Couriers

D

Deleted member 35

Guest
Αν και τώρα με τη Ρωσία και τα καύσιμα η κουβέντα αποκτά θεωρητική βάση.

Παντού διαβάζω για τρελά παράπονα στα ΕΛΤΑ κούριερ. Έχω δει όμως τον επίσημο κατάλογο με τις πόλεις που ζητάνε συνεργάτες. Πχ στην Φωκίδα ζητάνε στην Άμφισσα με 7000 κόσμο, Ιτέα με 4000 και Γαλαξίδι με 2000. Αντίστοιχα και στην υπόλοιπη χώρα.

Απορώ τι θέλουν από τον υποψήφιο και με τι κέρδη δουλεύουν. Γιατί κάτι δε γίνεται καλά σε αυτή την περίπτωση. Εγώ βλέπω τα παιδιά εδώ που δουλεύουν μια χαρά στις άλλες εταιρίες. Δεν ξέρω τα ωράρια αλλά γενικά γίνεται δουλειά χωρίς παράπονα. Τα ΕΛΤΑ γιατί όχι; Γιατί πρέπει να πας να στηθείς ώρες έξω από το κατάστημα και άλλες φορές να μην ειδοποιηθείς καν αλλά να την ψυλλιαστείς μετά από 10-15 μέρες;

Τα έξοδα είναι στάνταρ σε ότι εταιρία και να ανοίξεις. Είτε καντίνα είτε κούριερ θες κάποια μηνιαία έξοδα. Γιατί δεν προσπαθούν και αυτοί να γίνουν ελκυστικοί ώστε να πάρουν μερίδιο της πίτας;
 



melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
πάντως τελευταία τόσο η acs όσο και τα elta courier έχουν βελτιωθεί δραματικά, μέχρι και τηλέφωνο με παίρνουν στο κινητό αν δεν με βρίσκουν για να ρωτήσουν τι να κάνουν :o
 

Μηνύματα
2.377
Reaction score
3.578
Τελευταία (όπου διατίθεται) χρησιμοποιώ θυρίδα boxnow.gr

Εξαιρετική λύση για σχετικά μικρά δέματα και μάλιστα με παράδοση στην θυρίδα ακόμα και μέσα στην νύχτα.
Χτες βράδυ μια παραγγελία μου έφτασε στην θυρίδα στις 23:30.

Η θυρίδα είναι πολύ κοντά στο σπίτι οπότε βγήκα και πήρα και τον αέρα μου... :thumbsup:
 

jag

Μηνύματα
9.160
Reaction score
27.395
Αγγάρεψα συγγενή να μου στείλει μια κάρτα γραφικώνε να γλυτώσω κατιτίς ο νησιώτης και μετά απο δυο εβδομάδες περιμένοντας τους πήρα τηλ και έχει γίνει λάθος και το δέμα βρίσκεται στη Γερμανία. :headbang:
Αυτά είναι...
UPS
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.869
Reaction score
20.360
Έστειλα συστημένο πακέτο με βιβλία στην Κέρκυρα, πριν δύο μήνες. Ακόμα να παραλάβει ο παραλήπτης.

Διόρθωση: ο παραλήπτης ακόμα να ειδοποιηθεί για να πάει να παραλάβει.

Ζήτω τα ΕΛ.ΤΑ.!

Υ.Γ.: Εφαρμογή του νόμου του Murphy: το πρώτο πακέτο που έστειλα κι έτυχε όχι μόνο να μην βγάλω φωτογραφία την αποστολή με τον αριθμό εντοπισμού, αλλά ξέχασα το απόκομμα της αποστολής στο ταχυδρομείο και όταν το αναζήτησα 1-2 ημέρες μετά, δεν βρέθηκε.:headbang:
 

ifievadam

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
509
Reaction score
356
Παραγγελια Παρασκευή αργα απο amazon.de, ημερα παραδοσης την αλλη Παρασκευη, μα την Τριτη ηταν σπιτι! Εξοδα; οσα με ελτακουριερ εντος Ελλαδας!!!
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.301
Reaction score
7.776
Μονο η Box now λειτουργει.
Και μεσα στις γιορτες, παραδοσεις την επομενη μερα, με max 2€ ή δωρεαν πολλες φορες.
Μπραβο παιδια!:thumbsup:
Οι υπολοιποι …τονΜπέζο. Ολο προς το χειροτερο πανε, αντι να βελτιωνονται. :thumbsdown:
 

