Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

λοιπον.....
Επειδη και εγω ασχολουμαι 23 χρονια με την εικονα ....
...απλα θα πω οτι κατι νουμερα πολυ χαμηλα που διαβασα 300/1 και 400/1 ειναι για γελια και αυτος που τα υποστηριζει δεν εχει καμια σχεση με το αντικειμενο......

Οποτε δεν ασχολουμαι με σαχλαμαρες........

Το ποσο ειναι ....εχει αναφερθει.....στις 3 σελιδες :444:
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Αλλά το θέμα μας δεν είναι τι μετράει το φωτόμετρο, αλλά πόσο το αντιλαμβανόμαστε.

Επί της ουσίας πάντως, δεν έχει κανένα νόημα να συνεχίσουμε τη συζήτηση, μια και από ότι καταλαβαίνω, ο καθένας θα μείνει αυστηρά προσκολημμένος σε αυτό που αρχικά πιστεύει...

Στο μήνυμά μου, πιστεύω ότι σου περιέγραψα και σου ανέλυσα ότι οι διαφορές ανάμεσα στους δύο προβολείς που κατέχω, τον έναν για περισσότερο από τέσσερα χρόνια και τον δεύτερο για εφτά μήνες, είναι τεράστιες στην απόδοση των σκοτεινών πλάνων (και όχι μόνο).

Τις διαφορές λοιπόν που αντιλαμβάνεται το φωτόμετρό μου, με τον έναν στο 2.050:1 και τον άλλο στο 7.100:1 on/off contrast, τις αντιλαμβάνεται άμεσα και το μάτι μου, όπως σου είπα αδυνατώ κυριολεκτικά να πιστέψω ότι θα δει τα σκοτεινά πλάνα των δύο προβολέων ο οποιοσδήποτε και δεν θα καταφέρει να εντοπίσει διαφορές στην ποιότητα της εικόνας.

Γι' αυτό και σε προσκαλώ να έρθεις αν θέλεις στο χώρο μου, και να δεις με τα μάτια σου το πως ακριβώς αποδίδουν οι δύο προβολείς μου τα σκοτεινά πλάνα, κι αν θέλεις να μετρήσουμε με το φωτόμετρο επιτόπου το on/off contrast τους, για να επαληθεύσουμε τα νούμερα που έχω αναφέρει.

Αν με τα δικά σου μάτια δεν μπορείς να δεις καθόλου διαφορές ανάμεσα στους δύο προβολείς στα σκοτεινά πλάνα, τότε τι άλλο να πω, θα σου χαρίσω τον Sharp 21000 και θα κάνω delete όλα τα πατερνάκια μου! :116:
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

λοιπον.....
Επειδη και εγω ασχολουμαι 23 χρονια με την εικονα ....
...απλα θα πω οτι κατι νουμερα πολυ χαμηλα που διαβασα 300/1 και 400/1 ειναι για γελια και αυτος που τα υποστηριζει δεν εχει καμια σχεση με το αντικειμενο......

Οποτε δεν ασχολουμαι με σαχλαμαρες........


Το ποσο ειναι ....εχει αναφερθει.....στις 3 σελιδες :444:

Βρε Κώστα, σε παρακαλώ βρε φίλε μου, μην γίνεσαι με τη σειρά σου τόσο επιθετικός, προσπαθούμε να δώσουμε τέλος στη παρεξήγηση, και όχι να ρίξουμε κι άλλο λάδι στη φωτιά... :126:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.601
Reaction score
11.582
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Αφού είναι εντάξει και με τον Παναγιώτη, νομίζω ότι μπορούμε να θεωρήσουμε το ζήτημα λήξαν.

Καταλαβαίνουμε όμως όλοι, ότι στο γραπτό λόγο είναι εύκολο να γίνει παρεξήγηση, οπότε πρέπει να είμαστε δυο φορές προσεκτικοί στις αντιδράσεις μας. Ειδικά αν μπαίνουμε καινούριοι σε μια παρέα και δε γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα.

Τέλος πάντων, το θέμα χάλασε...
 



Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Παναγιώτη, πάλι φίλοι και νάσαι καλά.

