CRT Προβολείς

MAD

Σιαρτάκιας
Reaction score
Απάντηση: CRT Προβολείς

Καταλαβαίνω το νόημα αγαπητέ clevermant, και το καταλαβαίνω γιατί πρώτον έτσι σκέφτομαι και εγώ, και δεύτερον έτυχε να μου κάνουν δώρο (σχεδόν) και έναν ψηφιακό, τον OPTOMA HD 20! Όμως την αίσθηση βάθους της εικόνας, που έχω από τον CRT μου όταν βλέπω μια ταινία, δεν την έχω πάρει από κανένα ψηφιακό ακόμα, και έχω δει τους πιο πολλούς!
Για να μην αναφέρω το πραγματικό μαύρο, και τα υπέροχα χρώματα! αλλά αυτά είναι γούστα, και ο καθένας έχει το δικό του!

MAD

Σιαρτάκιας
Reaction score
Σκέπτομαι να κάνω μια σοβαρή αναβάθμιση στον προβολέα μου, λόγω του οτι δεν θέλω να τον αποχωριστώ, και νομίζω ότι αυτό το κουτάκι με καλύπτει απόλυτα!
Και η τιμή του είναι πολύ προσιτή, διαβάστε τα specs, να μου πείτε την γνώμη σας, τώρα έχω το HDFury 1!!!

http://www.moomecard.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=15

MAD

Σιαρτάκιας
Reaction score
Απάντηση: CRT Προβολείς

Όχι δεν είναι για PS3 και games, γιατί λέει αυτό:

<Upgrade your projector or TV by making it compatible with the latest HDMI 1.4 and 3D digital video standards! Don't be stuck watching DVD, HD-DVD, and Blu-ray at only 480p! Add two digital HDCP-compliant HDMI 1.4 inputs
to your projector or TV, allowing you to watch hi-def content at up to 1080p resolution!>

ΥΓ. Βλέπω πολύ καλά DACs και HDMI 1.4 και το λιγουρεύομαι!

MAD

Σιαρτάκιας
Reaction score
Οι τελευταίοι CRT? για όσους δεν ήξεραν ότι κατασκευάζονται ακόμα καινούριοι, ρίξτε μια ματιά στους μάλλον τελευταίους Marquees από την VDC, από εδώ και πέρα, μόνον κατόπιν παραγγελίας.

http://www.curtpalme.com/forum/viewtopic.php?t=26435

MAD

Σιαρτάκιας
Reaction score
VPL-VW90ES Vs G90 in 3D!

Μια ενδιαφέρουσα άποψη, απο έναν επαγγελματία calibrator!

<I got to calibrate a VPL-VW90 today in Berlin and this was the first one that the client wanted to use for 3D... aside from the fact that the G90 does black, gamma, color, and brightness better than the VW90, it also smokes the VW90 in 3D! The 3D on the VW90 was just terrible especially compared to the G90. The VW90 ghosts everywhere.

We watched a good portion of IceAge which was the perfect demo for me as I watched it on my G90 just three nights ago before going to Europe. Everything ghosts in the background and foreground on the VW90. Honestly, if the G90 had looked so bad I would have never followed through with the 3D project using the Lumagen Radiance processors for 3D on CRT. I am still simply amazed that the manufacturers allow such a crappy looking 3D image to be considered ok and sold in stores. This is an Euro 8,000 projector that is being smoked by the G90 in every aspect including 3D.

The Mits 3D DLP rear projectors are even worse so I still say CRT is king at everything.

craigr
ISFcc ControlCAL Professional Software
Tektronix TDS 210 Digitizing & 465B Analog Oscilloscopes
Sencore SC61 Waveform Analyzer
www.CIR-Engineering.com - [email protected]
Phone: 865-405-6892

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
albie