Μηνύματα
2.377
Reaction score
3.578
Χτές παρατήρησα έξω απο μεγάλο μάρκετ της περιοχής μου ότι και η ACS αναπτύσει θυρίδες smart point :whistling: :gotcha:
Έχουν μάλιστα και ενσωματωμένο μηχανάκι της cardlink, εικάζω ότι θα παραλαμβάνεις ακόμα και αντικαταβολές...

Παρολ' αυτα της γυναίκας το δεμα έχει απο τις 20/12 στο κατάστημα και περιμένει να το σκανάρουν για να αποσταλεί sms ώστε να επιλέξει αυτό ώς τρόπο παράδοσης...

ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ !! >:(
 

D

Deleted member 35

Guest
Παρολ' αυτα της γυναίκας το δεμα έχει απο τις 20/12 στο κατάστημα και περιμένει να το σκανάρουν για να αποσταλεί sms ώστε να επιλέξει αυτό ώς τρόπο παράδοσης...

ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ !! >:(
Όσο οι μεγάλες εταιρίες έχουν συμφωνίες μεταφορικών "χώμα" αυτά θα συμβαίνουν. Πχ τα Public, ο Κωτσόβολος, τα Jumbo κτλ πληρώνουν ένα ποσό το μήνα για χιλιάδες αποστολές. Δεν τις χρεώνουν μια μια. Και φυσικά οι τιμές είναι σκανδαλωδώς μικρές. Μην κοιτάτε που μας χρεώνουν 3-5€ τάχα μου δήθεν και άλλα τόσα την αντικαταβολή. Εδώ μιλάμε για λεπτά του €€€. Το ίδιο εννοείται πως συμβαίνει και με τους προμηθευτές τους. Δεν αγοράζουν 10 κινητά αλλά μερικές χιλιάδες.

Το κατάστημα Courier πληρώνεται με την είσοδο του δέματος στο κατάστημα. Οπότε δεν τον νοιάζει να το διακινήσει. Την ίδια στιγμή οι μεγάλες εταιρίες έχουν υπερπλεόνασμα προϊόντων οπότε δεν τους νοιάζει για αυτές τις λίγες που δε θα διακινηθούν διότι με μερικά σεντ μεταφορικά δεν θα χρεοκοπήσουν. Άλλωστε ξέρουν πως από τη στιγμή που το έχεις παραγγείλει αργά ή γρήγορα θα το αναζητήσεις. Έτσι υπάρχει μια win - win κατάσταση για τους από εκεί και μια lose κατάσταση για εμάς.
 

Μηνύματα
288
Reaction score
270
Παρατηρώ τεράστιες ουρές έξω από καταστήματα courier, αυτό δεν συνέβαινε παλιά. Τελευταία εμπειρία από skroutz, προϊόν πληρωμένο έρχεται στην ACS 50 μέτρα από το σπίτι μου, καμία ειδοποίηση πέρναγα απέξω και έβλεπα το δέμα από την τζαμαρία σε ένα βουνό μαζί με άλλα αλλά δεν μπορούσα να χάσω τον χρόνο μου να περιμένω στην ουρά. Κάποια στιγμή πετάγομαι από την δουλειά σε ώρα που δεν έχει πολύ κόσμο, μου είπαν ότι το έστειλαν πίσω και ότι λόγω όγκου δεν μπορούσαν να το κρατήσουν άλλο :eek: μετά από 3 μέρες πιστώθηκαν και τα χρήματα. Ο προηγούμενος από μένα φώναζε για τον ίδιο λόγο, δεν προλαβαίνουν να τα παραδώσουν και τα στέλνουν πίσω :headbang:...
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
Αντικαταβολουλα, αν θες να πληρωθείς θα το φέρεις.
Επιπλέον ψάχνω και για φυσικό κατάστημα κοντά μου.
Βαρέθηκα να παραγγέλνω και να περιμένω, πρέπει να είναι σοβαρή προσφορά για να το κάνω ή αδιάφορο το πότε θα έρθει
 