Believe it or not, contrast ratio is not the only thing you need to know about a projector. Like any measurement, it shouldn't be taken alone; in many cases, it shouldn't be taken at all. The human eye can, at best, discern a contrast ratio of a few hundred to one. So, even a display with a claimed 800:1 contrast ratio has more than enough contrast to appease the eye. There's more to it than that, but that's a discussion for another article.
http://www.hometheatermag.com/frontprojectors/704dlp/index2.html

Therefore, opt for a high contrast projector or display (typically 2000:1), only as long as you can view the image in a light controlled room; you need to view the image in a completely darkened room to be able to perceive the marginal difference between a 2000:1 and a 500:1 contrast ratio. Otherwise paying extra for a high contrast ratio projector or monitor would be waste of money since in moderate ambient light conditions such as a living room, anything higher than 500:1 would not be perceivable by the eye.

Conclusion: Numbers are there to impress and help selling the product but quoted peak contrast ratings do not really give you any information on the video projector or display device ability to render images with lifelike gray scales and colors - rather the only information that contrast ratio can deliver is how much brighter the 'whites' can be than the 'blacks'!

http://www.practical-home-theater-guide.com/contrast-ratio.html

Dynamic range:

At any given instant, the retina can resolve a contrast ratio of around 100:1 (about 6 1/2 stops). As soon as your eye moves (saccades) it re-adjusts its exposure both chemically and by adjusting the iris. Initial dark adaptation takes place in approximately four seconds of profound, uninterrupted darkness; full adaptation through adjustments in retinal chemistry (the Purkinje effect) are mostly complete in thirty minutes. Hence, over time, a contrast ratio of about 1,000,000:1 (about 20 stops) can be resolved. The process is nonlinear and multifaceted, so an interruption by light nearly starts the adaptation process over again. Full adaptation is dependent on good blood flow; thus dark adaptation may be hampered by poor circulation, and vasoconstrictors like alcohol or tobacco.

http://www.avforums.com/forums/lcd-televisions/374893-truth-about-contrast-ratio-must-read-all.html

So JVC "promises a 10000:1 contrast ratio. ... I also found one source that says the human eye can detect contrast ratios up to 800:1. ...
www.engadget.com/2006/09/12/jvc-touts-1080p-projector-with-10-000-1-contrast-ratio/
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Μηπως πρέπει να γινει καποιος διαχωρισμός;
Μιλαμε για on off η για ansi;
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Και για να έχω την χαρά να γελάσετε λίγο ακόμα φίλε Κώστα.

At any given moment, for example, scientists say the retina can only perceive a contrast ratio of about 100:1, although continual movement and refocusing by the iris increases this substantially.

http://www.theglobeandmail.com/serv...oundernov28/BNStory/Technology/Troubleshooter

1. Dynamic rangeThe retina has a static contrast ratio of around 100:1 (about 6 1/2 stops). As soon as the eye moves (saccades) it re-adjusts its exposure both chemically and by adjusting the iris. Initial dark adaptation takes place in approximately four seconds[citation needed] of profound, uninterrupted darkness; full adaptation through adjustments in retinal chemistry (the Purkinje effect) are mostly complete in thirty minutes[citation needed]. Hence, a dynamic contrast ratio of about 1,000,000:1 (about 20 stops) is possible. The process is nonlinear and multifaceted, so an interruption by light merely starts the adaptation process over again. Full adaptation is dependent on good blood flow; thus dark adaptation may be hampered by poor circulation, and vasoconstrictors like alcohol or tobacco.
http://wapedia.mobi/en/Human_eye

Όταν η προσαρμογή του οφθαλμού χρειάζεται 30 λεπτά, για να αξιοποιηθή μια μεγάλη μεταβολή και υπάρχει εναλλαγή σκηνών σε πολυ μικρότερο χρονικό διάστημα, το δυναμικό εύρος δεν έχει πρακτικά μεγάλο νόημα.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Να και οι μετρήσεις τι δείχνουν.
 

Attachments


Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Παναγιώτη, πάλι φίλοι και νάσαι καλά.

Therefore, opt for a high contrast projector or display (typically 2000:1), only as long as you can view the image in a light controlled room; you need to view the image in a completely darkened room to be able to perceive the marginal difference between a 2000:1 and a 500:1 contrast ratio. Otherwise paying extra for a high contrast ratio projector or monitor would be waste of money since in moderate ambient light conditions such as a living room, anything higher than 500:1 would not be perceivable by the eye.

Φίλε mmene, εννοείται ότι η παρεξήγηση έχει λήξει και από τη μεριά μου, αν θέλεις γράψε και ένα μικρό όνομα, για να μπορώ να σου απευθύνομαι με μεγαλύτερη οικειότητα... :126:

Τα links που παραθέτεις, κατά την ταπεινή μου άποψη δεν λένε τίποτα παραπάνω από το αυτονόητο, και ειλικρινά νομίζω ότι έχουν γίνει πραγματικά μεγάλες παρεξηγήσεις σε αυτά που συζητάμε.

Εννοείται φίλε mmene, ότι για να μπορέσουμε να αντιληφθούμε τις διαφορές ανάμεσα στην εικόνα ενός προβολέα με 500:1 on/off contrast και σε έναν με 2.000:1 στα σκοτεινά πλάνα, ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να βλέπουμε σε συνθήκες απόλυτης συσκότισης, όπως ακριβώς αναφέρει και το link που παραθέτεις!!!

Εννοείται επίσης, ότι αν π.χ., κάποιος βλέπει σε ένα σαλόνι που όλοι οι πλαινοί τοίχοι είναι καλυμμένοι με τεράστιους καθρέφτες από το πάτωμα μέχρι το ταβάνι, θα έχει σοβαρότατο πρόβλημα από τις αντανακλάσεις του φωτός που θα επιστρέφουν στην οθόνη!!!

Από τις συνθήκες που σου περιέγραψα ότι βλέπω στον δικό μου χώρο, ειλικρινά σχημάτισες το συμπέρασμα ότι παίζει στο χώρο μου οποιοδήποτε εξωτερικό φως που να μπορεί να καταστρέψει το on/off contrast ενός προβολέα;! :118:

Σου έγραψα ότι όχι μόνο βλέπω σε συνθήκες ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΣΥΣΚΟΤΙΣΗΣ, σε μια Stewart Firehawk 100 ιντσών 16:9, αλλά και ότι όλος ο τοίχος γύρω από την οθόνη καθώς και ο δεξιός πλαινός είναι μασκαρισμένος με μαύρο ύφασμα από το πάτωμα μέχρι το ταβάνι!!!

Μάλλον για να γίνω περισσότερο κατανοητός, έπρεπε να σου έχω συμπληρώσει και τα παρακάτω, τα οποία είτε με πιστεύεις είτε όχι, είναι πέρα για πέρα αληθινά:
α. Η φωτιζόμενη οθόνη του HTPC που οδηγεί τον Sharp 21000, επειδή είναι αντικριστή προς την οθόνη, σκεπάζεται με ένα κομμάτι μαύρο χαρτόνι κατά τη θέαση των ταινιών, μια και δεν έχω τη δυνατότητα να τη σβήσω/απενεργοποιήσω. Το λαμπάκι on/off του HTPC που βγάζει έντονο μπλε χρώμα, έχει σκεπαστεί μόνιμα με μαύρη μονωτική ταινία.

β. Με μαύρη μονωτική ταινία έχουν επίσης σκεπαστεί όλα τα τα παρακάτω:
1. το μπλε φως από τον φορτιστή bluetooth του ποντικιού του HTPC!
2. Οι ενδεικτικές λυχνίες από το UPS που τροφοδοτεί τους δύο προβολείς.
3. Όλα ανεξαιρέτως τα λεντάκια του HDMI switcher.
4. Η οθόνη ενδείξεως ισχύως του τελικού ενισχυτή μου που οδηγεί τα δύο κύρια (δεξί αριστερό ηχείο) είναι μονίμως σβηστή.
5. Η οθόνη του Audio-video ενισχυτή μου συνήθως σκεπάζεται με ένα κομμάτι μαύρο χαρτόνι, μια και δεν υπάρχει η δυνατότητα σβησίματος/απενεργοποίησης καθώς και άλλα πολλά που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή!!! :142:

Σε αυτές ακριβώς τις συνθήκες φίλε mmene εγώ βλέπω ταινίες ή ελέγχω τα πατερνάκια αναφοράς ή κάνω τις μετρήσεις με το φωτόμετρο!

Έλεος, όλα αυτά που έχω γράψει μέχρι στιγμής, ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ σε όσους τους αρέσει να βλέπουν ταινίες στον προβολέα τους με τα μισά φώτα του σαλονιού αναμμένα!!!!!!! :111:
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Μιας και δεν έχω ειδική γνώση επί του θέματος και θα πρέπει να διαβάσω όταν έχω το χρόνο, απλά θα καταθέσω μια εμπειρία.

Κάποια στιγμή σκεφτόμου τι προβολέα να πάρω και έτυχε να βλέπω δίπλα δίπλα τον Infocus 83 μετ τον Kuro. Απλά θα πω ότι οι διαφορές στα μαύρα ήταν αντιληπτές υπέρ του Kuro. Πόσο αντιληπτές? Όχι αρκετά για να με κάνουν να πληρώσω μερικά χιλιάρικα παραπάνω. Επίσης όταν πήρα τελικά τον Infocus και τον κοίταγα στο σπίτι τα μαύρα του μου φαινόντουσαν καλύτερα. Ίσως σε μερικές περιπτώσεις πρέπει να τους έχεις δύο προβολέις δίπλα δίπλα για να δεις τις διαφορές αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι υπάρχουν.
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Όταν η προσαρμογή του οφθαλμού χρειάζεται 30 λεπτά, για να αξιοποιηθή μια μεγάλη μεταβολή και υπάρχει εναλλαγή σκηνών σε πολυ μικρότερο χρονικό διάστημα, το δυναμικό εύρος δεν έχει πρακτικά μεγάλο νόημα.
Μία άλλη παρεξήγηση που έχεις κάνει φίλε mmene, είναι ότι εγώ δεν αναφέρθηκα ποτέ σε εναλλαγές από έντονα φωτεινά σε σκοτεινά πλάνα κτλ. Αναφέρθηκα στη παρακολούθηση μεγάλων σε διάρκεια σκοτεινών πλάνων, στα οποία η ίριδα του ματιού μας δεν έχει προβλήματα προσαρμογής.

Π.χ., υπάρχουν ταινίες ολόκληρες όπως είναι τα θρίλερ, επιστημονικής φαντασίας κτλ., που είναι σχεδόν ολόκληρες από το πρώτο λεπτό μέχρι το τελευταίο, ένα παρατεταμένο σκοτεινό πλάνο, όπως είναι το Alien vs Predator!

Σε έναν χώρο προβολής λοιπόν, όπως ο δικός μου με απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες φωτισμού, ένας προβολέας με on/off contrast 500 ή 700:1 δεν έχει καμμία απολύτως τύχη σε μια τέτοια ταινία, η εικόνα του θα είναι τόσο έντονα ξεπλυμένη και φλαταρισμένη και τίγκα στο πέπλο που θα σου είναι εντελώς αδύνατον να παρακολουθήσεις τη ταινία!

Αλλά θα ήθελα να σου θέσω και το θέμα από μία εντελώς διαφορετική οπτική γωνία: Θα ήθελα να μου εξηγήσεις αν θέλεις, γιατί νομίζεις κατά τη γνώμη σου ότι κατάφερε η JVC με τον RS1 (ή HD1 στην Ευρώπη), να πουλήσει ολόκληρα καράβια γεμάτα προβολείς στην Αμερική από το συγκεκριμένο μοντέλο προβολέα;! Γιατί σημείωσε τέτοια εξαιρετική εμπορική επιτυχία ο συγκεκριμένος προβολέας, εφόσον το on/off contrast δεν είναι καθόλου σημαντικό και μπορούμε να βολευτούμε όλοι μας μια χαρά με ένα 500:1 on/off contrast;!

