DIY Transmission Line with dual 8"

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Για αυτο σου προτεινα το αρκος φιλε.. επειδη εχεις ηδη τα γουφερ , και απλα χρειαζεσαι τουιτερ που τα βρισεκςι κανα 80αρι-100αρι + το σχεδιο του κροσοβερ που στο δινει τσαμπα στην σελιδα..εσυ απλα θα ψωνησεις οτι χρειαζεσαι...
Το ηχειο να ξερεις τα σπαει. Καλυτερο απο καθε Audio spectrum που εχεις ακουσει.

Ενοειται ψαξου για αυτο που θες, αλλα εχετε και αυτα στο πισω μερος του μυαλου σου σαν μια σωστη επιλογη.
Σε διπλανό νήμα συζητούσαμε για την μειωμένη στάθμη της μεσαίας περιοχής στα Audio Spectrum.
Προτείνεις λοιπόν ένα ηχείο με δύο 8ιντσα woofer και ένα tweeter.
92 db στους 300 Hz, 82,5 db στα 2 Κ (9,5 db κάτω) και όλη η υψηλή περιοχή από 5 έως 7 db κάτω.
 

Μηνύματα
462
Reaction score
346
Για αυτο σου προτεινα το αρκος φιλε.. επειδη εχεις ηδη τα γουφερ , και απλα χρειαζεσαι τουιτερ που τα βρισεκςι κανα 80αρι-100αρι + το σχεδιο του κροσοβερ που στο δινει τσαμπα στην σελιδα..εσυ απλα θα ψωνησεις οτι χρειαζεσαι...
Το ηχειο να ξερεις τα σπαει. Καλυτερο απο καθε Audio spectrum που εχεις ακουσει.

Ενοειται ψαξου για αυτο που θες, αλλα εχετε και αυτα στο πισω μερος του μυαλου σου σαν μια σωστη επιλογη.
Ευχαριστώ πολύ. Θα το έχω υπόψη μου σίγουρα. Το έχεις το ηχείο αυτό;
[DOUBLEPOST=1552731966][/DOUBLEPOST]
Σε διπλανό νήμα συζητούσαμε για την μειωμένη στάθμη της μεσαίας περιοχής στα Audio Spectrum.
Προτείνεις λοιπόν ένα ηχείο με δύο 8ιντσα woofer και ένα tweeter.
92 db στους 300 Hz, 82,5 db στα 2 Κ (9,5 db κάτω) και όλη η υψηλή περιοχή από 5 έως 7 db κάτω.
Σχετικά με τα μεσαία να προτείνω κάτι που μάλλον θα ήθελα να καταλήξω:
- δύο 8" σε (ίσως) ανεξάρτητη καμπίνα γραμμής μεταφοράς όπως η εσωτερική του παλιού Ερμή TLS
- πάνω από αυτή μια κλειστή καμπίνα στενότερου πλάτους με δύο midrange και ένα tweeter ανάμεσα, ή ακόμη και με τα midrange πάνω και το tweeter κάτω, ύψους όσο χρειάζονται τα τρία αυτά μεγάφωνα και βάθους όσο πρέπει για τη φόρτιση κλειστού τύπου.

Κάτι τέτοιο θα μου άρεσε πολύ κατασκευαστικά. Τα δύσκολα για μένα είναι οι εσωτ. διαστάσεις του Ερμή χωρίς το θάλαμο του midrange και βεβαίως τα crossover. Τα υπόλοιπα παλεύονται. Μπορεί χωρίς όργανα μετρήσεων να μη γίνει τέλειο για τα συγκεκριμένα μεγάφωνα αλλά δεν νομίζω από την άλλη να αποτύχει το εγχείρημα ολοκληρωτικά. Με τη βοήθεια σας πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει κάτι καλό. Δεν έχω και τρομερές απαιτήσεις, εξάλλου τα μεγάφωνα δεν ανήκουν στη σφαίρα του High End...
 
