deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Σπηλαιωση λαδιου?????Τι ειναι παλι αυτο?Για πεστω πιο απλα,σε γλωσα συνεργειαδικη, να το καταλαβουμε ολοι μας ρε γιαννη.
Πάμε στα ημι-τεχνικά....:happy_4:

'Οταν η πίεση του λαδιού πέσει κάτω από την πίεση των ατμών του (η οποία εξαρτάται από την θερμοκρασία) έχουμε την εξάτμιση του λαδιού.
Αν η εξάτμιση συμβεί μόνο λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας τότε μιλάμε για βρασμό του λαδιού.
Αν όμως συμβεί μόνο εξαιτίας της πτώσης της πίεσης (λόγω αύξησης της ροής) τότε έχουμε σπηλαίωση.

Πρακτικά θέλουμε να αποφύγουμε σε έναν κινητήρα το "πουρί" από λάδι που δημιουργείται σε σημεία αλλαγής διεύθυνσης του λαδιού και κυρίως σε σημεία όπου θα εμφανισθεί αλλαγή στην πίεση του λαδιού πριν και μετά (όπως πχ στην αντλία του λαδιού)
Επιθυμούμε λοιπόν στην είσοδο της αντλίας την ελάχιστη δυνατή πίεση για να μην εμφανιστεί σπηλαίωση λόγω κρουστικής συμπίεσης (χοντρικά σα να λέμε ότι υπάρχει έντονη τάση σύγκρουσης μορίων λαδιού εξαιτίας της συμπίεσης από την φτερωτή της αντλίας).
Στα σύγχρονα λάδια υπάρχουν πολλά αντιαφριστικά υλικά (πρόσθετα που δεν επιτρέπουν το έντονο άφρισμα του λαδιού που δημιουργεί διάφορα προβλήματα όπως: σφάλματα στη μέτρηση της στάθμης λαδιού ή κακή λίπανση αφού οι φυσαλίδες μέσα στο λάδι θα περάσουν ανάμεσα σε μεταλλικές επιφάνειες-πχ κουζινέτα- και σπάζοντας απελευθερώνοντας αέρια δεν θα μειώσουν τις τριβές και.....blr).
Aυτά όμως τα αντιαφριστικά έχουν το κακό να προκαλούν ευκολότερα το φαινόμενο της σπηλαίωσης.
Και όσο περισσότερο καιρό έχουμε τα λάδια μας στο κάρτερ, τόσο πιο εύκολο είναι να προκαλέσουμε σπηλαίωση.

Πως μοιάζει?
Αν βγάλετε την τάπα συμπλήρωσης του λαδιού και την κοιτάξετε εσωτερικά θα δείτε την μαύρη πηχτή "βρομιά". Εδώ είμαστε....
Στην τάπα δεν μας ενοχλεί.
Φανταστείτε κάτι αντίστοιχο στην αντλία λαδιού ή στην είσοδο των αγωγών λαδιού προς τους εκκεντροφόρους πχ και να πως αρχίζουν τα προβλήματα. Στιγμιαίες στάσεις ροής λαδιού είναι ό,τι πρέπει για να προκαλέσουμε πανάκριβες φθορές....

Οι κατασκευαστές αναφέρουν πλέον αλλαγές λαδιών κάθε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα.
ΟΚ
Υπολογίστε στην 3η ή 4η αλλαγή να εκταμιεύσετε ένα σεβαστό ποσό γενικής επισκευής κινητήρα ή και αλλαγής του. Θα έχουν βουλώσει τα πάντα, αφού τα καθαριστικά πρόσθετα των λιπαντικών δεν μπορούν να αντέξουν για 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Πόσο μάλλον όταν αυτά είναι συνήθως χιλιόμετρα στις πιο δύσκολες συνθήκες. Στις πόλεις.
Προσθέστε σε όλα τα παραπάνω και τις ακόμα μεγαλύτερες θερμοκρασίες λόγω υπερπλήρωσης και να ο δυναμίτης....
Ααα....και μην ξεχάσετε το προφανές!!!
Η 3η ή 4η αλλαγή λαδιών θα σας βρει εκτός εγγύησης και το μόνο που θα σας εγγυηθεί τις βόλτες σας είναι το πορτοφόλι!!!

Κανονικά τα λάδια θα έπρεπε να αλλάζονται με βάση τις ώρες λειτουργίας και όχι με τα χιλιόμετρα. Αλλά αυτό είναι θέμα άλλης κουβέντας.....:happy_4:




Επιπλεον το καρβουνιασμα στο λαδι ειναι κατα 99% φτεξιμο του οδηγου που δεν αφηνει το αμαξι να δουλεψει ρελαντι για 2 λεπτα πριν το σβησει μετα απο μεγαλο ταξιδι η' μετα απο σκισιμο.
Σωστά τα λες Τάκη.
Και αυτό έλεγα και εγώ....
Αλλάαααα
Στο τρελαμένο 25χρονο μπορείς να του μιλήσεις για την ιδιαιτερότητα αυτή (στάση στο ρελαντί για 1 ή 2 ή 3 λεπτά αναλόγως του πρότερου...βιασμού) και εκείνος να την σεβαστεί μπροστά στον φόβο απώλειας μουλαριών και δευτερολέπτων ή km/h....
Ο απλός χρήστης, ηλικίας άνω των -άντα, που δεν ξέρει τίποτα για τα τέχνικα αυτά θέματα πως θα κάνει τέτοιες αγγαρείες??
Θα κάθεται η γυναίκα με τα παιδιά και τα καροτσάκια στην βροχή (γιατί μην ξεχνάμε, δεν περίσσεψαν λεφτά για γκαράζ) μέχρι να πέσουν οι στροφές της τουρμπίνας??? )( )( :crazy_1: :pc:



Οσον αφορα το turmpo timer ειναι καθαρα θεμα ασφαλειας γιατι θα πρεπει το αμαξι να δουλευει με νεκρα αναγκαστικα.Φαντασου τωρα καποιος να κλειδωσει το αμαξι,του που δουλευει στο ρελαντι,να απομακρινθει απο αυτο και εκεινο να αρχισει να τσουλαει στη κατηφορα.
Υπάρχει το χειρόφρενο πρώτ' από όλα.
Από την άλλη, αν ο οδηγός δεν ρίξει τίποτα "ξερογκαζιές" στο παρκάρισμα, μπορεί να περιμένει αυτά τα 2 λεπτά μέχρι να συγκεντρώσει κινητά, πορτοφόλια, να κλείσει παράθυρα και AC.....
Σε τελική ανάλυση το κόστος του Turbo Timer είναι ελάχιστο μπροστά στη φθορά. Αλλά μην ξεχνάμε....Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κερδίζουν πολύ περισσότερα στην φάση "επισκευή τουρμπίνας".....Ιδιαίτερα εκτός εγγυήσεως....


Στα αλλα που λες ειμαι συμφωνος :happy_4:
Και εγώ!!! :cool_11: :cool_11: :cool_11: :cool_11:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

θενκς είδα στα sites ( τι σόι ίντερνετ έχουμε ) κατα γερμανία αφού εδώ είναι βενζίνα lovers ... 2.2D toyota avensis , 2.2D Honda accord , nissan 1.5D tiida ( αν και δεν είναι ίδιας κλάσης ) και mazda 6 2.0D ...

Οσο ψάχνω πληθαίνουν οι επιλογές μου ... Παρόλαυτα η VW με το blue motion 1.9D έχει τιμές -1 εώς 1.5 λίτρο πιο κάτω σε κατανάλωση ...

ΥΓ η αγορά θα γίνει σε κανα 4-5 μήνες , και μαζεύω πληροφορίες ... πχ σε συγκριτικό κατανάλωσης σε passat blue motion και passat 1.6 από 55 εως 80% περισσότερη αυτονομία με τα ίδια καύσιμα , ενώ η οικονομική διαφορά είναι μικρότερη των 2000 ευρώ ... Επίσης έχει μικρότερες εκπομπές CO2 από το prius ! ( και σημαντικά φτηνότερο ! ) Δεν βλέπω να κινούνται σε ανάλογους ρυθμούς οι υπόλοιπες εταιρίες ( πλην της toyota ) ...
Αν μπορείς να εξασφαλίσεις ότι το πετρέλαιο με το οποίο θα γεμίσεις το ρεζερβουάρ σου δεν θα είναι προϊόν αποχρωματισμού (μέσω χημικών κοκτέιλς) από τον "πονηρό" βενζινά ή οδηγό βυτιοφόρου τότε προχώρα.:crazy_3:
Αν όμως δεν είσαι σίγουρος 100%, τότε να ξέρεις ότι κάθε γέμισμα, θα σε φέρνει και πιο κοντά στην καταστροφή της αντλίας πετρελαίου υψηλής πίεσης (μην ξεχνάς ότι μιλάμε για τελευταίας γενιάς common rail) και κόστος κάποιων χιλιάδων € (βάλε κανένα 3 χίλιαρο να είσαι μέσα):pc:


