- Μηνύματα
- 27.377
- Reaction score
- 79.471
Έχουν απαντηθεί όλα αυτά.Η ακρόαση έργων Κλασικής Μουσικής δεν κρίνεται αποκλειστικά και μόνον από μία ακρόαση ενός πυκνού σε ηχογράφηση έργου όπως η "Ιεροτελεστία της Άνοιξης". Πάνω από το 60% των έργων που τουλάχιστον ένας πλήρης συλλέκτης και γνώστης της Μουσικής ακούει έχει να κάνει με έργα για σόλο όργανα (κυρίως Πιάνο και τους προγόνους του), Μουσική Δωματίου (Σονάτες για δύο όργανα, Lieder, Τρίο, Κουαρτέτα Έγχόρδων ή με άλλα όργανα και έγχορδα, Κουιντέτα κλπ.), έργα για μικρά σύνολα ή Ορχήστρες Δωμάτίου και προς το τέλος κάποιο έργο Συμφωνικής και Χορωδιακής ή/και Οπερατικής Μουσικής.
Πόσες χαμήλες έχει ή χρειάζεται ένα Πιάνο, ένα Τσέλο, μία Κιθάρα ή έστω ένα Κοντραμπάσο? Πόσες χαμηλές χρειάζεται ένα Κουαρτέτο Έγχόρδων για να ακουστεί ρεαλιστικά (στις συναυλίες εάν κάθεσαι λίγο πίσω, μόλις που διακρίνεις τις χαμηλές του τσέλου ή έχεις μία "δυνατή" σε ήχο εικόνα)?
Αλλά και σε έργα με μεγάλες Ορχήστρες, Χορωδίες κλπ. το μεγαλύτερο μου πρόβλημα είναι ή καθαρότητα, η πλήρης εικόνα και η όσο γίνεται μία πιο ουδέτερη ως προς τον τόνο ηχητική αναπαράσταση.
Και, εν τέλει, εάν έχεις ένα ηχείο της τάξης και της κλάσης (και του όγκου) του Wilson Audio ή της Focal (εννόω τα μεγάλα μοντέλα τους) και αντίστοιχα ενισχυτικά και πηγή που μπορούν να τα υποστηρίξουν, πόσο πραγματικά σου χρειάζεται ένα υπογούφερ?
Και αναρωτιέμαι αν θα έπρεπε να έχουμε ένα έτοιμο συμπυκνωμένο θρεντ, χωρίς το μακρύ και το κοντό του καθενός, όπου να παραπέμπονται όσοι θέλουν να μάθουν κάτι παραπάνω.
Επειδή ο @Prince ξέρει καλά αγγλικά και είναι διαβαστερός, και είμαι σίγουρος πως θα ήθελε να μάθει για την σωστή αναπαραγωγή της μουσικής που τόσο αγαπάει- αλλά μέχρι τώρα δεν την έχει ακούσει , θα τον παραπέμψω απευθείας στην πηγή: