντάζεστε τι θα γενεί σε μικρό χρονικό διάστημα, όταν αρχίσει η μαζική ζήτηση?

Α και κάτι άλλο. Σήμερα στα ηλεκτρικά, δεν χρεώνεται φόρος κίνησης! Λέτε να αφήσει έτσι την κατάσταση το Κράτος, που θεωρείται το Νούμερο Ένα έσοδο του?
Όταν έρθει η ώρα, θα βρεθεί ο τρόπος φορολόγησης του.
Οπότε καταλαβαίνουμε ότι το κέρδος του καταναλωτή, από αυτήν την κίνηση, είναι σίγουρα προσωρινό.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.439
Reaction score
33.348
προσωπικά δεν τα έχω δει όλα αυτά που λες,
ασφάλιση είμαι λίγο πάνω κάτω από το προηγούμενο (ούτε 50 ευρώ),
ελαστικά θα σου πω σύντομα,
ψυκτικό μπαταρίας δεν έχω ιδέα,
apps δεν χρειάζονται, extra internet είναι δωρεάν για 4 χρόνια, δεν ξέρω αν θα το ανανεώσω (το μόνο που μου λείπει από το δωρεάν basic πακέτο είναι η live κίνηση στους χάρτες)
Να σου πω το δικό μου παράδειγμα, αν δεν είχα οικιακή φόρτιση και φωτοβολταϊκά. αγοράζοντας ένα Dolphin ας πούμε. Άλλο αμάξι θα είχε άλλα έξοδα, περισσότερα, κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα.

Ασφάλεια τώρα πληρώνω 365€ το χρόνο. Με το Dolphin θα γίνουν περίπου 600€ και με απαλλαγή μάλιστα κανένα 500άρικο. Ελαστικά τώρα 350€ ανά διετία, με το Dolphin 600€ - 650€. Το App τα πρώτα δύο χρόνια είναι δωρεάν και μετά 120€ το χρόνο. Και μάλιστα για μόλις 2GB το μήνα. Αυτό δεν αλλάζει, ούτε μπορείς να aλλάξεις SIM όπως λένε οι Αυστραλοί που το έψαξαν καθώς θα χάσεις τις ΟΤΑ. Η SIM είναι "παντρεμένη" με το όχημα. Οπότε ίσως να ήταν καλή ιδέα να έχεις unlimited στο κινητό. Έχω ήδη οπότε πες ΟΚ. Το κόστος service είναι λίγο υπέρ του Dolphin. Οπότε αν φόρτιζα έξω DC θα ήμουν σχεδόν μια η άλλη. Με AC θα ήταν καλύτερα αλλά δεν ξέρω αν αξίζει. Εξαρτάται τη χρήση. Μόνο για καθημερινή χρήση να πας σε Dolphin, ΟΚ. Για ταξίδια δεν θα το έλεγα.

Αν τώρα πας στο απλό Model 3 αμέσως αμέσως έχεις πάει 800€ - 900€ ασφάλεια, 800€ - 900€ ελαστικά, Ίσως να μην έχεις το κόστος συντήρησης του Dolphin αλλά με τα υπόλοιπα έξοδα έρχεσαι περίπου μια η άλλη.

Είναι καλή άσκηση η συγκεκριμένη. Θέλει μελέτη και βέβαια γνώση. Αν μπλέξεις με κάτι ηλεκτρικά που τα μεγάλα Service έχουν μέχρι και 1000άρικο την έκατσες. Μη μιλήσω για αυτά που έτσι και πάθει κάτι η μπαταρία εκτός εγγύησης θες όσα έδωσες στο αμάξι.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.313
Reaction score
9.399
Ασφάλεια τώρα πληρώνω 365€ το χρόνο. Με το Dolphin θα γίνουν περίπου 600€ και με απαλλαγή μάλιστα κανένα 500άρικο. Ελαστικά τώρα 350€ ανά διετία, με το Dolphin 600€ - 650€. Το App τα πρώτα δύο χρόνια είναι δωρεάν και μετά 120€ το χρόνο.
Δηλαδή συγκρίνουμε το κόστος ασφάλισης/συντήρησης/χρήσης της μπακατέλας 20ετίας με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, για να αποδείξουμε ότι τα ηλεκτρικά κοστίζουν παραπάνω;

Το app υπάρχει και χρεώνεται επειδή το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό ή επειδη είναι ένα αυτοκίνητο του 2025; Αν δεν ήταν ηλεκτρικό δεν θα είχε app ή θα ήταν δωρεάν για πάντα;