Γιαυτό και οι κυβερνήσεις δεν επιτρέπουν την απελευθέρωση του πετρελαίου σε Αθήνα και Θεσ/κη (τις δύο μεγαλύτερες αγορές)
Γιατί δεν είναι θέμα μόλυνσης (όπως λένε, και καλά)
Ξέρουν...Διαβάζουν...Τα diesel είναι καθαρά.
Αλλά για να παραμένουν καθαρά πρέπει να ταΐζονται με "καθαρό" πετρέλαιο.
Εκεί πάσχει το σύστημα.
Δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί που θα αποτρέψουν το παραπάνω "βενζινά" ή "έμπορο".....:cool_4: :happy_4:
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Εχω βρει V-power Diesel , το διαφανές που δεν γίνεται με αποχρωματισμό ... Θα μου πεις είναι ακριβό , αλλά πιο ακριβό από την 100άρα δεν είναι ... Επίσης τα περί της αντλίας , πλέον δεν την αλλάζουν ολόκληρη , αλλά μόνο τα μπεκς ( τουλάχιστον έτσι διάβασα ) Κρίμα που δεν κυκλοφορεί η Diesel 2004 , προσφέρει 50% αύξηση κετανίων ( σαν να λέμε για την βενζίνη 150 οκτάνια ή 142,5 για τους ρομαντικούς ) , και φυσικά σε απόδοση είναι σούπερ ντούπερ.

Στο κάτω κάτω οικονομία θέλω να κάνω , και με ένα βενζινοκίνητο θα έχω έξοδα για 35000 χλμ γύρω 4000 ευρώ σε καύσιμα , ενώ με πετρέλαιο τα μισά και λιγότερα ... και στην 7 ετια που θα το διώξω θα έχω εξοικονομήσει χρήματα για μικρό αυτοκίνητο , χωρίς να μπλέξω με θέρμανσης ή απατεωνιές ...

ΥΓ η υπογραφή μου με πρόδωσε τς τς τς
 

Μηνύματα
18.124
Reaction score
26.178
οταν παμε στα χωραφια του πετρελαιου εχει κατι μοτερια απιστευτα.
για τους εχοντες bmw x35d (με x=3,5 κλπ)
διτουρμπος 3λιτρος 6κυλινδρος σειρα και μονο 285αλογατα.
γκαζι απο porsche ατμοσφαιρικια , καταναλωση απο 14αρι Polo και ξαναλλαζεις αυτοκινητο οταν τελειωσει το πετρελαιο η οταν κοπει το σασι στα δυο...
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

οταν παμε στα χωραφια του πετρελαιου εχει κατι μοτερια απιστευτα.
για τους εχοντες bmw x35d (με x=3,5 κλπ)
διτουρμπος 3λιτρος 6κυλινδρος σειρα και μονο 285αλογατα.
γκαζι απο porsche ατμοσφαιρικια , καταναλωση απο 14αρι Polo και ξαναλλαζεις αυτοκινητο οταν τελειωσει το πετρελαιο η οταν κοπει το σασι στα δυο...
Σε βλεπω διαβασμενο και ειμαι απολυτος συμφωνος μαζι σου.Πριν κανα 2 μηνες εφαγα μια ψ.....λια απο ενα τετοιο στην ευθεια της ΘΗΒΑΣ που δεν το εχω χωνεψει ακομα.Ο κολογερος μου εκανε ενα ανοιγμα απο τα 180χλμ που τον εχασα.Tο δικο μου BMW Ε 36 318 IS COYPE εμοιαζε σαν fiat 500ρακι μπροστα του σε θεμα γκαζια.
 

