Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Ακομα περιμενω να αντικρουσεις το ποστ 37...

Μονο αν γινετε να ειναι στα ελληνικα μιας και δεν καταλαβαινω πολλα....

επισης μετρα on/off και ansi στην οθονη και πες μας .....

το φωτομετρο καλο...?
Όλα στην ώρα τους. Αλλά εσύ δεν μου απάντησες στην απλή ερώτηση. Μετρήσατε ambient στην PSA ; :139:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

σε βλεπω να μην μπορεις....

οχι δεν μετρησαμε...
 

NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Εσύ μου βάζεις άλλα λόγια όταν γραφεις πως λέω πως για 3,5nits πηγαζουν 35nits
Δηλαδή για 10 foot-Lambert (1 foot-Lambert= 3,5 nits ) έχουμε 35 ολόκληρα nits ambient light.
Τα 35nits περιβαλλοντα φωτισμο που τα βρηκες?


Και αν εσύ δεν θεωρείς τεκμηρίωση κείμενα των πλέον επίσημων οργανισμών και Πανεπιστημίων τότε μάλον εσύ κρίνεις αβίαστα. :143:
Οπως λεμε "29 κατασκευαστες πλυντηριων συνιστουν" ? :114:

.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

....

Οπως λεμε "29 κατασκευαστες πλυντηριων συνιστουν" ? :114:

.
Ακριβώς εκεί είναι το θέμα ποιόν προτιμάμε τους "29 κατασκευαστες πλυντηριων", το SMPTE Standard,: η THX. :139:
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Τα 35nits περιβαλλοντα φωτισμο που τα βρηκες?


.

Προφανώς δεν διάβασες όλο το κείμενο.


The SMPTE standard
specifies 16 foot-Lamberts of brightness
measured off the screen in a commercial
theatre. This is taken without film in the
projector, or open-gate—so it is a measurement
of the lamp projecting through the lens
directly onto the screen.

The THX® Theater
Alignment Program surveyed over 300 theatres
in the U.S. and found the average fL
measurement, even with no film, to be 11
foot-Lamberts with some as low as 7-8 foot-
Lamberts
, far from the recommended 16
foot-Lamberts. This may be because some
theatre owners run the lamps at a lower
wattage in order to conserve lamp life, while
the opposite is often actually true.

Ανάμεσα στίς διάφορες τιμές πήρα μια ενδεικτική περισσότερο κοντά στο ΤΗΧ 10 foot-Lamberts ( δηλαδή 35 nits). :144:
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

σε βλεπω να μην μπορεις....

.

¨Ετσι λές..... Τις απαντήσεις τις έχω έτοιμες, αλλά χρειάζεται ένα κατεβατό. Θα τις πάρεις όλες μαζύ, παρ' ότι σε μερικά σου έχω ήδη απαντήσει.:139:

ΥΓ. Μα μην αφήσω και το γάμο και τρέχω για πουρνάρια.
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

¨Ετσι λές..... Τις απαντήσεις τις έχω έτοιμες, αλλά χρειάζεται ένα κατεβατό. Θα τις πάρεις όλες μαζύ, παρ' ότι σε μερικά σου έχω ήδη απαντήσει.:139:
Τυλιξε μου καποιες για το σπιτι...:116:
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Ενδιαφερων εχει μονο το αποτελεσμα εικονας και το οποιο μας ενδιαφερει.....

AΠΑΝΤΗΣΗ.Σωστά αυτό ακριβώς λέω.

Τα μασκαρισματα ειναι τεχνικες οι οποιες σκοπο εχουν μονο να εντυπωσιασουν......

AΠΑΝΤΗΣΗ.Είναι αστείο να μιλάμε για εντυπωσιασμό. ΄Ο λόγος είναι προφανής και όπως διαβάζω αλλού γράφεις «κορυφαίοι γκουρού στις μετρήσεις τους όπως ο Darin, ο Greg Rogers κτλ., φροντίζουν να μασκάρουν».

Οι δυνατοτητες ενος προβολεα αναδεικνυονται μονο σε χωρους με τις λιγοτερες αντανακλασεις.....
...αν ειναι δυνατον καθολου...


Οποτε ειναι φυσικο και επομενο αναλογα τον χωρο το αποτελεσμα να ειναι διαφορετικο...
Γι'αυτο επιβαλονται αναλογες ρυθμισεις ετσι ωστε να παρεις ενα καλο αποτελεσμα επι της οθονης....