Τι παραπάνω διαθέτει στην εικόνα του το συγκεκριμένο μοντέλο προβολέα, πέρα από το απολύτως κορυφαίο on/off contrast του 15.000:1;! Ευκρίνεια μήπως;! ANSI contrast μήπως;! :142: Χρώμα μήπως;! :142: Το γνωρίζεις πολύ καλά ότι δεν διαθέτει τίποτα απολύτως στην εικόνα του, πέρα από κορυφαίο on/off contrast, παρόλα αυτά πούλησε σαν παλαβός επειδή έδειξε για πρώτη φορά στον κόσμο ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΑ σκοτεινά πλάνα απαλλαγμένα παντελώς από πέπλο, λόγω φυσικά του εξαιρετικού on off contrast που διαθέτει...
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

5. Η οθόνη του Audio-video ενισχυτή μου συνήθως σκεπάζεται με ένα κομμάτι μαύρο χαρτόνι, μια και δεν υπάρχει η δυνατότητα σβησίματος/απενεργοποίησης καθώς και άλλα πολλά που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή!!! :142:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"><meta name="ProgId" content="Word.Document"><meta name="Generator" content="Microsoft Word 11"><meta name="Originator" content="Microsoft Word 11"><link rel="File-List" href="file:///G:%5CDOCUME%7E1%5CADMINI%7E1%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml"><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:punctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><style> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> </style><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> Μερικά ακόμη που θυμήθηκα τώρα στα γρήγορα:
<o:p> </o:p>
α. οι δύο εξωτερικοί σκληροί δίσκοι του HTPC, έχουν φυσικά σκεπασμένα τα ενδεικτικά λαμπάκια λειτουργίας τους με μαύρη μονωτική ταινία.
<o:p> </o:p>
β. Οι ενδεικτικές λυχνίες λειτουργίας του Sharp 21000 έχουν φυσικά τεθεί στο off από τα μενού του προβολέα (ανάβουν μόνο όταν σβήσει ο προβολέας και κάνει ψύξη της λάμπας).
<o:p> </o:p>
γ. Ακόμα και τους φωτιζόμενους διακόπτες on/off στα δύο μεγάλα (μαύρα φυσικά) πολύπριζα, τους έχω σκεπάσει με μαύρη ταινία! :111:

<o:p> </o:p>
δ. Επειδή τα ρολά του σαλονιού είναι παλαιού τύπου ξύλινα και δεν κλείνουν εντελώς, με αποτέλεσμα να μπαίνει κάποιο φως από τον δημόσιο φωτισμό του δρόμου, έχω κρεμάσει από την εξωτερική μεριά στα ρολά δύο μεγάλα κομμάτια από σκούρο γκρι ύφασμα που κόβει αυτό το φως. Το αποτέλεσμα βεβαίως αισθητικά είναι εντελώς άθλιο, :120: αλλά τη δουλειά του όμως το ύφασμα τη κάνει με επιτυχία! :126:
 