Μηνύματα
18.124
Reaction score
26.178
εχει παρει ενας γνωστος μου στην πολωνια 535d και οταν το εφερνε απο γερμανια εστειλε για τσαι οτι βρηκε στο δρομο . μονο κατι καλα πορσικα γλυτωσανε. γενικα τα πετρελαιοκινητα δεν δειχνουν παρα μερος των δυνατοτητων τους στο περιφημο 0-100. εκει που πραγματικα χανεται η μπαλα ειναι σε κατι ρεπριζ 140-200 οπου το ανοιγμα ειναι δυσαναλογο με βενζινοκινητηρα ιδιας ονομαστικης ισχυος (=κλεβεις εκκλησιες)
στην πραξη ενα 535 μπορει να συγκριθει σε γκαζια με 350 αλογατα βενζινης και πανω ...

βεβαια αν παμε σε πιο συμβατικα κολπα , ακομα και ενας 2.2 διτουρμπος της πεζω με 170 αλογα (φοριεται σε peugeot/citroen/ σελιγο και σε ford) ξεσκιζει ολα τα 200αρια βενζινοκινητα που κυκλοφορουν ευρεως και με καταναλωση μεσα στην πολη κατω απο 8λιτρα στα 100 (για εξω δεν το συζηταμε , αδυνατον να πλησιασεις τα 8 ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ)
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Μίλησα με γνωστό που είχε κάποια πετρέλαια , και μου είπε αντε να κερδίζεις 2 ευρώ το γέμισμα , πολλά τα service , κακή ποιότητα πετρελαίου , αλλαγή 4 μπεκ κλπ 2000 ευρώ ... Πολύ αρνητικός ... Συνεχίζω να το ψάχνω φυσικά ...

ΥΓ τι παίζει περί τεκμήριο και έτσι;
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Αυτοκίνητο αξίας 2.500 δολαρίων από την Tata















Η αυτοκινητοβιομηχανία από την Ινδία με την κίνηση να διαθέτει αυτοκίνητα αξίας 2.500 δολαρίων στην αγορά έρχεται στο επίκεντρο του παγκόσμιου επιχειρηματικού χάρτη.

Μόλις πριν από 10 χρόνια, η Tata Motors Ltd δημιούργησε το πρώτο της αυτοκίνητο. Σήμερα η εταιρεία αξίζει 7,8 δισ. δολάρια γιορτάζοντας την επέτειο με το φθηνότερο αυτοκίνητο παγκοσμίως, με αξία μόλις 2.500 δολαρίων (1.700 ευρώ).

Το επονομαζόμενο «αυτοκίνητο των ανθρώπων» θα καθορίσει τη θέση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην παγκόσμια αγορά, όπου η «μάχη» οξύνεται από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις οικονομίες των αναδυόμενων χωρών όπως η Ινδία η Ρωσία και η Κίνα.

Η κίνηση της Tata έδειξε και στις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες ότι υπάρχει αγορά για μικρά, οικονομικά και χαμηλής κατανάλωσης αυτοκίνητα. Η Valkswagen, η Toyota Motor Corp, η Honda Motor Corp και η Fiat έχουν ήδη ανακοινώσει προγράμματα για την παραγωγή χαμηλού κόστους αυτοκίνητα. Η Nissan Motor Corp σε συνεργασία με την Renault βρίσκονται στην ανάπτυξη αυτοκινήτου 3.000 δολαρίων μαζί με την Bajaj Auto Ltd, ανταγωνίστρια της Tata.

Το «αυτοκίνητο των ανθρώπων» εισέρχεται στην αγορά σε μια περίοδο που η τιμή του πετρελαίου έχει εκτοξευτεί στα ύψη και με τα «πράσινα» αυτοκίνητα να κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Οι οδηγοί φαίνεται να νοσταλγούν το Fiat 500 Cinquecento και το Mini της BMW.

Το νέο αυτοκίνητα της Tata θα είναι τεσσάρων θέσεων με μηχανή 600 κ.ε. με την αρχική παραγωγή να ανέρχεται στα 250.000 οχήματα ετησίως. Η εταιρεία αναμένει παραγωγή ενός εκατομμυρίου οχημάτων μέχρι το 2010.