AΠΑΝΤΗΣΗ. Αδιαμφισβήτητο μόνο που πρέπει να λαμβάνουμε υπ’ όψη και τα δεδομένα του μέσου θεατή.


Το CR βγαινει μονο στην οθονη σωστα και ειναι αυτο το οποιο αντιλαμβανετε ο θεατης.....
Η μεθοδος του περιπου(σκακιερα)δεν απεικονιζει πληρως αυτο που βλεπουμε....ειναι δλδ ενα νουμερο απλα και μονο για να ξερεις χονδρικα την αντιθεση εικονας.....

[Η σκακιερα ειναι πατερνακι για ρυθμιση βαθους εικονας κατα βαση.


δλδ...αναλογα την ενταση που θα δωσεις στο λευκο και μαυρο θα παρεις το αναλογο βαθος εικονας......


AΠΑΝΤΗΣΗ.Λάθος είναι για μέτρηση ansi contrast βάσει επίσημων προδιαγραφών.


Βαθος εικονας ειναι εκεινο το οποιο μεταφερεις τα αντικειμενα να δειχνουν ποιο μακρυα η ποιο κοντα....αλλαζεις διασταση..:112:



Αυτα ειναι τρυκ εικονας για διαφορους λογους.

Για να εχουμε την σωστη αποδωση βαθους θα πρεπει η ενταση λευκου-μαυρου να ειναι στο ιδιο επιπεδο...το οποιο σημαινει οτι κατα την αναπαραγωγη εικονας θα βλεπουμε αυτο που ειναι γραμενο....στην σωστη διασταση...
Εννοειτε οτι πρεπει να εχεις και το αναλογο gamma...το οποιο βγαινει με βαση τις δυνατοτητες λευκου-μαυρου του προβολεα..[/I]

AΠΑΝΤΗΣΗ. Άλλα ντάλλα. Ρωτα τον Max να στο εξηγήσει, δεν θέλω να σε κουράσω με τεχνικούρες.


Βεβαια ολα παιζουν το ρολο τους σε μια εικονα και δεν μπορεις να να βγαλεις εκτος αλλες παραμετρους....ειναι μια αλυσιδα..
Πρεπει ολα να ειναι ανω του μετριου επιπεδο ωστε να εχεις ενα καλο αποτελεσμα......


AΠΑΝΤΗΣΗ.Σωστό.

Μην ψαχνετε τρελα πραγματα μονο και μονο για τα νουμερα..
Ναι στα νουμερα με αναλογο αποτελεσμα.....
πρεπει να συμβαδιζουν αυτα.....


AΠΑΝΤΗΣΗ.Άλλοι τα ψάχνουν. Εγώ λέω πως πρέπει να έχουμε την εικόνα της πραγματικότητας.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Μέτρηση INFOCUS IN83.

Για να μην κουράσω με αναλυτική αναφορά θα τα γράψω συνοπτικά.

Μέθοδος μέτρησης με την σκακιέρα.

Μέτρηση στην οθόνη προσπίπτοντος και στα 16 νταμάκια και εξαγωγή μέσων όρων.

Καλιμπραρισμένος ο ΒΠ με πατερνάκια AVCHD 709.

Χρήση 2 διαφορετικών φωτομέτρων και εξαγωγή μέσου όρου.

CR= 106 χωρίς κανένα μασκάρισμα και χωρίς να λάβουμε υπ’ όψη ανακλάσεις και υπάρχων ambient light.

ambient light=1,33 lux (αποκλειστικό αποτέλεσμα ανακλάσεων).

CR (ansi)=546
λαμβάνοντάς υπ’ όψη το ambient light .

Υπάρχουν φωτόμετρα που μετρούν Ambient light, για να μη κάνω διαφήμιση δεν αναφέρω μάρκα, πάντως άλλο από αυτό που νομίζουν κάποιοι. Υπάρχουν όμως και επιστημονικοί μέθοδοι υπολογισμού με ένα απλό λουξόμετρο.


χχχχ Photometer measures light of illumination to measure light levels. Readings are in nits or candelas per meter squared (cd/m2) or foot Lamberts (fl).

There is a Cosine Corrected Diffuser to measure the Ambient light in lux (lx) or foot-candles (fc).
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Αυτα τα εγραψε ο Βογιατζακης οχι εγω......!!!!!!

«κορυφαίοι γκουρού στις μετρήσεις τους όπως ο Darin, ο Greg Rogers κτλ., φροντίζουν να μασκάρουν».


Τωρα για τα υπολοιπα δεν μου ειπες κατι....
...αλλα καταλαβα...:116:
 

NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφ

Προφανώς δεν διάβασες όλο το κείμενο.

