Dirac Live! Επίσημα για αυτοκίνητο!

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
676
Reaction score
1.979
Επιτέλους επίσημο! Dirac για το αυτοκίνητο! Το σκέφτομαι αρκετά αν ζούμε από Οκτώβριο.
Αν κάνει ότι κάνει σπίτι, και σε ένα τόσο δύσκολο χώρο όσο του αυτοκινήτου.. Θα είναι άλλο επίπεδο!!

Dirac Live powered Digital Audio Processor for Mobile/Car audio installations
32bit floating point SHARC ADSP21489 @ 400MHz, 8x12 I/O
32bit converters
THD+N 0.0007%, 115dB SNR
Digital and analog inputs (Low/High levels), 12 analog outputs
Remote for Preset/Master & Sub volume control

BD012DB6-5C6F-4845-A912-34AD95FE02E6.png

9C87A74E-5D5D-475E-9BA8-35D85A23E4A3.jpeg
 





Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
676
Reaction score
1.979
γιατί επιτέλους;
κοντεύει χρόνο που είναι διαθέσιμο
[καριόλης mode off]
Γιατί κανείς δεν το είχε ποστάρει, όποτε δηλώνω ότι θέλω :sneaky: :lolsign:

Το λοιπόν, γιατί κανείς δεν ανέφερε πολύ σημαντικά πράγματα. Τι μπορείς να κανείς με αυτό το μωράκι.

Πέρα από τα κλασικά κοινά και θνητό κόλπα όπως crossovers, φάσεις, πολλά κανάλια, equalizer, κτλ.
Μπορείς να έχεις το Dirac για οποίο χώρο του αυτοκινήτου θέλεις. Μπροστά οδηγός, μπροστά οδηγός-συνοδηγός, πίσω θέσεις, όλο το αυτοκίνητο. Whatever you like.
Μπορείς να βάλεις κεντρικό ηχείο αφού επιτρέπει μίξη καναλιών, όπως π.χ. left right channel, (αυτό αν δουλεύει όπως στο σπίτι.. μιλάμε για άλλη ποιοτητα!!).
Μπορείς να βάλεις τα πίσω ηχεία σαν surround για να σου δώσουν ακόμα ποιο σωστή αίσθηση εικόνας του ηχου.
Ενώ έχεις το Dirac Live, να κάνει παπάδες σε θέμα step response, τοποθέτησης εικόνας και φάσης σε όλο το φάσμα του ήχου, όπου χρειάζεται τοπικά, όχι μόνο 180 μοιρες παντού η όχι.
Ξέχωρα ότι μπορείς να παίζεις με οποία target curve γουστάρεις!!

Ενταξει, δεν υπάρχει. Το μέλλον είναι εδώ. Αν αποφασίσω να πάω σε οποιαδήποτε αναβάθμιση στο αυτοκίνητο ξανά, θα είναι με αυτό το μωρό, και κεντρικό κανάλι. Ow yeah :party:
 


Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Γιατί κανείς δεν το είχε ποστάρει, όποτε δηλώνω ότι θέλω :sneaky: :lolsign:

Το λοιπόν, γιατί κανείς δεν ανέφερε πολύ σημαντικά πράγματα. Τι μπορείς να κανείς με αυτό το μωράκι.

Πέρα από τα κλασικά κοινά και θνητό κόλπα όπως crossovers, φάσεις, πολλά κανάλια, equalizer, κτλ.
Μπορείς να έχεις το Dirac για οποίο χώρο του αυτοκινήτου θέλεις. Μπροστά οδηγός, μπροστά οδηγός-συνοδηγός, πίσω θέσεις, όλο το αυτοκίνητο. Whatever you like.
Μπορείς να βάλεις κεντρικό ηχείο αφού επιτρέπει μίξη καναλιών, όπως π.χ. left right channel, (αυτό αν δουλεύει όπως στο σπίτι.. μιλάμε για άλλη ποιοτητα!!).
Μπορείς να βάλεις τα πίσω ηχεία σαν surround για να σου δώσουν ακόμα ποιο σωστή αίσθηση εικόνας του ηχου.
Ενώ έχεις το Dirac Live, να κάνει παπάδες σε θέμα step response, τοποθέτησης εικόνας και φάσης σε όλο το φάσμα του ήχου, όπου χρειάζεται τοπικά, όχι μόνο 180 μοιρες παντού η όχι.
Ξέχωρα ότι μπορείς να παίζεις με οποία target curve γουστάρεις!!