Λιγοτερα δηλαδη και απο εναν ενισχυτουλι....:cool_11: :cool_11:


Καλως τα δεχτηκαμε.... "happy_1"
 

Attachments


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Σε αυτά τα χρήματα, θα το αγόραζα οπωσδήποτε!!!!
Για την πόλη θα είναι πολύ καλό!
Και 3θέσιο να ήταν πάλι μια χαρά θα πούλαγε! :cool_4:
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Πολύ έξυπνη επιχειρηματική κίνηση. Και όντως πολύ χρήσιμο για όσους κινούνται μέσα στην πόλη. Αυτό που δεν ξέρω είναι, τόσο μικρό και φτηνό αυτοκίνητο τι ψάρια θα πιάνει από την άποψη της παθητικής ασφάλειας...
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Πολύ έξυπνη επιχειρηματική κίνηση. Και όντως πολύ χρήσιμο για όσους κινούνται μέσα στην πόλη. Αυτό που δεν ξέρω είναι, τόσο μικρό και φτηνό αυτοκίνητο τι ψάρια θα πιάνει από την άποψη της παθητικής ασφάλειας...
Προσπαθισε μαρια να θυμιθεις τα αποτελεσματα απο τα crash test που κανανε πριν κανα χρονο στα κινεζικα landwing.(το εγραψα σωστα ρε παιδια?).
Αν θα ειναι τα ιδια σκατα τοτε θα κονομισουνε ολοι οι παπαδες απο τις κηδειες
και τα μνημοσυνα των συγχωρεμενων που θα τα αγορασουνε:happy_4:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Τα crash test είναι ένας ωραίος τρόπος δυσφήμισης από τους Ευρωπαίους μπας και καταφέρουν και σώσουν την Ευρώπη (τα πορτοφόλια των μεγάλων) από τους Κινέζους.
Ξέρουν ότι πρέπει να τους φρενάρουν γιατί αλλιώς θα κυριεύσουν την αγορά. Και ένας "διακριτικός" τρόπος είναι τα crash test.

Και εμείς κυκλοφορούσαμε πριν από χρόνια με Fiat Tipo & Opel Kadett & Golf MK2. Και τι έγινε? Επιβιώσαμε.....
Αλλά όταν έκαναν το crash test στο 4Χ4 των 15Κ€ (έτσι έλεγαν) της Landwind,



κανένας, μα κανένας, π@*$^ης δημοσιογράφος δεν είπε φωναχτά στους "προστάτες" γερμαναράδες ότι, το ίδιο αυτοκίνητο πριν από ελάχιστα χρόνια (2 αν θυμάμαι καλά) μπορούσαμε να αγοράσουμε από την "ασφαλή" Γερμανική Opel

Γιατί δείτε.....




Πανω το Vauxhall (Opel) Frontera & κάτω το Landwind!!


Γιατί όσο το ίδιο αυτοκίνητο υπήρχε στα υποκαταστήματα της Opel ήταν "ασφαλές" ενώ τώρα όχι???



 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Γιαννη περα απο την εμφανιση που ειναι ιδια...εχεις ξερεις κατι πιο τεχνικο (οτι εννουμε δηλαδη παθητικη ασφαλεια..) τι χρησιμοποιουσε το ενα αυτοκινητο και τι το αλλο ? Οχι οτι αμφισβητω το τουμπεκι που κανουν οι ευρωπαικες εταιρειες και οι δημοσιογραφοι (μου θυμιζει το..τα κινεζικα ρουχα προκαλουν αλλεργιες..ναι ενταξει μας πεισατε ) αλλα να το κανουμε πιο πειστικο το παραδειγμα σου..να το εχουμε να το χαιρομαστε !!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Το λάθος της Landwind ήταν ότι έφερε το αυτοκίνητο ακριβό στις εκθέσεις.
Γιατί η τιμή του εφθασε τελικά στα 20 χιλιάρικα οπότε έβγαλαν τα μάτια τους μόνοι τους.
Λογικό αν σκεφθεί κανείς ότι με ελάχιστα παραπάνω αγοράζει το πολύ καλό Tucson και έχει και την σωστή αντιπροσωπεία και την εγγύησή του και εν τέλει ένα πολύ πολύ καλύτερο όχημα.....