The SMPTE standard
specifies 16 foot-Lamberts of brightness
measured off the screen in a commercial
theatre. This is taken without film in the
projector, or open-gate—so it is a measurement
of the lamp projecting through the lens
directly onto the screen.

The THX® Theater
Alignment Program surveyed over 300 theatres
in the U.S. and found the average fL
measurement, even with no film, to be 11
foot-Lamberts with some as low as 7-8 foot-
Lamberts
, far from the recommended 16
foot-Lamberts. This may be because some
theatre owners run the lamps at a lower
wattage in order to conserve lamp life, while
the opposite is often actually true.

Ανάμεσα στίς διάφορες τιμές πήρα μια ενδεικτική περισσότερο κοντά στο ΤΗΧ 10 foot-Lamberts ( δηλαδή 35 nits).
Εγω το διαβασα,εσυ το καταλαβες?


Την ενδεικτικη τιμη που πηρες (τι θα πει ενδεικτικη? Απο που την εμπνευστηκες?) πως την συνδεεις με περιβάλλων φωτισμο και γραφεις το παρακατω?

Δηλαδή για 10 foot-Lambert (1 foot-Lambert= 3,5 nits ) έχουμε 35 ολόκληρα nits ambient light.
.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μ

Εγω το διαβασα,εσυ το καταλαβες?


Την ενδεικτικη τιμη που πηρες (τι θα πει ενδεικτικη? Απο που την εμπνευστηκες?) πως την συνδεεις με περιβάλλων φωτισμο και γραφεις το παρακατω?



.
Ο ένας λεει 16 ό άλλος 7-8. Άρα μία τιμή ανάμεσα (όχι μέσος όρος άλλα κάτι λιγότερο πιο κοντά στο ΤΗΧ είναι η τιμή αυτή και πέστην όπως θες.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Αυτα τα εγραψε ο Βογιατζακης οχι εγω......!!!!!!

«κορυφαίοι γκουρού στις μετρήσεις τους όπως ο Darin, ο Greg Rogers κτλ., φροντίζουν να μασκάρουν».


Τωρα για τα υπολοιπα δεν μου ειπες κατι....
...αλλα καταλαβα...:116:
Εγώ έχω καταλάβει προ πολλού... Τέλος πάντων καλές σας μετρήσεις.
 

NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Δεν μου απαντησες ομως...
Την ενδεικτικη τιμη (αυθαιρεσια και ανουσιο) πως την συνδεεις με περιβάλλων φωτισμο και γραφεις το παρακατω?

Δηλαδή για 10 foot-Lambert (1 foot-Lambert= 3,5 nits ) έχουμε 35 ολόκληρα nits ambient light.
.
 

Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
Κυριοι απολαυστικος ο διαλογομονολογος σας!φιλε mmene μπραβο σου για ολη την γνωση που απλοχειρα μοιράζεσαι μαζι μας.Το να υπαρχουν μέλη σε ένα forum του δικου σου βεληνεκους μονο καλό μπορεί να κάνει και στο forum αλλα και στα μέλη του.Διάβασα προσεκτικα όλη σου την ανάλυση και την τεκμηρίωση της.Πολύ ενδιαφερον τη βρήκα.Βέβαια μιλάς για πράγματα λιγο πολυ γνωστα σε όλους μας (οσοι ασχολούνται ένθερμα με την βιντεοπροβολη) και δεν υπάρχει λόγος να υπερβάλεις εαυτου για να τεκμηριώσεις τα αυτονόητα (μιας και η επιμονη σε κάτι ακομη και εαν είναι σωστο γίνεται κουραστική καμια φορα..).

Τα αυτονόητα είναι τα εξής που δεν χρειάζονται καμία τεκμηρίωση μιας και είναι απόρια κοινής λογικής.

α)ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ (εχουν εναν και μονο εναν σκοπο - να δείξουν με νουμερα την ποιότητα της εικόνας που προβάλει το εκάστοτε μηχάνημα ) Μονο και μονο γιαυτό εννοείται οτι οταν μιλάμε για οποιαδήποτε μετρηση σε βιντεοπροβολέα αυτη πρεπει να γίνεται στο πανι, μιας και αυτο βλεπουν τα ματάκια μας!και φυσικα οποιαδήποτε μέτρηση (για να μπορει ο αναγνώστης να βγαλει ασφαλες συμπεράσματα) θα πρεπει να περιλαμβάνει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και συνθήκες μέτρησης ( gain,μεγεθος οθονης,αποσταση,φωτισμος χώρου κ.τ.λ) γιατι αλλιώς είναι αναξιόπιστη.