Ενταξει, δεν υπάρχει. Το μέλλον είναι εδώ. Αν αποφασίσω να πάω σε οποιαδήποτε αναβάθμιση στο αυτοκίνητο ξανά, θα είναι με αυτό το μωρό, και κεντρικό κανάλι. Ow yeah :party:

το κεντρικο του μονο κεντρικο δεν είναι τα surround επίσης..
έχει μεγαλυτερη αντισταση εξοδου 560ohm από όσο θα ήθελα.
κατά τα αλλα συμφωνώ.
Αυτό είναι ευκολάκι. Το χιλιάρικο με δυσκολεύει.
και εμενα και θα ήθελα να είναι και καλύτερο με ένα χιλιάρικο.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.281
Reaction score
853
Το πιο βασικό είναι ότι έχει πολύ καλό ήχο και εξαιρετικό focus!
 


Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.281
Reaction score
853
Θέλει δουλειά για να το μάθεις, αλλά όπως όλα τα dsp χρήζουν μεγάλης υπομονής μέχρι να ρυθμιστεί εφόσον ξέρει κάποιος πως πρέπει να ρυθμιστεί. Μόνο τα μετρητικο δεν φτάνουν. Θέλει και λίγο με ακρόαση.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Θέλει δουλειά για να το μάθεις, αλλά όπως όλα τα dsp χρήζουν μεγάλης υπομονής μέχρι να ρυθμιστεί εφόσον ξέρει κάποιος πως πρέπει να ρυθμιστεί. Μόνο τα μετρητικο δεν φτάνουν. Θέλει και λίγο με ακρόαση.
πάντα οι τελευταίες πινελιές γίνονται με το αυτί αλλα πες μας κάτι παραπάνω.σε σχέση με τα helix καταφέρνει να κάνει το dirac τη διαφορα;
 

Μηνύματα
501
Reaction score
705
Εν τω μεταξύ ρε παιδιά, αν δεν υπάρχει θέση για κεντρικό (όπως στο 99% των αυτοκινήτων) που στο καλό θα το βάλετε αν υποθέσουμε ότι δε πρέπει να εμποδίζει και την ορατότητα ?
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.412
για το επίπεδο που συζητάμε το αν υπάρχει ή όχι θέση για κεντρικό είναι δευτερεύον.
έτσι και αλλιώς ελάχιστες εργοστασιακές θέσεις μεγαφώνων χρησιμοποιούνται ως έχουν σε αυτό το επίπεδο εγκατάστασης.
Το να παρέμβεις λίιιιιιγο παραπάνω δημιουργώντας θέση κεντρικού είναι πταίσμα - αρκεί να μην έχεις τίποτα atc 5 αρια (ο θεός να τα κάνει 5αρια) σαν αριστερό/δεξί οπότε κεντρικό με το ίδιο μεγάφωνο ξεφεύγει από τα πλαίσια της "παρέμβασης"
μου πέρασε η ιδέα του κεντρικού είναι η αλήθεια , φευγαλέα όμως καθώς το κατασκευαστικό κομμάτι (χώρια η εύρεση 2 ακόμα καναλιών ενίσχυσης ίδια με τα υπάρχοντα) τόσο στο ταμπλό όσο και στο χώρο αποσκευών θα διαρκούσε υπερβολικά παραπάνω από όσο μπορώ.
έτσι και αλλιώς η μαζντάρα έχει 12,5 χρόνια στο δρόμο, κάποια στιγμή θα αλλαχθεί. η ολοκλήρωση κεντρικού καναλιού έτσι όπως πρέπει (και όπως θέλω) , δε θα τελειώσει ούτε μέσα στο 20. πόσο ακόμα θα το χαρώ; οεο;
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
έτσι κι αλλιώς το μια απλή πρόσθεση l+r κάνει δεν είναι αληθινό κεντρικο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.655
έτσι κι αλλιώς το μια απλή πρόσθεση l+r κάνει δεν είναι αληθινό κεντρικο
Δε βγαίνει έτσι ο αλγόριθμος βρε...
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.412
έχει και η helix αλγόρυθμο κεντρικού

RealCenter
The “RealCenter” feature is an algorithm, developed by Audiotec Fischer, that emphasizes the music information which is present in both the left and right front channel to create an unique center signal. In contrast to common procedures, in which only the channels are summed up, the intensity of the center signal is also dynamically controlled by the stereophonic informational content of the left and right channel.
Sounds complicated but this effect is astonishing: That means if solely the left or right channel delivers an audio signal, the center channel will not reproduce a signal. In the case of common algorithms, the volume level of the center channel is only reduced by 6 dB (= half volume level). Audiotec Fischer’s “RealCenter” allows a unique, broadened sound staging for both driver and co-driver at the same time! Therefore, the disadvantages of a conventional center channel, such as an intrusive, small sound stage, are things of the past.
παραμασχάρι
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.852
Reaction score
12.416
Δεν έχει αλγόριθμο?!?!!1!

