- Μηνύματα
- 1.219
- Reaction score
- 7
Ανοίγω ένα άλλο θέμα για να μην μπερδευόμαστε.
το αυτοκίνητο AR 159Tbi
Μετά από 14 μήνες από την αγορά του αυτοκινήτου και 10500χμ παρουσίασε βλάβη η οποία άρχισε πλέον να με στεναχωρεί καθως βλέπω οτι και στο σερβις μάλλον δεν δείχνουν την πρέπουσα σημασία.
Πριν από 3-4 μήνες και στα 6000χμ περίπου είχε ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα που έλεγε να γίνει έλεγχος.
Όταν το πήγα στο σερβις ο ηλεκτρονικός τους εγκέφαλος έδειξε βλάβη στο σύστημα ψεκασμού και συγκεκριμένα στην αντίσταση του αισθητήρα λ.
Έτσι τουλάχιστον μου είχαν πει και αλλάξαμε τον αισθητήρα.
Πριν από 3-4 μέρες άναψε πάλι το λαμπάκι και δως του από την αρχή ξανά στο συνεργείο.
Ο υπολογιστής έδειξε την ίδια βλάβη.
Στο συνεργείο μου είπαν οτι υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα προβληματικού καυσίμου και μου συνέστησαν να αλλάξω πρατήριο και να βάλω σουπερ αμόλυβδη καθώς λέει το αυτοκίνητο είναι πολύστροφο και χρειάζεται βενζίνη με περισσότερα από 95 οκτάνια. (στο μάνιουαλ του αυτοκινήτου γράφει να μη βάζουμε βενζίνη με λιγότερο από 95 οκτάνια).
Τέλος πάντων δεν αποκλείω και το ενδεχόμενο του προβληματικού καυσίμου αν και στο πρατήριο αυτό πηγαίνω 15 χρόνια χωρίς να αντιληφθώ κάτι για την ποιότητά του.
Αφού ισχυρίστηκαν οτι μπορεί να φταίει το καύσιμο έσβησαν το λαμπάκι που είχε ανάψει και χωρίς να κάνουμε κάτι άλλο έφυγα για να δούμε πως θα πάει.
Σε 2 μέρες μετά από 25 χμ άναψε πάλι.
Δεν μπορούσα να βλέπω έτσι όλη την ώρα και πήγα πάλι εκεί να το ξανασβήσουμε.
Ξέχασα να πω οτι την προηγούμενη φορά που το βάλαμε στον ηλ. εγκέφαλο έγραφε οτι το πρόβλημα ήταν στιγμιαίο και αναρωτιέμαι αν ήταν στιγμιαίο γιατί το λαμπάκι δεν έσβηνε αν το πρόβλημα ξεπεράστηκε;
Χθες που πήγα μόνο για να σβήσουμε το λαμπάκι ζήτησα το χαρτί της διάγνωσης σε φωτοτυπία και το πήρα.
Γράφει:
Υπάρχουν βλάβες στη μονάδα ψεκασμού
Αντίσταση προθέρμανσης. παρόν.
Αναρωτιέμαι εγώ, αν πρόκειται για πρόβλημα στην αντίσταση προθέρμανσης μπορεί να είναι θέμα καυσίμου;
Όταν ρώτησα τι είναι αυτή η αντίσταση μου είπαν οτι βρίσκεται πάνω στον αισθητήρα λ και χρησιμεύει για να ζεσταίνεται άμεσα ο αισθητήρας ωστε να λειτουργει σωστά από τα πρώτα δευτερόλεπτα.
Τελικά οταν τους είπα τι θα κάνουμε είπαν θα πάρουν τηλ για να τους πουν τι θα κάνουν;!
Τι λέτε για όλα αυτά;
το αυτοκίνητο AR 159Tbi
Μετά από 14 μήνες από την αγορά του αυτοκινήτου και 10500χμ παρουσίασε βλάβη η οποία άρχισε πλέον να με στεναχωρεί καθως βλέπω οτι και στο σερβις μάλλον δεν δείχνουν την πρέπουσα σημασία.
Πριν από 3-4 μήνες και στα 6000χμ περίπου είχε ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα που έλεγε να γίνει έλεγχος.
Όταν το πήγα στο σερβις ο ηλεκτρονικός τους εγκέφαλος έδειξε βλάβη στο σύστημα ψεκασμού και συγκεκριμένα στην αντίσταση του αισθητήρα λ.
Έτσι τουλάχιστον μου είχαν πει και αλλάξαμε τον αισθητήρα.
Πριν από 3-4 μέρες άναψε πάλι το λαμπάκι και δως του από την αρχή ξανά στο συνεργείο.
Ο υπολογιστής έδειξε την ίδια βλάβη.
Στο συνεργείο μου είπαν οτι υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα προβληματικού καυσίμου και μου συνέστησαν να αλλάξω πρατήριο και να βάλω σουπερ αμόλυβδη καθώς λέει το αυτοκίνητο είναι πολύστροφο και χρειάζεται βενζίνη με περισσότερα από 95 οκτάνια. (στο μάνιουαλ του αυτοκινήτου γράφει να μη βάζουμε βενζίνη με λιγότερο από 95 οκτάνια).
Τέλος πάντων δεν αποκλείω και το ενδεχόμενο του προβληματικού καυσίμου αν και στο πρατήριο αυτό πηγαίνω 15 χρόνια χωρίς να αντιληφθώ κάτι για την ποιότητά του.
Αφού ισχυρίστηκαν οτι μπορεί να φταίει το καύσιμο έσβησαν το λαμπάκι που είχε ανάψει και χωρίς να κάνουμε κάτι άλλο έφυγα για να δούμε πως θα πάει.
Σε 2 μέρες μετά από 25 χμ άναψε πάλι.
Δεν μπορούσα να βλέπω έτσι όλη την ώρα και πήγα πάλι εκεί να το ξανασβήσουμε.
Ξέχασα να πω οτι την προηγούμενη φορά που το βάλαμε στον ηλ. εγκέφαλο έγραφε οτι το πρόβλημα ήταν στιγμιαίο και αναρωτιέμαι αν ήταν στιγμιαίο γιατί το λαμπάκι δεν έσβηνε αν το πρόβλημα ξεπεράστηκε;
Χθες που πήγα μόνο για να σβήσουμε το λαμπάκι ζήτησα το χαρτί της διάγνωσης σε φωτοτυπία και το πήρα.
Γράφει:
Υπάρχουν βλάβες στη μονάδα ψεκασμού
Αντίσταση προθέρμανσης. παρόν.
Αναρωτιέμαι εγώ, αν πρόκειται για πρόβλημα στην αντίσταση προθέρμανσης μπορεί να είναι θέμα καυσίμου;
Όταν ρώτησα τι είναι αυτή η αντίσταση μου είπαν οτι βρίσκεται πάνω στον αισθητήρα λ και χρησιμεύει για να ζεσταίνεται άμεσα ο αισθητήρας ωστε να λειτουργει σωστά από τα πρώτα δευτερόλεπτα.
Τελικά οταν τους είπα τι θα κάνουμε είπαν θα πάρουν τηλ για να τους πουν τι θα κάνουν;!
Τι λέτε για όλα αυτά;