β)Εννοείται οτι σαν μετρηση contrast υπαρχει μονο μια!Αυτη που βλέπουν τα μάτια μου!!και για να δουνε αντιθεση τα δικα μου μάτια(δεν ξερω για τους υπόλοιπους ανθρώπους) πρεπει να δουνε μαυρο και ασπρο ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ!!!αυτη που μπορει με καποιο τροπο να μετρησει την αντιθεση μεταξυ ασπρου και μαυρου ή και των διαβαθμίσεων τους, ενω προβάλονται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ στο πανι!τώρα με 'σκακιέρα' γινεται αυτο...με ρόμβους...με κυκλάκια...με σκηνές απο ταινίες...διολου με ενδιαφέρει...και πάντα στο πανί εννοείται!Διαβάζοντας μετρήσεις σε on-off contrast μονο γελιο μπορουν να προκαλέσουν και τίποτα αλλο μιας και με τα ιριδοτεχνάσματα μπορουν ευκολα να γραψουν τεράστια νουμερα που ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν θα δουμε στο πανι μας και το σημαντικότερο ποτέ με τα μάτια μας!!!μονο με το φωτόμετρο! Για να δουμε αντιθεση πρεπει να προβάλουμε το μαυρο και το ασπρο ταυτόχρονα στα μάτια μας!:111:(εκτος εαν υπαρχει καποιος που υποστηρίζει οτι βλεπει αντιθεση βλεποντας πρωτα εντελως μαυρη εικονα και μετα βαζοντας μια εντελως ασπρη...αστειο εως γελοίο...)ειναι απλη λογικη.Εγω ζω για την στιγμη που κάποια εταιρία θα ανακοινώσει απειρο on-off (που ειναι φοβερα απλο να γινει - απλα στο 0IRE θα κλείνει την λαμπα του ή θα φράζει τελείως το μονοπάτι του φωτός). Εαν θέλει καποιος να καταλαβει την απατη της πλασματικής μέτρησης του on-off ειναι παρα πολυ απλο.σε εναν προβολεα θα πρεπει η μετρηση του ansi και του on-off να συμβαδίζει.οσο μεγαλυτερο on-off του τοσο μεγαλυτερο και το ansi του.Η απλη λογικη αυτο λεει.Σε αντίστροφη περίπτωση τότε σιγουρα κατι δεν παει καλά..
συμπέρασμα
το on-off το βλεπουν μονο τα φωτομετρα
το ansi το βλεπουν τα φωτόμετρα αλλα και τα ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ!
Αρα το ansi το βλεπουμε στις ταινίες (αυτο δεν μας ενδιαφέρει ή κάνω λάθος?) ενω το on-ff οχι!

γ)Καλώς ή κακώς οι μοναδικοί προβολείς που (λογο τεχνολογίας μάλλον) μπορουν και μεταφέρουν ασπρο και μαυρο στην οθονη με υψηλό λογο αντίθεσης ειναι οι DLP.Επομένως η απλή λογική λεει οτι με προβολέα αυτής της τεχνολογίας θα πάρουμε και την καλύτερη εικόνα στο πανί.Τωρα εαν αυτο δεν γίνεται σε ολες τις περιπτώσεις ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο..

Ολα αυτα βέβαια εκφράζουν τη δική μου άποψη (την οποια ανέπτυξα με δυο λογάκια :143:)

Και μιας και μπηκε και ο γιορτομήνας καλές γιορτές σε όλους!!!
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Κυριοι απολαυστικος ο διαλογομονολογος σας!φιλε mmene μπραβο σου για ολη την γνωση που απλοχειρα μοιράζεσαι μαζι μας.Το να υπαρχουν μέλη σε ένα forum του δικου σου βεληνεκους μονο καλό μπορεί να κάνει και στο forum αλλα και στα μέλη του.Διάβασα προσεκτικα όλη σου την ανάλυση και την τεκμηρίωση της.Πολύ ενδιαφερον τη βρήκα.Βέβαια μιλάς για πράγματα λιγο πολυ γνωστα σε όλους μας (οσοι ασχολούνται ένθερμα με την βιντεοπροβολη) και δεν υπάρχει λόγος να υπερβάλεις εαυτου για να τεκμηριώσεις τα αυτονόητα (μιας και η επιμονη σε κάτι ακομη και εαν είναι σωστο γίνεται κουραστική καμια φορα..).