Last edited:

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Κάτι τέτοιο θα μου άρεσε πολύ κατασκευαστικά. Τα δύσκολα για μένα είναι οι εσωτ. διαστάσεις του Ερμή χωρίς το θάλαμο του midrange και βεβαίως τα crossover. Τα υπόλοιπα παλεύονται. Μπορεί χωρίς όργανα μετρήσεων να μη γίνει τέλειο για τα συγκεκριμένα μεγάφωνα αλλά δεν νομίζω από την άλλη να αποτύχει το εγχείρημα ολοκληρωτικά. Με τη βοήθεια σας πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει κάτι καλό. Δεν έχω και τρομερές απαιτήσεις, εξάλλου τα μεγάφωνα δεν ανήκουν στη σφαίρα του High End...
Δεν υπάρχει λόγος να είναι στενότερη η άνω καμπίνα. Και λειτουργικά και σαν εμφάνιση πιστεύω θα είναι καλύτερα.
Το κρισιμότερο σε ένα ηχείο είναι το κύκλωμα διαχωρισμού και αυτό δυστυχώς από απόσταση δεν γίνεται.
Κάτι στο πολύ περίπου ναι, αλλά θα αδικήσει το όλο εγχείρημα και τον κόπο σου να ξέρεις.
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.152
Αφού δεν έχεις τον κατάλληλο εξοπλισμό και περισσότερο τις κατάλληλες γνώσεις κατά τη γνώμη μου έχεις δύο επιλογές:
α) βρίσκεις κάποιον να έχει Ερμή TLS και τον αντιγράφεις ακριβώς χωρίς να ξεφύγεις πουθενά.

β)
Χρησιμοποιείς ένα freeware λογισμικό σχεδιασμού καμπίνας και με τη βοήθεια κάποιου που είναι γνώστης του αντικειμένου σχεδιάζεις μια καμπίνα περίπου όπως του Ερμή την οποία κατασκευάζεις ο ίδιος εφόσον όπως λες το έχεις με τα ξυλουργικά κι έπειτα αναθέτεις την κατασκευή του cross και το τελείωμα του ηχείου σε κάποιον που και τον εξοπλισμό έχει αλλά και τις απαραίτητες γνώσεις να σου ολοκληρώσει σωστά την κατασκευή, τέτοια μέλη υπάρχουν στο φόρουμ με πρώτο και καλύτερο τον PeterMeni με πολλές κατασκευές ηχείων δικού του σχεδιασμού στο ενεργητικό του και γνώση του αντικειμένου που εγγυημένα θα έχεις αποτέλεσμα καλύτερο απ΄τον εργοστασιακό Ερμή.

Η πρώτη λύση είναι σαφώς η πιο δύσκολη αφού πρέπει να βρεθεί κάποιος να έχει τον Ερμή TLS αλλά και να δεχτεί να του κάνεις το ηχείο "βίδες" αλλά δεν κοστίζει η δεύτερη θα έχει ένα λογικό κόστος αλλά και εγγυημένο αποτέλεσμα.
 

Μηνύματα
462
Reaction score
346
Μάλιστα. Σωστές οι απόψεις.
Οπότε η δεύτερη επιλογή είναι και η σωστότερη αφού πιθανότατα να μην με σύμφερε οικονομικά η πιστή αντιγραφή του Ερμή με το όποιο κόστος των μεγαφώνων, υλικών crossover, ξύλων και άπειρων μεροκάματων, ενώ η αγορά ενός μεταχειρισμένου ζευγαριού θα έβγαινε φθηνότερα.
Συμφωνώ.
 

Μηνύματα
1.294
Reaction score
445
Σε διπλανό νήμα συζητούσαμε για την μειωμένη στάθμη της μεσαίας περιοχής στα Audio Spectrum.
Προτείνεις λοιπόν ένα ηχείο με δύο 8ιντσα woofer και ένα tweeter.
92 db στους 300 Hz, 82,5 db στα 2 Κ (9,5 db κάτω) και όλη η υψηλή περιοχή από 5 έως 7 db κάτω.
Απο το site :
«..και στην περίπτωση του ARCOS II στόχος μας ήταν από την αρχή να μπορέσει να λειτουργήσει 'συνδυαστικά' με το πεδίο αντήχησης (δηλ.ανακλάσεων) ενός καλού ή μέτριου χώρου ακρόασης. Για αυτό δόθηκε μεγάλη σημασία στην (ανηχοική) απόκρισή του στην περιοχή 500-3500Hz. Η προσεκτική ακρόαση του ηχείου σε πάρα πολύ μεγάλες ηχητικές στάθμες μέσα σε τυπικά δωμάτια ήταν εξαιρετική !

