christos77
Master of Diffusion
- Μηνύματα
- 6.288
- Reaction score
- 13.195
Δυστυχώς ο αυτοσχεδιασμός δεν μπορεί να "αντικαταστήσει" τη φόρμα. Ο πρώτος έχει να κάνει με την εκτέλεση, ενώ η δεύτερη με τη σύνθεση. Στη Jazz, εφόσον σχεδόν πάντα μιλάμε για αυτοσχεδιασμό, εκτιμάμε τον ερμηνευτή στο συγκεκριμένο αυτοσχεδιασμό. Στην Κλασική, όπου έχουμε την γραμμένη σύνθεση, εκτιμάμε τον συνθέτη και το συγκεκριμένο έργο του.Περιέργως το ίδιο ακριβώς
μπορούμε να πούμε
και για την τζαζ
αν αντικαταστησουμε
τον όρο φορμα με τον όρο αυτοσχεδιασμό.
Για εμένα η κλασσική,
η τζαζ στο άλλο άκρο
και η παραδοσιακη, λαϊκή μουσική είναι τα ύψιστα επιτεύγματα στην ιστορία της μουσικής.
Ολα τα άλλα είδη είναι καταδικασμένα
να ακολουθούν..
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΑΦΩΝΩ. Θα συμωνησω οτι μονο εχει πολυ μεγαλυτερο ρεπερτοριο.Χωρίς να θέλω να βάλω κάποιο είδος πάνω από άλλο, από πλευράς συνθέσεως, η Κλασική παραμένει ή μόνη σπουδαία ως προς το ζήτημα αυτό, πράγμα που, από μουσικής έποψης, είναι εξαιρετικά σημαντικό.
Και κάπως έτσι, επιβεβαιώνεις, για άλλη μία φορά, πόσο λανθασμένες απόψεις έχεις για τα άλλα είδη μουσικής εκτός της κλασικής.Στη Jazz, εφόσον σχεδόν πάντα μιλάμε για αυτοσχεδιασμό, εκτιμάμε τον ερμηνευτή στο συγκεκριμένο αυτοσχεδιασμό.
πολυ σοβαρή ερώτηση ....Δεν καταλαβαίνω γιατί ένα θέμα που λέγεται "CD κλασικής" και δεν αναφέρεται σχεδόν καθόλου σε CD κλασικής γίνεται "Featured". Το ίδιο θα μπορούσα να πω και για άλλα... Ποιος είναι ο αλγόριθμος επιλογής;
Δεν θες να δεις τον αλγόριθμο....Ποιος είναι ο αλγόριθμος επιλογής;
Στην αρχη μπηκε μια απλη ερωτηση. Δοθηκαν οι απαντησεις πανω στην ερωτηση και μαλιστα θα ελεγα πηρε πολυ περισσοτερες απ οσες ενδεχομενως θα περιμενε. Αφου θα ελεγα υπερκαλυφθηκε το θεμα, ε τοτε να μην το πλατιασουμε και λιγο? Βρηκαμε λοιπον τον Prince σακο του μποξ με δυνατες αντοχες και ανοχες και ξεκινησαμε. Που ειναι το κακο? Ηρεμα μιλαω!Δεν καταλαβαίνω γιατί ένα θέμα που λέγεται "CD κλασικής" και δεν αναφέρεται σχεδόν καθόλου σε CD κλασικής γίνεται "Featured". Το ίδιο θα μπορούσα να πω και για άλλα... Ποιος είναι ο αλγόριθμος επιλογής;
...δε πιστευω να υπονοεις καλωδια?ρεύμα
Επανέρχομαι.Αγαπητέ Dimi, καθόσον έχεις στη διάθεσή σου τη "μουσική αλήθεια", προσπάθησε να βρεις τις Συμφωνίες του Beethoven με τον Takashi Asahina (τον αποκαλούσαν ο Furtwängler της Ασίας) και την Φιλαρμονική της Osaka, σε υποδειγματική παραγωγή, σε SACD, από την σούπερ audiophile Γιαπωνέζικη εταιρεία Exton
Αγαπητέ Vastsar, πριν αρχίσουμε να "διαφωνούμε", θα πρέπει να συμφωνήσουμε στο εάν κατανοούμε τις ίδιες έννοιες όταν τις χρησιμοποιούμε.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΑΦΩΝΩ. Θα συμωνησω οτι μονο εχει πολυ μεγαλυτερο ρεπερτοριο.
Το γεγονος οτι σε μεγαλο μερος εργων της κλασικης συμμετεχουν μεγαλες ορχηστρες κανουν το εργο της συνθεσης συνθετο και δυσκολο αλλα ταυτοχρονως πολυ πλουσιο και πολυχρωμο. Ομως οι μεγαλες ορχηστρες δεν ειναι προνομιο μονο της κλασικης μουσικης. Νομιζω οτι δεν χρειαζεται να φερω παραδειγματα. Τ αριστουργηματα παμπολα. Ειναι σιγουρο οτι στις περισσοτερες περιπτωσεις οι συνθετες της συγχρονης μουσικης εχουν την παιδεια της κλασικης μουσικης. Η ιστορια ειναι ιστορια. Αλλα προχωραμε κιολας.
Καταλαβετο Prince, εχεις μεινει σ ενα ειδος (δεν ειναι κακο) αλλα στα υπολοιπα μενεις μεταξεταστεος. Οποτε για μενα λογικα κι αναμενομενα τα οσα γραφεις.
Παρολα αυτα κανω copy paste σε αρκετα κειμενα σου που αναφερoνται σε ιστορικο καποιων εργων η την υποθεση επισης καποιου εργου. Ειπαμε σεβασμος στη γνωση!
Με την ευκαιρια να θυμησω οτι πριν απο χρονια ειχαμε για κατι αναλογο εντονη διαφωνια με το Λουκα Στεφανιδη (επισης λατρη της κλασικης μουσικης και προσωπικα σεβομουν το πλουτο γνωσης που διεθετε). Επεμενε οτι οι μεγαλες φωνες της τζαζ σταματησαν καπου προς το 1970 (πολυ περισσοτερο για τις γυναικειες φωνες). Ομως τη συγχρονη τζαζ δεν την παρακολουθουσε το ιδιο στενα οπως εκανε για την περιοδο της "κλασικης τζαζ" Οποτε θεωρουσα λανθασμενη μεν την αποψη του, αλλα λογικο που την υποστηριζει γιατι δεν εχει το ιδιο υποβαθρο οσον αφορα την συγχρονη τζαζ.