D

Deleted member 35

Guest
Αντικαταβολουλα, αν θες να πληρωθείς θα το φέρεις.
Επιπλέον ψάχνω και για φυσικό κατάστημα κοντά μου.
Βαρέθηκα να παραγγέλνω και να περιμένω, πρέπει να είναι σοβαρή προσφορά για να το κάνω ή αδιάφορο το πότε θα έρθει
Μα η αντικαταβολή δεν έχει να κάνει κάτι με την κούριερ. Είναι η αξία του προϊόντος. Είτε έτσι είτε δωρεάν, τα μεταφορικά το κατάστημα τα έχει πάρει ήδη. Αυτό εκμεταλλεύονται.

Όπως έχω γράψει και πριν μερικά χρόνια θα πρέπει να σταματήσει η αντικαταβολή όπως γίνεται στο εξωτερικό. Και αυτό για 2 λόγους.

1. Αυτό σημαίνει μικρότερο χρόνο στη διεκπεραίωση. Πας, υπογράφει όποιος είναι και γεια σας. Ούτε δεν έχω χρήματα, δεν μου είπε ο γιος μου αν το θέλει κτλ.

2. Από τη στιγμή που το έχεις πληρώσει είναι πολύ πιο εύκολο να πιέσεις τους πάντες. Όταν αγοράσεις κάτι με αντικαταβολή δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ λόγο ώστε να πιέσεις. Τι παράπονο θα κάνεις και σε ποιον; Ότι παρήγγειλα κάτι και;;; Έχεις δώσει χρήματα ώστε να στοιχειοθετηθεί κάποια "απάτη"; Αυτό μπορεί να το ισχυριστεί μόνο ο αποστολέας που πλήρωσε τα μεταφορικά. Γιατί ΑΥΤΟΣ τα πληρώνει σε περίπτωση που το δέμα ΔΕΝ παραδοθεί και γυρίσει πίσω. Αν παραδοθεί τότε ναι με την αντικαταβολή που θα έχεις δώσει τα πληρώνεις εσύ. Αλλά όσο είναι σε εκκρεμότητα ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Αν λοιπόν τα έχεις πληρωμένα τότε ΑΝΕΤΑ κάνεις παράπονο και τότε θα "σφίξουν τα γάλατα" σε πολλούς. Η Amazon και το Ebay είναι χαζοί που το έχουν έτσι; Όποιος κάνει απάτη με πελάτη τον μ@μησε.
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
Ναι αλλά αν δεν έχω πληρώσει δεν με ενδιαφέρει αν θα έρθει.
Επίσης δεν με ενδιαφέρει αν δεν με βρουν, δεν πρόκειται να περιμένω ουρά για να παραλάβω .
Άρα ας πιέσει ο πωλητής για να πληρωθεί , εγώ απλά περιμένω.
Ούτε θα πάρω τηλέφωνο να μάθω γιατί αργεί ούτε τίποτα. Κλικ εντ φοργκετ
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.050
Reaction score
20.462
Αν θέλετε να σας έλθει γρήγορα το δέμα - και το επιτρέπουν οι συνθήκες, αγοράστε μέσω Skroutz.
 

D

Deleted member 35

Guest
Έτσι όμως γίνεσαι μέρος του προβλήματος με το να λες "ας μου το φέρουν όποτε θέλουν μιας που δεν το έχω πληρωμένο". Δε θα σου το φέρουν ποτέ. Θα συνεχίσουν να μην παραδίδουν και δε θα τρέχει μια.

Το έγραψα και πριν. Όταν μια αποστολή τους κοστίζει 1€ και από το περιεχόμενο που θα παραδώσουν στο γείτονα θα βγάλουν 5€ τότε χ€στηκαν αν το κατάστημα θα κάνει διανομή. Άλλωστε δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Το μεγαλύτερο ποσοστό παραδίδεται είτε έξω, είτε στο κατάστημα. Οπότε τα κέρδη του προϊόντος υπερκαλύπτουν και με το παραπάνω τις χαμένες αποστολές.