Στο παραπάνω σχήμα απεικονίζεται η (ανηχοική) απόκριση ηχητικής ισχύος (που είναι διαφορετική από την στάθμη SPL) του ηχείου σε απόσταση 1m και επί του άξονα της μονάδας υψηλών συχνοτήτων (tweeter). Είναι φυσικό να χαρακτηρίζεται από μικρή συμπίεση των υψηλομεσαίων και υψηλών συχνοτήτων ώστε όταν 'συνδυαστεί' με το πεδίο ανακλάσεων του χώρου ακρόασης, να φέρει το αρτιότερο ηχητικό αποτέλεσμα στο σύνολο του ηχητικού φάσματος...»

Εχοντας το ΜΤΖ jairo με ενα 8ιντσο ανα ηχειο , παρομοιας ακριβως σχεδιασης, επιβεβαιωνεται πληρως αυτο το σχολιο.
 

Μηνύματα
15.030
Reaction score
20.784
Οι κατασκευές του τζωρτζακη γενικώς είναι υπεράνω κριτικής
Τα δίδρομα με 8αρια ήταν εξαιρετικες full range υλοποιήσεις, παίζανε με ψέματα όντα εύκολα φορτία απολύτως ωμικα από 200hz και πάνω και ουσιαστικά είχαν όλα τον ίδιο ήχο. Αυτό που άλλαζε ήταν οι στάθμες, πχ το arcos x με τα excel ήταν midfield όπου σε έναν χώρο 30τμ αν είχες watt σου έριχνε 115db κορυφές
Το staging ήταν τρισδιάστατο και το 8αρι είχε ένα μοναδικό πλεονέκτημα ως mid-range , την περιορισμένη διασπορά , όπου σε ένα τυπικό δωμάτιο σε γλυτωνε από πολλά θέματα.
Άλλωστε δεν είναι και λίγα τα δίδρομα στουντιακα με 8αρι midwoofer
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Πιστεύω πως είναι εύκολα κατανοητό γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσεις <<λάθη>>, προκειμένου όταν αυτά συναντηθούν με άλλα, τυχαία, <<λάθη>> να βγει ένα σωστό αποτέλεσμα.
Το αναφέρουν άλλωστε ξεκάθαρα οι θετικές επιστήμες. Η όποια απώλεια δεδομένων κατά την διαδικασία, στην ουσία περί τέτοιας πρόκειται, είναι αδύνατον να ανακτηθεί με τυχαίες προσθήκες-διαδικασίες.

Υπάρχουν τώρα κάποιοι επιστήμονες-ερευνητές ακουστικής, που έχουν αφιερώσει δεκαετίες στην έρευνα και έχουν παρουσιάσει τα συμπεράσματα τους. Επίσης αναφέρουν ξεκάθαρα πως πρέπει να είναι η <<απόκριση συχνοτήτων>> ενός ηχείου.
Διευθύνουν δε κάποιες <<βιοτεχνίες>>, που ζήτημα να πουλάνε δυο με τρία ζευγάρια ηχείων το χρόνο και ίσως να επιδέχονται και κριτική (αστειεύομαι βέβαια), όπως η JBL, Infinity, Revel, Crown και άλλες.

Ποιο είναι το συμπέρασμα τους, για να μην μακρηγορώ για κάποιον που δεν έχει διάθεση διαβάσματος:
A flat on axis response is important

Για όποιον έχει διάθεση να είναι ενήμερος υπάρχουν πολλές σχετικές αναφορές. Μερικές:
http://www.acousticfrontiers.com/20...nse-psychoacoustic-and-subjective-importance/

https://www.torontoaes.org/floyd-toole/


Έχει επίσης ενδιαφέρον τι τελικά προτιμά η πλειοψηφία των ακροατών πίσω από ακροάσεις κουρτίνας, που έχει κάνει πάρα πολλές ο Sean Olive.

Όσον αφορά τα studio monitor, με μονάδα χαμηλών-μεσοχαμηλών 8 ιντσών και tweeter μιας ίντσας, υπάρχουν όντως πολλά, αλλά με εντελώς άλλη λογική.
Καταρχάς το σημείο κρος των μονάδων είναι γύρω στον 1 KHz. Αυτό για να μπορεί να ανταποκριθεί το ένα και μοναδικό 8ιντσο από τη μία, αλλά και επειδή δεν υπάρχει πρόβλημα με το tweeter.
Τα tweeters αυτά έχουν χαμηλό Fs, γύρω στους 550 Hz, ενώ τα ηχεία λόγο ακροάσεων <<εγγύς πεδίου>> λειτουργούν ουσιαστικά με ενισχυτές 30-35 watts, που δίνουν υπεραρκετή στάθμη στο 1 μέτρο που είναι η άκρη της κονσόλα.
Ας μην ξεχνάμε πως έχουν και απόλυτα ευθύγραμμη απόκριση, με μέγιστη απόκλιση τα +_1,5 db.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.294
Reaction score
445
Μα σε αυτο που λες δε διαφωνει καποιος..