Η ασφάλιση για ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο θα ήταν η ίδια με το αρχαίο; Τα λάστιχα (τώρα που ακόμα και τα κουβαδάκια έχουν 18άρες+ ζάντες) είναι πιο ακριβά γιατί είναι "ηλεκτρικά;"
 

Μηνύματα
411
Reaction score
425
ασφαλιση σε θερμικο μικτη δε κανει σχεδον κανεις. Σε ηλεκτρικο ομως ειναι δεδομενο.
Τα λαστιχα αυτα που ειναι καταλληλα για ηλεκτρικα λογω βαρους και ροπης ειναι ακριβοτερα απο τα αντιστοιχα για θερμικα ιδιων διαστασεων.
για το app δε ξερω τι παιζει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.439
Reaction score
33.348
Δηλαδή συγκρίνουμε το κόστος ασφάλισης/συντήρησης/χρήσης της μπακατέλας 20ετίας με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, για να αποδείξουμε ότι τα ηλεκτρικά κοστίζουν παραπάνω;

Το app υπάρχει και χρεώνεται επειδή το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό ή επειδη είναι ένα αυτοκίνητο του 2025; Αν δεν ήταν ηλεκτρικό δεν θα είχε app ή θα ήταν δωρεάν για πάντα;

Η ασφάλιση για ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο θα ήταν η ίδια με το αρχαίο; Τα λάστιχα (τώρα που ακόμα και τα κουβαδάκια έχουν 18άρες+ ζάντες) είναι πιο ακριβά γιατί είναι "ηλεκτρικά;"
Έλα να δεις κατά πόσο είναι μπακατέλα. Κάτι λέει ότι με ρωτάνε αν το πουλάω, και στο ΚΤΕΟ μου λένε είναι άψογο. Ούτε τα καινούργια δεν είναι σε τέτοια κατάσταση λένε. Το αμάξι το κάνει το αφεντικό, όχι τα χρόνια. Έχει πολλά ρημάδια εκεί έξω που έχουν τα μισά του χρόνια και ακόμη λιγότερα. Βρες μου άλλα οχήματα με 325.000χλμ που να ζητάνε μόνο ότι ζητούσαν και στα 50.000χλμ. Ένα απλό service. Άλλα 200.000χλμ τα έχει εύκολα πριν ζητήσει κάτι σοβαρό.

Αλλά δεν έχει σημασία αυτό. Σημασία έχει ότι ακόμη και θερμικό να αγόραζα τα κοστολόγια χρήσης - συντήρησης θα ήταν τα ίδια με αυτά που έχω σήμερα. Άντε λίγο παραπάνω. Λίγο όμως. Θα επέλεγα το ανάλογο όχημα για αυτό. Δεν θα είχα καμία διάθεση να "κλαίω" κάθε φορά που πάω για service. Και να σκάω 600€-700€ - 800€ για λάστιχα καθε 24 μήνες. Έχω περάσει από αυτά και δεν θα ξανασυμβεί σε καμία περίπτωση.

Αλλιώς βλέπεις το αυτοκίνητο όταν κάνεις 25.000χλμ - 30.000χλμ το χρόνο, και αλλιώς όταν κάνεις 10.000χλμ. Και ανάλογα και την τσέπη βέβαια.

Ελπίζω να σου απάντησα.
 
Last edited:

Μηνύματα
17.947
Reaction score
25.876
το κόστος αστικής ευθύνης δεν μεταβάλλεται σημαντικά με την παλαιότητα, αξία , κυβικά ίππους κλπ , αυτό που μεταβάλλεται είναι το κόστος πυρός/κλοπής , αυτό είναι ευθέως ανάλογο με την αξία και ένα όχημα 60Κ ευρώ ανεξαρτήτως καυσίμου έχει σοβαρή προσαύξηση στην αστική ευθύνη.
το κόστος μεικτής οκ ίσως έχει να κάνει και με το καύσιμο (επειδή ίσως το ηλεκτρικό έχει δαπανηρότερη επισκευή) αλλά η αξία της κάλυψης αυτής είναι αμφισβητήσιμη ειδικά όταν τίθεται υπ όψη η αξιοπιστία των εν Ελλάδι επιχειρούντων ασφαλιστικών εταιριών.

συνεπώς είτε πάρεις Υ είτε cx60 για πυρός/κλοπής (που για μένα είναι απαραίτητο) θέλεις εύκολα ένα χιλιάρικο το χρόνο (αν όχι παραπάνω)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.439
Reaction score
33.348
Δεν θα έπαιρνα ποτέ θερμικό όχημα τέτοιας αξίας. Ο λόγος που ίσως να έδινα τόσα χρήματα για ηλεκτρικό είναι ότι απο τα σχεδόν 3000€ κόστος καυσίμου το χρόνο, με ένα 3/Υ θα ήθελα 200€. Μόνο δίκτυο θα πληρώνω.