Φαύλος κύκλος. Θέλει καταναλωτική συνείδηση την οποία ΔΕΝ έχουμε σαν λαός.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Αν θέλετε να σας έλθει γρήγορα το δέμα - και το επιτρέπουν οι συνθήκες, αγοράστε μέσω Skroutz.
Σε κατάστημα που εργάζομαι και στέλνουμε καθημερινά με ΕΛΤΑ (αγορές από site), ACS (skroutz), Courier Center (shopflix)... πιο γρήγορα (συνήθως - για λόγους που πρέπει να γράψω ψιλοσεντονια οπότε το αφήνω, δεν έχει σημασία) φεύγουν τα δέματα με ACS, δηλαδή οι σκρουτζοπαραγγελίες...
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
Ούτε εσύ καταλαβαίνεις και το σκεπτικό σου είναι εντελώς λαθος
Α. Ο καταναλωτής ΔΕΝ είναι πελάτης της μεταφορικής, είναι πελάτης του καταστήματος
Β. Το κατάστημα έχει ευθύνη να διεκπεραιώσει την αποστολή και υπό αυτό το πρίσμα να διαλέξει μεταφορική που θα ικανοποιήσει τους χρόνους.

Αν ψωνίσει υπηρεσίες μεταφοράς από τα lidl ΔΕΝ είναι δικό μου πρόβλημα,να πλήρωνε για ανώτερες υπηρεσίες και εγώ με τη σειρά μου να το τιμήσω
Σε κάθε περίπτωση το κατάστημα με τις 100 , 200 , 10000 αποστολές έχει πολύ μεγαλύτερη ισχύ πίεσης από εμένα που ΔΕΝ είμαι πελάτης της μεταφορικής .

Τι δεν τρέχει μια που λες φυσικά είναι ανεδαφικό γιατί όταν τελικά δεν παραδίδονται αποστολές αντικαταβολής θα αναγκαστεί ο πελάτης δηλαδή ο πωλητής να αλλάξει εταιρεία ή να κινηθεί ακόμα και δικαστικά για διαφυγόντα κέρδη κλπ. Αυτό δεν έχει δυνατότητα να το κάνει ο παραλήπτη που ξανά μάνα ΔΕΝ είναι πελάτης της μεταφορικής.

Στο κάτω κάτω πληρώνω για να έρθει το αντικείμενο όχι για να παρακαλάω να το φέρουν ελεος δηλαδή. Αντιθέτως θα τιμωρήσω το κατάστημα που δεν με ικανοποιεί με την ποιότητα των υπηρεσιών του. Θα περιμένω 4 μέρες για εντός Ελλάδας μεταφορά εκτός εορτών και βλακ φραιντευ; Ούτε για αστείο, νεξτ ντευ ντελιβερυ μόνο, ειδικά αν παραγγείλω πρωινή ώρα . Δεν ήρθε; Πρόβλημα τους, τηλέφωνο στο κατάστημα ενημέρωση ότι αν δεν έρθει του αργότερο σε 2 εργάσιμες δεν θα παραληφθεί και βρείτε τα μεταξύ σας.
 

D

Deleted member 35

Guest
Ούτε εσύ καταλαβαίνεις και το σκεπτικό σου είναι εντελώς λαθος
Α. Ο καταναλωτής ΔΕΝ είναι πελάτης της μεταφορικής, είναι πελάτης του καταστήματος
Β. Το κατάστημα έχει ευθύνη να διεκπεραιώσει την αποστολή και υπό αυτό το πρίσμα να διαλέξει μεταφορική που θα ικανοποιήσει τους χρόνους.

Αν ψωνίσει υπηρεσίες μεταφοράς από τα lidl ΔΕΝ είναι δικό μου πρόβλημα,να πλήρωνε για ανώτερες υπηρεσίες και εγώ με τη σειρά μου να το τιμήσω
Σε κάθε περίπτωση το κατάστημα με τις 100 , 200 , 10000 αποστολές έχει πολύ μεγαλύτερη ισχύ πίεσης από εμένα που ΔΕΝ είμαι πελάτης της μεταφορικής .