Οταν αγορασεις ενα ετοιμο ηχειο, που δεν αναμενεται να χρειαζεται να βαλεις «χερι» , ναι εχει ενα νοημα να εχει ευθεια αποκριση..
και οταν το βαλεις στον χωρο σου αρχιζεις τα πειραματα με τα επιπλα-χαλια-κτλ για να δεις γιατι τα πριμα φωναζουν, γιατι τα μεσαια ειναι ποιο προβολικα κτλ κτλ.. και δωσε παρε καλωδια κτλ κτλ..

Εδω λεμε για μια diy σχεδιαση, που εχεις την επιλογη να «παιξεις».. οπως λεει ο ποιητης: «επειδή όλοι οι χώροι ακρόασης δεν είναι φυσικά ίδιοι, το κύκλωμα crossover του Arcos II περιλαμβάνει μια αντίσταση με κυμαινόμενη επιτρεπτή τιμή, ώστε να μπορεί ο κάτοχος του ηχείου να προσαρμόσει το ηχητικό αποτέλεσμα στα δεδομένα του δικού του χώρου αλλά και στις προσωπικές του προτιμήσεις»

Ασε που εχοντας στο μυαλλο το πως ακουμε , συνηθως σε τι ενταση , και βαζοντας στην εξισωση τις καμπυλες Fletcher και Munson Πιστευω οτι μια σχεδιαση με ελαφρως χαμηλωμενη μεσσαία περιοχη ειναι απολυτα σωστη στην πλειοψηφεια των περιπτωσεων.

Οποτε το θες ποιο φλατ; Να τσιμπησει 5-6db τα μεσουψηλα; Βαλε ποιο μικρη αντισταση και ετοιμος.

Αφου τα ξερεις καλυτερα απο μενα αυτα...

Να προσθεσω και κατι σχετικα με τα τουιτερ στους 1κ... Δεν εχω ακουσει ποτε τουιτερ να παιζει καλα οταν κοβεται τοσο χαμηλα.
 

Μηνύματα
15.030
Reaction score
20.784
Τα mtz είχαν σημειο διαχωρισμού περί τους 2000hz .
Πώς να κόψεις tweeter στον χιλιοκυκλο , ακόμα και 400hz fs να είχε - που δεν έχει - είναι υπερβολικά κοντά.
Δεν είχε και νόημα άλλωστε , και τα 8αρια ανέβαιναν άνετα στους 2000 και είχαν την απαιτούμενη από τον σχεδιαστή περιορισμένη διασπορά.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Έχοντας φτιάξει αυτό το υπέροχο κιτ: https://www.aos-lautsprecher.de/deutsch/lautsprecher/classic/studio100.html μπορώ να προβλέψω την αποτυχία του εγχειρήματος. Ο λόγος είναι ότι οι διαστάσεις της καμπίνας, το αποσβεστικό υλικό και το κρος πρέπει να είναι από πριν πολύ καλά υπολογισμένα. Πες ότι έβαλες περισσότερο ή λιγότερο υλικό στο θάλαμο, πως θα επέμβεις;

Τα TL ηχεία είναι για μένα ότι καλύτερο αλλά και δύσκολα σχεδιαστικά και ακριβά κατασκευαστικά. Οι εταιρείες που τα βγάζουν έχουν κάνει υπολογισμούς και δοκιμές και αλλαγές που εμείς είναι από δύσκολο ή αδύνατο να επιτύχουμε.
Φαίνεται μελετημένο kit, τι πήγε λάθος?
 