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΥΚΟΥΡΑΚΗΣ

απο-Συντονιστής
Μηνύματα
3.197
Reaction score
195
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Αν και δεν θελω να αμφισβητησω ιατρικα δεδομενα οσον αφορα την αντιληψιμη αντιθεση απο το ανθρωπινο ματι, ειμαι καπως επιφυλακτικος για την ορθοτητα τους. Και να γιατι.
Ας υποθεσουμε οτι εχουμε μια μαυρη επιφανεια η οποια δεν εχει σχεδον καθολου φωτεινοτητα (σχεδον, γιατι απουσια ορατου φωτος εχουμε κατω απο αυστηρα ελεγχομενες συνθηκες) ας πουμε, ενα μαυρο ματ πλαισιο γυρω απο μια οθονη. Σ'αυτη την οθονη προβαλλουμε ενα ANSI CR pattern απο ενα προβολεα με μετρημενη αντιθεση 200:1. Το μαυρο περιγραμμα εξακολουθει να ειναι ορατο, οποτε ο ισχυρισμος για αντιληψιμο 100:1 contrast απο το ματι καταρριπτεται αυτοματα, γιατι το μαυρο περιγραμα εχει πολυ μεγαλυτερη αντιθεση απο το "μαυρο" της οθονης ακομη και με την φωτεινοτητα που δεχεται απο την διαχυση του φωτος της οθονης.
Οσον αφορα τωρα το 1000:1 ή το 2000:1, εκει τεινω να συμφωνησω με τον φιλο mmene γιατι απλα δεν εχουμε ακομα προβολεα που να φτανει σε αυτη την αντιθεση. ΣΤΗΝ ΑNSI ΑΝΤΙΘΕΣΗ. Κατα την ταπεινη μου αποψη, η κατα ansi αντιθεση ειναι αυτη που κανει την διαφορα. Παναγιωτη, αν μετρησεις την ansi αντιθεση του BenQ θα δεις οτι ειναι πολυ χαμηλοτερη απο του 21000 ο οποιος εχει μια απο τις μεγαλυτερες ansi αντιθεσεις στον κοσμο των προβολεων. Βεβαια η τρισδιαστατη εικονα του ειναι παραγοντας και αλλων στοιχειων οπως ο φακος τα ηλεκτρονικα και η αναλυση αλλα πιστευω οτι το ansi contrast ειναι αυτο που κανει την διαφορα. Τα on-off ειναι καθαρα για θεμα εντυπωσιασμου και ελαχιστα προσφερουν στην εικονα. Καμια εικονα δεν θα ειναι εντελως σκοτεινη η εντελως φωτισμενη . Παντα θα υπαρχουν σκοτεινες σκηνες με φωτεινα στοιχεια και το αντιθετο, οποτε ειναι στο κατα ποσο μπορει ο κατασκευαστης να μειωσει την διαρροη του φωτος και να βελτιωσει το ansi cr και στο κατα ποσο μπορουμε εμεις να βελτιωσουμε τις ανακλασεις του χωρου μας ωστε να δουμε πραγματικες διαφορες.
Οταν το ANSI CR φτασει το 1000:1 και το ξεπερασει, τοτε θα μπορεσουμε να δουμε τι πραγματικα ισχυει. Μεχρι τοτε, τα on-off CR που ανακοινωνουν οι κατασκευαστες, κατα την ταπεινη μου αποψη, ελαχιστα προσφερουν στην εικονα.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Φίλε Παναγιώτη,
1) Σε διαβεβαιώ ότι και εγώ βλέπω στο απόλυτο σκοτάδι, με κουρτίνες για συσκότιση, μια και έχω την πολυτέλεια να διαθέτω ιδιαίτερο χώρο για το home cinema.

2) Εκτός από τις ταινίες που αναφέρεις, πχ. Seven, Blade Runner, υπάρχουν χιλιάδες ταινίες που δεν συμβαίνει αυτό ( δηλαδή σκοτεινά από αρχή έως τέλος). Σε αυτές τι αντιλαμβάνεται το μάτι όταν μεταβαίνουμε από σκοτεινά σε φωτεινά πλάνα και το αντίθετο; Ακόμα και σε αυτές όμως (τις πολύ σκοτεινές) το κοντράστ είναι χαμηλό.

3) Το κινηματογραφικό φιλμ των 70mm πιάνει CR 1000. Εμείς λοιπόν τι κάνουμε, προσπαθούμε να φτιάξουμε εικόνα καλύτερη από το πρωτότυπο ;

4) Τον JVC δεν αντέχω να τον δω στις 120" ούτε για μισή ώρα, μου θυμίζει που φωνάζαμε "καρβουνάκια" στον προβολατζή, όταν είμαστε πιτσιρικάδες και η εικόνα σκοτείνιαζε.

5) Δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στα μαύρα και αγνοούμε τα γκρι, όπως προκύπτει από τα περισσότερα tests.

6) Και βέβαια συμφωνώ πως τo Ansi contrast κάνει την διαφορά. Τα άλλα είναι τερτίπια των κατασκευαστών και τίποτα ουσιώδες. Πάντα κατά την άποψή μου.

7) Απόλυτο μαύρο δεν υπάρχει στη φύση, δηλαδή παλεύουμε με ανεμόμυλους.