Τα αυτονόητα είναι τα εξής που δεν χρειάζονται καμία τεκμηρίωση μιας και είναι απόρια κοινής λογικής.

α)ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ (εχουν εναν και μονο εναν σκοπο - να δείξουν με νουμερα την ποιότητα της εικόνας που προβάλει το εκάστοτε μηχάνημα ) Μονο και μονο γιαυτό εννοείται οτι οταν μιλάμε για οποιαδήποτε μετρηση σε βιντεοπροβολέα αυτη πρεπει να γίνεται στο πανι, μιας και αυτο βλεπουν τα ματάκια μας!και φυσικα οποιαδήποτε μέτρηση (για να μπορει ο αναγνώστης να βγαλει ασφαλες συμπεράσματα) θα πρεπει να περιλαμβάνει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και συνθήκες μέτρησης ( gain,μεγεθος οθονης,αποσταση,φωτισμος χώρου κ.τ.λ) γιατι αλλιώς είναι αναξιόπιστη.

β)Εννοείται οτι σαν μετρηση contrast υπαρχει μονο μια!Αυτη που βλέπουν τα μάτια μου!!και για να δουνε αντιθεση τα δικα μου μάτια(δεν ξερω για τους υπόλοιπους ανθρώπους) πρεπει να δουνε μαυρο και ασπρο ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ!!!αυτη που μπορει με καποιο τροπο να μετρησει την αντιθεση μεταξυ ασπρου και μαυρου ή και των διαβαθμίσεων τους, ενω προβάλονται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ στο πανι!τώρα με 'σκακιέρα' γινεται αυτο...με ρόμβους...με κυκλάκια...με σκηνές απο ταινίες...διολου με ενδιαφέρει...και πάντα στο πανί εννοείται!Διαβάζοντας μετρήσεις σε on-off contrast μονο γελιο μπορουν να προκαλέσουν και τίποτα αλλο μιας και με τα ιριδοτεχνάσματα μπορουν ευκολα να γραψουν τεράστια νουμερα που ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν θα δουμε στο πανι μας και το σημαντικότερο ποτέ με τα μάτια μας!!!μονο με το φωτόμετρο! Για να δουμε αντιθεση πρεπει να προβάλουμε το μαυρο και το ασπρο ταυτόχρονα στα μάτια μας!(εκτος εαν υπαρχει καποιος που υποστηρίζει οτι βλεπει αντιθεση βλεποντας πρωτα εντελως μαυρη εικονα και μετα βαζοντας μια εντελως ασπρη...αστειο εως γελοίο...)ειναι απλη λογικη.Εγω ζω για την στιγμη που κάποια εταιρία θα ανακοινώσει απειρο on-off (που ειναι φοβερα απλο να γινει - απλα στο 0IRE θα κλείνει την λαμπα του ή θα φράζει τελείως το μονοπάτι του φωτός). Εαν θέλει καποιος να καταλαβει την απατη της πλασματικής μέτρησης του on-off ειναι παρα πολυ απλο.σε εναν προβολεα θα πρεπει η μετρηση του ansi και του on-off να συμβαδίζει.οσο μεγαλυτερο on-off του τοσο μεγαλυτερο και το ansi του.Η απλη λογικη αυτο λεει.Σε αντίστροφη περίπτωση τότε σιγουρα κατι δεν παει καλά..
συμπέρασμα
το on-off το βλεπουν μονο τα φωτομετρα
το ansi το βλεπουν τα φωτόμετρα αλλα και τα ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ!
Αρα το ansi το βλεπουμε στις ταινίες (αυτο δεν μας ενδιαφέρει ή κάνω λάθος?) ενω το on-ff οχι!

γ)Καλώς ή κακώς οι μοναδικοί προβολείς που (λογο τεχνολογίας μάλλον) μπορουν και μεταφέρουν ασπρο και μαυρο στην οθονη με υψηλό λογο αντίθεσης ειναι οι DLP.Επομένως η απλή λογική λεει οτι με προβολέα αυτής της τεχνολογίας θα πάρουμε και την καλύτερη εικόνα στο πανί.Τωρα εαν αυτο δεν γίνεται σε ολες τις περιπτώσεις ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο..

Ολα αυτα βέβαια εκφράζουν τη δική μου άποψη (την οποια ανέπτυξα με δυο λογάκια )

Και μιας και μπηκε και ο γιορτομήνας καλές γιορτές σε όλους!!!
ΑΥΤΑ ΦΙΛΕ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΟΛΑ.