Μηνύματα
462
Reaction score
346
Τα Athena TLS κατά τον κατασκευαστή τους έχουν συχνότητα cross του 8ιντσου με το tweeter τα 2kHz.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Φαίνεται μελετημένο kit, τι πήγε λάθος?
Δεν πήγε κάτι λάθος στην δική του κατασκευή. Αυτό που προβλέπει είναι η αποτυχία του εγχειρήματος του mipi.
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.007
Reaction score
1.466
Αυτό είχα κατά νου αλλά για μονίμως αφαιρούμενα πλαϊνά. Για να εξηγήσω εννοώ αφαιρούμενα και τα 2 πλαϊνά δηλ. βιδωτά με ένα σκασμό βίδες και απέξω διακοσμητικό λουστραρισμένο 16άρι mdf με καπλαμά. Αυτά θα μπορούν να κουμπώνουν στα βιδωμένα πλαϊνά με τα πλαστικά θηλυκά-αρσενικά βύσματα όπως αυτά της φωτογραφίας που χρησιμοποιούνται στα τελάρα των ηχείων (έχω και από αυτά πολλά).
Μάλλον προσανατολίζομαι όχι σε αντιγραφή του Ερμή αλλά για κάτι που θα έχει τον ίδιο εσωτ. χώρο για τα 2 8" του Ερμή TLS ώστε να έχω σχετική επιτυχία της σχεδίασης των χαμηλών, και αποπάνω δορυφόρο με τα υπόλοιπα, ίσως διπλό mid και ένα tweeter.
Εργαλεία μετρήσεων δεν έχω, ούτε και γνωρίζω πολλά για crossover γι αυτό και ήθελα τη βοήθεια σας από την εμπειρία που έχετε.
Κατασκευαστικά όσον αφορά την ακρίβεια της ξυλοκατασκευής τα καταφέρνω καλά αλλά επειδή όπως σωστά γράφετε υπάρχει το μεγάλο ρίσκο αποτυχίας για αυτό είπα έχοντας τα ίδια γούφερ να βρώ τουλάχιστον τις διαστάσεις μιας επιτυχημένης σχεδίασης TL. Από κει και μετά εσείς να είστε καλά να βοηθήσετε!
Καλημέρα. Η λύση των επιπρόσθετων πλαϊνών για εμφάνιση με ανάρτηση σε πλαστικά παρεμβύσματα του τύπου της φωτογραφίας εκτός από το βάρος του ξύλου που δεν μπορεί να υποστηρικτεί, θα δημιουργήσει τριγμούς και συντονισμούς που θα καταστρέψουν το αποτέλεσμα. Πρέπει να βρεις άλλη λύση με ενδιάμεσο μονωτικό αφροειδές φύλλο και διακοσμητικά παξιμάδια, πλησιέστερα στο χρώμα του λυστραρισμένου ξύλου.
Γιάννης
 

Μηνύματα
462
Reaction score
346
Δεν θα είναι βαριά τα αφαιρούμενα πλαϊνά, υποθέτω από 12άρι κοντραπλακέ θαλάσσης επενδεδυμένο με καπλαμά. Πάνω-κάτω λίγο βαρύτερα από τελάρα μεγαφώνων. Οι βίδες θα είναι σίγουρα καλύτερες αλλά δεν θα μου άρεσαν αισθητικά.
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Δεν πήγε κάτι λάθος στην δική του κατασκευή. Αυτό που προβλέπει είναι η αποτυχία του εγχειρήματος του mipi.
Ακριβώς. Στη δική μου περίπτωση, έπαιξαν 5-6 χρόνια ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ και μετά χάλασε κάτι. Σαν να έφευγε σταδιακά η στερεοφωνική εικόνα, μετά θόλωνε και άλλα τέτοια. Τα έστειλα από εδώ, άλλαξα τα πάντα στα μεγάφωνα (έχω 2 10ρια ATC αχρησιμοποίητα μετά την πλήρη επανακατασκευή στην αποθήκη :( ) , δεν βρήκα τι είχαν και τα έστειλα. Με πόνο ψυχής :( Να επιβεβαιώσω εδώ ότι το μόνο μειονέκτημα του ηχείου αυτού ήταν ότι στα μεσαία ήταν λίγο ντροπαλό και λιγότερο αναλυτικό από άλλα. Σε αυτό ίσως να "φταίει" ότι το μπάσο ήταν μεγαλειώδες σε έκταση, ένταση και περιγραφή.