Φιλικά

Μιχάλης Μενεκλής
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

5) Δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στα μαύρα και αγνοούμε τα γκρι, όπως προκύπτει από τα περισσότερα tests.
Μεγαλη κουβεντα αυτη...
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Οσον αφορα τωρα το 1000:1 ή το 2000:1, εκει τεινω να συμφωνησω με τον φιλο mmene γιατι απλα δεν εχουμε ακομα προβολεα που να φτανει σε αυτη την αντιθεση. ΣΤΗΝ ΑNSI ΑΝΤΙΘΕΣΗ. Κατα την ταπεινη μου αποψη, η κατα ansi αντιθεση ειναι αυτη που κανει την διαφορα. Παναγιωτη, αν μετρησεις την ansi αντιθεση του BenQ θα δεις οτι ειναι πολυ χαμηλοτερη απο του 21000 ο οποιος εχει μια απο τις μεγαλυτερες ansi αντιθεσεις στον κοσμο των προβολεων. Βεβαια η τρισδιαστατη εικονα του ειναι παραγοντας και αλλων στοιχειων οπως ο φακος τα ηλεκτρονικα και η αναλυση αλλα πιστευω οτι το ansi contrast ειναι αυτο που κανει την διαφορα. Τα on-off ειναι καθαρα για θεμα εντυπωσιασμου και ελαχιστα προσφερουν στην εικονα. Καμια εικονα δεν θα ειναι εντελως σκοτεινη η εντελως φωτισμενη . Παντα θα υπαρχουν σκοτεινες σκηνες με φωτεινα στοιχεια και το αντιθετο, οποτε ειναι στο κατα ποσο μπορει ο κατασκευαστης να μειωσει την διαρροη του φωτος και να βελτιωσει το ansi cr και στο κατα ποσο μπορουμε εμεις να βελτιωσουμε τις ανακλασεις του χωρου μας ωστε να δουμε πραγματικες διαφορες.
Οταν το ANSI CR φτασει το 1000:1 και το ξεπερασει, τοτε θα μπορεσουμε να δουμε τι πραγματικα ισχυει. Μεχρι τοτε, τα on-off CR που ανακοινωνουν οι κατασκευαστες, κατα την ταπεινη μου αποψη, ελαχιστα προσφερουν στην εικονα.

Πάει, εσείς θα με τρελλάνετε, θα με κάνετε να κάνω σουβέρ όλα τα δισκάκια μου με τα πατερνάκια αναφοράς! :137:

Λευτέρη μου, ειλικρινά θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω γιατί τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις στο παραπάνω απόσπασμα είναι απολύτως λανθασμένα. Πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη, αλλά και κατά τη σίγουρα "λιγότερο ταπεινή" άποψη του πάντα φίλτατου σε μένα Greg Rogers! Πρόσεξε Λευτέρη μου, τι ακριβώς απαντά σε ένα μέλος του αμερικάνικου φόρουμ, που τον ρωτά τη γνώμη του για την επίδραση του on/off αλλά και του ANSI contrast στην εικόνα.

Originally Posted by HoustonHoyaFan
Overall, how does the 440:1 M-ANSI, 9,000:1 DI CR PD8150 compare to the 320:1 M-ANSI, 19,000:1 DI VW60 in bright scene image depth and dark scene CR?

Και η απάντηση του Greg Rogers:
I regret that I didn't do any direct comparisons between the VW60 (which I still have) and the PD8150. (I did direct comparisons with the RS2 and PD8150 instead.) Obviously, the numbers favor the VW60 in dark scenes and the PD8150 in bright scenes, but the VW60 had a higher 2.27 gamma than the PD8150's film gamma (2.16).

Χρειάζεται αλήθεια να σου γράψω κάτι άλλο;! Χρειάζεται να δώσω περαιτέρω διευκρινήσεις;! Παιδιά, συζητάμε εδώ θέματα τα οποία έχουν λυθεί και διασαφηνιστεί εδώ και πολύ καιρό στο αμερικάνικο φόρουμ. Το contrast χωρίζεται σε δύο κατηγορίες το on/off και το ANSI contrast. Όταν λοιπόν έχουμε να κάνουμε με σκοτεινές και μεσαίες σκοτεινές σκηνές της ταινίας, το on/off contrast παίρνει ΠΑΝΤΑ τον πρώτο ρόλο, με μοναδική εξαίρεση τις σπάνιες περιπτώσεις στις οποίες έχουμε ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ σε μέγεθος και πολύ φωτεινά αντικείμενα σε πολύ σκούρο ή μαύρο φόντο. Τότε, όπως είναι απόλυτα λογικό, το φως από τα έντονα φωτισμένα αντικείμενα ξεχύνεται στο σκούρο ή μαύρο φόντο, μειώνοντας τον λόγο αντίθεσης.