Δυστυχώς όμως με το πολύ μπλα-μπλα έχουν πάψει πολλοί να καταλαβαίνουν και να αποδέχονται τα αυτονόητα
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Δεν μου απαντησες ομως...
Την ενδεικτικη τιμη (αυθαιρεσια και ανουσιο) πως την συνδεεις με περιβάλλων φωτισμο και γραφεις το παρακατω?



.

....Έκριναν όσοι μας διαβάζουν...
 

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.349
Απάντηση: Re: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Κυριοι απολαυστικος ο διαλογομονολογος σας!φιλε mmene μπραβο σου για ολη την γνωση που απλοχειρα μοιράζεσαι μαζι μας.Το να υπαρχουν μέλη σε ένα forum του δικου σου βεληνεκους μονο καλό μπορεί να κάνει και στο forum αλλα και στα μέλη του.Διάβασα προσεκτικα όλη σου την ανάλυση και την τεκμηρίωση της.Πολύ ενδιαφερον τη βρήκα.Βέβαια μιλάς για πράγματα λιγο πολυ γνωστα σε όλους μας (οσοι ασχολούνται ένθερμα με την βιντεοπροβολη) και δεν υπάρχει λόγος να υπερβάλεις εαυτου για να τεκμηριώσεις τα αυτονόητα (μιας και η επιμονη σε κάτι ακομη και εαν είναι σωστο γίνεται κουραστική καμια φορα..).

Τα αυτονόητα είναι τα εξής που δεν χρειάζονται καμία τεκμηρίωση μιας και είναι απόρια κοινής λογικής.

α)ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ (εχουν εναν και μονο εναν σκοπο - να δείξουν με νουμερα την ποιότητα της εικόνας που προβάλει το εκάστοτε μηχάνημα ) Μονο και μονο γιαυτό εννοείται οτι οταν μιλάμε για οποιαδήποτε μετρηση σε βιντεοπροβολέα αυτη πρεπει να γίνεται στο πανι, μιας και αυτο βλεπουν τα ματάκια μας!και φυσικα οποιαδήποτε μέτρηση (για να μπορει ο αναγνώστης να βγαλει ασφαλες συμπεράσματα) θα πρεπει να περιλαμβάνει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και συνθήκες μέτρησης ( gain,μεγεθος οθονης,αποσταση,φωτισμος χώρου κ.τ.λ) γιατι αλλιώς είναι αναξιόπιστη.

β)Εννοείται οτι σαν μετρηση contrast υπαρχει μονο μια!Αυτη που βλέπουν τα μάτια μου!!και για να δουνε αντιθεση τα δικα μου μάτια(δεν ξερω για τους υπόλοιπους ανθρώπους) πρεπει να δουνε μαυρο και ασπρο ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ!!!αυτη που μπορει με καποιο τροπο να μετρησει την αντιθεση μεταξυ ασπρου και μαυρου ή και των διαβαθμίσεων τους, ενω προβάλονται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ στο πανι!τώρα με 'σκακιέρα' γινεται αυτο...με ρόμβους...με κυκλάκια...με σκηνές απο ταινίες...διολου με ενδιαφέρει...και πάντα στο πανί εννοείται!Διαβάζοντας μετρήσεις σε on-off contrast μονο γελιο μπορουν να προκαλέσουν και τίποτα αλλο μιας και με τα ιριδοτεχνάσματα μπορουν ευκολα να γραψουν τεράστια νουμερα που ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν θα δουμε στο πανι μας και το σημαντικότερο ποτέ με τα μάτια μας!!!μονο με το φωτόμετρο! Για να δουμε αντιθεση πρεπει να προβάλουμε το μαυρο και το ασπρο ταυτόχρονα στα μάτια μας!:111:(εκτος εαν υπαρχει καποιος που υποστηρίζει οτι βλεπει αντιθεση βλεποντας πρωτα εντελως μαυρη εικονα και μετα βαζοντας μια εντελως ασπρη...αστειο εως γελοίο...)ειναι απλη λογικη.Εγω ζω για την στιγμη που κάποια εταιρία θα ανακοινώσει απειρο on-off (που ειναι φοβερα απλο να γινει - απλα στο 0IRE θα κλείνει την λαμπα του ή θα φράζει τελείως το μονοπάτι του φωτός). Εαν θέλει καποιος να καταλαβει την απατη της πλασματικής μέτρησης του on-off ειναι παρα πολυ απλο.σε εναν προβολεα θα πρεπει η μετρηση του ansi και του on-off να συμβαδίζει.οσο μεγαλυτερο on-off του τοσο μεγαλυτερο και το ansi του.Η απλη λογικη αυτο λεει.Σε αντίστροφη περίπτωση τότε σιγουρα κατι δεν παει καλά..
συμπέρασμα
το on-off το βλεπουν μονο τα φωτομετρα
το ansi το βλεπουν τα φωτόμετρα αλλα και τα ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ!
Αρα το ansi το βλεπουμε στις ταινίες (αυτο δεν μας ενδιαφέρει ή κάνω λάθος?) ενω το on-ff οχι!