Αυτό που γράφω στον επίδοξο κατασκευαστή είναι ότι η σχεδίαση των TL ηχείων είναι δύσκολη κατασκευαστικά και σχεδιαστικά. Καλύτερα, μια που έχει τα μεγάφωνα, να πάει σε κάτι άλλο.
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Ακριβώς. Στη δική μου περίπτωση, έπαιξαν 5-6 χρόνια ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ και μετά χάλασε κάτι. Σαν να έφευγε σταδιακά η στερεοφωνική εικόνα, μετά θόλωνε και άλλα τέτοια. Τα έστειλα από εδώ, άλλαξα τα πάντα στα μεγάφωνα (έχω 2 10ρια ATC αχρησιμοποίητα μετά την πλήρη επανακατασκευή στην αποθήκη :( ) , δεν βρήκα τι είχαν και τα έστειλα.
Δεν υπάρχει <<χάλασε κάτι>> σε ένα ηχείο. Το κάθε τμήμα έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και σαν σύνολο οφείλει να συμπεριφέρεται έτσι.
Όπως το περιγράφεις περισσότερο ψυχολογικό ακούγεται το πρόβλημα.
Επίσης, η όποια περιγραφή ηχητικής συμπεριφοράς έχει να κάνει με σχεδιαστική επιλογή και μπορεί να αλλάξει.
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Δεν υπάρχει <<χάλασε κάτι>> σε ένα ηχείο. Το κάθε τμήμα έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και σαν σύνολο οφείλει να συμπεριφέρεται έτσι.
Όπως το περιγράφεις περισσότερο ψυχολογικό ακούγεται το πρόβλημα.
Επίσης, η όποια περιγραφή ηχητικής συμπεριφοράς έχει να κάνει με σχεδιαστική επιλογή και μπορεί να αλλάξει.
Αναρωτήθηκα κι εγώ αν ήταν ψυχολογικό αλλά......δεν :) Μιλάμε για μεγάλη διαφορά που επιδεινωνόταν συνεχώς. Ίσως δεν έλεγξε κάποιος το κρος-όβερ όσο καλά θα έπρεπε (το έδωσα και αυτό για ενδελεχή έλεγχο, τώρα τι έγινε, δεν ξέρω). Μακάρι να σε ήξερα τότε, βλέπω ότι είσαι αξιόλογος τεχνικός!

Το κακό με τους μικροκατασκευαστές και την μικρή ή εξεζητημένη παραγωγή είναι ότι κάποια στιγμή που θα χρειαστείς κάτι, δεν θα το βρεις εύκολα! Μου είπε ο κατασκευαστής να του τα στείλω στη Γερμανία, μιλάμε για πάνω από 60 κιλά έκαστο! Από τότε αγοράζω μόνο κάτι που ξέρω ότι θα βρω υπηρεσίες επισκευής και ανταλλακτικά, που θα βρω και την εταιρεία μετά από καιρό :) Κατέληξα σε Yamaha & Genelec! Γενικά σε Ιαπωνικά προϊόντα.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Αναρωτήθηκα κι εγώ αν ήταν ψυχολογικό αλλά......δεν :) Μιλάμε για μεγάλη διαφορά που επιδεινωνόταν συνεχώς. Ίσως δεν έλεγξε κάποιος το κρος-όβερ όσο καλά θα έπρεπε (το έδωσα και αυτό για ενδελεχή έλεγχο, τώρα τι έγινε, δεν ξέρω). Μακάρι να σε ήξερα τότε, βλέπω ότι είσαι αξιόλογος τεχνικός!

Το κακό με τους μικροκατασκευαστές και την μικρή ή εξεζητημένη παραγωγή είναι ότι κάποια στιγμή που θα χρειαστείς κάτι, δεν θα το βρεις εύκολα! Μου είπε ο κατασκευαστής να του τα στείλω στη Γερμανία, μιλάμε για πάνω από 60 κιλά έκαστο! Από τότε αγοράζω μόνο κάτι που ξέρω ότι θα βρω υπηρεσίες επισκευής και ανταλλακτικά, που θα βρω και την εταιρεία μετά από καιρό :) Κατέληξα σε Yamaha & Genelec! Γενικά σε Ιαπωνικά προϊόντα.
<<Μετρημένα κουκιά>> είναι τι μπορεί συμβαίνει σε μια τέτοια περίπτωση.
Μετράς τα δύο ηχείο και συγκριτικά το ένα με το άλλο. Αφού είναι κιτ, κάπου θα δίνουν και μετρήσεις.
Αν κάπου διαφοροποιούνται τα αποτελέσματα, συνεχίζεις το ψάξιμο στα υλικά του κροσόβερ.
Από τη στιγμή που τα βρίσκεις εντάξει, πράγμα που μπορεί να μην ισχύει για όλο το φάσμα, πας στις μονάδες.
Βγάζεις και μετράς τα tweeters, να είναι πολύ κοντά στις εργοστασιακές προδιαγραφές των μεγαφώνων.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.613
Μηνύματα
2.868.092
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top