Όταν πάλι έχουμε μεσαία φωτεινά ή έντονα φωτισμένα ηλιόλουστα κτλ. πλάνα, τότε τον πρώτο λόγο παίρνει αυτόματα το ANSI contrast. Όσο μεγαλύτερο ANSI contrast έχει ένας προβολέας, τόσο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ θα δείχνει στα φωτεινά πλάνα. Μάλιστα, θα δείχνει τόσο περισσότερο τρισδιάστατος, όσο μεγαλύτερα και περισσότερο σκούρα ή μαύρα είναι τα αντικείμενα που βλέπουμε στα φωτεινά μας πλάνα. Χαρακτηριστική σκηνή, δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα καλύτερο αυτή τη στιγμή, είναι η σκηνή από το Matrix Revolutions αν θυμάμαι καλά, στην οποία ο Κιάνου Ριβς είναι στην αποβάθρα του σταθμού των τρένων. Φοράει μαύρα ρούχα τα οποία κάνουν έντονη αντίθεση με τα ολόλευκα πλακάκια με τα οποία είναι επενδυμένοι όλοι οι τοίχοι του σταθμού στο φόντο. Όσο περισσότερο ANSI contrast λοιπόν έχει ένας προβολέας, τόσο ΚΑΛΥΤΕΡΑ θα απομονώσει τις μαύρες από τις λευκές περιοχές, άρα θα έχει μεγαλύτερο λόγο αντίθεσης, άρα θα είναι περισσότερο τρισδιάστατος. :126:
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Να συμπληρώσω ότι έχω ακόμα να πω πολλά τόσο στον Λευτέρη όσο και στον Μιχάλη, αλλά δεν προλαβαίνω τώρα μια και πρέπει να φύγω για το γραφείο.

Ελπίζω να μας δοθεί η ευκαιρία σε αυτό το θέμα να ξεκαθαρίσουμε τα περισσότερα ζητήματα που αφορούν το contrast και το πως επηρεάζει την εικόνα που βλέπουμε από τους προβολείς μας... :123:
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

The contrast ratio that matters most for the most common viewing scenarios is ANSI contrast ratio [1]. With ANSI contrast ratio, the black and white levels are measured at the same time on the same screen using a 16-square black and white checkerboard image. What this means is that it is representative of the contrast ratio achievable at any one point in time; this is what is really important to viewers. [Edit: see AlenK's comment below regarding situations where On/Off contrast ratio become important.]

The reason ANSI contrast ratios are not published is because of marketing. ANSI contrast ratios are much lower than on/off contrast ratios. An ANSI contrast ratio of 250:1 would be an impressive result and 600:1 would be outstanding — but much too low of a number if casually compared to an on/off contrast ratio of 6,000:1.

http://www.carltonbale.com/2007/01/the-truth-about-inflated-hdtv-contrast-ratios/

Να γιατί εγω έχω κάνει προ πολλού σουβέρ όλα τα πατερνάκια.

At the beginning of this article I said we were recommending that folks ignore contrast specs. By now I hope it is clear why. No single spec tells the whole story, whether it is Full On/Off or ANSI. And whatever half-truth any given spec may contain, it is lost in the practical reality of reflected light in the viewing room, ambient light in the room, and the very real compensating effects of the projector's lumen output. Beyond all this, a projector's ability to reproduce an even grayscale is also a major factor in the image's ultimate quality, and the contrast spec tells you nothing about a projector's abilities in this regard.

http://www.projectorcentral.com/contrast_ratios.htm
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.415
Μηνύματα
3.011.155
Members
38.453
Νεότερο μέλος
Xatzisjim
Top