γ)Καλώς ή κακώς οι μοναδικοί προβολείς που (λογο τεχνολογίας μάλλον) μπορουν και μεταφέρουν ασπρο και μαυρο στην οθονη με υψηλό λογο αντίθεσης ειναι οι DLP.Επομένως η απλή λογική λεει οτι με προβολέα αυτής της τεχνολογίας θα πάρουμε και την καλύτερη εικόνα στο πανί.Τωρα εαν αυτο δεν γίνεται σε ολες τις περιπτώσεις ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο..

Ολα αυτα βέβαια εκφράζουν τη δική μου άποψη (την οποια ανέπτυξα με δυο λογάκια :143:)

Και μιας και μπηκε και ο γιορτομήνας καλές γιορτές σε όλους!!!

το ον-οφ μια χαρα το βλεπουν τα ματια σου οταν βαλεις το μαυρο πατερνακι.Μεχρι σημερα δεν εχω δει ΠΟΤΕ μαυρο, σε οποιο ψηφιακο εχω δει, στο πατερνακι αλλα θεατρο σκιων.
Αν ενας προβολεας ΔΕΝ μπορει να δειξει μαυρο στο μαυρο πατερνακι απλα ΔΕΝ δειχνει μαυρο.Τελεια και παυλα.Ας δειχνει το ΑΝΣΙ οτι θελει.

Για την ιριδα φυσικα εχεις δικιο αλλα αυτο δεν μειωνει το ον-οφ.Βλεπε JVC που εχουν μεγαλυτερο native.

Το ον-οφ εχει δειξει καλυτερη αποδοση στα σκοτεινα απο το ΑΝΣΙ.Κανενας DLP δεν εχει φτασει την αποδοση των LCOS στα σκοτεινα συνεπως οι αποψεις οτι μονο το ΑΝΣΙ μετραει ειναι ελαφρως αυθαιρετες.
 

Μηνύματα
55
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

συμπέρασμα
το on-off το βλεπουν μονο τα φωτομετρα
το ansi το βλεπουν τα φωτόμετρα αλλα και τα ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ!
Αρα το ansi το βλεπουμε στις ταινίες (αυτο δεν μας ενδιαφέρει ή κάνω λάθος?) ενω το on-ff οχι!

Δεν νομίζω ότι είναι έτσι, ή για να το πω καλύτερα ΜΟΝΟ έτσι. Σωστή επί της αρχής η ανάλυση αλλά επειδή τα προβλήματα στην πραγματικότητα έχουν πολλές μεταβλητές δεν μπορούμε να απομονώνουμε μόνο δύο όταν το τελικό αποτέλεσμα είναι σύνθεση πολλών. Παραδοσιακά το on-off μπορεί να είναι "υποδεέστερο" σαν κριτήριο σύγκρισης σε σχέση με το ANSI αλλά όταν αρχίζει να παίρνει "extreme" τιμές (80,85) σε συνδυασμό με εξελιγμένες αυτόματες ίριδες και "ελεγχόμενους" χώρους τότε μπορεί να γυρίσει "τούμπα" το αποτέλεσμα της εξίσωσης. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να ισχύει και αυτό που λές εσύ αλλά όχι πάντα. Απλά νομίζω με τις καινούργιες τεχνολογίες και τις ίριδες δεν είναι όλα τόσο "άσπρο-μαύρο" όπως πριν μερικά χρόνια ή για να το πώ πιό δόκιμα on/off!!
 

Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
Re: Απάντηση: Re: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

το ον-οφ μια χαρα το βλεπουν τα ματια σου οταν βαλεις το μαυρο πατερνακι.Μεχρι σημερα δεν εχω δει ΠΟΤΕ μαυρο, σε οποιο ψηφιακο εχω δει, στο πατερνακι αλλα θεατρο σκιων.
Αν ενας προβολεας ΔΕΝ μπορει να δειξει μαυρο στο μαυρο πατερνακι απλα ΔΕΝ δειχνει μαυρο.Τελεια και παυλα.Ας δειχνει το ΑΝΣΙ οτι θελει.