Άρα δεν έχει νόημα να αλλάξω τον αρχαίο (πλέον) Alpine PXA-H900 μου. Εκείνος μέχρι και καφέ φτιάχνει. :biggrin:
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.281
Reaction score
853
Σαν Dirac είναι καλύτερος τρόπος ρύθμισης. Τα είχε πει όλα ο Μπούτια περί Dirac. Ο κάθε επεξεργαστής έχει τη δική του φιλοσοφία, το δικό του ηχόχρωμα. Δεν έκανα ποτέ συγκριτικό dsp για ευνόητους λόγους. Οι μικρό ρυθμίσεις στο τέλος είναι όλα τα λεφτά, αλλά και οι πιο δύσκολες. Ο λόγος είναι ότι το κάθε όχημα είναι τελείως διαφορετικό. Άρα οι παράγοντες λάθους είναι πάντα διαφορετικές (αντανάκλαση, υφάσματα, δέρμα, πλαστικά, τζάμια κλπ). Υπάρχουν πάρα πολύ καλοί ενισχυτές, αλλά αυτοί είναι και πάρα πολύ ακριβοί. Υπάρχουν εξαιρετικά μεγάφωνα που στον διαφορετικό χώρο του κάθε οχηματος κάποια δεν αποδίδουν τα μέγιστα. Άρα πρέπει να γίνουν δοκιμές.
Έχοντας λοιπόν τον επεξεργαστή, συμμαζεύουμε τονικα τον χώρο (πάντα με μέτρο), διότι όταν υπάρχει μια βύθιση συχνότητας μερικοί βλέποντας το κενό ανεβάζουν από το eq αυτή, οι αυτές τις συχνότητες. Ναι, αλλά σαν μεγάφωνο το κακόμοιρο τις αναπαράγει απλά χανονται στο χώρο λόγω συχνοτικης αναίρεσης φάσης. Οπότε είναι λάθος αυτή η κίνηση. Όσον αφορά το stage & imaging, focus τα δουλεύεις ψιλό εύκολα. Το δέσιμο των cross μεταξύ των ειθιστε 4 δρόμων είναι το πιο δύσκολο διότι κάθε αλλαγή επηρεάζει τη φάση, ακόμα και η αυξομείωσης του level ανά κανάλι κάνει την ίδια ζημιά.
Ένα άλλο πρόβλημα είναι τα db τοων εκάστοτε σετ μεγαφωνων. Διάφορες της τάξης των 2 db μεταξύ των επηρεάζουν τραγικά τον ήχο όσον αφορά την γραμμικοτητα. Αυτά είναι τα πρώτα χοντρά! πριν ξεκινήσει κάποιος να ρυθμίζει.
Στους Πανευρωπαϊκόυς διαγωνισμούς η καλύτερη βαθμολογία ενός οχήματος είναι ν ακούς τα πάντα έξω από το παρμπρίζ και όσο το δυνατό πέρα από τους καθρέφτες στο ύψος του ματιού.
Είχα την τύχη μια φορά να νοιώσω τι εστι μπασο μισό μέτρο έξω από το παρμπρίζ, φυσικά του έδωσα την υψηλότερη βαθμολογία σε εκείνο τον τομέα. Ακόμα και σήμερα δεν μπορώ να καταλάβω πως το πέτυχε.
Πληροφοριακά ήταν το μερσεντες της pioneer των προσπέκτους με ενισχυτές και dsp pioneer και μεγάφωνα tad.
Τέλος θα πω ότι για επιτευχθεί μια σωστή ρύθμιση σε αυτοκίνητο θα χρειαστούν σίγουρα 2 μηνες, διότι ανά βδομάδα όλο και κάτι θα παρατηρεί ο ακροατής, ρυθμιστής και θα πρέπει να το αλλάζει, η και να το χαλάει!
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.096
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top