Τι δεν τρέχει μια που λες φυσικά είναι ανεδαφικό γιατί όταν τελικά δεν παραδίδονται αποστολές αντικαταβολής θα αναγκαστεί ο πελάτης δηλαδή ο πωλητής να αλλάξει εταιρεία ή να κινηθεί ακόμα και δικαστικά για διαφυγόντα κέρδη κλπ. Αυτό δεν έχει δυνατότητα να το κάνει ο παραλήπτη που ξανά μάνα ΔΕΝ είναι πελάτης της μεταφορικής.

Στο κάτω κάτω πληρώνω για να έρθει το αντικείμενο όχι για να παρακαλάω να το φέρουν ελεος δηλαδή. Αντιθέτως θα τιμωρήσω το κατάστημα που δεν με ικανοποιεί με την ποιότητα των υπηρεσιών του. Θα περιμένω 4 μέρες για εντός Ελλάδας μεταφορά εκτός εορτών και βλακ φραιντευ; Ούτε για αστείο, νεξτ ντευ ντελιβερυ μόνο, ειδικά αν παραγγείλω πρωινή ώρα . Δεν ήρθε; Πρόβλημα τους, τηλέφωνο στο κατάστημα ενημέρωση ότι αν δεν έρθει του αργότερο σε 2 εργάσιμες δεν θα παραληφθεί και βρείτε τα μεταξύ σας.
1. Τα παράπονα είναι προς όλες τις μεταφορικές και όχι μόνο για μια. Αλλού είναι τραγική η ACS, αλλού η Γενική και αλλού η Speedex. Τα ΕΛΤΑ παίζουν σε δική τους κατηγορία. Οπότε δεν υπάρχουν "υπηρεσίες lidl" όπως γράφεις. Οι τιμοκατάλογοι είναι σχετικά ίδιοι στη λιανική και όταν μιλάμε για πολύ μεγάλους πελάτες όπως έγραψα παίζουν με τον όγκο και είναι άλλα τα χρήματα.

2. Όπως έγραψα και πριν το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ποσοστό των δεμάτων ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ. Το κέρδος του καταστήματος είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερο από τις χαμένες παραδόσεις. Πχ αν εγώ στείλω 10 κινητά σήμερα θα παραδοθούν τα 6 αύριο και τα 3 μεθαύριο. Άντε 1 να πέσει στον κακό διανομέα και να μείνει αδιακίνητο. Θεωρείς πως θα μπω μέσα; Με πόσο κέρδος πουλάω το κομμάτι; 20 λεπτά; Δε νομίζω να υπάρχει τόσο μικρό περιθώριο κέρδους στα περισσότερα καταστήματα. Αν έχεις στήσει ΣΩΣΤΟ eshop θα έχεις υπολογίσει τα μεταφορικά και το αντίστοιχο κέρδος και θα είσαι καλυμμένος. Αν πουλάς σπίρτα με μεταφορικά 10€ τότε μάλλον είσαι άσχετος. Γνωστός μου με eshop για μηχανάκια έχει fix τιμή στα 5€. Είτε στείλει σέλα που έχει έναν Χ όγκο είτε μια ντίζα. Στα @@ του αν δεν το παραλάβει ο άλλος ή δε του το διακινήσει. Θα κάνει και μια όχληση στην κούριερ και τέλος. Για 5€ δεν χαλάει τη ζαχαρένια του γιατί θα πουλήσει άλλα 10 στην υπόλοιπη Ελλάδα που δε γίνεται να είναι ΟΛΑ τα καταστήματα χάλια.

3. Σου απάντησα και πριν το πως πρέπει να κινηθούμε όλοι. Οι αποστολείς ΔΕΝ ενδιαφέρονται γιατί από τα 1000 δέματα του Κωτσόβολου τα 900 θα παραδοθούν την άλλη μέρα. Δεν είναι όλα τα καταστήματα ΓΤΠΚ. Υπάρχουν και σωστοί επαγγελματίες. Εσύ όμως σαν πελάτης εξακολουθείς και ρίχνεις το μπαλάκι στον αέρα. Αν όμως μαζευτούμε κάμποσοι με ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ δέματα και κάνουμε αγωγή στο κατάστημα θα δεις πως θα στρώσουν. Αλλά να έχεις αποδείξεις που θα σταθούν σε δικαστήριο.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.174
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top