ΟΚ.
Τους φρενάρισαν τους Κινέζους (για τώρα)
Τι θα κάνουν σε 3-4 χρόνια θέλω να δω.....
Ας φροντίσουν οι Ευρωπαίοι (και Αμερικάνοι) να πουλήσουν καλά αυτοκίνητα σε καλύτερες τιμές γιατί αλλιώς μας βλέπω σε 10 χρόνια να κυκλοφορούμε όλοι με πολύ καλά αλλά πάμφθηνα κινέζικα αυτοκίνητα (και τους ευρωπαίους να βάζουν λουκέτο.....)
Αν δείτε λίγο την αγορά σκεφθείτε ότι μόνο μία κορεάτικη αγορά έχει πάρει ένα τεράστιο ποσοστό πωλήσεων.....
Και αν συγκρίνουμε το δυναμικό μιας Κορέας σε σχέση με την Κίνα μάλλον θα γελάμε....
Οι Κινέζοι θα αγοράσουν τεχνογνωσία (πολύ εύκολο αυτό) από κάποια σοβαρή εταιρία αυτοκινήτων.
Πως? Απλά συναρμολογώντας οχήματα για την Ευρωπαϊκή εταιρία.
Μετά πληρώνουν και έναν σχεδιαστικό οίκο και....voila!!

Πως θα φρενάρουν σε 3 χρόνια από σήμερα την Βrilliance??
Tην εταιρία που (εδώ και 3-4 χρόνια αν θυμάμαι) κατασκευάζει BMW στην κίνα???
 


Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Καλα εσυ δεν εχεις υπνο?Στις 3 τα ξημερωματα εγραφες παλι εδω μεσα,τωρα αντι να εισαι ξαπλα καθεσε και ξαναγραφεις?Πως αντεχεις ρε φιλε?
Τεσπα.Σε οσα λες για τους δημοσιογραφους εχεις κατα καποιο τροπο δικιο,αλλα μη ξεχνας οτι αλλα ''δεσιματα'' κανουνε οι γερμανοι και αλλα οι κινεζοι(μπαρες-κολονες- ηλεκτροποντες- κολισεις με λεηζερ κοντρα μπαρες στο πατωμα-κτλ).Ανεξαρτητα απο την μαρκα και προελευση αυτο που θελουμε ειναι σε περιπτωση συγκρουσης η καμπινα των επιβατων να μη παθει τιποτα,αντιθετος στις φωτο που εδειξες βλεπουμε να εχουνε τσακισει οι κολονες και οι ραγες του σασι στην οροφη πραγμα απαραδεκτο για την εποχη μας.Οσο για για τα fiat tipo να ηξερες τη μου θυμισες τωρα!!!!!!
Το 1998 ειχα το tipo 1.4 dgt με apex και koni κιτρινα.Κουτσουρακι ειτανε και στους χωματοδρομους στρεβλωνε τοσο που το δαχτιλο σου κοντεβαι να μπει αναμεσα στο τελαρο της πορτας και στο σασι του ουρανου.Παλιοκατασταση:happy_4:
 


Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Οτι και να λεμε τωρα δεν μετραει.Ας τα δουμε πρωτα απο κοντα,να τα δοκιμασουμε,να δουμε αν αντεχουνε και δεν σκορπανε απο τα 50.000χλμ και μετα βγαζουμε συμπερασματα.Δεν ειναι αδικο να τα κακολογουμε χωρις να τα εχουμε δοκιμασει?Και για τις χοντρουλες τα ιδια λενε,αλλα στο κρεβατι ειναι φωτια.Υποψιν δεν ειμαι μπιλ κλιντον=σαβουρογα....ς.Λεω χοντρουλες=γεματουλες και οχι φαλαινες.


Ωραιο θεμα αυτο.Τι λετε να το αναπτυξουμε λιγο?:crazy_3::crazy_3::crazy_3:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????

Καλα εσυ δεν εχεις υπνο?Στις 3 τα ξημερωματα εγραφες παλι εδω μεσα,τωρα αντι να εισαι ξαπλα καθεσε και ξαναγραφεις?Πως αντεχεις ρε φιλε?
Σσσστττ.....μη το πεις πουθενά...Είμαι βρικόλακας....:cool_11: :cool_11: :cool_11:
Τώρα είμαι στο υπόγειο και γράφω...
Δεν αντέχω τον ήλιο!!:cool_11: :happy_8: :happy_8:





Τεσπα.Σε οσα λες για τους δημοσιογραφους εχεις κατα καποιο τροπο δικιο,αλλα μη ξεχνας οτι αλλα ''δεσιματα'' κανουνε οι γερμανοι και αλλα οι κινεζοι(μπαρες-κολονες- ηλεκτροποντες- κολισεις με λεηζερ κοντρα μπαρες στο πατωμα-κτλ).Ανεξαρτητα απο την μαρκα και προελευση αυτο που θελουμε ειναι σε περιπτωση συγκρουσης η καμπινα των επιβατων να μη παθει τιποτα,αντιθετος στις φωτο που εδειξες βλεπουμε να εχουνε τσακισει οι κολονες και οι ραγες του σασι στην οροφη πραγμα απαραδεκτο για την εποχη μας.
Το Landwind είναι ίδιο με το Frontera.
Και δεν μιλάω για την εμφάνιση απλά.
Μιλάω για σασί, πάτωμα, αναρτήσεις....Όλα.
Δεν ξέρω για το μοτέρ (τι έκδοση της GM είναι ή είναι αντιγραφή) αλλά και το Frontera φορούσε 2.2lt ενώ ο κινέζος 2.3+ λίτρα (2351cc για την ακρίβεια)



Και για να είμαστε δίκαιοι....
Δείτε το crash test του "ασφαλούς" Opel Frontera

[youtube]OyaAkSliuIA[/youtube]


& εδώ του landwind

[youtube]0bDsgz2Jmz8[/youtube]



Kαι μπορώ να βρω πάρα πολλά crash tests με αυτοκίνητα που πήγαν άσχημα σε απόδοση......






Οσο για για τα fiat tipo να ηξερες τη μου θυμισες τωρα!!!!!!
Το 1998 ειχα το tipo 1.4 dgt με apex και koni κιτρινα.Κουτσουρακι ειτανε και στους χωματοδρομους στρεβλωνε τοσο που το δαχτιλο σου κοντεβαι να μπει αναμεσα στο τελαρο της πορτας και στο σασι του ουρανου.Παλιοκατασταση:happy_4:
Έστριβε πολύ καλά.
Ιδιαίτερα αν θυμηθείς πως έστριβαν πολλά αυτοκίνητα τότε.
Είχα δε την τύχη να οδηγήσω ένα 2λιτρο sedicivalvole και είχα ξετρελαθεί!!!

Πάμε σε κάτι άλλο....
Βρες μου σήμερα, αυτοκίνητο μέχρι 4.25m και μέχρι 20K€ που να έχει τους χώρους επιβατών του Tipo.
Και φαντάσου ότι το Tipo ήταν οριακά κάτω από τα 4 μέτρα!!!!

Η τελευταία γενιά του, σε τρίπορτη μάλιστα, ήταν πολύ καλή!!!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιάννη, το Frontera που αναφέρεις το πούλαγαν εδώ σαν Made In China? Γιατί αν είναι Made in Germany έχει μεγάλη διαφορά.
Και η Landwind έβγαλε ένα που μοιάζει με το πρώτο X5 (και η BMW την έχει μηνύσει), αλλά δεν κοροϊδεύει κανέναν ρε φίλε, είναι για τα μπάζα τα αυτοκίνητα και φαίνονται...

Αν πάμε και στο Frontera, δηλαδή γιατί να πάω να δώσω 15-20 χιλιάρικα και να πάρω ένα τζιποειδές 2 γενιές πίσω από Κινέζο εν έτει 2008;
Αυτά είναι τα κακά της αντιγραφής, ότι πρέπει πρώτα κάποιος να σπάσει το κεφαλάκι του να βγάλει το πρωτότυπο! Έπειτα θέλεις χρόνο να το αντιγράψεις και χρόνο να το φτιάξεις. Και τα αποτελέσματα είναι συνήθως υποδεέστερα του (σχετικά κακού στην περίπτωσή μας) πρωτοτύπου.

Υ.Γ.: Πάντως καλό είναι να μην κρίνουμε από την ελληνική αγορά και μόνο, είναι πολύ μικρή. Οι Ευρωπαίοι γενικώς αγοράζουν Γιαπωνέζικα και Ευρωπαϊκά, όχι Κορεάτικα. Πέρισυ οι Κορεάτες είχαν 3.7% μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη των 25.

Υ.Γ. 2: Είμαι υπέρ του ανταγωνισμού απ'όπου κι αν προέρχεται. Αν οι Κινέζοι φτιάξουν μια Carrera GT και την πουλάνε 30Κ ευρώ, θα κατασκηνώσω στην ουρά για να πάρω κι εγώ...
Το θέμα είναι ότι δεν το βλέπω...
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.889
Μηνύματα
3.066.627
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top