Για την ιριδα φυσικα εχεις δικιο αλλα αυτο δεν μειωνει το ον-οφ.Βλεπε JVC που εχουν μεγαλυτερο native.

Το ον-οφ εχει δειξει καλυτερη αποδοση στα σκοτεινα απο το ΑΝΣΙ.Κανενας DLP δεν εχει φτασει την αποδοση των LCOS στα σκοτεινα συνεπως οι αποψεις οτι μονο το ΑΝΣΙ μετραει ειναι ελαφρως αυθαιρετες.
Φίλε μου σύμφωνοι!!ένα παραδειγματάκι για αυτα που εγω πιστεύω είναι το εξής
εχουμε εναν προβολεα με τεραστιο on-off που το απολυτο μαυρο του σκοτώνει,αλλα με το που βαλουμε ενα φωτεινο αντικείμενο στην εικονα ο λογος αντιθεσης του 'απίστευτου' αυτου μαυρου σε συγκριση με το λευκο του ειναι μολις 30:1.
Στην αλλη μερια εχουμε εναν προβολεα με μαυρο 'πεπλο',απο αυτο που μπορεις και κανεις και θεατρο σκιων οταν προβαλεις μαυρο.Βαζοντας ενα φωτεινο αντικείμενο στην εικόνα του και σε αυτον βλεπουμε δια μαγείας μια αντιθεση μεταξυ του μαυρου και του ασπρου 120:1.
Εντελως πλατωνικα...ποια απο τις δυο εικόνες εχει μεγαλυτερο contrast?η δεύτερη φυσικα θα απαντησει ο καθενας.Ποια απο τις δυο εικόνες εχει καλύτερο μαυρο??μα παλι η δευτερη, μιας και το ματι σου λογο της υψηλης αντιθεσης θα βλεπει το μαυρο 'κατραμι' και το ασπρο 'κάτασπρο'!
Με νούμερα για να γινει ακομη ποιο κατανοητο
-ο πρωτος βγαζει 0,001 nits σε απολυτο μαυρο patern και 60 nits σε λευκο.Αυτο μας κάνει το πολυ καλο 'νουμερο'(γιατι μονο νουμερο είναι) του 60.000:1 on-off.Σωστά?
-ο δευτερος βγαζει ενα πολυ χειροτερο μαυρο 0,1 nits και λευκο 60 nits παλι.δηλαδη το on-off του είναι 600:1.
βλεποντας αυτα τα νουμερα σιγουρα και ευκολα θα επελεγες τον πρωτο για να δεις την ταινια σου και μαλλον αυτο θα καναμε ολοι...ποιος φαίνεται οτι εχει το καλύτερο μαυρο??ο πρωτος!λαθος!!και δες το γιατι..
μετροντας με λευκο και μαυρο στην ιδια εικόνα (το 99% των σκηνων μιας ταινιας περιεχει μαυρο και λευκο ταυτόχρονα) περνουμε απο τον πρωτο ενα πολυ, μα πολυ χειροτερο μαυρο της τάξεως του 0,5 nits (κακιστο -πεπλάτο) και την ίδια φωτεινοτητα στα λευκα 60 nits ,κανοντας μας μια αντιθεση ansi 120:1
Ενω στον δευτερο (αυτον με το κακο υποθετικα μαυρο) περνουμε ενα μαυρο περιπου ιδιο με του μαυρου πατερν) 0,2 nits και λευκο παλι 60 nits δινοντας μας ansi 300:1.
εκτος τώρα απο το γεγονός οτι ο δευτερος εχει κατα πολυ μεγαλυτερη αντιθεση (με οτι αυτο συνεπαγεται...βλεπε οξυτητα,τρισδιαστατο...κ.τ.λ)...εχει και ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΑΥΡΟ!!!!(0,2 ο ενας και 0,5 ο αλλος)και μάλιστα με τεράστια διαφορά!!!ετσι δεν είναι??
και το σημαντικότερο τώρα περα απο νούμερα??θα παιζει πολυ καλύτερα ταινίες στο σαλόνι σου ο δευτερος απο τον πρώτο!!(ποτέ μην ξεχνάμε οτι αυτο τελικά είναι το ζητούμενο)
Ποιο 'λιανά' δεν γινεται να το κάνω...:137:
ευχαριστώ
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.903
Μηνύματα
3.033.395
Members
38.518
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top