Το calculator της Tesla λέει ότι στη δεκαετία η οικονομία καυσίμου που θα έχω θα είναι 28.000€.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.313
Reaction score
9.399
Ελπίζω να σου απάντησα.
Μου απάντησες, κυρίως με αυτό:

Αλλά δεν έχει σημασία αυτό.
Ακριβώς, τίποτα από όλα αυτά δεν έχει σημασία. Ένα αυτοκίνητο με τόσα χρόνια στην πλάτη και 325.000χλμ όσο "άψογο" και να είναι δεν μπορεί παρά να έχει παρά πολύ μικρή αξία και αυτό αντικατοπτρίζεται και στο κόστος ασφάλισης.

Το "μπακατέλα" δεν το είπα για να σου προσβάλω το αυτοκίνητο, το είπα για να δείξω ότι ένα πολύ παλιό αυτοκίνητο δεν μπορεί παρά να έχει μικρό κόστος ασφάλισης, το οποίο θα μεγαλώσει αναγκαστικά πολύ αν πάρεις καινούργιο, είτε είναι ηλεκτρικό, είτε όχι.

Τα λαστιχα αυτα που ειναι καταλληλα για ηλεκτρικα λογω βαρους και ροπης ειναι ακριβοτερα απο τα αντιστοιχα για θερμικα ιδιων διαστασεων.
Για πες. Πόση διαφορά κόστους έχει ένα λάστιχο "κατάλληλο για ηλεκτρικό" στην ίδια διάσταση με ένα "απλό"; Και ποιο είναι το σύγχρονο θερμικό που θα φοράει ας πούμε 18άρα ζάντα και λάστιχα που ΔΕΝ είναι κατάλληλα για τέτοιο βάρος και άρα φθηνότερα; Αν το ψάξεις στην πράξη με συγκεκριμένα παραδείγματα θα δεις ότι δεν υπάρχει διαφορά κόστους από εκεί.

Δεν λέμε για ειδικά λάστιχα με ηχομονωτική επένδυση κλπ. Αυτά είναι πολυτέλειες που αν θες τις πληρώνεις, αν δεν θες όχι.

ασφαλιση σε θερμικο μικτη δε κανει σχεδον κανεις. Σε ηλεκτρικο ομως ειναι δεδομενο.
Κι αυτό είναι λίγο debatable αλλά οκ, πες ότι είναι έτσι. Τουλάχιστον όμως πληρώνεις κάτι παραπάνω και έχεις κάτι παραπάνω (μικτή ασφάλεια)! Κάτι που, σπάνιο μεν, μπορεί να το μετανιώσεις πολύ πικρά δε, αν πάρεις καινούργιο θερμικό και δεν το κάνεις.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.439
Reaction score
33.348
Το κόστος ασφάλισης κλοπής δεν είναι κάτι σημαντικό. Κάπου στα 10€ ανά 3000€ αξία. Το καταλαβαίνεις και όταν κάνεις αναπροσαρμογή συμβολαίου σύμφωνα με την σημερινή αξία. Κατεβάζεις 1000€ ας πούμε και δεν γλιτώνεις ούτε 10άρικο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.439
Reaction score
33.348
Το κόστος ελαστικών εγώ δεν το υπολογίζω σύμφωνα με την επιλογή δύο ίδιων οχημάτων αλλά σύμφωνα με την απόσταση που μπορούν να διανύσουν εύκολα. Ενα μικρό θερμικό σε πάει σε όλη την Ελλάδα. Το αντίστοιχου κόστους ηλεκτρικό θα σε πάει μέχρι τα διόδια (που λέει ο λόγος). Οπότε είναι λάθος να γίνεται σύγκριση σύμφωνα με το μέγεθος. Τα ελαστικά του ηλεκτρικού που θα σε πάνε σε όλη την Ελλάδα έχουν 2Χ μπορεί και 3Χ από αυτά του θερμικού για την ίδια δουλειά. Γιατί και το ίδιο το όχημα έχει εύκολα 2Χ. Το θέμα είναι τι αγοράζεις με τα ίδια χρήματα. Στις μικρές κατηγορίες πάντα. Όχι στα 40k-50k.....

Και μη μου πείτε ότι δεν πας ταξίδι με ενα μικρό. Παντού πας. Απλά καλομαθαμε.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.348
Μηνύματα
3.050.096
Members
38.547
Νεότερο μέλος
griego29
Top